Sajnosn ezeknek a hibáknak a detektálása a legnehezebb, pláne ha többen foglalkoztak már a tèmával. Találgatás nem az èn asztalom, látnok se vagyok sajnos. Ami biztos, hogy nem normális a jelensèg. Ha tippelnem kellene akkor csinálnèk egy TPS resetet ès egy szinkront, szelepellenőrzèst. De kezdődő töltèshiba miatt is találkoztam már ilyennel.
Biztos hogy nem olyan "kerepelős" a hangja gyárilag.
"Furcsa hang" alatt mit értesz? Állíttattál majd utána úgy ítélted hogy jó vagy megmaradt a számodra fura hang?
Nekem Bonnie van, korai évjárat, tök ugyanazzal a blokkal mint neked, csak más elékeléssel és menet közben a vezérlés sivításán kívül más motorzaj nincs....álló helyzetben hallod a szelepet, de kerepelésről szó sincs...
Lég-olaj hűtéses, soha nem lesz olyan csendes mint egy vizes...
Szia. Mióta kicseréltem a vákumcsöveket, jobb egy fokkal. Érdekes amúgy hogy mostanában van hogy megszűnik a rángatás aztán megint előjön de nem olyan durván mint korábban. Tömítetlenséget már nem látok sehol. Amúgy olajat nem fogyaszt, csere óta tartja a szintet. Füstölni sem füstöl, szerintem a hangja is normális. Fogyasztás 5l alatt van egy picivel ha ez mond valamit. Viszont nekem úgy tűnik mintha inditáskor sok üzemanyagot kapna, függetlenül attól hogy hidegen vagy melegen indítok. Lényegében 20-30 másodpercig indítás után ha el akarok indulni, vagy csak lassan húzom a gázt, lefullad. Ez idő elteltével viszont minden ok. Szerinted?
Alvázszám alapján lehet keresni programokat, de egy progi vagy jó, vagy nem. Az nem romlik el. Alapjárati motor tanítás, töltèsgond, injektor tisztítás....
Visszanézve a hozzászólásokat van egy bejegyzés 04.22-én.Vita jani és vivien néven, miszerint 3000 ford alatt szaggat, aztán normálisan működik. Ott kiderült hogy mi okozta? Az enyém pont ezt produkálja.
Ebben teljesen igazad van de valahol el kell kezdeni. A mechanikus dolgok rendben vannak, vákumcső, iacv, tps szenzor stb. Talán érdemes lenne egy friss programmal próbálkozni a régi, lehet elavult helyett. Állítólag a tuneecunak több frissített verziója is van, gondoltam talán ki kellene próbálni. Így csak egy helyben toporgok és nem haladok semerre. Ha van esetleg valami ötleted hogy mit tudnék még ellenőrizni a motoron, szivesen venném. Köszi
Sziasztok. Használta már valaki a Tune Ecu programot? Van valami tapasztalat róla? Gondoltam meg kellene próbálni telepíteni egy új térképprogramot hátha az megoldaná a problémát. A 30 másodperces összevissza járás alapjáraton még mindig fennál, olyan mintha beállításokat végezne az ecu minden inditás után. Szerelőhöz már nem szívesen viszem, voltam a zsoltinál, otthagytam nem kevés pénzt de semmi nem változott.
Zsolt abszolút szakértője a Bonnie-knak. Én jártam nála egy 2002-es Amerikával és láttam dolgozni, illetve elmesélte a sztoriját. Amikor Pesten megalakult a Triumph márkaképviselet, ő volt az egyik alapító tőrzsgárdatag, csak aztán az élet elvitte másik vállalkozásba, amiből kilépett és visszatért a motorokhoz. Megbízhatsz benne, nagyon érti a dolgát!
Szia. Szerintem a 100-as okt. nincs köze hozzá, én is szoktam ilyet tankolni, állítólag tisztítja az üzemayagrendszert, semmi többet nem tud a 95-höz képest. Esetleg a vákumcsövek állapotát ellenőrizd, szeretnek megrepedezni a csatlakozásnál. 1-2ezer forintért tudsz venni méterben, megéri kicserélni mindhármat. A belső átmérője 6mm.
