Keresés

Részletes keresés

zividivi Creative Commons License 2007.08.01 0 0 107
Akik a legtöbbel tartoznak
Cégek
1. EUSYSTEL Informatikai és Távközlési Kft. 2,285 milliárd forint
2. Első Esztergomi Wind Kft. 2,184 milliárd forint
3. KESZI-METAL 97 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1,178 milliárd forint

Magánszemélyek
1. Rácz Judit Filoména 354,9 millió forint
2. Szilágyi Dánielné 113,4 millió forint
3. Rigó Zoltán 75,2 millió forint
Tecs Creative Commons License 2007.08.01 0 0 106

"Te nagyon buta vagy."

 

Ilyen mélyenszántó, magvas gondolataik csak nagyon okos embereknek vannak :o)

Sokat kellett tanulnod hozzá, amíg erre a szintre eljutottál...

Előzmény: hento (105)
hento Creative Commons License 2007.08.01 0 0 105

És azt, hogy mi fontos stratégiailag, ők mondják meg.

 

Te nagyon buta vagy.

Előzmény: Tecs (104)
Tecs Creative Commons License 2007.08.01 0 0 104

"A FIDESZ nem mond mást, csak annyit, hogy a stratégiailag fontos ágazatokat állami tulajdonban kell tartani."

 

És azt, hogy mi fontos stratégiailag, ők mondják meg. Mint amikor a viccben a kommunisták vadásztak az erdőben. Csak medvére lőttek, de ők mondták meg, hogy ki a medve.

 

Az állami gazdaságok pl. nem voltak stratégiailag fontosak, azokat el lehetett adni.

Előzmény: hento (103)
hento Creative Commons License 2007.08.01 0 0 103

 a Fidesz neobolsevista agitációja nyomán az állami tulajdon felsőbbrendűségét hirdetik.

 

Hazudozol.

 

A FIDESZ nem mond mást, csak annyit, hogy a stratégiailag fontos ágazatokat állami tulajdonban kell tartani. Mint minden normális, nem nemzetárulók által vezetett országban. Meg a hosszútávon biztos nyereséget hozó cégeket. Pl. A Szerencsjárék ZRt.-t.

Előzmény: Tecs (101)
geszthi Creative Commons License 2007.07.31 0 0 102
Jo otlet. Legalabb nem tudjak lenyulni. Mint ugye emlekszunk a Szerencsejatek RT jobboldali media tamogatasaira.
Előzmény: hento (-)
Tecs Creative Commons License 2007.07.31 0 0 101

"Azért a szocializmus és a vadkapitalizmus között van még valami. Monjduk Európában minden országban van legalább egy bank nemzeti tulajdonban. Lehet, hogy arra szavaztunk, hogy legyenek magán bankok, de azért maradjon egy-kettő állami kézben? Például."

 

Pl. Magyar Nemzeti Bank.

 

Pl. MFB.

 

"a 2007 és 2011 közötti idôszakra vonatkozóan új stratégiát készítettünk el, amelyet a Bank tulajdonosi jogait gyakorló Gazdasági és Közlekedési Minisztérium 2007 elején elfogadott."

(részlet az MFB 2006-os éves jelentéséből).

 

Fideszvezérelt elmével nehéz megérteni, de az állam ún. gazdálkodása csak arra jó, hogy a politikusok érvényesíthessék személyes érdekeiket, természetesen a közjóra hivatkozva. Egy magáncég vezetői a profitban érdekeltek, de profitot csak növekvő hatékonysággal érhetnek el. Az állami cég vezetői abban érdekeltek, hogy minél jobban kinyalják az őket pozícióba helyező politikusok valagát. A pozícóba helyező politikusoknak pedig tökmindegy, mennyire eredményes az állami cég, nekik az a fontos, hogy viszontszívességeket kérjenek a lekötelezettjeiktől. A viszonytszívességek sorába tartozik a politikusok rokonaival vagy haverjaival kötendő, sajátos megtérülésű üzlet, amelynek során az állami cég a szerződéses partnere érdekeit képviseli a sajátjával szemben.

 

Mindezt jól tudják azok, akik végigéltek néhány évtizedet az előző rendszerben. A fiatalokat és az együttmozduló vastapsosokat viszont bármire be lehet hülyíteni, még a gazdálkodó állam nevű baromságra is.

