Keresés

Részletes keresés

superconductor Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35716

Magyarul szokás szerint nem számolnak az I. vágánnyal utasforgalom szempontjából. Továbbra sem értem, hogy ez miért jó, bár Füreden legalább van rendes esőbeálló meg aluljáró a többi felett.

Előzmény: Morgó1975 (35715)
Morgó1975 Creative Commons License 2020.10.11 -2 0 35715

Az I. nem lesz villamosítva, félig se. A csonka az V-ből ágazik ki, a peron rövidebb lesz, de még így is majdnem 300 méter hosszú (a IV és az V mellett is).

Előzmény: V43 - 1157 (35714)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.11 -1 0 35714

Majd valaki aki jobban tudja kijavít, de én a IV-V. között tudok róla. Így viszont rövidül a peron. 

Előzmény: General Specific (35713)
General Specific Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35713

És hol lesz a csonka?

Előzmény: V43 - 1157 (35710)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35712

Nem hinném hogy valaha belenyúlnak ebbe mostmár. 

Előzmény: superconductor (35711)
superconductor Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35711

Gondolom már eldőlt kérdés, de nem maradhatna MÁV tulajdonban, és az állomáshoz tartozna?

Ugyanúgy lehet belőle parkoló, de ha mégis lenne rá igény, vissza lehetne építeni. Nem kell mind az öt vágány, de legalább egy harmadik maradhatna.

Előzmény: V43 - 1157 (35705)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35710

Minden vágány villamosítva lesz, kivéve az 1.-t, az csak félig.

Előzmény: General Specific (35707)
DJ. Bakter Creative Commons License 2020.10.10 -1 4 35709

A késéseket mindig az a szakterület NEM okozza, amihez tartozó vasutassal az illető beszél. :)))

Aztán mégis vannak.

 

A kódolást meg hagyjuk. Ha az nem csak az utasok ámítása, hanem statisztika is készül, akkor nagy a baj.

Láttam már a 30-o Balatonszentgyörgytől induló vonaton "pályaállapot miatti késést" Lepsény körül. Jó, hogy az utolsó szögig fel van újítva.

Előzmény: r1232 (35708)
r1232 Creative Commons License 2020.10.10 -1 2 35708

Lehet, hogy meglepő lesz, de a késések döntő részét eddig sem a vontatójármű problémák okozták. :-)

Előzmény: General Specific (35707)
General Specific Creative Commons License 2020.10.10 -1 1 35707

De most, hogy villanygépek jönnek, nem lesznek késések, így nem kell 3 vágány sem!

Ezt a furfangot, 2 legyet ütöttek egy csapásra!

El kéne bontani Füreden a VI.-VII.-t, úgyis alig használják...

(Mondjuk annyira nem is vicces, mert gondolom drót úgysem kerül föléjük, így ezt a hiányosságot gyorsan lehet pótolni, ha az "ingatlan fejlesztési" érdekek úgy kívánják.)

Előzmény: V43 - 1157 (35705)
General Specific Creative Commons License 2020.10.10 -2 2 35706

Remek, csak a baj, hogy ahhoz, hogy az a sok autó eljusson a Vasút utca mellett ezek szerint létrehozandó új parkolóba a 71-es út felől, ahhoz át kell menniük magán a vasúton, tehát következő lépésben azt kéne elérni valahogy, hogy minél kevesebb vonat okvetlenkedjen arrafelé...

Előzmény: V43 - 1157 (35700)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35705

Főleg késések esetén volt hármas kereszt, tervezetten nem.

Előzmény: zjakabfi (35701)
r1232 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35704

Amíg közlekedtek a gyerekvonatok, gyakori volt az ilyen kereszt.

Előzmény: zjakabfi (35701)
Atis57 Creative Commons License 2020.10.10 0 1 35703

Szia!

 Miért az ingatlan fejlesztés ---mit takar Magyarországon?

Előzmény: superconductor (35702)
superconductor Creative Commons License 2020.10.10 0 1 35702

Ezt hívják úgy, hogy "vasútfejlesztés".

Előzmény: V43 - 1157 (35700)
zjakabfi Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35701

Az elővárosi vasutat használó utasoknak.☺

Mennyire volt gyakori a 3as kereszt Alsóörsön? A 2 vágányt amúgy keveslem.

Előzmény: V43 - 1157 (35700)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35700

Ja igen, és a IV. - V. (utóbbi már nincs meg) vágányok területe átadásra kerül az önkormányzat részére, hogy hivatalosan is parkoló lehessen. 

