Jah, az is hosszú cucc, oda is kiváló. Nálam viszont ez máshogy volt, mert pont mellettem van egy fakereskedés, úgyhogy a szó szoros értelmében a tetőn dobáltuk át a szükséges anyagot, amikor építkeztem. :-)
Nos, itt már inkább téli felkészülés van, ma kivettem a hajót (daruztattam) mert a jövő héten megy az osztrákokhoz garis szervízre. Olajcsere, hajtómű olaj csere, gyertya csere, stb. Na, meg egy kis takarítás...:
Tegnap kivittem a Wikingbe a futót, ma reggel rtették a hajót, behúztam a garázsába, oszt elkezdtem a ganézást...
Az én csónakommal nem vállalnám be, ráadásul nálam nem az van, mint nálad, hogy ha tengerre/hajózni mész, a feleséged inkább otthon marad.. A csajom behisztizik ha nem jöhet. Vele meg aztán végképp esélytelen egy ilyen túra.. De majd valahogy összehozom egyszer.
Egyelőre az első pár napunk eléggé esős volt itt az Isztrián, többször sikerült már teljesen bőrig ázni - mondjuk mindig a szárazföldön, kirándulás közben. Eddig egy napot töltöttünk csak a vízen, de azt legalább reggeltől estig, és végig szép időnk volt - ráadásul sikerült levadászni a vacsoráravaló halakat is.
Ma Rijekába kirándultunk egyet (kocsival), eddig mindig csak átutazóban voltam, már rég meg akartam nézni.
Lőttem egy hajós képet is, nem is akármilyet - találós kérdés: mindannyiunk hajója, de egyikünk sem mehet vele, mi az?
íme a megfejtés - Seagull MRD (a Lady MRD utódja):
Azok a duzzasztók Mostar fölött vannak. A képek alapján nem lenne egyszerű ott körbehúzni a csónakot. Zsilip egyiken sincs. De, az is lehet, hogy azon a részen nem is szabad hajózni. Egyetlen csónak/hajó sincs a folyón nyár közepén. Viszont annál több haltenyésztő telep. Azok szerintem nem szeretnék a motorcsónakok keltette hullámzást.
Metkovics fölött talán azért nem jelzi a térkép, mert nem hajózható. Mostarig az egy zátonyerdő, Van ott háborús szükséghíd, leszakadt hídroncs, és a már alább is említett Bunski csatorna.