Keresés

Részletes keresés

430 322 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 11046

Helyi berkekben fontosnak tűnő információk:

 

tegnap megérkezett a garázsba a 3 Solaris, immár új rendszámmal (MPV-997, -998, -999). Van egy olyan érzésem, hogy ezeket is a forgalmi járművezetők tankolni, mosni, aknára vinni. Szépnek szépek, csak kár, hogy az a 3 darab van belölük.

430 322 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 11045

Szerencse, hogy csak egy kicsit hiányosak az információim!

A kocsi még mindig csörög, de ez a maga után húzott félméteres "kutyaláncnak" köszönhető. Az üléshuzatokból nem volt elegendő mennyiség raktáron, hogy csak a felét sikerült behúzni? Arról nem beszélve, eszméletlen undorítóak azok a kék üléshuzatok. Egy érv, a könnyen takaríthatóság szól mellette.

Azt meg végképp hagyjuk, hogy megérte-e vagy nem, várjuk ki a végét, mert már jó néhány kivitelezés, projekt, stb. rácáfolt erre!

Előzmény: sezo17 (11044)
sezo17 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 11044

Kicsit hiányosak az információid!

A kocsi vázjavításra ment, az tökéletesen sikerült is. Nem zörög, nem csörög, nem csattog. 

Valóban hazafelé volt egy kis hibája, de csupán arról volt szó, hogy az üzemanyag-tartály csere után fellevegősödött a rendszer. Ma megkapja a szép új üléshuzatokat és ha minden jól megy holnap utcán lesz.

Szerintem amennyit kifizettünk érte, annyit megért. Ennek a kocsinak nem lesz baja vázilag még jó pár évig!

Előzmény: 430 322 (11043)
430 322 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 11043

Tegnap láttam, hogy elkészült a 11-52 és a 12-77 is.

Utóbbi állapotáról nincs információm, de ez előbbi annyira nem sikerült. Már a Bartók Béla úton aggódásra adott okot. Csörgött, kattogott, zörgött, mögötte a vonalműszak kocsija sárga lámpával, a garázsban le is térdelt, K.O.!

Rémes még belegondolni is, hogy ezért fizetni kellett.

BY-75-98 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 11042

Igen tavaly a temetői sűrítésnél jártam kint fotózni.

Előzmény: 430 322 (11041)
430 322 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 11041

Ha jól látom, akkor ez a kép tavaly ősszel készült, mert az azonosítók már le vannak kenve.

Persze szép, "melegséget" árasztó kép. :-)

Előzmény: BY-75-98 (11039)
430 322 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 11040

Esetleges előfordulási helyének még a 172E viszonylatot jelölték meg.

Azzal tisztában vagyok, hogy most a Kőbányai garázsban leledzik, de én már ritkán látom hétvégi menetrendben a 30A/230 jelzésű viszonylatokon.

Kelenföldi idejében jó autó volt, így nagyon sajnáltam volna, ha tavaly ősszel kiszanálják. A zászló pedig állt neki, nem hiába vannak az azonosítók lemázolva az oldalán.

Előzmény: BY-75-98 (11038)
BY-75-98 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 11039

Előzmény: BY-75-98 (11038)
BY-75-98 Creative Commons License 2014.01.12 0 0 11038

Amikor megérkezett akkor Gazdagréten járt, 8-153gy vonalon. Azután a 412-es, 415-ös áradat megérkezése után átkerült a 40gy vonalra. Jelenleg pedig a Troliban van az ottani vonalakon, hétvégente elég sokszor 30A-n jár!

 

Előzmény: 430 322 (11036)
430 322 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 11037

Sejthető volt. Nem tudom, hogy miféle hatástanulmány mondta ki, a 178-as jelzésű viszonylat alkalmas az első ajtózásra.

Előzmény: BY-75-98 (11031)
430 322 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 11036

A 11-98-nak hol volt a törzsvonala?

FKU-911 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 11035

Délben még megvolt a 13-43 is, illetve akkor még a 11-52 is ott volt.:) A 07-72 és a 07-75 elég durva látványt nyújtottak hosszában végigvágva...

Előzmény: sezo17 (11034)
sezo17 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 11034

Ha jól emlékszem ma már csak az Ó-170 maradt ott.

 

Viszont: 11-52 ma eltávozott a Lantába, 11-45-öt pedig majd a garázsban fogjuk gatyába rázni, ha lesz egy szusszanyásni időnk...

