Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tsalis Creative Commons License 12 órája 0 0 15531

Persze nem azt akarom mondani, hogy nem kell, felesleges meg ilyesmi csupán azt, hogy ha épp nem jó attól még nagy eséllyel beindul csak nem olyan szépen.

Előzmény: gyben (15529)
tsalis Creative Commons License 14 órája 0 0 15530

Valóban mert egy kis ideig utána is izzít, de a cr diesel ha a motor amúgy jó akkor nagy hidegben is beindul nélküle, az első cr kamionomban sem működött az izzítás és volt -18° is és ha megforgott a motor párszor akkor kicsit dadogva és füstölve ugyan, de beindult, azóta volt pát cr dieselem régebben meg adagolós még több és a cr-ek mindig beindultak, az adagolósok tényleg érzékenyek voltak ha nem működött akár csak 1-2 hengernél.

Előzmény: gyben (15529)
gyben Creative Commons License 15 órája 0 0 15529

Ma már az izzítógyertya nem csak az indításnál kell.

Előzmény: tsalis (15528)
tsalis Creative Commons License 26 órája 0 0 15528

A váltó körül egy csati vagy kábel érintkezés hibáját jó esetben, rossz esetben a váltó vezérlője, izzítás nem igazán gond mert ami nálunk előforduló eghidegebb időben is indulni fog anélkül, nekem is csak most lettek cserélve az izzítók mert 3 rossz volt, de észre sem vettem, az utolsó meg egr-nek tűnik, de szerintem a váltóhoz ilyenformán nincs köze. Azért majd a hozzáértők megmondják a tutit én csak amit tapasztalok azt mondom.

Előzmény: Picur_2012 (15527)
Picur_2012 Creative Commons License 1 napja 0 0 15527

Nos csak "Boss" készülék állt hirtelen rendelkezésemre. Sebváltóval kapcsolatban 2 hibát talált:

  • P1712, "Tengelykapcsoló beavatkozó szerv helyzetérzékelő - Nem elfogadható jel", 
  • P1718, "Választó kar - Nem elfogadható jel"

Ezen kívül talált még 2 hibát, motorikus oldalon:

  • P1351, "Izzító relé hibás",
  • P1461, "Kipufogó gáz visszavez.pozíció szenzor - Funkció zavar",

és

  • 1394, "Ismeretlen hiba",

Milyen következtetés(eket) lehet ezekből levonni?

 

 

 

Előzmény: FeZ_ (15525)
tsalis Creative Commons License 5 napja 0 0 15526

Nekem ugyanezt akkor csinálta mikor rosszul raktam össze első agycsapágycserénél az abs jeladó szétmállott csatiját, mivel közvetlenül szerelés után csinálta és minden indításnál hamar rájöttem mi lehet a gond viszont ha így jön elő tényleg nehéz keresgélni főleg ha valami érintkezéshiba egy csatinál, kidörzsölt vezetéknél stb., a diag nekem sem írta konkrétan, hogy a jobb első abs-nél van hiba, de azt hiszem igen, hogy a jellel van gond, jó esetben neked is kiírna valamit ami közelebb vinne.

Előzmény: Picur_2012 (15524)
FeZ_ Creative Commons License 5 napja 0 0 15525

Mi lenne, ha gépre dugnátok (Lexia/Diagbox) és megnéznétek, hogy miért írta ki ?

Hátha közelebb vinne a problémához.

 

Előzmény: Picur_2012 (15524)
Picur_2012 Creative Commons License 5 napja 0 0 15524

Sziasztok!

Kb. 2 hónapja ismét kezdte feldobálni a geerbox faulty hibaüzeneteket a kicsike. (2010-es C4GP) Mint a mesében. Hol van, hol nincs. Újra indításkor a hiba nem jelentkezett.  Ahogy telt-múlt az idő, egyre gyakoribbá vált a jelenség.Idáig különösebb problémát nem okozott az üzemeltetésben, csak a tempomat nem működik. 

Mostanság azonban 5 indításból már 4-szer jelentkezik ez a hiba. Végére szeretnék járni.

Korábbi hozzászólásban valaki azt írta, hogy a váltó kapcsoló cseréjével oldódott meg a probléma. Más észrevétel szerint szoftver frissítés kellene. Esetleg valami más is okozhat ilyen jelenséget?

Azt szeretném kérdezni, hogy melyik irányba induljak el? Ha Szoftvert kell cserélni, azt csak szervizben lehet megoldani? 

Előre is köszi a válaszokat!

gyben Creative Commons License 2024.04.19 0 0 15523

Szervusz,

bár nem én vagyok a megszólított, de a válasz: diagnosztikai készülék kell hozzá.

Előzmény: halo13 (15522)
halo13 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 15522

Szervusz!  Kis segítség kellene. C4 grand picasso 1.8 2006. elektromos parkolófék, bowdenek cseréje után néha befog. fel kell tanítani? féktárcsa, betét csere is történt. 

Köszönön

Előzmény: FeZ_ (15519)
tsalis Creative Commons License 2024.04.16 0 0 15521

Az néztem, hogy több méretben is kapható, vajon melyik jó a c4-hez? Bár a lincosnak van készlete amiben 3 méret van, de egyszerűbb lenne csak 1-et venni mert a többit úgysem hiszem, hogy használnám.

Előzmény: FeZ_ (15519)
tsalis Creative Commons License 2024.04.09 0 0 15520

Aha, jobban éerteni vélem, utánanézek hol kapok.

Előzmény: FeZ_ (15519)
FeZ_ Creative Commons License 2024.04.09 0 0 15519

Excenteres a szorítása, sok méretű gömbfejhez jó. Biztosan van olyan nagy, amire nem megy rá, de még eddig átlagos személyautóban nem találtam olyat amire ne lett volna jó. 

