Keresés

Részletes keresés

Distván Creative Commons License 2008.02.19 0 0 769
Vannak elírások a kötetben a 35. oldalon amit írtál, de pl.: 45. oldalon 5145 helyett 5146 stb.
Előzmény: hkv (766)
Distván Creative Commons License 2008.02.19 0 0 768
ABbmot
Előzmény: hkv (766)
kacsa-86 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 767
Üdv!

Az 520-as képét el lehet kérni nagyobb méretben? Természeesen saját felhasználásra(modellhez)!
Előre is köszönet!

címem: kacsa44@freemail.hu
Előzmény: hkv (765)
hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 766
Megnéztem a Sopron vármegye közlekedése című könyvben is Abmot-nak írják az 5 tg-es GySEV motorkocsikat
Előzmény: wrn30601 (762)
hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 765

Az első képen a GySEV 520,030-as pályaszámú gőzmozdonya látható  sopron állomáson 1974.09.07

A második képen a LÁEV A02-602-es motorkocsija látható Lillafüred állomáson 1974.09.02

 

hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 764
Kössz a kiegészítést.
Előzmény: wrn30601 (762)
wrn30601 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 763

5.-6. képek: a felvételek inkább a gyár területén készültek, mint az ácsi állomáson.

A 70-es, 80-as években szervezetten vittek jól és kemény valutában fizető osztrák, német, stb. csoportokat többek között a cukorgyárban üzemelő mozdonyokhoz. Én egy osztrák csoporttal a 80-as évek közepén voltam a gyárban mozdonynézőben.

Előzmény: wrn30601 (762)
wrn30601 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 762

1. kép: GySEV ABbmot 1

2. kép: GySEV ABbmot 2

3. kép: GySEV ABbmot 4 ex MÁV ABbmot 604, majd később ismét MÁV ABbmot 604

5.-6. képek: Ácsi Cukorgyár mozdonyai

Előzmény: hkv (755)
hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 761
ha tudsz majd gyere fel msn-re!
Előzmény: Distván (759)
hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 760
A képek készítői egy német úriember, aki teljes névtelenséget kért, a képek valamennyi jogát rámruházta.
Előzmény: Distván (759)
Distván Creative Commons License 2008.02.19 0 0 759

...és kik fotózták?

Előzmény: hkv (755)
hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 758
Kössz a kiigazítást! A pályaszámpt véletlenűl gépeltem el.
Előzmény: wrn30601 (757)
wrn30601 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 757
Első kép: "Hany Istók", Magyar Állami Erdőgazdaság 357-314
Előzmény: hkv (748)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.19 0 0 756
Biztos, hogy ez deszkázat volt? Mivel eléggé gyerek vagyok még, csak a saját ilyen tapasztalataimat tudom, de minden általam ismert vágánygépkocsi garázs előtt beton elem van (Bodán-elem vagy mi a szösznek hívják), olyan, mint a gyalogos átkelőknél.
Előzmény: talpfaszámláló (735)
hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 755

Az első képen a ySEV ABmot1-es pályaszámú motorkocsija látható személyvonat élén 1974.09.5.

A második képen a GySEV ABmot2-es pályaszámú motorkocsija látható Wulkaprodersdorf állomáson 1973-ban.

A harmadik képen a GySEV ABmot4-es pályaszámú motorkocsija látható személyvonat élén Kapuvár állomáson 1976.10.4.

A negyedik képen a MÁv 424,121-es pályaszámú gőzmozdonya látható személyvonat élén Balmazújváros állomáson 1976.10.8.

Az ötödik képen a MÁV 376,531-es pályaszámú gőzmozdonya látható Ács álomáson 1976.10.3

A hatodik képen a 27-es pályaszámú gőzmozdony látható Ács állomáson 1976.10.3

M63,008 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 754
Az új, nagyjából a mainak megfelelő festési sémát '74-ben dolgozták ki, vezették be; de a mozdonyok oldalán az öntvénytáblák '79-ig megmaradtak, akkortól kezdték az oldalszámokat is feliratozni /matricázni/. Amint már egyszer leírtam, a háttérben egy "matricázott" Szili látható.
Előzmény: f.antal77 (750)
V43 1370Miskolc Creative Commons License 2008.02.19 0 0 753
Köszi a helybeigazítást:)
Előzmény: v43-1306 (731)
vasutTOM Creative Commons License 2008.02.19 0 0 752

a kép inkább 1970-es évek eleji,

 

 

A képen látható V63,002-s 1973-as gyártmány. Viszont a nyílvántartáso szerint 1976 márciusában került a MÁV-hoz próbaüzemre.

