Mai nap 200 km motorozás ! A motor melegen nehezen indul,többszöri indítózás ! Menet közben motorféknél rendszeresen visszadurrog-csattog a kipufogó . Én útó gyújtásra gyanakszom ! Vagy lehet hogy gyertya baja van ?? milyen gyertya kell bele ? Jövő héten vinném szerelőhöz ,de azért kíváncsi vagyok a véleményedre ! üdv.
Jobban át kell nézni azt a gépet, ha már az elején is ilyen stiklik voltak.. Ismerem a CBR600Fi-t, haveromnak volt olyan sokáig. 600-asnak az egyik legjobb motor, de nem összehasonlítható a menetteljesítménye ezekkel a Triumph-okkal. Az enyém a 200-at elég hamar eléri, ott rakom az 5-öt, onnan már nem olyan fejletépő a gyorsulás. De 250-ig (az adatok szerint) ez is elmegy (még nem próbáltam). Amúgy vedd ki a dugót a kipuffból, hátha az segít. :-)
Megmondom őszintén,nagyon tetszik a gép,de egy kicsit csalódás ! Mégpedig a Cbr 600f4i 110 le -vel mintha jobban ment volna ! A Triumph 200 felett megáll ,pedig 147 le ! A CBR -t 260 km/ h ig simán el lehetett pörgetni ! A Triumph sport kipufogójában benne van a szűkítő(hangtompító),s ugy vettem észre ,hogy nem tolja hátrfele annyira a kraftot mintb a Honda ! Most motoroztunk a haverral,neki Ducati monster 1000ie ,ami elvileg 84le, elöl ment ,alig tudtam utánna menni annyira ment !! nem is értem !
Ennek örülök. A Daytona csak 11500-nál szabályoz le (az ST-m s a Triple 9700-nál), úgyhogy lehet adni neki az ívet. :-)
Eddig egy motoromban sem volt digit kilométer óra, úgyhogy azt nem tudom. Autóknál az ilyen cuccok általában akkor mutatnak hibásan, ha a jeltovábbításra használt szalagkábel nem érintkezik rendesen..
Na ,ma végre sikerült kicserélni a fesz-szabályzót az általad ajánlot Mecseki-szabályzóra ! Hibátlanul müködik,probléma megoldva ! Ma mentem 200km ert és jó volt ! Bemértük folyamatosan tölti az akkut ! Viszont a diditális km óra 80-tól és 100 felett hibásan halványan jelez,ezt nem tudom miért van ! Még egyszer köszi a segítséget ! üdv.
Sehol nem írtam h nem jó utcára. Azt írtam, h egymáshoz képest a két motor (azonos blokkja) máshogy van hangolva. Sőt, a Tiger-ben is u.a. a blokk van, az 100 lóerős felül csak, viszont alul - a jellegnek megfelelően - még több van. Mindennek a használati módnál van jelentősége.
Szerintem ebben a kategoriában, nem kell aggódni a nyomaték miatt. Kawabazsy szerint nem jó utcára. Szerintem ez viccc. Ennyi lóerő, és a ccm, nem lehet gond. Bár még nem volt alkalmam kiprobálni a 955-ös blokkot, de városban biztos nem kell szétpörgetni. Sokak szerint már 100 Le is sok utcára. Szerintem mindennel lehet ésszerűen közlekedni. Tény és való, hogy normál városi közlekedéshez nekem elég 3-5000 fordulat között tartani a ford.számot. Ha tovább pörgetem, az az igazi élmény. :)
A kuplung természetes, hogy kemény /az ésszerűség határán belül/
hisz 140lóról beszélünk. De az biztos nem árt, ha a bowdencsőbe pár csepp olajat csepegtetsz.
Még egy olyan kérdés,hogy a kuplungja elég kemény,kuplungkar,főleg a a Honda cbr után. Próbálgattam állítgatni felül a tekerő csavarral de hát semmit sem változott ! Van erre valami megoldás ? a bovden blokk felöli részén a rugó erőssebb ? ott lehet állítani ?
Ha neked bejön, akkor nincs gond. A Daytona sportmotornak készült, pályán nem számít, h alul gyengébb, ezért van csúcsra kihegyezve. A Triple (meg az ST-m, motor u.a.) meg utcai ökörködős (túra) motornak, itt jobb, ha a mindennapokban használt fordulatszámsávban van több erő, a felső tartomány kárára. De nekem eddig a 120 ló mindenhol elég volt. :-)
Ha kiméregetted, s biztos h a fesszab a ludas, akkor megoldja a problémát a csere..
Egyébként nincs gond ezzel ,hogy Daytona blokkos,sőt még talán jobb is ! Korához képest nagyon egyben van a gép !
Megrendeltem,ma talán meg is jön a fesz-szabályzó a Mecsekitől ! Remélem jó lesz,mert hétvégén már menni kéne a motornak ! Köszönöm neked és gfnhgfh-nak a segítséget,hogy ajánlotad ezt a fesz-szabályzót ! Majd megírom,hogy mi lett a vége ! Még egyszer köszi !
Azért örülök,hogy ez is egy olyan fórum ahol az ember segítséget talál és meg tudja oldani a problémáit !!!
Oké, alvázszám alapján be tudod azonosítani, h melyik verzió a tied. Az utsó 6 karakter számít, nálam is a 139xxx előtti a 107 lovas, az utáni a 120. De a motorja se ugyanúgy néz ki a kettőnek.
Hoppáka! Akkor ez egy törött Daytona, streetfighterként? Ilyenkor az eladó mit szól erre?
A 2001-es Daytona az még 128 ló, 2002-től lett 147. Alvázszám alapján ez kiderül. Amúgy a Daytona sportmotor, ennek megfelelő a teljesítmény leadása, tehát felül tüzijáték, alul viszont kevesebb van.. Én a helyedben betolnám Karácsony Zsoltihoz ezek után, s töviről hegyire átnézetném, h merre hány méter..
Friss információ a motoromról ! Amit 2002-es Speed triplének hirdettek,az valójában egy 2001-es Triumph Daytona átalakítva triplének !!! Nem 120 Le -s ,hanem 145 Le ! 107KW a forgalmiban és a forgalmiban is Daytona !
Nekem egy utángyártott, Mecseki féle került bele, már a VFR-emben is az teljesített szolgálatott korábban. Strapabíróbb, mint a gyári. valami 16 pénz volt. De először ki kell deríteni, mi a hiba!
Nem biztos h az akku a baj, nekem is fesszabályzót kellett cserélni anno. Ezért írtam le, hogy ellenőrizd. Az enyémhez YTX-14BS kell, a motor ugyanaz, úgyhogy gondolom a tiedhez is.
egyébként milyen akksi kell a Speed Triple 955i be ! mármint a jelölésre gondolol,pl ytz 12 09 vagy ilyenek ! most ugye nem tudom megnézni,mert nincs itt a motor !
mert valszeg szar akkuval adták el,és ezért állt meg !!!
Köszi a válaszokat ! most 50km re van tőlem a motor egy garázsban,mert nem tudtam vele hazajönni. a haverral voltunk túrázni ő hozott haza az 1000es Ducatival ! nem volt valami kényelmes hátul ! :)