Lapértesülés szerint az OTP-csoporthoz tartozó Merkantil-konzorcium is visszalépett a kormánynegyed építésére és üzemeltetésére kiírt közbeszerzési eljáráson. Ráadásul az épületet is át kell tervezni. http://www.mno.hu/portal/530904
Ha az Enetgol-osokat rendesen felderítik, megtárgyalják, elítélik és visszafizettetik velük a kárt, minden magyar állampolgár inygen nyaralhatna Thaiföldön egy hónapig. De mondjuk az államadósság is komolyan csökkenthető lenne..
"Mindenkit bíróság elé lehet állítani károkozásért és az is előfordulhat , hogy a bíróság bűnösnek is találja , és kártérítésre kötelezi a saját vagyonából."
Szeretnék egy hírt egy olyan esetről, amikor a állam egy pénzelcseszészeti intézete baromságot csinált, büntetést kapott, amelyet nem a pénzelcseszészeti intézet fizetett ki, hanem egy pénzelcseszész a saját vagyonából.
Ja, ja. Épp valamelyik nap hallottam egy cuci fejest, aki kifejtette a szakszervezeti mozgolódással kapcsolatban, hogy az egészségügyről már nem lehet egyeztetni, olyan előrehaladottak a "reformok", a nyugdíj-átalakításról pedig még nem lehet, mert még nem alakult ki a nagyszabású koncepció.
Ez egy teljesen külön projekt, a körúthoz közeli telket/telekrészt egy magáncég vette meg, és a saját pénzéből épít oda valamit, ugyanúgy ahogy a pályaudvar másik oldalára a Westendet építették. A közpénz az csak annyi amennyit a MÁV kap a telekért, és ráadásul nem kiadás, hanem bevétel.
Egyáltalán hogy merülhet fel egy kormányzati szereplőben valakiben olyan ötlet, hogy szüntessük meg a Nyugati Pályaudvar? Ez Magyarország/Budapest első komoly pályaudvara (ami még ma is áll). Nevetséges lenne nem ezen funkcióban használni.
Mindenkit bíróság elé lehet állítani károkozásért és az is előfordulhat , hogy a bíróság bűnösnek is találja , és kártérítésre kötelezi a saját vagyonából.
Noha arról még az illetékeseknek sincs fogalmuk, hogyan alakul a kormányzati negyed környéke, a bontási munkálatok már megkezdődtek a Nyugati pályaudvaron, ahol a jobboldali (délkeleti) külső vágányoknál két napja markológépek szedik fel a síneket. -------------------- A sínfelszámolás látványa nemcsak a szárnyvonal-bezárás elhalasztásának bejelentése és a vasutassztrájk miatt lehet meghökkentő, hanem mert a kormányzati negyed projektjét vezető Kincstári Vagyoni Igazgatóság pár napja jelentette be, hogy egy - nem pályázaton kiválasztott - francia cég, az Arep feladata lesz a MÁV-terület rendezésének koordinációja. Előbb rombolnak, aztán koordinálnak
Arról ugyanis továbbra is csak homályos elképzelések vannak, hogy ha meg is épül 2009-re a kormányzati negyed, hogyan, mi és legfőképpen miből fejlődik a környék közlekedése.