Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
tegnap megérkezett a garázsba a 3 Solaris, immár új rendszámmal (MPV-997, -998, -999). Van egy olyan érzésem, hogy ezeket is a forgalmi járművezetők tankolni, mosni, aknára vinni. Szépnek szépek, csak kár, hogy az a 3 darab van belölük.
Szerencse, hogy csak egy kicsit hiányosak az információim!
A kocsi még mindig csörög, de ez a maga után húzott félméteres "kutyaláncnak" köszönhető. Az üléshuzatokból nem volt elegendő mennyiség raktáron, hogy csak a felét sikerült behúzni? Arról nem beszélve, eszméletlen undorítóak azok a kék üléshuzatok. Egy érv, a könnyen takaríthatóság szól mellette.
Azt meg végképp hagyjuk, hogy megérte-e vagy nem, várjuk ki a végét, mert már jó néhány kivitelezés, projekt, stb. rácáfolt erre!
A kocsi vázjavításra ment, az tökéletesen sikerült is. Nem zörög, nem csörög, nem csattog.
Valóban hazafelé volt egy kis hibája, de csupán arról volt szó, hogy az üzemanyag-tartály csere után fellevegősödött a rendszer. Ma megkapja a szép új üléshuzatokat és ha minden jól megy holnap utcán lesz.
Szerintem amennyit kifizettünk érte, annyit megért. Ennek a kocsinak nem lesz baja vázilag még jó pár évig!
Tegnap láttam, hogy elkészült a 11-52 és a 12-77 is.
Utóbbi állapotáról nincs információm, de ez előbbi annyira nem sikerült. Már a Bartók Béla úton aggódásra adott okot. Csörgött, kattogott, zörgött, mögötte a vonalműszak kocsija sárga lámpával, a garázsban le is térdelt, K.O.!
Rémes még belegondolni is, hogy ezért fizetni kellett.
Esetleges előfordulási helyének még a 172E viszonylatot jelölték meg.
Azzal tisztában vagyok, hogy most a Kőbányai garázsban leledzik, de én már ritkán látom hétvégi menetrendben a 30A/230 jelzésű viszonylatokon.
Kelenföldi idejében jó autó volt, így nagyon sajnáltam volna, ha tavaly ősszel kiszanálják. A zászló pedig állt neki, nem hiába vannak az azonosítók lemázolva az oldalán.
Amikor megérkezett akkor Gazdagréten járt, 8-153gy vonalon. Azután a 412-es, 415-ös áradat megérkezése után átkerült a 40gy vonalra. Jelenleg pedig a Troliban van az ottani vonalakon, hétvégente elég sokszor 30A-n jár!
Már nem tudnak Knorrozni a Transman Mercedes-ei, hogy egy hétig BKV-s Volvo-k voltak a 33-as jelzésű viszonylaton?
Azt meg minden épp elméjű tudta, hogy a 178-as jelzésű viszonylat alkalmatlan az első ajtózásra! A Dávidka szerint ha ez vidéken működik, akkor Budapesten mitől ne menne!? Nem kommentálnám!
Azt hittem, hogy már befejeződtek a vázfelújítások, de tegnap a 11-31-et bekeretezett azonosítokkal láttam. Meglepődtem.
A 11-77 viszont nem igazán sikerült, tegnap is, és ma is félreállt. Erősebben kéne rányomni azt a pecsétet a műszaki könyvbe, akkor hátha erősebben fejti ki gyógyító hatását.
Ha jól emlékszem állítólag az off VT-s új Citarokban van valami májer mérőberendezés. Hogy mindben-e, arra nem emlékszem, de egy elkapott beszélgetésből van az infó a Hősök teréről. (BKK-sok lehettek)
Idegroggyant, aberált banda. Ezzel akarták megmutatni, hogy ők igenis dolgozni járnak be.
A buszok "dávidkék" színezését hagyjuk, mert ahogy hallottam, 2 millió forint/db. áron csinálják és ebben nincs benne a lemezmunka. Egy karosszéria barátom ezt kihozná (Pl. egy Ik.280-ast) 800 ezer forintból is, beleértve a lemezmunkát. Ez megint nem szól másról, csak, hogy valakinek kitömjék a zsebét.
Igen, de a 148-ast a 30-as csoport fogja adni, amibe ugyan úgy mint régén, kirívó esetekben (pl. kezdetben táblahiány, mint a 151-nél) nem lesznek arculatosok a 30-as 3 db tartalékját leszámítva.
Az aztán egy kabaré, hogy a 7E miért áll meg a Tisza István téren és miért nem áll meg az Apolló utcánál, de a 107E nem áll meg a Tisza István téren, de megáll az Apolló utcánál.