Keresés

Részletes keresés

déprime Creative Commons License 2011.09.12 0 0 216

Sziasztok, én számlaképes, diplomás nyelvtanár vagyok. Győrben cégeknek, kis csoportoknak és egyénileg tanuló diákoknak is vállalok óraadást, angol, francia nyelvekből minden szinten, spanyolból kezdők számára. Érdeklődni a  beszter6@freemail.hu címen tudtok.

masta_dry Creative Commons License 2011.09.09 0 0 215

Sziasztok!

Egy francia kollégám 2 évig tervez Mo.-on maradni, és segíteni szeretnék neki abban, hogy minél könnyebben vegye a magyar nyelvtanulás akadályait. Tudtok abban segíteni, hogy miből lenne érdemes tanulnia? Angolul beszél, tehát angol ajkúaknak írt anyag is jó lenne neki. Szemezgettem az interneten elérhető info-k alapján, és a következő tankönyv tűnik a legpraktikusabbnak: Erdős/Prileszky: Halló itt Magyarország. Ismeri valaki? Esetleg tudtok jobbat, másikat ajánlani?

nerv1 Creative Commons License 2009.12.19 0 0 214
NYELVTANÁROK, FIGYELEM!

NE MENJETEK A CAMPUS NYELVISKOLÁBA tanítani (Bp. Szent István Krt. 1., Baranyai Zsolt), mert nem fizetnek ki!!!

Akinek szintén tartozik a Campus, az kérem, írjon nekem! Fontos!
Hosszu_eso Creative Commons License 2008.07.16 0 0 213
Összevissza írogatsz, az elemi logika szabályait is figyelmen kívül hagyva. Örülök, hogy befejezted.
A számlaadás felelősségvállalás, a számlaadás elmulasztása jogsértés, a számlaképesség süket duma. Maradjunk ennyiben.
Előzmény: time2prtnd (212)
time2prtnd Creative Commons License 2008.07.16 0 0 212

Ha visszapörgetsz és elolvasod mit írtam, láthatod, hogy vezető nyelvtanárt, és nem nyelvviskola-vezetőt írtam.

Reagáltam a hozzászólásodra, egyetértettem azzal, hogy nem minden nyelvtanár felel meg, sőt.  De nem értem miért kell ezen lovagolni? Mégis miért vagy itt? Várod, hogy ellepjék a topikot a nyelvtanulók hadai és jól megmondják a magukét? Az egy másik topik.

1.Rossz "szakemberek" minden téren vannak, így tanárok között is vannak nem megfelelőek. Lépjünk tovább.