 

Segítek azoknak, akik a Fidesz neobolsevista agitációja nyomán az állami tulajdon felsőbbrendűségét hirdetik. Nézzük meg, mit tanultak ugyanerről néhány évtizeddel ezelőtt a mai Fidesz-ideológusok. Állami tulajdon: a társadalom tagjai mint tulajdonosok egyenlők egymással, ami alapját képezi a társadalmi érdek kibontakozásának és mindenfajta kizsákmányolás megszűnésének. Az állami tulajdon olyan közösségi tulajdon, a,melyet a termelőerők magas színvonala tesz szükségessé és amely egyben lehetővé teszi a termelőerők tovőbbi fejlődését.

 

Láttuk negyven évig, milyen jól tudtak továbbfejlődni a termelőerők az állami tulajdonlás keretében. Akinek van kedve, próbálja ki újra. 

Előzmény: hento (61)
Droopy Creative Commons License 2007.07.31 0 0 100

Deutsche Bahn AG, Berlin;

MC SOLUTION konzorcium (tagjai: CER Central-European Railway Transport, Trading and Service Co. Budapest, az International Railway Systems S.A. Luxemburg, a TIARA Gazdaságszervező és Tőkebefektetési Zrt. Budapest, valamint a Babcock and Brown Ltd. London)

SPEDI-TRANS s.r.o, Praha

Rail Cargo Austria AG és a GYSEV Zrt. konzorciuma, Bécs-Sopron

SPED-TRANS Konzorcium (tagjai: SPED-TRANS a.s Levice és a SLAVIA CAPITAL GROUP a.s. Bratislava)

NEW WORLD RESOURCES TRANSPORTATION BV, Amsterdam

 Magyar Rail Cargo Vagyonkezelő Kft. Budapest

Ashmore Global Special Situations Fund 3 Limited Partnership, Guernsey

Grampet S.A., Bucuresti

Előzmény: oramester (99)
oramester Creative Commons License 2007.07.31 0 0 99
én nem halottam még árról, de rövidesen lesz...
én MÁVos ismerősöktől úgy tudom, hogy a románoknak akarják eladni, mert a managementnek igen jó kapcsolatai vannak az ottaniakkal.
Előzmény: gibra6 (91)
gibra6 Creative Commons License 2007.07.31 0 0 98
Köszi. Akkor elég könnyen 100 milliárd felett lesz az ára.
Előzmény: Droopy (96)
Droopy Creative Commons License 2007.07.31 0 0 97
Minek? Fizessen piaci arat a sinhasznalatert, mint a magan fuvarozo cegek...
Előzmény: Doppelstangel (95)
Droopy Creative Commons License 2007.07.31 0 0 96
Ha kiloknek a BET-re akkor 30 mrd-s reszvenycsomag a teljes cargo. 3 mrd-s eves nyereseggel...
Előzmény: gibra6 (94)
Doppelstangel Creative Commons License 2007.07.31 0 0 95

És részt vesz a fejlesztésében is remélem...

 

 

Előzmény: Droopy (90)
gibra6 Creative Commons License 2007.07.31 0 0 94
Persze, hivatalos tudom, hogy nincs, de pl, hogy egyes cégek már mondtak-e valamit, hogy nekik mennyit érne. Esetle elemzések a privatizáscióról, mekkora végösszeget várnak...
Persze ez utóbbi a reptérnél sem jött be, asszem 100-120 milliárd köré saccolták az árát a priv. kezdetekor...
Előzmény: Droopy (93)
Droopy Creative Commons License 2007.07.31 0 0 93

Semmi. Az elso kor zarult 12 palyazoval.

 

Az elkövetkezendő hetekben a tulajdonosok képviselőiből álló Értékelő Bizottság megvizsgálja a beérkezett pályázatok érvényességét, majd – a tervek szerint - augusztus közepéig kiválasztja azt a legfeljebb öt pályázót, akik részt vehetnek a második fordulóban, és kötelező érvényű ajánlatot tehetnek. Újabb tájékoztatásra a döntést követően kerül sor.

A második forduló ajánlattételi határideje 2007. október 19.

Előzmény: gibra6 (91)
Tegnap Tyinko Creative Commons License 2007.07.31 0 0 92
Én nem költenék egy forintot sem a MÁV Cargo-ra. Hamarosan semmi egyéb nem marad, mint az APEH privatizálása. Nos, arra gyűjtöm a pénzem :-)))
Előzmény: hento (-)
gibra6 Creative Commons License 2007.07.31 0 0 91
Attól függ. Ha most akkora pénzt adnak érte, amennyi többet ér, mint a várt jövőbeni haszon jelenértéke, akkor megéri. Nyílván 20-30 milliárdért nem érné meg eladni, de létezik olyan nem csillagászati összeg, amiért már igen. Pl a reptér üzemeltetési jogát is megérte szerintem ennyiért eladni pár éve. Más kérdés, hogy a vevő azóta profittal továbbadta...