Most már tényleg érdekel a kép készítésének iedeje!

Előzmény: f.antal77 (750)
f.antal77 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 751
Egyébként az, hogy egy gépet selejteznek, nem jelenti azt, hogy a mozdonyt a selejtezés másnapján szétvágják. Gyakran akár 5-10 év is eltelik a selejtezési eljárás lefolytatása és a tényleges kohósitás között.
Előzmény: f.antal77 (750)
f.antal77 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 750

Nem igen hiszem, hogy a 001-s megérte volna a kép készítésének idejét, ami ugye meg lett határozva, hogy 1979 utáni. (Lásd az új festésű szilit!)

 

 

a kép inkább 1970-es évek eleji, a MÁV elvileg 1972-től vezette be az új festési mintát

Előzmény: vasutTOM (740)
f.antal77 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 749

Igazad lehet, én csak a pályaszámtábla alapján írtam; de az tény, hogy a Kandókat és a BoCo-kat is sokáig alkalmazták még a forgalomból kivonásuk után fékmozdonyként, pl. az M63-asok vagy az M41-esek próbáinál. A kép szempontjából ami a V60,003-as mellett szólhat: a 001-en és a 002-őn eredetileg nem volt a mellgerenda felett a lámpák vonalában kialakított lépcső... A 003-nál ez úgy volt felszegecselve, mint ahogy a mozdonyszekrény többi része is szegecselt.

 

ez a kép van az Indóház Extra cimlapján, és ott jól olvasható, hogy a Kandó pályaszáma V.60.001

Előzmény: M63,008 (744)
hkv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 748

Az első képen  a MÁV 357,154-es ISTOK nevű gőzmozdonya látható Fertőboz állomáson. 1976.10.4

A második képen az Mk48-1011-es páylaszámú dízelmozdonya látható személyvonattal Törökfái állomáson 1972.09.23

A harmadik képen a MÁV Ceglédi kisvasútja látható. A képen az Mk48-2035*ös pályaszámú dízelmozdony látható személyvonattal Cegléden 1972.10.24.

A negyedik képen a Szobi Gazdasági Vasút 490,058-as pályaszámú gőzmozdonya látható rakott tehervonattal szobon 1976.10.05

v43 1105 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 747
Wow. majd emesenen elküldhetnéd:D
Előzmény: varjan01 (746)
varjan01 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 746
Bocsi..
Előzmény: varjan01 (745)
varjan01 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 745
Oktatási diáról származik.
M63,008 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 744
Igazad lehet, én csak a pályaszámtábla alapján írtam; de az tény, hogy a Kandókat és a BoCo-kat is sokáig alkalmazták még a forgalomból kivonásuk után fékmozdonyként, pl. az M63-asok vagy az M41-esek próbáinál. A kép szempontjából ami a V60,003-as mellett szólhat: a 001-en és a 002-őn eredetileg nem volt a mellgerenda felett a lámpák vonalában kialakított lépcső... A 003-nál ez úgy volt felszegecselve, mint ahogy a mozdonyszekrény többi része is szegecselt.
Előzmény: vasutTOM (740)
SztAti Creative Commons License 2008.02.19 0 0 743
A Ganz utoljára a V43,1253-ast szállította régi festéssel.
Előzmény: v43-1306 (732)
gumidani Creative Commons License 2008.02.19 0 0 742
Az előtte levő hozzászólásban Vendégsin által említett kiállításon, a Városligeti elágazásnál.
Előzmény: v43-1167 (737)
v43-1167 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 741

Szia!

Aham,köszi!

Előzmény: Gulper (739)
vasutTOM Creative Commons License 2008.02.19 0 0 740

A képen a V60,001 szerepel, nem pedig a V40,016.

 

 

Ez egy igen érdekes dolog! Ugyan is a V60,001-s 1967.12.30-án selejtezték. A V60,003-as gép ugyan ekkor át lett minősítve Villamos Fékmozdonynak. A száma VFK III. lett. Majd ez állították ki a Kandó Főiskola melett. Az 1982-es bemutatón is ez szerepelt. De mindenképpen V60-as!

Nem igen hiszem, hogy a 001-s megérte volna a kép készítésének idejét, ami ugye meg lett határozva, hogy 1979 utáni. (Lásd az új festésű szilit!)

Érdekes! Az biztos, hogy V60-as, de melyik?

Ha valaki tudja a választ, akkor azt szívesen olvasnám!  

Előzmény: M63,008 (727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!