Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kangze Creative Commons License 2025.04.21 0 0 34416

Még nem, az ünnepek utánra hagytam, addig nincs tuc-tuc😀

Előzmény: trakee (34415)
trakee Creative Commons License 2025.04.20 0 0 34415

Sikerült? Kész a hangszóró sereg, dübörög már a tuc-tuc :) 

Előzmény: kangze (34414)
kangze Creative Commons License 2025.04.10 0 0 34414

Köszönöm a segítseget! Már vettem műanyag kárpitleszedőt, szóval készülök a mutatványra.😉

Egész jól mutatja mit hogyan kellene, 16:30-tól:

 

https://youtu.be/jmD03fWSoNM?si=6q0-uF7lLV2jgRbV

Előzmény: trakee (34413)
trakee Creative Commons License 2025.04.10 0 0 34413

A másik oldalon a kilincs kerete fogja. 

Olyan tartót nem biztos, hogy kapsz, ott kreatívak kell lenni. Szeret lejönni a karpitról, elengedhetetlen a ragasztás. 

 

Az ajtókarpitot szedtem már le, de pontosan nem emlékszem, mi fogta. A kilincs keretét szinte mindennel le kell szedni. Mintha ennek alul lenne néhány csavar. Jellemzően 20-as, vagy 25-ös tört fejjel. Meg megy marék patent.

Az ablaknál csak be van csúsztatva. 

 

Elől a fogantyúk alatt is van csavar.

Előzmény: kangze (34412)
kangze Creative Commons License 2025.04.07 0 0 34412

Köszi a tippet, erre nem is gondoltam, várok, hogy melegebb legyen. A Bárdiba megyek akkor, köszönöm ezt is!

A tolóajtónal az a gyanúm, hogy felül nem csak a patent törött el, hanem még a patent tartó is hiányzik, a neten találtam képet:

 

 

Ezek szerint csak egyik oldalt van patent felül, a másik oldalt akkor semmi se fogja?! Érdekes megoldás😀

Előzmény: trakee (34411)
trakee Creative Commons License 2025.04.06 0 0 34411

Az a baj, ha a rögzítés nem jó, akkor zörögni fog. Minden esetre jó időben érdemes, nem mikor hideg van, és rideg a műanyag. Meg érdemes pótolni a sérült patentokat. Sima patent hozzá a Bárdiban is kapható, a gyári Peugeot darabra, sokszor olcsóbb, mint a römix, és sokkal jobb, érdemes azt venni. 

Előzmény: kangze (34410)
kangze Creative Commons License 2025.04.02 0 0 34410

Én is feltettem magamnak ezt a kérdest, ezért is gyűjtök erőt😀 De talán egy fokkal jobban bosszant, hogy recseg a hangszóró, mint egy lógó kárpit. De csak egy fokkal😉

Előzmény: trakee (34409)
trakee Creative Commons License 2025.04.02 0 0 34409

Ha így felbosszantod magad a megoldásain,  biztos jó ötlet, hogy szétszedd? A kárpitok nem túl szerelhető vannak rögzítve, a szempont a gyors összeszerelhetőség (gyartaskor), és a végső esztétika lehetett. Nomeg a gyártási költség. Szetszedni csak türelemmel, odafigyelve, finom érzékkel. És akkor is lehet, hogy törik.. 

Előzmény: kangze (34402)
rastawicc Creative Commons License 2025.04.02 0 0 34408

Egy másik kérdés. Milyen márkájú vezérlés szettet érdemes venni a 94kw-os 2.2hdi-re?

HalaV Creative Commons License 2025.03.31 0 0 34407

Köszönöm  a választ!

 

Igen, több okból is kellene diagolni, de egyelőre még nem tudom, hogy mivel lenne érdemes, amivel aztán jobb esetben a tempomatot is aktiválhatnám amennyiben lehetséges.

A részecskeszűrővel (talán) csinált valaki valamit, nem tudták biztosan megmondani, de a checkengine világít, és az autó szerintem nagyon gyenge, bár nincs viszonyítási alapom. Talán csak eldugulófélben van...

Előzmény: FeZ_ (34406)
FeZ_ Creative Commons License 2025.03.31 0 0 34406

"Mennyire bonyolult/nehéz/drága utólag pótolni a hiányzó tempomatot?"

 

Ha szerencséd van, nem túl bonyolult. Ha nincs szerencséd, akkor macerásabb.