Télleg, a Cargoról milyen hírek vannak, mármint a vételi összegről?
Előzmény: oramester (86)
Droopy Creative Commons License 2007.07.31 0 0 90

A privatizalt cargo majd fizet az allami vasutvonalak hasznalataert vagy repul...

Előzmény: oramester (86)
Derek Creative Commons License 2007.07.31 0 0 89

az allamnak ne termeljen semmi se nyereseget az allam vegezze a szolgaltatasait a befizetett adokbol vamokbol revekbol, egy ceg termeljen nyereseget a reszvenyeseinek es az alkalmazottainak az sokkal jobb. Ne allami burokratak verjek el a cegek profitjat akik az egvilagon semmit nem csinalnak erte csak az GDP-t kitermelo toketulajdonosokon es azok alkalmazottain eloskodnek /Az allam elegedjen meg annyival amennyit az adofizetok hajlandok nekik befizetni,es a kiadasait ehhez szabja meg.

Az allam egy szolgaltatas amit az allampolgarok helett vegez el,pl hogy ha ellopjak a lovamat ne nekem kelljen utana kutyagoplni a tolvajnak es felkotni az elso fara ,vegezze ezt el a sheriff a biro es a hoher ezert fizetem az adot nekik.

 

 

Előzmény: oramester (86)
Doppelstangel Creative Commons License 2007.07.31 0 0 88

Gondolom, hogy a tőke- és eszközarányos nyeresége nem volt jó, és azt is gondolom, hogy nem volt pénz fejlesztésre, hogy jobb legyen a profit mutató és megfeleljen az új követelményeknek, és akkor pár év múlva már nem is lett volna nyereséges.

De majd biztos lesz (van) elérhető tájékoztatás, meg lehet nézni és meg lehet vitatni.

És akkor a vételár ismeretében akár ki is lehet számolni, hogy jó üzlet volt-e vagy rossz.

 

Előzmény: oramester (86)
Doppelstangel Creative Commons License 2007.07.31 0 0 87

Na, mi már egy vacak vadkapitalizmust se tudunk összehozni...

 

 

Van itt munkanélküli segély, diákhitel, lakástámogatás, adójóváírás, Gyes, Gyed, szocpol, étkezési hozzájárulás, ruhapénz, utazási kedvezmény, túlóradíj, hétvégi pótlék, munkavállalói támogatás, munkahelyteremtő támogatás, távmunkatámogatás, babakötvény és még mittudomon mik...

 

 

Szép kis vadkapitalizmus az ilyen, Ungarische vircsaft.

Előzmény: hento (61)
oramester Creative Commons License 2007.07.31 0 0 86
azt valahogy gondoltam...
de ha nyereséges, akkor nem jobb, ha termeli a nyereséget és úgy van haszna belőle az államnak? hmm?
Előzmény: Derek (85)
Derek Creative Commons License 2007.07.31 0 0 85

"valaki megmondaná nekem, hogy miért is akarják most is eladni a Cargot?"

 

 Penzert

Előzmény: oramester (84)
oramester Creative Commons License 2007.07.31 0 0 84
valaki megmondaná nekem, hogy miért is akarják most is eladni a Cargot?
Amikor nyereséges, de legroszabb esetben is nullszaldós...
Droopy Creative Commons License 2007.07.31 0 0 83

Broaf, egy szoval nem derult ki, es nincs is szukseg ra.

Jo igy: GYEL ellenzekben szervezi az arnyekkormanyt az arnyekszeken...

Előzmény: hento (79)
Doppelstangel Creative Commons License 2007.07.31 0 0 82
MNB
Előzmény: Doppelstangel (81)
Doppelstangel Creative Commons License 2007.07.31 0 0 81

Mit sírsz, nem elég neked az MBN, amelyik megmondja a többi banknak, hogy mennyi a kamat?

 

Mi kell még?

Előzmény: hento (71)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.31 0 0 80

Magánkézben nyereséges lesz minden.

 

Még a gánti kőbánya is.

Érdekes.

Előzmény: hento (19)
hento Creative Commons License 2007.07.31 0 0 79

Mar miert kellene

 

Nagykoaláról beszélek.

Előzmény: Droopy (78)
Droopy Creative Commons License 2007.07.31 0 0 78

Mar miert kellene,

1990-1994 koalicios kormany

1994-1998 koalicios kormany

1998-2002 koalicios kormany

2002-2006 koalicios kormany

2006-2010 koalicios kormany

 

Előzmény: hento (74)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!