Ilyet szeretnék ajándékba venni anyámnak, de nem tudom tényleg olyan jó-e, mint amilyennek reklámozzák. Valaki vett már ilyet? Tapasztalatok?
http://roomba.hu/
A kis forgókefe azért kell, hogy a sarokból és fal mellől is kiszedje a koszt. A miénk kifejezetten jól kotorja be a kutyaszőrt a gép alá, ahol fel tudja már szívni. És igen, azon a 10 centin szív csak a gép, de ezt a gép is tudja persze, tehát ezt a felületet tekinti takarítottnak. Szerintem amin nincs kefe, az valószínűleg csak valami gagyi.
A 30-40 ezres kategóriában is lehet jókat találni, pl haveromnak Aldis robotja van és ránézésre kb ugyanazt tudja, mint a Roomba. Nem tudom, mikor vette, de 40 alatt volt, lehet akciós volt épp. Tehát ez is dokkol, forgókefés, körbenavigál, munka végén helyére megy. A szemetes tartálya kisebb és nehezebb üríteni, de ezen kívül nincs jelentős különbség ránézésre - maximum hatékonyságra lehet más.
A dokkoló mindegy, igazából nem számít - ha nem tud a helyére menni, akkor mindegy, hogy kézzel teszed a dokkolóra vagy kézzel dugod a töltőre. Mindenesetre szerintem kényelmesebb a dokkoló és ha épp azon a területen takarít, akkor magától fel is megy.
Nézegettem élőben pár gépet, eléggé gagyinak tüntek de nyílván kb 34-40 ezerig, max ennyit szánok rá, csak kemény padlón lenne használva és nincs szőnyeg.
Jól gondolom hogy amelyiknek nincs alul forgókeféje az még a kemény padlón is eléggé hiányosan dolgozik, mert azoknál kb 10 cm hosszú kis rés van, aztán ott szív és annyi, ha pl megy valamerre nagyon valószínű hogy pont kimarad a morzsa, stb...? vagy amelyiken van alul ilyen az sem szív nagyobb felületen? erről írna valaki? Mert nekem a kefe nem kéne, nincs szőnyeg, de félek a túl kicsi szívórésztől.
A másik hogy a lakásban 3 lépcső szintkülönbség van 2helyen is, ide nem lenne jobb dokkoló nélküli gép? köszi
Személy szerint a 621-es modelltől felfele bármelyik modell alkalmas a leírtak alapján.
A házirobotok oldalon, a "porszívó robotok" kategóriában van termék szűrő a bal oldalt. Kiválaszthatod mely szolgáltatás és tulajdonság fontos a számodra.
most készülök robotporszívót venni, nem vagyok egy műszaki zseni, lsz segítsetek.
Kb. 60 nm takarítása a feladat -konyha-étkező+nappali egyben (a hálókba, fürdőkbe ahogy olvasom majd külön kell betenni, magas a küszöb)- kerámialap, szokásos mennyiségű bútorral.
Alapvetően a vizsla miatt van rá szükség, mindenütt ahol megrázza magát a kis drága, áll a szőr. A robot mellett marad 1 humán :) takarítás /hét.
Azért vagyok gondban, mert a különböző típusok között nagyon nagy az eltérés árban, ugyanakkor nem tudom eldönteni, kell-e nekem a sok okosság ami miatt pl. a 980-as 300e fölött van. Vagy elég lenne pl. a 774 130-ért. Nem mindegy.
Az 564-esem különböző okokból nem volt töltőn hosszú ideig... (Több hónap.) Most természetesen semmi életjelt nem mutat, még töltőre rakva sem. Az akkucseréhez vigyem be a szervizbe, vagy elég, ha megveszem az újat, és ennek alapján kicserélem, nincs szükség semmi "varázslatra" az elektronikában?
az eredeti (iRobot) X Life akku garanciális idejéről szeretnék még egyszer érdeklődni. Júniusi válaszod alapján 1 év a garancia, más helyeken 6 hónapot mondanak - például a vásárlás helyén, ahol egy számlamásolatot szerettem volna kérni (az eredetit ugyanis nem találom :) ).
Az akkut tavaly szeptember végén vettem, április-május környékén kezdett látványosan gyengülni a teljesítménye. Először újraformázással, szenzortisztítással próbálkoztam, siker nélkül.
