Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2022.10.18 0 0 21246

"Mert szakszervezetenként képviselhetünk különböző érdekeket. Mi is megtesszük ezt. Köthetünk önállóan megállapodásokat. Más is köthet ilyeneket. Lehetnek önző érdekeink is. Vannak ilyenek. Másoknak is lehetnek. De egyet biztos nem tehetünk, nem állhatunk a munkáltató mellé, vagy a háta mögé, csak azért, hogy a tagjaink elől elrejtsük bűneinket, hibáinkat. Nem paktálhatunk le a munkáltatóval csak azért, hogy addigi barátainkat, szövetségeseinket ellehetetlenítsük. Ezt úgy hívják, becstelenség. Úgy tűnik többen elfelejtették, hogy már az ókori Rómában is tudták, csak az árulást szeretik, az árulókat viszont megvetik.</p> <p>Biztosan vannak, akikkel tudunk majd tiszta lapot nyitni, de lesznek olyanok is, akikkel már nem akarunk és nem is fogunk. Hát így vagyunk."

 

© MOSz

 

Hogy is van az MT sértő 13 órás munkaidő?

 

Hol tart a 12.45.-el lejáró önköltség MT,KSz,Helyi függelék sértő rendelkezés visszavonatása?

Előzmény: hoppá14 (21245)
hoppá14 Creative Commons License 2022.08.31 0 3 21245

MMSZ "elnök" úr benyal a vezetőségnek,de a felvigyázóban meg teli szájjal szidja őket...Dolgozni nem szeret,pénzt viszont annál jobban.

Hab a tortán hogy a közreműködésével kirugtak egy keletis mv. kollégát,akinek a VBO jelentése alapján nem is volt hibáztatható.Folyt.köv a biróságon.

Előzmény: PanzerMk5 (21242)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.30 0 1 21244

Aki előbb a GSz-ben próbált elnökségre törni.

Előzmény: miciati. (21243)
miciati. Creative Commons License 2022.08.30 0 0 21243

MOSZ-ból kilépett sértődött tagcsoportezető jelölt gittegylete!

Előzmény: PanzerMk5 (21242)
PanzerMk5 Creative Commons License 2022.08.30 0 2 21242

Ez a mozdonyvezetők és motorvonatvezetők szagszervezete miféle gittegylet? A moszaddal mindíg szembemennek! Valami kormánypárti bársonyszék várományos a főnök?

_nyunyuka Creative Commons License 2022.08.20 0 0 21241

Be lehet kenni mézes fahéjjal a sz@rt, attól még az marad.

 

490-es kérdéssorban a 411-re vonatkozó kérdések voltak. Még jó hogy a kolléga mindkettőt jól ismerte. 100 évig jól elvolt a vasút nélkülük, meg a többi esztelen szabály nélkül, mégse hordták a halottakat irányvonatokkal a temetőbe. 

Előzmény: 1047 005-2 (21240)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 21240

Ez sem a KTI hibája.

 

 

19/2011. (V. 10.) NFM rendelet a vasúti közlekedés biztonságával összefüggő munkakört betöltő munkavállalók szakmai képzésének és vizsgáztatásának, a vasúti vizsgaközpont és képzőszervezetek működésének, a képzési engedély kiadásának, továbbá a vasúti járművezetői gyakorlat szabályairól

Előzmény: _nyunyuka (21238)
_nyunyuka Creative Commons License 2022.08.20 0 0 21239

Bizony! Értelmetlen vízfej. 

Előzmény: segélyvonókészülék (21236)
_nyunyuka Creative Commons License 2022.08.20 0 0 21238

Teljesen mindegy, minek nevezzük, ki alá tartozik, értelme akkor sincs. Főleg nekünk, "kicsiben". Amikor a vizsgakérdések összeállítói se ismerik az adott típust, mert nincs két egyforma gép, a kérdésben szereplő két protó egy8ke se fut már abban a formában. 

Előzmény: 1047 005-2 (21235)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 21237

Mivel a KTI előtte is létezett és csak az egy személyi felelős Munkáltatója volt,így nincs értelme belekeverni.

Előzmény: segélyvonókészülék (21236)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2022.08.19 0 1 21236

Tökmindegy, már bőven elég idejük volt hosszú távú károkat okozni e téren.

Előzmény: 1047 005-2 (21235)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 21235

Nem kell,nem KTI-s hatáskör már.

Előzmény: _nyunyuka (21234)
_nyunyuka Creative Commons License 2022.08.19 0 0 21234

Az egész KTI-rendszernek semmi értelme, beszántanám úgy ahogy van. Fölösleges vízfej és pénzkidobás. 

Előzmény: segélyvonókészülék (21233)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2022.08.19 0 2 21233

A voi- meg típusrendszer, mely magyarosan életszerűtlenül lett szabályozva, létrehozott egy rettenetesen torz helyzetet a munkaerőpiacon masiniszta ügyben.

 

És látjuk, mire való a voi éves vizsga, aktuálisan pont a fürdősből lett "tekergő" kapcsán.

 

Hungarikum.

Előzmény: Áthaladójelző (21232)
Áthaladójelző Creative Commons License 2022.08.18 0 0 21232

Egy maszek céghez ha jelentkezik két ember, és nagyjából mindenben megegyeznek, akkor a cég szempontjából releváns, több típus, több vonal fog dönteni, szinte mindig.

 

Aki megteheti, hogy vesz fel "kész" embert, gyakrabban tesz így, mint nulláról képezzen. Persze a szükség nagy úr.