Sziasztok iden kerult birtokomba egy 99es s.triple 955i. Mondhatom megtalaltam az igazit, szeretnem megtartani, ezert nem elhanyagolni. Baratomtol vettem, semmi zsakbamacska, kituno sllapotban van, korahoz kepest jol mukodik. Viszont nemreg eszrevettem h megnőtt az alapjaratom es ciripelo hangot hallat a szelepfedel felol, en hezagbeallitasra tippelnek, km is indokolta tenne tul a 40kn. Furcsa veletlen tan vagy egybevag h utanna kezdte el miutan kiprobaltam a 100as oktant...nem tudom. Amugy megy ahogy kell az alapjarat felment 2000re es ott allando. kaptym olyan tippet h az alapjarati fojtoszdlep kitykaritasa is megoldas lehet. Kerem aki talalkozott mar a jelenseggel vagy tud vmi okosat segitsen ki
Semmikèpp sem normális a rángatás, de sajnos felelősen nem tudok távgyógyítani. Az alapokat megnèztèk, innen már szisztematikus hibakeresès jön. Helyileg merre laksz?
Mégvalami. Gyertyák, üzemanyagszűrő,levegőszűrő cserélve. Üzemanyagnyomás rendben. Elvittem a K Zsolthoz, állítólag nagyon vágja a triumphokat de nem lett szerencsém. Valamiket beállított és szerinte ez a menetközbeni rángatás normális mert ennek a motornak fordulat kell hogy jól működjön. Azért szerintem ez a rángatás, stb kicsit sem normális.?
Sziasztok. Triumph sprint 955i rs 2002-es moci tulaja vagyok. Ha tud valaki, kérem segítsen. A problémám a következő:motor indítás után ha gázt adok fullad. Kbfél perc járatás után normalizálódik a helyzet, innentől már veszi a gázt. Ezt hidegen és melegen is produkálja sajnos. A második probléma, menet közben gyorsításkor 2500-3000ford elhagyásáig dinamikus gázadásra erősen rángat, dadog. Triumph szervíz javaslatára cseréltem hűtőközeg jeladót, annyiban változott a helyzet hogy most alapjáraton inditás után a hirtelen gázadásra már nem fullad, de a lassúra még mindig. Előre is köszönöm ha van valakinek valami ötlete.
Szia! A volt motorom azt hiszem pont eladó. Hódmezővásárhelyen árulják, ha gondolod keress rá. Kék színű. Csúszási sérülése volt, de szépen megjavították.
Idén februárban elvittem olajcserére, és áttvizsgálásra,
a Triumph Budapestbe. Kicserélték az olajat és a szűrőket,
valamint ránézettem a szelep hézagra, mert furcsa hangja
volt. Minden rendben volt, majd egy júniusi Mátrai túra során
iszonyat kerepelésbe kezdett a motor. Ezután megint bevittem,
és kértem, hogy csináljanak vele valamit. Szétszedték és kiderült,
hogy mindegyik szelep hézag a szélső határértéken volt. Rendeltek hozzá alkatrészt, és megcsinálták. Mikor elhoztam rosszabb hangja volt, mint amikor bevittem, és egy halom pénzt otthagytam, de a Krisztián azt mondta, hogy ez ilyen szokjam meg! Mentem vele 2 napot, de nem bírom hallgatni. A neten találtam, hogy a Karácsonyi Zsolt foglalkozik még Triumphal. Mi véleményetek róla, rá bízhatom a gépet, meg tudja csinálni? Mi a véleményetek a motorról, milyen hibái vannak, mire kell figyelni? Szívesen beszélnék olyannal, akinek régebb óta van ilyen vagy hasonló gépe! Előre is köszönöm, Bálint.
Sziasztok, Veszettül beleszerettem a 800-as kis tigrisbe. A szokott dolgokon felül ( lánc, féktárcsa,stb...) mire kell odafigyelnem? Van gyenge pontja a típusnak?? :-)
Segítséget szeretnék kérni tőletek, triumph speed 955i nagyon hangosan csörög a motor check lámpa ég!!! Vagy esetleg Fegyvernek környékén valaki jó motor szerelőt tud nekem ajánlani. Köszönöm mindenkinek a bizalmát...