http://www.hirado.hu/cikk.php?id=236186
A gazdasági tárca államtitkára hétfőn túllépte a sebességhatárt, egyes információk szerint az ügyet egy minisztériumi alkalmazott próbálta elsimítani, mindez akár az állásába kerülhet.
Az a legszebb az egészben, hogy ez az eset néhány nappal az után történt, miután Gyurcsány meghirdette a közlekedésben a zéró toleranciát. Erre föl az illetékes miniszérium államtitkára, finoman fogalmazva magasról tett főnökének törekvésére.
Amúgy a témához visszatérve: Két autóval mentek, mindkettőt megállították. A másik kapott 4000 huf helyszíni bírságot, az államtitkár viszont úgy gondolta, neki ez sok, meg őt ne büntesse meg senki. Majd elintézi, gondolta. (És ez csak egy államtitkár.)
Nem az út burkolata német, hanem az ott közlekedő. Egy németnek eszébe sem jut, hogy rádmenjen 5 centire: ha jön 250-el, öt kilométerről villog, hogy húzzál, de ha nem húzol, akkor megy mögötted. Egy németnek az sem jut szébe, hogy önkéntes rendőrködjön, és a belső sávban menjen csakazértis lassan. Meg az is elképzelhetetlen, hogy valakit előzöl, az meg elkezd gyorsítani. Vagy nézd meg a kamionokat: ahol teherautóval előzni tilos: Németországban, Ausztriában szépen sorban mennek egymás mögött, itthon meg előzgetik egymást 80 és 80,005 km/órával.
Az alsórendű utakon meg nem azért száguldoznak, mert az autópályán nem lehet: egyszerűen vérparasztok. Te komolyan azt hiszed, hogy a sebességkorlátozás nélküli autópályák esetén esete a diszkóból kijön a Jani bebeszva, és szép lassan ellavírozik az autópályáig, hogy ott ölje meg magát és az utasait? Szart. Nekimegy az első fának.
Az nem vitás, hogy kirugják. De a jó hír, hogy ez nincsen hatással a munkenélküliségi adatokra.
Egy nem létező feladat nem létező ellátója, a nemlétező munkavészony megszünése után, nem jogosult ellátásra sem. Illetve csak nem létező elletásra... :-))))
A német autópálya pontosan olyan, mint a magyar. Sőt van olyan német autópályaszkasz ami szarabb mint bármelyik magyar. Az autópályáink minőségére nem lehet panasz. Szinte az összes magyar autópályát végigjártam az elmúlt 2 évben.
A német autópályán éppúgy vannak hülyék és mazsolák, sőt magyarok, osztrákok olaszok és minden náció. Ja és INGYENES A NÉMET autópálya. Simán el lehetne törölni a belső sávban sebességkorlátozást. És akkor egy csomó pénzt megspórolnánk, mivel csak azokra a helyekre kell kamera ahol kiteszik a sebességkorlátozást (mert veszélyes kanyar van például). És még egy érvem van a sebességkorlátozás eltörlése mellet. Aki száguldozni akar az kimegy az autópályára és kiélheti magát. Talán akkor kevesebb lesz az alsórendű utakon a baromarcú sebességmániás.
Várjál még pár évet! Kis türelemmel eljő vágyad beteljesülése. A németeknél is egyre több a sebességkorlátozás. Előbb, vagy utóbb, mindenütt lesz. Na akkortól lehet majd Magyarországon gyorsabban menni, mert a rendörök akkor sem fognak tudni mit kezdeni a közveszélyes száguldozó gyílkos palántákkal. mert nem fog rá emlékezni ki vezetett. A Németeknél, ez már ma sem érv. :-)
akkor nem egy, hanem legalább kettő: sztendre kapitányság + pest megye kapitányság.
továbbá érdekes dolog ez a főügyelet, az inforádió bejátszotta a GKM értetlenkedő központosával készített felvételt -- semmilyen ügyeletről nem tudott.
Igen, az egészben az a meglepő, hogy kiderült - de nincs olyan illúzióm, hogy tisztulna az ország, inkább azt hiszem, egy ellenoldali szimpatizáns akart ütni egyet.
A német autópálya nem valami fátum miatt biztonságos. Az ott közlekedők, a közlekedést szervezők miatt. Ha láttál már balesetet+intézkedést a németeknél, és a magyaroknál, akkor tudod miről beszélek. Ott 3 perc alatt kitáblázzák, kibólyázzák, irányítják a forgalmat, itthon csípőre tett kézzel állnak, bámulnak: hú bazzeg hogy összetört!
Lehetne, ha a rendőrség NÉMET mintára minden szabálytalankodót megbüntetne, például aki rámegy autópályán az előtte menő seggére, azt kikapják, és veszettül megbüntetik. Ha az autósok NÉMET mintára biztosan, nem baromállatidegroncs módjára vezetnének. Ha a kamionok betartanák a pihenőidőt, sebességkorlátozást, úgy mint NÉMETországban - de egyelőre itt nálunk próbálják behozni a németeknél kiesett időt.
ezzel én is egyetértek: tarthatatlan állapot, hogy az autópályákon a forgalomohoz viszonyítva feleannyi halálos baleset történik, mint a sima főútvonalakon.
Nem a gyorshajtással van a baj. Az mindenkivel megesik. A KORRUPCIÓVAL van a baj. Ha bebizonyosodik, hogy tényleg "el akarták simítani" akkor a köztisztviselőnek nemcsak az állásába kerülhet, hanem a még felfüggesztettet is kaphat. Legalábbis ha komolyan vesszük a 0 toleranciát a KORRUPCIÓVAL szemben.
És ahogy ismerem Gyurcsányt az élére fog állni a korrupció elleni harcnak is és megint előre menekül.
ez csak feltételezés, mert van egy másik emberfajta, a talpnyalonc. a szolgálati hierarchiában kb tizenegy szinttel fölötte álló álomtikkár felhívta és személyesen beszélt vele egy porblémáról, úgy érezte, kötelessége segíteni....
Van egy emberfajta, akit röviden így lehet jellemezni: jellemtelen. Ez általában a beosztottjával végeztet el, írat alá - aztán még ő a Grál lovag, hogy az erkölcstelen dolgozót megbüntette.
Egy GKM államtitkár munkaköri leírásában van a jellemtelenség.
Sz.h. ügyeletesnek nem volt választása, ha visszautasítja az álomtitkár kérését, akkor azért rúgják ki. Persze, lehet, hogy önkéntes ügybuzgalomból akart segíteni.