Előzmény: General Specific (35698)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35699

2 marad, és a végpont felől egy mellékvágány a felsővezetékes épületnek.

A bontás folyik, a IV. vágányon lehet áthaladni a munkavonatoknak. Az áttervezett állomásra azonban még nincs meg az engedély. 

Előzmény: General Specific (35698)
General Specific Creative Commons License 2020.10.09 -1 0 35698

Itt hány vágány marad? Jól sejtem, hogy a part felőli sávban jó nagy terület fog felszabadulni?

Előzmény: V43 - 1157 (35697)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.09 0 1 35697

Alsóörs, végpont.

M61 021 Creative Commons License 2020.10.08 -1 1 35696

Már találtak is új feladatot a majdan felszabaduló katicáknak :)

Előzmény: István Gyuri (35695)
István Gyuri Creative Commons License 2020.10.07 -3 2 35695
815 007 Creative Commons License 2020.10.07 -1 0 35694

Azt lehetseges hogy a fuzfoi allomast mar drotozzak? Mert tegnap reggel 8 korul bent allt mind a ket szerelveny. 

Atis57 Creative Commons License 2020.10.07 0 0 35693

Szia!

 Sima NET es turkálás eredménye. De ezeket jobban kedvelem mint pár oktató anyagbelit.

Előzmény: paca664 (35690)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.10.07 0 0 35692

Csak a vasút miatt épült volna egy alállomás? pl. a szántódi v. köröshegyi nem csak emiatt. Kicsi történelmi összefoglalás: a terület ahol az OVIT alállomás van hol szántódi hol köröshegyi területhez tartozott. A folyamatos szántódi, köröshegyi valamint zamárdi területi viták után mindegyik település - valamint Balatonföldvár is - elkészítette azt a tervet ami szerint az OVIT alállomás megépülésével egy csúnya idegen szóval élve redundánsá lehet tenni a négy település 20 KV rendszerét, azaz villamos energia betáplálását. Akkor még függőben volt az M7 nyomvonala is, egy esetleges fenntartó telep a közvetlen szomszédban.


Tehát ha valaki megnézi Google-val aki nem ismerné a telep környékét lehet lát, hogy minden irányban mennek a telepről a települések felé a 20 KV 3 drótos vezetékei. Azt is tudom, hogy van pl. egy földkábeles kapcsolat szántódpusztai bekötő út végéig. Itt vannak a trafók, de ennek a betáplálásának nincs köze az itteni kábelhez. Amúgy ez a kis terület 1989 tavaszán épült be, ekkor kapta meg az engedélyt. Az OVIT telep pedig már korábban megépült.

29-es vonal esetében Veszprém és Tótvázsony között a 77-es út déli oldalán megy olyan távvezeték amiből be lehetett volna táplálni egy alállomást, majd onnan levezetni délre Aszófőre. Ez a távvezeték meg tovább Tapolca felé egészen a Keszthely-Hévíz közötti nagytelepig. Ezáltal több betáp forrás is rendelkezésre állna, ha bezárulna a balatoni kör. Viszont a Balaton felénél egyre északabbra tart a vezeték. A vasúthoz való eljuttatása egyre költségesebb, na meg vannak ott hegyek, erdők, stb. stb.

Előzmény: V43 - 1157 (35689)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.10.07 0 0 35691

Lehetséges ez a funkció is, bár a volt OVIT-os valahai utcabeli 2000-ig védővezetéknek a villám ellen titulálta, majd 2000 után új nyomvonalakon már optikás változatot tettek fel, majd ahol volt karbantartás ott meg cseréltek.

Előzmény: Atis57 (35688)
paca664 Creative Commons License 2020.10.07 0 0 35690

Honnan vannak az ábrák? Köszönöm.

Előzmény: Atis57 (35688)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.06 -2 0 35689

Le lett húzva a többi elemmel együtt a második tenderben.

Előzmény: oldmumus_v.2 (35686)
Atis57 Creative Commons License 2020.10.06 0 1 35688

Szia!

 Szerintem meg  a 2x25kV +a sinpotenciál.(persze lehet védővezetó szerepe )De elsődleges a sináramok kiegyenlitése.

 

De ez régen is visszavolt vezetve az alállomási trafókig.

Előzmény: oldmumus_v.2 (35685)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2020.10.06 0 0 35687

Nem fért bele a keretbe ez sem?  

Előzmény: oldmumus_v.2 (35686)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!