Mielőtt esetleg feleslegesen belebonyolódnál, először egy diaggal meg kellene nézni a vezérlőkben, hogy van-e opció bennük a tempomat aktiválására. Ha van, akkor jöhet a többi lépés.

 

".....ha ez előző tulaj esetleg kifurkálta az eldugult részecskeszűrőt? A motorvezérlő látja hogy túl alacsony a nyomáskülönbség?"

 

Feltehetően nem fúrkálta ki (vagy nem csak simán kifúrkálta), mert igen, a vezérlő méri előtte és utána a nyomáskülönbséget és hibát dob(na) rá. Kiszedése esetén szoftveresen is ki szokták írni. (sokszor rosszul, néha jó is)

 

 

Előzmény: rastawicc (34405)
rastawicc Creative Commons License 2025.03.30 0 0 34405

Sziasztok!

A mai napon csapást mértem magamra egy templomba járásra is alig használt közepesen lepusztult de még annál is fapadosabb 2005-ös 2.2-es (94kw) Ulysse-vel. 
Egyrészt nem tudom milyen diagnosztikai eszközt kellene vennem hozzá, másrészt nincs benne tempomat SEM, viszont én szeretném ha lenne. Mennyire bonyolult/nehéz/drága utólag pótolni a hiányzó tempomatot?

Illetve mi van akkor, ha ez előző tulaj esetleg kifurkálta az eldugult részecskeszűrőt? A motorvezérlő látja hogy túl alacsony a nyomáskülönbség? Okoz ez valamilyen problémát rövidebb távon?

 

kangze Creative Commons License 2025.03.30 0 0 34404

Ok, köszönöm! Erőt gyűjtök a kocsi szétbombázásához😀

Előzmény: FeZ_ (34403)
FeZ_ Creative Commons License 2025.03.30 0 0 34403

Azon a csavaron is csak egy műanyag kupak van, pattintsd le valamivel nyugodtan !

 

Előzmény: kangze (34402)
kangze Creative Commons License 2025.03.29 0 0 34402

A leghátsóra gondolok:

 

 

Mivel már letörtem a hangszóró rácsot is, ezt a kupakot nem nagyon mertem feszegetni, de akkor valahogy majd lepattintom. A videó szerint a középső öv bekötését, amit küldtél, azt nem kell kiszedni.

 

Amúgy a tolóajtó kárpit felső felfogatása is egy vicc. Lifeg mindkét oldalt, patentnek a helyét nem is találom, most vagy letörött a kárpit hátuljáról, vagy ott nem is volt. Ha ott is két csavarral rögzítették volna, mint alul, akkor sose esne le. De ahogy mondod, spóroltak.

 

 

Előzmény: FeZ_ (34401)
FeZ_ Creative Commons License 2025.03.29 0 0 34401

A biztonsági öv bekötési pontjánál erre gondolsz ?

 

A csavaron van egy kupak, azt le kell pattintani és kicsavarod a csavart. 

 

"A szegeccsel rögzítést se értem"

 

A szegecselés pénz- és időspórolás miatt alkalmazzák az autógyártók, nem csak a PSA, hanem a többi is. A hangszórónál nem nagy ügy, lefúrod, visszaszegecseled vagy megoldod máshogy csavarral és kész. Nem kell túl sűrűn fgolalkozni vele. Vannak sokkal bosszantóbb helyek, ahol fúróval kell bontani, pedig csak szerelni kellene a rögzített dolog mögött valamit. :-( 

 

 

 

Előzmény: kangze (34400)
kangze Creative Commons License 2025.03.28 0 0 34400

Le kell szedni, nem mondod? Ki tervezte ezt így?! Az akarathoz erőt kell gyűjtenem:)

Az enyém naprolós. Közben valami gyári szerelős videót találtam, de azt nem mutatja, hogy a hátsó biztonsági öv bekötési pontját hogyan veszi le, anélkül meg nem jön le a kárpit:

 

20:30 körül:

 

https://youtu.be/ZZOdD2HBCxE?si=0R1EPGdoNYTA_uap

 

A szegeccsel rögzítést se értem, az első hangszórók csavarosak voltak. Elég bosszantó.

 

 

Előzmény: trakee (34399)
trakee Creative Commons License 2025.03.28 0 0 34399

Szerintem le kell venni az oldalpanelt. Elég macerás bontás, kell hozzá akarat :) abból egyébként más kialakítású is van, a szerint, hogy naprolós, vagy sem. Meg lehet még sokkal több verzió van.  