 

Előzmény: tsalis (15518)
tsalis Creative Commons License 2024.04.09 0 0 15518

Érteni vélem, milyen méretű kell? Vagy egyenméret lenne? 

Előzmény: FeZ_ (15517)
FeZ_ Creative Commons License 2024.04.09 0 0 15517

Ez a szerszám pont arra a gömbfejre való, mindig ezzel szerelem ki őket, amióta megvan nekem. Kitekered a kormányt végállásig. A lengőkar még egyetlen autón sem zavart ebben a dologban. 

Előzmény: tsalis (15516)
tsalis Creative Commons License 2024.04.09 0 0 15516

Jó cuccnak tűnik, de az axiálra ( belső csukló a kormányműnél), hogy tenném rá?  A fő gondom, hogy nem férek hozzá, nem tudom egy szervizben miképp teszik, levennék a lengőkart? Nem találtam típusról videót csak általánost, de azoknál valahogy minden hozzáférhető volt.:)

Előzmény: FeZ_ (15515)
FeZ_ Creative Commons License 2024.04.08 0 0 15515

Vegyél egy ilyet a gömbfej cseréjéhez !

 

 

Előzmény: tsalis (15513)
2016 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 15514

Sziasztok. 2 literes dízellel mik a tapasztalatok? Nekem 1.6 e-hdi van, mondjuk ahhoz képest? Megbízhatóság, alkatrész árak stb. Enyémben majd' 500 ezer van, valószínűleg hengerfejes. Fogy a víz belőle. Most úgy járok vele, hogy fel van lazítva a kiegyenlítő tartály kupakja, így nincs nyomás alatt a rendszer. Most jónak tűnik, de ez persze nem tekinthető végleges megoldásnak. Ez 2014-es és valójában Spacetourerre gondoltam, de nyilván nem vadiúj fejlesztésű annak a 2 literes motorja, hanem erre építkezik. 

Köszönöm.

tsalis Creative Commons License 2024.04.04 0 0 15513

Sajnos nem ott ereszt hanem minden olajos alatta, nemigazán néztem meg alaposabban, bár fetrengtem az utóbbi hónapokban alatta eleget. Az axiálcsukló cseréjével vagyok bajban, az egyik lóg kissé, de nem férek hozzá pedig megvettem, mikor kint volt a motor/váltó igen könnyű lett volna cserélni csak ugye akkor nem az volt a prioritás ésbelfelejtettem mondani a szerviznek bár így utólag lehet, hogy mindegy lett volna legfeljebb a számlára került volna rá.

Előzmény: gyben (15512)
gyben Creative Commons License 2024.04.03 0 0 15512

Elképzelésem szerint a "fogyás" külszíni helye könnyen detektálható. Nem zárnám ki az olajtartály zárókupakjának hibáját sem.

Előzmény: tsalis (15511)
tsalis Creative Commons License 2024.03.29 0 0 15511

Azt igen, azt mondták a szétszedés után, hogy utánatöltötték de, hogy mivel azt nem. Jó lenne lecserélni és a fogyást megállapítani hol történik, nem nagyon úgy szeptember óta a nívó felére, de azért zavar na meg olajos az alja. 

Előzmény: FeZ_ (15510)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.28 0 0 15510

Ja, és tudod ugye, hogy spéci olaj kell bele ?

Előzmény: FeZ_ (15509)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.28 0 0 15509

Sima hidraulika olaj cserére nem találtam gyári leírást, csak tartály ki-beszerelésre. Szerintem amúgy máshogy nem is lehet lecserélni benne az olajat. Én is ki szoktam szedni, ráadásul akkor ki is lehet mosni a tartályt. Előtte nyomástalanítás kell, meg utána a légtelenítés és a tanítások. (bár lehet, hogy ebből csak a kuplung beállítás szükséges, de a diag írja mit mikor kell végigcsinálni)

 

Előzmény: tsalis (15508)
tsalis Creative Commons License 2024.03.28 0 0 15508

Nekem is tök fekete az olaj a tartályban gondolom sosem volt cserélve meg mintha a "javítás" után fogyna is, elvileg a progim tudja, hogy kell cserélni csak még én nem, mondjuk lecserélhették volna ha már minden szét volt szedve, de csak rátöltöttek, majd próbálok videót keresni a cseréről, és nekiveselkedek hátha elrontom a kuplungot.:)

gyben Creative Commons License 2024.03.27 0 0 15507

Üröm az örömben az ára.

Előzmény: FeZ_ (15506)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.27 0 0 15506

Érdekes, rányomtam egy csomó variációra és csak egyben hozta nekem.

Akkor öröm és boldogság. :-)

 

Előzmény: gyben (15504)
gyben Creative Commons License 2024.03.27 0 0 15505

..és a kép

Előzmény: gyben (15504)
gyben Creative Commons License 2024.03.27 0 0 15504

A 2-es jelzetű 209038

Előzmény: FeZ_ (15503)
FeZ_ Creative Commons License 2024.03.27 0 0 15503

A rossz hírem az, hogy nincsen hozzá cikkszám, mert a tartállyal/szivattyúval egy egységet képez a gyár szerint. (azaz csak egyben rendelhető)

 

Előzmény: Dawide83 (15502)
Dawide83 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 15502

Sziasztok!

Az Mcp6 váltóhoz keresnék olaj visszafolyó csövet!Valaki esetleg tud cikkszámot hozzá vagy bontott ilyen csövet?

Előzmény: FeZ_ (15501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!