A fél éves garancia már áprilisban is lejárt (volna), ha tényleg 1 év van rá, még el tudom vinni szervizbe.
Termeszetesen nem igaz: van benne egy vakuum motor (raadasul az aeroforce technikat hasznalja, szoval roombak kozul elvileg ez a legcombosabb) - mondjuk a merete nem tul nagy-, de az nem igaz, hogy csak serpu lenne.
Egy 980-as Roobma-t szeretnék venni. Igazából ott elveszítettem a fonalat, hogy az egyik boltban azt mondták ez nem porszívó, hanem seprű... Ez számomra új volt, de ha tényleg így van, erősítsetek meg benne. Nekem nem seprű kellene, hiszen nem szeretném folyamatosan a szálló port nyelni. Seprűnek viszont elég drága móka a 980-as :-(
A braava belső tápegysége nagyon minimális áramfelvétellel rendelkezik. A feltöltött Braava készülék több hónapig sem merül le készenléti, kikapcsolt állapotban.
A Roomba (500) ha nincs a töltőn 3-4-nap múlva teljesen lemerül a készenléti állapottól. Az iRobot Roomba 600-700-800-as robotok már kibírnak 1- hetet is készenléti állapotban.
Irobot 880-asom takaritás közben leállt, pirosan villog a töltés gomb, nem ment el dokkolni. Valamit mond, de nem értem. Hol lehet megnézni, milyen hangüzeneteket adhat a porszivó? Köszi
Hali! Akinek van Roomba 621-e, érdeklődnék, hogy van-e benne időzítési funkció. Azt olvastam, hogy 620-as szériában nincs, viszont egy boltban a 621-est úgy árulják, hogy van benne időzítés. Ilyet szeretnénk venni, most akciós.
Az lenne a kérdésem, hogy a BRAVVA feltörlő robotot is jó hogyha a töltőn hagyjuk amikor nem dolgozik mint a ROOMBÁT vagy feltöltés után levehetem a töltőről és állhat magában amíg legközelebb használom és lemerül majd töltöm újra.
Kb heti 2x törölné át a lakást. Egy feltöltésből max 2-ből feltöröl, ez megvan 1 nap alatt utána pihen 3 napot. Az akkujának hogy jobb? Ha töltőn van mindig vagy ha feltöltve pihen?
Kérlek juttasd be a szervizbe az XLife akkut és a robotot dokkolóval együtt. Orvosoljuk a hibát, mivel garanciális.
Az akkukkal kapcsolatban van pár fejlemény.
Mi forgalmazzuk már több mint 2,5 éve a jól bevált Lithium ANewPow AP4400 mAh akkumulátort, igen minimális hibaszázalékkal és hosszú élettartammal.
Sajnos most az egyik szállítmányunk késik. Így csak júliusban lesz kapható. Megéri megvárni!
Ugyanakkor megjelent a Magyar piacon egy teljesen azonos méretben és kialakításban hasonló akku ami kicsit olcsóbb, de hibás működés tapasztalható a robottal.
Mivel mi hivatalos szerviz vagyunk az ügyfélszolgálaton pár ügyfél jelezte hogy vásárolt Lithium akkumulátort és elmondták a hiba jellegét: "Töltés közben eltelt 30-40 perc után a robot beszél és jelzi hogy hiba van. Pontosan: "ERROR5" kijelzéssel és "Charging Error5" beszéddel."
Sajnos ezt a hibát nem lehet javítani, mivel nem a készülék a hibás hanem az akkumulátor.
Így ha akkumulátor vásárlás előtt álltok, érdemes megvárni a hibátlan, jól bevált szállítmányt.
köszi a válaszokat és a tippeket. Sajnos a robot nagyon alapos kitakarítása (akksi érintkezőket is beleértve) nem hozott eredményt, továbbra is max 25 percet takarít lemerülés előtt. A dokkolót sose használtam, mivel úgyis mindig manuálisan kell elindítani, szóval sajnos ez se lehet a hiba oka.
Remélem megtalálom az akksi számláját és akkor megy a szervizbe robotostul.
Nálam is volt hasonló probléma, akkor Robotdoki tanácsára kivettem az aksit és az érintkezőket meg pucoltam mert a finom szösz rontja a kontaktot! Utána egyből jó lett!