Keresés

Részletes keresés

ktm250 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 5625

Sziasztok! Speed Triple 1050nek van e valami típus hibája vagy mit kell megnézni vásárlás elött! Illetve próbáltam egy 2003ast annak beton kemény volt a kuplungja igaz az 955i volt! 

Attis_ST Creative Commons License 2020.09.16 0 0 5624

Az nem jónak a jele.... Milyen gép ez? 

Előzmény: atashark (5622)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 5623

Valami nem volt meghúzva.

Előzmény: atashark (5622)
atashark Creative Commons License 2020.09.13 0 0 5622

Hello! Volt már valakinek olyan problémája,hogy friss olajcsere és  némi forszírozott tempo után a motor fosta az olajat? Konkrétan elfolyt az összes...

 

köszi üdv

CaféTriple Creative Commons License 2020.09.09 0 0 5621

Sziasztok,

keresem azt a szerelőt, aki 2007-ben a Duna Plaza alatt lévő egykori Triumph márkaszervizben dolgozott, majd önállósította magát és Csepelen vitte a saját műhelyét. Köszi.

Attis_ST Creative Commons License 2020.09.03 0 0 5620

Sziasztok!

Eladóvá vált egy 1050 ST-re való középállvány tökéletes állapotban. 

Ha bárkit érdekel, keressetek.

 

gfnhgfh Creative Commons License 2020.07.04 0 0 5619

Sziasztok!

Eladová vált gyári dupla Arrow sportdobom.

az alábbi linken megtaláljátok, képekkel.

 

https://www.kepesmotor.hu/onroad_kipufogo_dob/p2202560

 

Üdv.

cule27 Creative Commons License 2020.03.19 0 0 5618

Üdv

 

 

László vagyok vajdasagbol...

freewind, majd jelenleg 2003Varadero motorom van... szeretnék válltani egy korszerűbbre (de nem GS... :)

 

találtam egy Triumph TIGER-t ami nagyon megtetszett

 

csak annyit szeretnek kerdezni, hogy megéri-e megvenni ezt a gepet, kissé tanácstalan vagyok a szerviz es alkatresz ellatas szempontjabol....

 

koszonom

 

 

https://www.polovniautomobili.com/motori/15844455/triumph-tiger-explorer-1200

Pató Pali Creative Commons License 2020.01.31 0 0 5617

Szia! Klassz a videód, ügyes vagy...már nagyom várom én is a tavaszt, hogy mehessünk...akár a tó körül... :) 

Előzmény: poolseman (5616)
poolseman Creative Commons License 2020.01.09 0 0 5616

Jöhetne már a következő szezon! :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=N8Kv9muxurc

poolseman Creative Commons License 2019.09.17 0 0 5615
dani_87 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 5614

Sziasztok,

 

Kérdéssel fordulok hozzátok, rögtön kettővel is...

Az első, hogy tud itt valaki (vagy tud valaki olyat akihez fordulhatok) arról, hogy a 2004-es Speed Triple 955i vázára különösebb átalakítás nélkül "plug & play" felcsavarozható lenne a 2005-2008-as Speed Triple 1050-esek segédváza, annak ülésével és minden sallangjával együtt? Mert tudomásom szerint az említett években a váz nem változott, ahogy a rajta lévő felfogatási pontok sem. Angol fórumokon nyomokban találkoztam ezt boncolgató hozzászólásokkal, de konkrétumokkal vagy tökéletesen hitelesnek tűnő infóval nem.

 

A második, hogy tud-e valaki a Speed Triple 955i-re Carlo Talamo által tervezett Kit S (rövidebb, karcsúbb segédváz és ülés, ami gyakorlatilag megalapozta 2005-től napjainkig a Speed Triple 1050 megjelenését) kópiák létezéséről/ beszerezhetőségéről? Az eredeti kitet nem is kérdezem, mert annyira limitált darabszám készült, hogy talán 10 vagy kevesebb.