Előzmény: 1047 005-2 (21231)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.18 0 1 21231

"Mit értesz magán vonal és tipusismereten? "

 

 

"erre van kereslet is a mozdonyvezetők közt, akik a saját pénzükből fizetik."

 

 

 

 

"A mai magánpiacon annál többet érsz minél több tipus és vonalismereted van!"

 

 

1.) Ezt nem tükrözik a juttatások!

 

2.) Akinek kell ember,kiképzi,akár a nulláról is.

Előzmény: PanzerMk5 (21230)
PanzerMk5 Creative Commons License 2022.08.18 0 0 21230

Mit értesz magán vonal és tipusismereten?  A KTI vagy mittudomén ki a vasútvállalatoknak adta ezeket a képzéseket. ( a sajtnak is) Vannak olyan intézmények, emberkék akik jó pénzért elvégzik az oktatást, vizsgáztatást, és erre van kereslet is a mozdonyvezetők közt, akik a saját pénzükből fizetik. A mai magánpiacon annál többet érsz minél több tipus és vonalismereted van!

Előzmény: 1047 005-2 (21228)
Áthaladójelző Creative Commons License 2022.05.31 0 1 21229

Mindig is csak az volt a cél.

Előzmény: 1047 005-2 (21228)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.05.29 -1 1 21228

15 év után asszisztálnak ,többek között:

 

- a magán vonalismeretekhez,

 

- a magán tipusismeretekhez,

 

- az MT megsértéséhez (13 óra munkaidő),

 

- az MT,KSz, megsértéséhez (12 ó 45 p után utazásiidő,

 

- a VTV megsértéséhez (vezetésiidő)

 

- "menettartamos" világ visszahozatalához.

 

 

Most már tényleg csak a kassza működtetése a cél?

 

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (21227)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 21227

Újabb réteg festék:

 

A mai napon megkötöttük a MÁV-START Zrt-vel a csatolt megállapodást.

 

A megállapodás tartalma:

  • 2018. augusztus 1-től a lejelentkezési normaidő 3 percre csökken, és a lejelentkezést közvetlenül megelőző gyalogmeneti önköltség pedig megszüntetésre kerül. Lejelentkezni tableten kell, a következő szolgálatot tudomásul venni pedig a felvigyázótól telefonon.

A lejelentkezési normaidő kezdődik

    • a mozdony lezárása után;
    • a személyes váltás után;
    • a járművel történő önköltségi út után;
    • nem főkulcsos jármű lezárása esetén a kulcs leadása után.
  • Szintén augusztus 1-től változik a bértábla is,
    • 40 év szolgálati időig minden egyes sor értéke 8.500,- Ft-tal növekszik;
    • a 40 év feletti szolgálati idővel rendelkező mozdonyvezetők számára új sor került bevezetésre, 433.200,- Ft/hó alapbérrel;
    • ezen új sor értéke 2019. január 1-jén nem növekszik;
    • ugyanezt az emelt alapbért kapják azok a mozdonyvezetők is, akik ugyan nem rendelkeznek 40 év feletti szolgálati idővel, de nyugdíjasok vagy korhatár előtti ellátásban részesülnek, és a MÁV-START Zrt-vel ismét – legfeljebb egy év határozott időtartamú – munkaviszonyt létesítenek.

 

A lejelentkezésre vonatkozó eddigi szabályok csak annyiban változtak, hogy a szolgálati helyen belüli gyalogmenetek maradnak el, továbbra sincs arra lehetőség, hogy pl. egy ferencvárosi mozdonyvezető, akinek a munkaszerződése nem tartalmaz más telephelyet, a Nyugati pályaudvaron végezzen. Itt a továbbiakban is munkaidő marad a BKV önköltség Nyugati és Fradi között, csak a felvigyázóhoz nem kell bemenni lejelentkezni.

D F T Creative Commons License 2018.06.11 -1 0 21226

Nem azonos várakozásról beszéltek. Az egyik Nagyúton, a másik Párkányban volt.

Előzmény: Törölt nick (21225)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.11 0 0 21225

A cikk alapján 22 perc késés a váltás, a többi műszaki okok miatt annyi amennyi

Előzmény: PanzerMk5 (21224)
PanzerMk5 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 21224

Vasárnap 110 percet késett a 272 mozdonyvezető hiány miatt, nem csak 22-őt. Erről is lehetne írni! Emiatt a 131  Párkányban várta a megváltót.

Csodálom, hogy az origo ilyesmit irogat, pedig az Ilonka kormánypárti.

Előzmény: Nbril (21223)
Nbril Creative Commons License 2018.06.09 0 0 21223
jwkllr Creative Commons License 2018.03.25 0 0 21222

Nálunk a moszadosok tülekedtek érte.

Előzmény: Nbril (21220)
sörösgigant Creative Commons License 2018.03.23 0 0 21221

Köszönjük. 

Előzmény: Nbril (21220)
Nbril Creative Commons License 2018.03.22 -1 0 21220

          Tisztelt Kollégák!
MIR szerződés (Cargós szerződés)!
Munakaszerződés módositás!


Nem javaslom senkinek aláírni addig míg a nem egyeztetek a munkáltatóval ez ügyben!


Addig is mindenki dolgozzon a régi feltételekkel:!

 

Kicska László Tamás 

Áthaladójelző Creative Commons License 2018.02.20 0 0 21219

A starton kívül legalább öt cég van, aki rendszeresen vontat a legnagyobbnak.

Előzmény: Törölt nick (21211)
V43 1359 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 21218

Annak most szezonja van. :-)

Előzmény: Törölt nick (21217)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.20 0 1 21217

Menj a moderátorokhoz ha nem tetszik!

Előzmény: segélyvonókészülék (21216)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!