Előzmény: FKU-911 (11033)
FKU-911 Creative Commons License 2013.12.10 0 0 11033

Helyzetelemzés:

 

Selejtekből ami még megvan: 01-70, 13-43, 07-72, 07-75, 07-77, 05-12, a 05-54 fele és 4 405-ös, a többit elvitték vagy feldarabolták

 

Dög: 11-45, 11-52. A következő adagban benne lehetnének.

Citaro C2 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 11032

Az állományban lévő összes C2-es alkalmas utasszám mérésre.

Előzmény: FKU-911 (11029)
BY-75-98 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 11031
Előzmény: 430 322 (11028)
430 322 Creative Commons License 2013.09.23 0 0 11030

11022. hozzászólás alapján merült fel a kérdés.

2014-es év tavaszától ki fog Knorrozni?

Előzmény: FKU-911 (11029)
FKU-911 Creative Commons License 2013.09.23 0 0 11029

Eddig sem tudtak mérni.

Előzmény: 430 322 (11028)
430 322 Creative Commons License 2013.09.23 0 0 11028

Már nem tudnak Knorrozni a Transman Mercedes-ei, hogy egy hétig BKV-s Volvo-k voltak a 33-as jelzésű viszonylaton?

Azt meg minden épp elméjű tudta, hogy a 178-as jelzésű viszonylat alkalmatlan az első ajtózásra! A Dávidka szerint ha ez vidéken működik, akkor Budapesten mitől ne menne!? Nem kommentálnám!

430 322 Creative Commons License 2013.06.27 0 0 11027

Á, hagyjuk is! :-)

 

A 11-41-et miért állították le, hogy aztán később selejtezni kellett?

Előzmény: Törölt nick (11026)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.26 0 0 11026

Hűtőt cseréltek benne, már kibírja a napot.

Előzmény: 430 322 (11023)
430 322 Creative Commons License 2013.06.26 0 0 11025

Egy 110 milliós szerszám esetében ne csodálkozzunk. Úgy gondolom, hogy ez alap.

Előzmény: Dante001 (11024)
Dante001 Creative Commons License 2013.06.24 0 0 11024

Beépített utasszámláló van az összesben.

Előzmény: nemeza (11022)
430 322 Creative Commons License 2013.06.24 0 0 11023

Azt hittem, hogy már befejeződtek a vázfelújítások, de tegnap a 11-31-et bekeretezett azonosítokkal láttam. Meglepődtem.

A 11-77 viszont nem igazán sikerült, tegnap is, és ma is félreállt. Erősebben kéne rányomni azt a pecsétet a műszaki könyvbe, akkor hátha erősebben fejti ki gyógyító hatását.

nemeza Creative Commons License 2013.05.31 0 0 11022

Ha jól emlékszem állítólag az off VT-s új  Citarokban van valami májer mérőberendezés. Hogy mindben-e, arra nem emlékszem, de egy elkapott beszélgetésből van az infó a Hősök teréről. (BKK-sok lehettek)

Előzmény: FKU-911 (11020)
430 322 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 11021

Idegroggyant, aberált banda. Ezzel akarták megmutatni, hogy ők igenis dolgozni járnak be.

 

A buszok "dávidkék" színezését hagyjuk, mert ahogy hallottam, 2 millió forint/db. áron csinálják és ebben nincs benne a lemezmunka. Egy karosszéria barátom ezt kihozná (Pl. egy Ik.280-ast) 800 ezer forintból is, beleértve a lemezmunkát. Ez megint nem szól másról, csak, hogy valakinek kitömjék a zsebét.

Előzmény: Törölt nick (11018)
FKU-911 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 11020

Ezentúl  csak a mérés lesz érdekes az E-ken.:(

Előzmény: KápCity (11019)
KápCity Creative Commons License 2013.05.30 0 0 11019

Igen, de a 148-ast a 30-as csoport fogja adni, amibe ugyan úgy mint régén, kirívó esetekben (pl. kezdetben táblahiány, mint a 151-nél) nem lesznek arculatosok a 30-as 3 db tartalékját leszámítva.

Előzmény: 430 322 (11017)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.30 0 0 11018

Ezért van 2 külön vonal...

Most kéne felrobbantani az egész BKK központot, mielőtt még több ilyen idióta ötlet kijön onnan....

Előzmény: 430 322 (11017)
430 322 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 11017

+ 148-as jelzésű viszonylat.

 

Az aztán egy kabaré, hogy a 7E miért áll meg a Tisza István téren és miért nem áll meg az Apolló utcánál, de a 107E nem áll meg a Tisza István téren, de megáll az Apolló utcánál.

Előzmény: KápCity (11016)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!