Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 27 órája -1 1 43660
r1232 Creative Commons License 2 napja 0 8 43659

Ők már azon gondolkodnak, hogy miután kiborították a "rakományt", hogyan tud a legegyszerűbben kiállni a tárlóra, vagy egyéb üzemi szempontok alapján mi jár a legkevesebb munkával, melyik váltónak kéne a legkevesebbet kopnia.

 

Pont emiatt tud a Keleti ennyi vonatot indítani, fogadni. Ha úgy gondolkodnának, ahogy te, akkor sokkal kevesebb vonat férne be. Akkor az lenne a bajod.

Előzmény: jbaal (43656)
zjakabfi Creative Commons License 2 napja -2 2 43658

Pont hogy Füreden sokszor nem kell aluljározni!

Azért is buktam ki mert itt sem kellett volna.

Viszont a személyzet, vasútőrök nagyon jó fejek voltak.

 

Keleti az nehezebb ügy.

Azért mert üres a csarnok éppen, nem jelenti, hogy mindent oda lehet vinni, mert lehet hogy 15 perc múlva

már tele lesz.

Előzmény: jbaal (43656)
zjakabfi Creative Commons License 2 napja -1 0 43657

Bz

Előzmény: Gale Jose (43655)
jbaal Creative Commons License 2 napja -5 1 43656

Ez teljesen általános az egész hálózaton, hogy direkt aluljáróztatják meg sétáltatják az utasokat, hiába van szabad vágány jobb helyen. A Keletiben is ott tátong állandóan az üres csarnok, a 6.-on ácsorog mondjuk egy KISS, de az istennek se hoznak oda vonatot, még a bécsi EC-t is kib*sszák az 5.-re.

Ők már azon gondolkodnak, hogy miután kiborították a "rakományt", hogyan tud a legegyszerűbben kiállni a tárlóra, vagy egyéb üzemi szempontok alapján mi jár a legkevesebb munkával, melyik váltónak kéne a legkevesebbet kopnia.

Amíg senki nem várja el tőlük a színvonalat, és nem bánja a pénztárcájuk a "hülyeutas" mentalitást, addig ez lesz.

Előzmény: zjakabfi (43651)
Gale Jose Creative Commons License 2 napja 0 0 43655

Melyik gép adta fel?

Előzmény: zjakabfi (43654)
zjakabfi Creative Commons License 2 napja -1 0 43654

Alakul...

19787 feladta

19792 19722 el sem indultak még.

zjakabfi Creative Commons License 2 napja -1 0 43653

És ezen nem lehet változtatni?

Egesz nap a 4esre jön, amikor több az átszállási idő, ilyenkor meg nem?

 

Előzmény: V43 - 1157 (43652)
V43 - 1157 Creative Commons License 2 napja 0 1 43652

A szent technológia. 

 

 

Ma a 19705 lett elverve aszófőn.  Mert ameddig nem szabadul a kijelölt vágánya, addig le se fogadja.  Máshova lefogadni meg tabu. Elképesztő...

Előzmény: zjakabfi (43651)
zjakabfi Creative Commons License 2 napja -1 0 43651

19781 1 kocsis Bz.Elég.

Beérkezik Füredre a tök üres állomasra. 2-3-4 szabad, 5-ön áll 19791, 1-esen egy bz szerelvény.

Atszállasi idő 2 perc.

Hova hozza 19781-et?

Természetesen a 2-esre.

De miért?

418-313 Creative Commons License 3 napja 0 0 43650

Ha a Hullám gépjeit élesben fordítja akkor ment volna.

Előzmény: zjakabfi (43649)
zjakabfi Creative Commons License 3 napja -1 0 43649

De gondolom annak mas feladata volt, nem munka nélküli volt épp.

Előzmény: 418-313 (43648)
418-313 Creative Commons License 3 napja 0 0 43648

Füreden is volt...

Előzmény: zjakabfi (43646)
smnks Creative Commons License 4 napja -1 0 43647

Húúú b...meg, csak most esett le: ebben a vonatban szokott lenni egy IC+ kocsi!

Nyithatatlan ablakok... ezt mégis hogyan gondolták?!?

Előzmény: zjakabfi (43646)
zjakabfi Creative Commons License 4 napja -1 0 43646

Szergej és Szili van rajta.

 

 

Lehet a déli parton jobb lett volna..., gyorsabb.

Keszelyen meg van légkondit műkődtető dízel Ukkig.

Előzmény: r1232 (43645)
r1232 Creative Commons License 4 napja 0 0 43645

A páros Citadella az északi partra terelve.

zjakabfi Creative Commons License 2024.07.23 -1 1 43644

Minden heten van Nohab a 29esen,, minden nap van Púpos a 108ason.

