Sajnos volt már részem a nagy és híres Dombóvárban.Tehervonattal érkeztem Bp. Ferencvárosból ,de bár ne tettem volna.Visszautam az 1079-es géppel volt Fradiba.A fűtőben volt.Meg mertem zavarni az illetékes személy és valaki beszélgetését,és úgy elhajtottak ahogy voltam.Teljesen normálisan odamentem ,hogy ki vagyok mi vagyok ,sose voltam még itt ,tudnának-e segíteni , hogy hogy kell kijárni itt a fűtőből.Erre ezt a választ kaptam szó szerint:"Ha még nem toltad ide a p*f*dat akkor mennyél ahogy akarsz,engem nem izgat mit szerencsétlenkedsz,de én beszélgetek,nem érek rá ilyen kispályás b*zikra."Aki ezt mondta , valami Attilának hívják /ha jól emlékszem/,nagy kövér ,táskás szemű,bajúszos,golyófejű volt.A másik valamivel normális volt ,ő elmagyarázta , hogy hogyan kell kijárni.Ő meg úgy nézett ki mint drakula,és raccsolt.Hát ennyit dombóvárról.Remélem a büdös életben nem vetődöm arra töbett.
Jövő hét szombaton rokon- és temető látogatást tervezünk a családdal a környékre. Ha már ott járunk, a fiammal szeretném megnézni a fűtőházat. Érdeklődnék, hogy kell-e erre engedélyt kérni, ha igen, kitől? Nekem ugyan van fotó-videó engedélyem, de nem akarok ezt lobogtatva beesni a területre. A segítséget előre is köszönöm!
Kis segítséget kérnék.Egyik ismerősömnek Dombóvár vasútjáról kell írnia és két dolog után érdeklődik: 1. Dombóvár és a vasút 1945-től napjainkig (könyv, feljegyzés, akármi) 2. ki tud felvilágosítást adni olyanokról, hogy: milyen a pályaudvar forgalma, hányan dolgoztak, dolgoznak a vasúton
Az emailem publikus,előre is köszönöm a segítséget!
Mivel a Somogy IC tudtommal dombóvári személyzettel fut, gondoltam, ez a megfelelő topik. Kérném, hogy akinek van típusa Samura, és tudna válaszolni néhány vezérléssel kapcsolatos kérdésre, jelentkezzen itt, vagy küldjön egy mailt, szeretném felvenni vele a kapcsolatot. Fontos lenne!
Lehet, hogy volt már róla szó, de a V43 1117 mikor került átállomásításra Sg-re? Minden bizonnyal valamelyik cirmosított szegedi masinéria helyett kaptuk.