Keresés

Részletes keresés

Attis_ST Creative Commons License 2019.09.03 0 0 5613

Sajnosn ezeknek a hibáknak a detektálása a legnehezebb, pláne ha többen foglalkoztak már a tèmával. Találgatás nem az èn asztalom, látnok se vagyok sajnos. Ami biztos, hogy nem normális a jelensèg. Ha tippelnem kellene akkor csinálnèk egy TPS resetet ès egy szinkront, szelepellenőrzèst. De kezdődő töltèshiba miatt is találkoztam már ilyennel. 

Előzmény: sasi19 (5611)
GeriMoor87 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 5612

Szia!

Biztos hogy nem olyan "kerepelős" a hangja gyárilag.

"Furcsa hang" alatt mit értesz? Állíttattál majd utána úgy ítélted hogy jó vagy megmaradt a számodra fura hang?

Nekem Bonnie van, korai évjárat, tök ugyanazzal a blokkal mint neked, csak más elékeléssel és menet közben a vezérlés sivításán kívül más motorzaj nincs....álló helyzetben hallod a szelepet, de kerepelésről szó sincs...

Lég-olaj hűtéses, soha nem lesz olyan csendes mint egy vizes...

 

Előzmény: B88 (5592)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 5611
Szia. Mióta kicseréltem a vákumcsöveket, jobb egy fokkal. Érdekes amúgy hogy mostanában van hogy megszűnik a rángatás aztán megint előjön de nem olyan durván mint korábban. Tömítetlenséget már nem látok sehol. Amúgy olajat nem fogyaszt, csere óta tartja a szintet. Füstölni sem füstöl, szerintem a hangja is normális. Fogyasztás 5l alatt van egy picivel ha ez mond valamit. Viszont nekem úgy tűnik mintha inditáskor sok üzemanyagot kapna, függetlenül attól hogy hidegen vagy melegen indítok. Lényegében 20-30 másodpercig indítás után ha el akarok indulni, vagy csak lassan húzom a gázt, lefullad. Ez idő elteltével viszont minden ok. Szerinted?
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.31 0 0 5610

Szia! Róluk ne tudok, nem kerestek. 

Alvázszám alapján lehet keresni programokat, de egy progi vagy jó, vagy nem. Az nem romlik el. Alapjárati motor tanítás, töltèsgond, injektor tisztítás....

Ha gondolod írj ès beszèljünk. 

Előzmény: sasi19 (5609)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 5609
Visszanézve a hozzászólásokat van egy bejegyzés 04.22-én.Vita jani és vivien néven, miszerint 3000 ford alatt szaggat, aztán normálisan működik. Ott kiderült hogy mi okozta? Az enyém pont ezt produkálja.
sasi19 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 5608
Ebben teljesen igazad van de valahol el kell kezdeni. A mechanikus dolgok rendben vannak, vákumcső, iacv, tps szenzor stb. Talán érdemes lenne egy friss programmal próbálkozni a régi, lehet elavult helyett. Állítólag a tuneecunak több frissített verziója is van, gondoltam talán ki kellene próbálni. Így csak egy helyben toporgok és nem haladok semerre. Ha van esetleg valami ötleted hogy mit tudnék még ellenőrizni a motoron, szivesen venném. Köszi
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.30 0 0 5607

A programozás csak egy műszakilag jó motornál èr bármit is. Anèlkül vagy átvered magad, vagy ártasz csak. 

Amúgy a program jó ès hasznos, de kellő figyelmet ès tudást igènyel. 

Előzmény: sasi19 (5606)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.28 0 0 5606
Sziasztok. Használta már valaki a Tune Ecu programot? Van valami tapasztalat róla? Gondoltam meg kellene próbálni telepíteni egy új térképprogramot hátha az megoldaná a problémát. A 30 másodperces összevissza járás alapjáraton még mindig fennál, olyan mintha beállításokat végezne az ecu minden inditás után. Szerelőhöz már nem szívesen viszem, voltam a zsoltinál, otthagytam nem kevés pénzt de semmi nem változott.
Parkerselfridge Creative Commons License 2019.08.26 0 0 5605

Helló!

