A topik célja a repüléssel, repülőgépekkel, helikopterekkel kapcsolatosan felmerülő műszaki kérdések megtárgyalása, megválaszolása. Ide invitálnék olyan embereket, akik konkrét technikai ismeretekkel rendelkeznek és segítséget nyújtanának nekünk érdeklődő laikusoknak !
Oké, ha itt nem akar erről senki bezélgetni semmi probléma.
Ez az idióta topic társatok képzelem micsoda monológban tolja le a kedvesét feleségét ha az kérdé tőle szereti e még. (((((((-: ...vagy netán, hogy esik e még az eső ...nézzen ki az ablakon vagy a telóján is megtalálja. ((((((-:
Nem állt szándékomban reagálni, de kénytelen vagyok. Te vagy egy egyszerű troll vagy, pedig tudatlan, de nagy mellényes. Te nem sárkányozásról és nem műszaki megoldásokról akarsz beszélgetni, hanem a teljes tudatlanságod páncélzatában olyan kérdést teszel ide, amilyen kérdést nem tesz fel olyan ember, aki komolyan foglakozik (foglakozna) a repülés bármely ágával... Merthogy akkor nem kérdezné meg, hogy kell e valamilyen jogosítvány, mivel már olvasott valamit a témakörben...
nem kérdezné meg, hogy milyen teljesítményű motor kell egy sárkányba, mert már tudja, hogy hogy eltérő igényekhez eltérő teljesítmények szükségesek...és így tovább, és így tovább. Részemről lezártam ezt a csevegést.
Bántom? Csak megköszönve a tanácsát viszonoztam azt. Lehet, hogy igaza van, nincsen miről beszélgetni az embereknek, ott a google, ott mindenki megtalál mindent. ez a topic az érdekes, hiszen gondolom vannak repülős klubbok is és a google biztosan ismer sok műszaki megoldást is.
De ha a sárkány repülés itt off nálatok, lelkifurdalás nélkül már itt se vagyok. (-:
...vagy ha csak belterjesség esete áll fenn, akkor is. ((-:
Ez egy műszaki megoldás repülésben ami a topic címe. Ha akar segíteni valaki, kíváncsi lennék milyen kW os motor kívánatos pl egy sárkányba.
Abban lehet igazad, hogy mindenféle tipic topic beszélgetés ma már felesleges hiszen ott a google mindenki telójában. Mi a francért szólnak egyáltalán egymáshoz az emberek? De ez tényleg nem ide való, tehát most én adok neked tanácsot, fordulj egy pszichológus klubban szakemberhez.
Az mondjuk a minimum lenne, hogy beütöd a Googleba az emberi kapcsolatok szót és körülnézel a találatok között.
Nem érzed igényét annak, hogy sárkányos klubokban, szakembereknek tedd fel a kérdéseidet és ott tedd tisztába magadat a legalapvetőbb fogalmakkal? Ha igen, akkor keresd velük a kapcsolatot, ha pedig nem, akkor kerüld el messzire a repülés bármely ágát. Az mondjuk a minimum lenne, hogy beütöd a Googleba a sárkányrepülés szót és körülnézel a találatok között.
Nem minősítve magát az elémletet, a chemtrailt két esetben érdemes vizsgálni:
- időjárást módosító kísérletek. Ezen elmélet lényege az, hogy a repülő vagy külön tartályból kiszórva vagy a hatóanyagba kevert adalék felhősödést idéz elő, sokkal nagyobb mértékben, mint a sima kondenzáció.
- Olyan fémes anyagot szór ki nagy területen, ami visszaver rásugárzott rádióhullámokat. Ezt szokták összekötni a haarp összeesküvés elmélettel.
Önmagában a kórokozók kiszórása nem új dolog. Amerikában az 50-es években volt ilyen irányú kísérlet, amikor komplett várost fertőztek meg azt vizsgálva, hogyan terjed tova a kór. (persze azt sem repülőről szórták) Permetezés helyett sokkal frappánsabb az ivóvíz hálózatot támadni. Koncentráltabb és kontrollálhatóbb.
Az AWACS&C-17 videón ha megfigyeled, amikor megszakad a csík, akkor elkezd nőni a távolság a két gép közt (nagyon lassan, de észrevehetően), azaz levette a gázt. Mikor újra megjelennek a csíkok, akkor kezd el kifordulni a kötelékből, vagyis visszament rá a gáz újból.
Amúgy gyanús, hogy magasabban vannak, mint 6000 láb.
Meg gondolj bele, hogy 10-11 ezer méterről kiszórt valami az 50-100 csomós szélben nem hogy az országot, de lehet még a földrészt se találja el. Sokkal egyszerűbb volna akkor autókból szórni az emberek közvetlen közelében.
Más a hőmérsékelt és/vagy a páratartalom. A második videón egyébként szépen látszik, hogy a szárny fölött (ahol a környezetinél kisebb nyomású terület van) a párakicsapódás gyakorlatilag folyamatos.
én is így látom, de mi a magyarázata az alábbi videóknak, amikor hirtelen "elfogy" a trail? más hőmérsékletű légréteg, vagy milyen fizikai magyarázat lehetséges?
Akkor ha jól veszem ki, vannak belső turbiina lapátok is. Ez generál tolóerőt is,vagy csak a külső lapátok hajtása miatt van. Elképzelésem szerint generál. Gondolom a kettős hatás miatt jelentkezik a nagyobb hatásfok is.
Köszönöm, teljesen logikusnak tűnik így, épp az lett volna pont a kérdés hogy nem lett volna célszerűbb egy külső burkolat,de ezek szerint nem valószínű. Mivel szinte teljesen laikus vagyok, ezért nem tudok és nem is akarok minősíteni olyan médiamunkást aki szakirányú témával foglalkozik,mert nincs rálátásom. Persze van kivétel mikor egy Bors szennylap szintű szenzációhajhász bulvárfirkász, eszement nagy baromságot ír le. Fel a fejjel, az sem kizárt hogy ezután majd egy jobb dolog következik.
Az elképzelésem az, hogy ez a két ellenforgó lapátkoszorú tulképp a mai hajtóművek elülső nagy csőlégcsavarját helyettesíti, a külső hidegáramot, miközben a "core" ugyanúgy dolgozik. A lapátkoszorúk pedig valamelyik belső fokozatra vannak ráépítve, tehát nem kell egy külön fokozat elől, mint a mai hajtóműveknél. Meg gyanakszom arra is, hogy a külső burkolat hiánya is hatékonyabbá teszi a meghajtást, az viszont, hogy kisebb átmérőjű srófok forognak, kisebb légellenállást és nagyobb sebességet jelent. De mondom, ez tökéletesen amatőr logikázás, a terep a szakiké, én is kíváncsian várom az információikat.
A rosszkedvemben is öröm, hogy ezek szerint azért volt hallgatója a műsoromnak... nem biztos, hogy lesz folytatás, mert az sem biztos, hogy maradok a médiavilágban. de köszönöm, hogy ezek szerint nem volt rossz a véleményed, miközben errefelé is igen keményen szokták - legtöbbször persze okkal, de mégis tán túl nagy indulattal - szapulni a repüléssel (is) foglalkozó sajtóembereket.
A másik topicban szomorúan olvastam hogy megszűnt a műsorod. Remélem valahol lesz lehetőség folytatni. Elég szomorú ez ebbe az elbulvárosodott világban.