Előzmény: kangze (34398)
kangze Creative Commons License 2025.03.28 0 0 34398

Sziasztok!

 

A kérdésem az lenne, hogy a hátsó nagy hangszórókat hogy a bánatba lehet kicserélni? A hangszóró rácsot lefeszegettem, a felső rögzítését sikeresen le is törtem. A hangszórók szegecsekkel vannak rögzítve (nem is értem), az alsó kettőhöz hozzá se lehet férni és szerintem a hangszóró nem is férne ki a lyukon. 

 

A válaszokat előre is köszönöm!

 

 

Xtrem_Ave Creative Commons License 2025.03.21 0 0 34397

Vicces, hogy továbbra sincsen válasz sem a FB csoportból, sem az üzenetre.

Közben visszakerült HAHU-ra a V6-os C8-as, de immáron 1M Ft-ért. És továbbra is cserélendő szelepfedél tömítéssel. Ki érti ezt.

Xtrem_Ave Creative Commons License 2025.03.16 0 0 34396

Nem, mert sajnos se az illető nem válaszolt a megkeresésre, de még csak a FB csoportba se bírálták még el a belépési kérelmemet, anélkül meg nem is írhatok oda... szóval 0 előrelépés az eltelt 3 hétben. A hirdetés meg persze közben lekerült. :(

Előzmény: Lazy Dick (34395)
Lazy Dick Creative Commons License 2025.03.13 0 0 34395

Megvetted végül?:)

Előzmény: Xtrem_Ave (34394)
Xtrem_Ave Creative Commons License 2025.03.06 0 0 34394

Jelentkeztem, de még az is függőben van, addig meg nem tudok írni a csoportba se.

Lazy Dick Creative Commons License 2025.03.06 0 0 34393

Írd be a csoportba, Szántó István válaszol, előbb-utóbb... :)

Előzmény: Xtrem_Ave (34391)
Lazy Dick Creative Commons License 2025.03.06 0 0 34392

Annyi a szelepfedél kb....

Előzmény: Xtrem_Ave (34389)
Xtrem_Ave Creative Commons License 2025.03.05 0 0 34391

Köszi, már jelentkeztem is. ;)

Nem tudom nekem a kereső miért nem hozta fel anno, amikor kerestem a FB-on.

Itt talán majd okosabb leszek, köszi. ;)

Nucky Johnson Creative Commons License 2025.03.04 0 0 34390
Előzmény: Xtrem_Ave (34388)
Xtrem_Ave Creative Commons License 2025.03.04 0 0 34389

Továbbra se jött semmi reakció, sajnos...

A kocsi viszont 100e Ft-tal olcsóbb lett közben.

Jó lenne tudni mit értünk ennél a típusnál "egy vagyon" alatt, mert ha pl évente 100-200e Ft lenne a szervize, arra azt mondanám egye fene, belefér (nem iszok, nem dohányzom - arra jóval több elmenne alapon) - ismerve az autó felszereltségét, és hogy mentem is vele egy teszt kört.

Xtrem_Ave Creative Commons License 2025.02.26 0 0 34388

Sajnos semmi reakció...

És nem találtam egyéb fórumot, külföldit sem, ahol aktív élet zajlana, szóval egyelőre sajnos nem derült ki, hogy mennyire pénztemető is valójában a V6-os.

Xtrem_Ave Creative Commons License 2025.02.24 0 0 34387

Igen, az lesz az. Meg az egyik radar szenzor cserés lehet, mert rükvercben végig sípol, holott nincs semmi akadály mögötte.

Azt mondtam ha ez a 2 dolog orvosolva lenne (mert most bemelegedett motornál érezni az égett olaj szagát, ahogy lecsöpög a forró teknőre vagy hova - de a tulaj korrekten tájékoztatott róla), az már egy másik felállás lenne.

 

Egyelőre FB-on nincs válasz. Bejelöltem ismerősnek, írtam neki, de egyelőre semmi.

 

Az a baj, hogy nagyon gyér az itthoni felhozatal, főleg benzines és Aut váltósból. Mindegy is lenne, hogy Citroen, PUG vagy Lancia, csak lenne egy normális darab...

És akkor felbukkant ez a V6-os.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!