 

Zsolt abszolút szakértője a Bonnie-knak. Én jártam nála egy 2002-es Amerikával és láttam dolgozni, illetve elmesélte a sztoriját. Amikor Pesten megalakult a Triumph márkaképviselet, ő volt az egyik alapító tőrzsgárdatag, csak aztán az élet elvitte másik vállalkozásba, amiből kilépett és visszatért a motorokhoz. Megbízhatsz benne, nagyon érti a dolgát!

 

üdv.: St

Előzmény: B88 (5592)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.11 0 0 5604
Szia. Szerintem a 100-as okt. nincs köze hozzá, én is szoktam ilyet tankolni, állítólag tisztítja az üzemayagrendszert, semmi többet nem tud a 95-höz képest. Esetleg a vákumcsövek állapotát ellenőrizd, szeretnek megrepedezni a csatlakozásnál. 1-2ezer forintért tudsz venni méterben, megéri kicserélni mindhármat. A belső átmérője 6mm.
Joker is back Creative Commons License 2019.08.11 0 0 5603

 Sziasztok iden kerult birtokomba egy 99es s.triple 955i. Mondhatom megtalaltam az igazit, szeretnem megtartani, ezert nem elhanyagolni. Baratomtol vettem, semmi zsakbamacska, kituno sllapotban van, korahoz kepest jol mukodik. Viszont nemreg eszrevettem h megnőtt az alapjaratom es ciripelo hangot hallat a szelepfedel felol, en hezagbeallitasra tippelnek, km is indokolta tenne tul a 40kn. Furcsa veletlen tan vagy egybevag h utanna kezdte el miutan kiprobaltam a 100as oktant...nem tudom. Amugy megy ahogy kell az alapjarat felment 2000re es ott allando. kaptym olyan tippet h az alapjarati fojtoszdlep kitykaritasa is megoldas lehet. Kerem aki talalkozott mar a jelenseggel vagy tud vmi okosat segitsen ki

sasi19 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 5602
Gyöngyös közelében
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.08 0 0 5601

Semmikèpp sem normális a rángatás, de sajnos felelősen nem tudok távgyógyítani. Az alapokat megnèztèk, innen már szisztematikus hibakeresès jön. Helyileg merre laksz?

Előzmény: sasi19 (5600)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.07 0 0 5600
Szia. Az új blokkos, 88kw.
Attis_ST Creative Commons License 2019.08.07 0 0 5599

Szia! Új vagy a règi 955 blokk?

Előzmény: sasi19 (5598)
sasi19 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5598
Mégvalami. Gyertyák, üzemanyagszűrő,levegőszűrő cserélve. Üzemanyagnyomás rendben. Elvittem a K Zsolthoz, állítólag nagyon vágja a triumphokat de nem lett szerencsém. Valamiket beállított és szerinte ez a menetközbeni rángatás normális mert ennek a motornak fordulat kell hogy jól működjön. Azért szerintem ez a rángatás, stb kicsit sem normális.?
sasi19 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 5597
Sziasztok. Triumph sprint 955i rs 2002-es moci tulaja vagyok. Ha tud valaki, kérem segítsen. A problémám a következő:motor indítás után ha gázt adok fullad. Kbfél perc járatás után normalizálódik a helyzet, innentől már veszi a gázt. Ezt hidegen és melegen is produkálja sajnos. A második probléma, menet közben gyorsításkor 2500-3000ford elhagyásáig dinamikus gázadásra erősen rángat, dadog. Triumph szervíz javaslatára cseréltem hűtőközeg jeladót, annyiban változott a helyzet hogy most alapjáraton inditás után a hirtelen gázadásra már nem fullad, de a lassúra még mindig. Előre is köszönöm ha van valakinek valami ötlete.
poolseman Creative Commons License 2019.07.25 0 0 5596

Sziasztok!

 

https://www.youtube.com/watch?v=3YdofaJEkgg

Triumph Street Triple 675 | Bike PRN

 

Ha tetszett, osszátok az igét! :D

 

Üdv!

B88 Creative Commons License 2019.07.23 0 0 5595

Szia!

Köszi a választ.

Beszéltem vele, sőt már nála is van a motor.

Van még valaki aki ért hozzá?

Olvastam valahol, hogy az Ágo motornál is van aki ért hozzájuk?

Tudsz valakit, akinek ilyen, vagy hasonló motorja van?

Köszi!

Előzmény: Attis_ST (5594)
Attis_ST Creative Commons License 2019.07.22 0 0 5594

Sajnos nem az első elèdetlen ügyfèl vagy. 

