Keresés

Részletes keresés

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.11.01 0 1 1065

Móricz Zsigmond körtértől Kelenföld vasútállomásig a legfrissebb OpenBVE-ben:


Kálvin tértől Kelenföld vasútállomásig a valóságban az 576-579-essel:

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.24 0 0 1064

Természetesen, íme a link hozzá: https://drive.google.com/file/d/0B3dyn888QfB5dWVhZUFZRUxBRG8/view?usp=sharing

Azt viszont tudni kell, hogy továbbra is csak Kelenföld vasútállomás - Móricz Zsigmond körtér állomások között játszható a szimuláció, de egyrészt mostanra mind a négy állomáshoz egyedi, élethű modell tartozik, másrészt BPI-919 becenevű ismerősöm munkájának eredményeképpen immár mindkét irányban lehet vezetni, persze az élethűség érdekében érdemes bekapcsolni az automatikus vezetést a Ctrl+A billentyűkombináció segítségével, mert az is elég valósághűen lett hozzá megoldva. :) Ja, és a Hmmsim-es változat is napokon belül frissítésre kerül!

Előzmény: Peti817172M (1063)
Peti817172M Creative Commons License 2016.10.23 0 1 1063

Le lehet valahonnan tölteni a pályát?

Előzmény: Gothpaladinus (1062)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.23 0 1 1062

OpenBVE 1.4.3, Kelenföld vasútállomás, próbázás a 425-429-es pályaszámú vonattal:

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.20 0 1 1061

Helló mindenki, hú de nagy a csend! Mi lelhette az itteni közösséget, hogy a követéseim legaljáig hagyták süllyedni a topikot?

 

Legyen ezúttal egy teljes vonalas M4-es metrózás, hátha egy kicsit életre kelti a népet...

Votom Creative Commons License 2014.03.31 0 0 1060

Nem vonták be és 4-es metró is van! :)

 

Valakik nem tervezik, hogy beszóljanak a BKK-nak, hogy követeljük vissza a jó öreg "Kérem vigyázzanak, az ajtók záródjanak!"-ot?

Leszedált Utas Creative Commons License 2013.12.11 0 0 1059
Gothpaladinus Creative Commons License 2013.12.11 0 0 1058

Immár valóságosan is csak egy vezetős üzem van érvényben az M2-es metrón, aktívan működtetik a Siemens CBTC alapú biztosítóberendezést. Egy saját illusztráció a félautomata vezetésről, ami mondjuk még nem valami tökéletesen lett beállítva a kihaladási/érkezési sebességek terén, de hát majd csak javítják azt is: https://www.youtube.com/watch?v=uIXWzuyiJIs

br130 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 1057

Ezt a kérdést inkább egy hét múlva tedd fel , bár lehet , hogy még akkor is korai lesz.

Előzmény: Törölt nick (1055)
Peti817172M Creative Commons License 2013.11.18 0 0 1056

Ma még két vezetős üzem volt.

 

Előzmény: Törölt nick (1055)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.18 0 0 1055

Na, vajon nagy nehezen összejön a Siemens-biztber élesztése M2-n? A bkkinfo.hu nem jelez pótlást.

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.15 0 0 1054

Tegnap-ma utaztam én is olyan vezérkocsival, ami nyugodtan futott, emellé viszont volt egy búgó, marokcsapágyas hajtásra emlékeztető hangja. Talán talpmasszázst kapott? Vagy sínt köszörültek?

Előzmény: mk4047 (1053)
mk4047 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 1053

Ma az 510-es úgy futott, mint az álom. Csak nem megcsinálták?

Előzmény: FKU-911 (1045)
Rendszámos Creative Commons License 2013.09.16 0 1 1052

Az, hogy nem fekszel a két sín között! -.-'

Előzmény: adam1400 (1051)
adam1400 Creative Commons License 2013.09.16 -1 0 1051

ebbe mi volt az érdekes?

Előzmény: Törölt nick (1050)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.16 0 0 1050

http://www.youtube.com/watch?v=N32LDz2qAzo

 

460-464 psz.

Hát kérem, "itt tartunk".

D. Belloq Creative Commons License 2013.09.15 0 1 1049

MI VAN?

 

Az M2-es metró útjait vágányait teljesen felújították (síncsere) 2004 és 2007 között.

Előzmény: renee7 (1048)
renee7 Creative Commons License 2013.09.15 -1 0 1048

Jaj kérem, normális országban először felújítják a teljes pályát, majd azután vesznek új járműveket. Pár év és szét fognak menni rommá ezek a szerelvények, mint ahogy Budapest útjain minden jármű pár év alatt, hála a fantasztikus minőségű útburkolatoknak.

Előzmény: endre7647 (1047)
endre7647 Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1047

519 is "kellemes"

 

De valamilyen mértékben, szinte minden kocsin lehet hallani. Amikor forgalomba állt a 410-414 az volt az, hogy sima futás.

bárány Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1046
460
oldschool ICS-feeling
Előzmény: FKU-911 (1045)
FKU-911 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 1045

+ 510, 514...  Lassan már nem lehet lapnélküli vezérkocsiban utazni.

Előzmény: FKU-911 (1041)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2013.08.26 0 0 1044

Már nincs mit?

Előzmény: Peti817172M (1042)
mk4047 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 1043

Jaja, éppen ma utaztam a 455-tel, elég szörnyű az is :(

Előzmény: FKU-911 (1041)
Peti817172M Creative Commons License 2013.08.26 0 0 1042

Itt inkább az a kérdés, hogy miért nem esztergálnak?

Előzmény: mk4047 (1040)
FKU-911 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 1041

Aztán 425, 455, 499, 495...

Előzmény: mk4047 (1040)
mk4047 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 1040

Szerintem a 419 viszi a prímet: mintha csak egy lerobbant ICS-n utaznék az alagútban...

Előzmény: FKU-911 (1039)
FKU-911 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 1039

A négy kocsinál jóval több lapos van...

Előzmény: T5C5K2 (1038)
T5C5K2 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 1038
Peti817172M Creative Commons License 2013.08.19 0 0 1037

Ma utaztam rajta, de visszarakták a régi zümmert, meg a régi állományt. Logika a köbön. Egyszerűen nem értem, hogy ha sikerült frissíteni az állományt, akkor most miért kellett visszaállítani a régit?

Előzmény: Peti817172M (1036)
Peti817172M Creative Commons License 2013.08.17 0 0 1036

Tegnap próbavonatként közlekedett.

Előzmény: mk4047 (1035)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!