Előzmény: M61 021 (43643)
M61 021 Creative Commons License 2024.07.23 -1 0 43643

Retró hétvégék helyett inkább 1-1 retró Nohabot, Púpost raknék be menetrendszerintibe a nyári menetrendbe...

 

benbe Creative Commons License 2024.07.22 -1 0 43642

Köki hangosbemondó most (de nyilván hetek óta így mondja): "Személyvonat érkezik Lajosmizséről a 11. vágányra, és indul tovább Budapest-Nyugati pályaudvarra."

Előzmény: benbe (43638)
C50 Creative Commons License 2024.07.21 0 0 43641

Remot Szergej is volt itt 4.

Előzmény: tupolev (43640)
tupolev Creative Commons License 2024.07.21 0 3 43640

Előzmény: C50 (43636)
V43 - 1157 Creative Commons License 2024.07.21 -2 0 43639

Igen, múltkor emiatt késett a 19793 mint az állat,  mert beváratták vele a nohabot Tapolcán,  nemhogy küldték volna el a csörgővel  azt cső. De nem, sőt,  a 19776-ot is jól elverték.

 

Előzmény: C50 (43636)
benbe Creative Commons License 2024.07.21 0 3 43638

Ami káosz van a kijelzőkön, bemondásokban, menetrendekben, szerintem érthető, hogy egy csomó utas ezt előre föladja. Az utasrtájékoztatásban akkor lehet hinni, ha mindig, minden körülmények között helyes információkat közvetít.

Előzmény: Egykommentelő (43637)
Egykommentelő Creative Commons License 2024.07.21 -1 4 43637

Itthon mindkét oldalon hatalmas fejlődésre lenne szükség ezen a téren. Egyrészt valóban rengeteg fogalmatlan ember utazik, aki nem képes leolvasni egy menetrendet, nem figyeli sem a kijelzőket, sem a bemondást, nem tudja (és a jegyén sem nézné meg!) hogy mikor indul a vonata, egyáltalán hogy IC-re vagy mire vett jegyet, vagy milyen irányba is utazik. Másfelől viszont rendszeresen találkozom az országban mindenfelé iránytábla nélküli IC-vel, diákcsoportok miatt felcsatolt +kocsik miatt összevissza átvariált kocsiszámozással, kijelzőkkel, amiken nem az a vonat szerepel, ami éppen azon a vágányon utascserét végez, vagy azzal, hogy az egyik vonat késős bemondását 5-6x ismétlik az állomáson, a másikról meg egy büdös szó nincs, találd ki, hogy a beérkező szerelvény az melyik vonat is.

Előzmény: jbaal (43621)
C50 Creative Commons License 2024.07.21 0 1 43636

M61, 001 ma vitt egy kör Kék Hullámot, most 19776-on előfogatolja a Bz-t.

V43 - 1157 Creative Commons License 2024.07.21 -2 1 43635

1390 lett volna gyorsvonati részbe a helyjegy pótdíja, 1990 az IC szakaszba...

Előzmény: superconductor (43634)
superconductor Creative Commons License 2024.07.20 -1 0 43634

Tegnap feleségem ezt megjátszotta a páratlan kék hullámon (azon volt is hely), a jegyvizsgáló valami 20000 Ft-ot emlegetett neki... úgyhogy inkább leszállt (átszállt) Fehérváron.

Menetjegye természetesen volt, mutatta is.

Előzmény: H_CS (43599)
m62-165 Creative Commons License 2024.07.19 0 1 43633

Két Bz (279, 173) volt 2 mellékkel.

Előzmény: Adamis Gusztáv (43632)
Adamis Gusztáv Creative Commons License 2024.07.19 0 0 43632

Nem tudja valaki, h a ma hajnali 19790 Bagolyvonat (Fured-Tapolca) sima Bz volt, vagy volt vmi elofogata, es ha igen, mi?

jbaal Creative Commons License 2024.07.18 -5 2 43631

Nekem van egy olyan érzésem, hogy jó mávos kapcsolatokkal rendelkező vasútbarátok egy köré intézi el, hogy ezek az 1. osztályú és ilyen-olyan szalonkocsik csak valami szövevényes 1. osztályú nosztlagia/prémium/fiszemf*szom helyjeggyel legyenek igénybe vehetők, hogy ők ott tudjanak élvezkedni a mozdony mögött mások nélkül.

 

Valamikor 2019-2020-ban, mikor a gőzös először járt, és még a teljes Fehérvár-Tapolca útvonalon, akkor játszották el azt, hogy pont a szombat délelőtt amúgyis tömve lévő Tekergőre rakták rá, és csak valami 5 kocsival, mert annyit bírt el, aztán még azzal is ordenáré késéseket szedett össze és borította az egész vonalat.

Előzmény: Edömér Zebulon (43629)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!