Az tèny, hogy csörög/csattog gyárilag, de ez így gyanús.

Beszèlj Zsoltièkkal, hallgattas meg Vele, mond rá valamit. 

 

Előzmény: B88 (5592)
kis_andras Creative Commons License 2019.07.21 0 0 5593

Szia! A volt motorom azt hiszem pont eladó. Hódmezővásárhelyen árulják, ha gondolod keress rá. Kék színű. Csúszási sérülése volt, de szépen megjavították.

Előzmény: Tboy001 (5589)
B88 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 5592

Sziasztok Triumphosok!

Segítséget szeretnék kérni!

Tavaly augusztusban vettem egy 2013as Scramblert.

Idén februárban elvittem olajcserére, és áttvizsgálásra,

a Triumph Budapestbe. Kicserélték az olajat és a szűrőket,

valamint ránézettem a szelep hézagra, mert furcsa hangja 

volt. Minden rendben volt, majd egy júniusi Mátrai túra során

iszonyat kerepelésbe kezdett a motor. Ezután megint bevittem,

és kértem, hogy csináljanak vele valamit. Szétszedték és kiderült, 

hogy mindegyik szelep hézag a szélső határértéken volt. Rendeltek hozzá alkatrészt, és megcsinálták. Mikor elhoztam rosszabb hangja volt, mint amikor bevittem, és egy halom pénzt otthagytam, de a Krisztián azt mondta, hogy ez ilyen szokjam meg! Mentem vele 2 napot, de nem bírom hallgatni. A neten találtam, hogy a Karácsonyi Zsolt foglalkozik még Triumphal. Mi véleményetek róla, rá bízhatom a gépet, meg tudja csinálni? Mi a véleményetek a motorról, milyen hibái vannak, mire kell figyelni? Szívesen beszélnék olyannal, akinek régebb óta van ilyen vagy hasonló gépe! Előre is köszönöm, Bálint. 

Attis_ST Creative Commons License 2019.07.15 0 0 5591

Elektronikus szabályzás nincs benne, a karbik környèkèn kellene szètnèzni....

Előzmény: Legend tt (5590)
Legend tt Creative Commons License 2019.07.15 0 0 5590

Sziasztok!

 

Van egy 900-as Legendem, 2001-es. 100-nál leszabályoz nem megy tovább.  Mi lehet az oka?

Tboy001 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 5589

Sziasztok!
Tervezem egy Sprint ST 1050 megvásárlását. Előtte szívesen megnézném a hozzá tartozó kezelési útmutatót. 

 


http://www.manualedereparatie.info/hu/download/Triumph-Daytona-955i-SpeedTriple-02-Szervizkonyv.html

Ezt a linket használtam, le is töltöttem, viszont nem tudom megnyitni, mert jelszót kér. Tud valaki esetleg ebben segíteni?

 

Köszönöm előre is!

bocibácsi Creative Commons License 2019.06.15 0 0 5588

Sziasztok, Veszettül beleszerettem a 800-as kis tigrisbe. A  szokott dolgokon felül ( lánc, féktárcsa,stb...) mire kell odafigyelnem? Van gyenge pontja a típusnak?? :-)

Attis_ST Creative Commons License 2019.06.10 0 0 5587

Dobj egy elèrhetősèget mèlben, beszèljünk. Nem vagy messze tőlem, segítek ha tudok. 

Előzmény: olasz0612 (5586)
olasz0612 Creative Commons License 2019.06.08 0 0 5586

Sziasztok! 

Segítséget szeretnék kérni tőletek, triumph speed 955i nagyon hangosan csörög a motor check lámpa ég!!! Vagy esetleg Fegyvernek környékén valaki jó motor szerelőt tud nekem ajánlani. Köszönöm mindenkinek a bizalmát... 

Attis_ST Creative Commons License 2019.05.21 0 0 5585

Üdv! A balos megy alulra....

 

Előzmény: remeteede (5584)
remeteede Creative Commons License 2019.05.18 0 0 5584

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

 

2001-es 955 Speed Triple olajteknőjét javíttattam és nem jegyeztem meg az olajhűtő bekötését a teknőbe.

Ha valakinek van ilyen álló olajhűtős motorja, nézze meg már meg nekem, hogy melyik cső hova van bekötve!

 

Köszi előre is!

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!