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

Attis_ST Creative Commons License 2019.09.03 0 0 5613

Sajnosn ezeknek a hibáknak a detektálása a legnehezebb, pláne ha többen foglalkoztak már a tèmával. Találgatás nem az èn asztalom, látnok se vagyok sajnos. Ami biztos, hogy nem normális a jelensèg. Ha tippelnem kellene akkor csinálnèk egy TPS resetet ès egy szinkront, szelepellenőrzèst. De kezdődő töltèshiba miatt is találkoztam már ilyennel. 

Előzmény: sasi19 (5611)
GeriMoor87 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 5612

Szia!

Biztos hogy nem olyan "kerepelős" a hangja gyárilag.

"Furcsa hang" alatt mit értesz? Állíttattál majd utána úgy ítélted hogy jó vagy megmaradt a számodra fura hang?

Nekem Bonnie van, korai évjárat, tök ugyanazzal a blokkal mint neked, csak más elékeléssel és menet közben a vezérlés sivításán kívül más motorzaj nincs....álló helyzetben hallod a szelepet, de kerepelésről szó sincs...

Lég-olaj hűtéses, soha nem lesz olyan csendes mint egy vizes...

 

Előzmény: B88 (5592)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 5611
Szia. Mióta kicseréltem a vákumcsöveket, jobb egy fokkal. Érdekes amúgy hogy mostanában van hogy megszűnik a rángatás aztán megint előjön de nem olyan durván mint korábban. Tömítetlenséget már nem látok sehol. Amúgy olajat nem fogyaszt, csere óta tartja a szintet. Füstölni sem füstöl, szerintem a hangja is normális. Fogyasztás 5l alatt van egy picivel ha ez mond valamit. Viszont nekem úgy tűnik mintha inditáskor sok üzemanyagot kapna, függetlenül attól hogy hidegen vagy melegen indítok. Lényegében 20-30 másodpercig indítás után ha el akarok indulni, vagy csak lassan húzom a gázt, lefullad. Ez idő elteltével viszont minden ok. Szerinted?
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.31 0 0 5610

Szia! Róluk ne tudok, nem kerestek. 

Alvázszám alapján lehet keresni programokat, de egy progi vagy jó, vagy nem. Az nem romlik el. Alapjárati motor tanítás, töltèsgond, injektor tisztítás....

Ha gondolod írj ès beszèljünk. 

Előzmény: sasi19 (5609)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 5609
Visszanézve a hozzászólásokat van egy bejegyzés 04.22-én.Vita jani és vivien néven, miszerint 3000 ford alatt szaggat, aztán normálisan működik. Ott kiderült hogy mi okozta? Az enyém pont ezt produkálja.
sasi19 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 5608
Ebben teljesen igazad van de valahol el kell kezdeni. A mechanikus dolgok rendben vannak, vákumcső, iacv, tps szenzor stb. Talán érdemes lenne egy friss programmal próbálkozni a régi, lehet elavult helyett. Állítólag a tuneecunak több frissített verziója is van, gondoltam talán ki kellene próbálni. Így csak egy helyben toporgok és nem haladok semerre. Ha van esetleg valami ötleted hogy mit tudnék még ellenőrizni a motoron, szivesen venném. Köszi
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.30 0 0 5607

A programozás csak egy műszakilag jó motornál èr bármit is. Anèlkül vagy átvered magad, vagy ártasz csak. 

Amúgy a program jó ès hasznos, de kellő figyelmet ès tudást igènyel. 

Előzmény: sasi19 (5606)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.28 0 0 5606
Sziasztok. Használta már valaki a Tune Ecu programot? Van valami tapasztalat róla? Gondoltam meg kellene próbálni telepíteni egy új térképprogramot hátha az megoldaná a problémát. A 30 másodperces összevissza járás alapjáraton még mindig fennál, olyan mintha beállításokat végezne az ecu minden inditás után. Szerelőhöz már nem szívesen viszem, voltam a zsoltinál, otthagytam nem kevés pénzt de semmi nem változott.
Parkerselfridge Creative Commons License 2019.08.26 0 0 5605

Helló!

 

Zsolt abszolút szakértője a Bonnie-knak. Én jártam nála egy 2002-es Amerikával és láttam dolgozni, illetve elmesélte a sztoriját. Amikor Pesten megalakult a Triumph márkaképviselet, ő volt az egyik alapító tőrzsgárdatag, csak aztán az élet elvitte másik vállalkozásba, amiből kilépett és visszatért a motorokhoz. Megbízhatsz benne, nagyon érti a dolgát!

 

üdv.: St

Előzmény: B88 (5592)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.11 0 0 5604
Szia. Szerintem a 100-as okt. nincs köze hozzá, én is szoktam ilyet tankolni, állítólag tisztítja az üzemayagrendszert, semmi többet nem tud a 95-höz képest. Esetleg a vákumcsövek állapotát ellenőrizd, szeretnek megrepedezni a csatlakozásnál. 1-2ezer forintért tudsz venni méterben, megéri kicserélni mindhármat. A belső átmérője 6mm.
Joker is back Creative Commons License 2019.08.11 0 0 5603

 Sziasztok iden kerult birtokomba egy 99es s.triple 955i. Mondhatom megtalaltam az igazit, szeretnem megtartani, ezert nem elhanyagolni. Baratomtol vettem, semmi zsakbamacska, kituno sllapotban van, korahoz kepest jol mukodik. Viszont nemreg eszrevettem h megnőtt az alapjaratom es ciripelo hangot hallat a szelepfedel felol, en hezagbeallitasra tippelnek, km is indokolta tenne tul a 40kn. Furcsa veletlen tan vagy egybevag h utanna kezdte el miutan kiprobaltam a 100as oktant...nem tudom. Amugy megy ahogy kell az alapjarat felment 2000re es ott allando. kaptym olyan tippet h az alapjarati fojtoszdlep kitykaritasa is megoldas lehet. Kerem aki talalkozott mar a jelenseggel vagy tud vmi okosat segitsen ki

sasi19 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 5602
Gyöngyös közelében
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.08 0 0 5601

Semmikèpp sem normális a rángatás, de sajnos felelősen nem tudok távgyógyítani. Az alapokat megnèztèk, innen már szisztematikus hibakeresès jön. Helyileg merre laksz?

Előzmény: sasi19 (5600)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.07 0 0 5600
Szia. Az új blokkos, 88kw.
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.07 0 0 5599

Szia! Új vagy a règi 955 blokk?

Előzmény: sasi19 (5598)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5598
Mégvalami. Gyertyák, üzemanyagszűrő,levegőszűrő cserélve. Üzemanyagnyomás rendben. Elvittem a K Zsolthoz, állítólag nagyon vágja a triumphokat de nem lett szerencsém. Valamiket beállított és szerinte ez a menetközbeni rángatás normális mert ennek a motornak fordulat kell hogy jól működjön. Azért szerintem ez a rángatás, stb kicsit sem normális.?
sasi19 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5597
Sziasztok. Triumph sprint 955i rs 2002-es moci tulaja vagyok. Ha tud valaki, kérem segítsen. A problémám a következő:motor indítás után ha gázt adok fullad. Kbfél perc járatás után normalizálódik a helyzet, innentől már veszi a gázt. Ezt hidegen és melegen is produkálja sajnos. A második probléma, menet közben gyorsításkor 2500-3000ford elhagyásáig dinamikus gázadásra erősen rángat, dadog. Triumph szervíz javaslatára cseréltem hűtőközeg jeladót, annyiban változott a helyzet hogy most alapjáraton inditás után a hirtelen gázadásra már nem fullad, de a lassúra még mindig. Előre is köszönöm ha van valakinek valami ötlete.
poolseman Creative Commons License 2019.07.25 0 0 5596

Sziasztok!

 

https://www.youtube.com/watch?v=3YdofaJEkgg

Triumph Street Triple 675 | Bike PRN

 

Ha tetszett, osszátok az igét! :D

 

Üdv!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!