Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tsalis Creative Commons License 14 órája 0 0 15580

Úgy néz ki találtam és elvileg postázzák, remélem tényleg azt ami kell.:)

Előzmény: tsalis (15579)
tsalis Creative Commons License 23 órája 0 0 15579

Nimcs valakinek eladó jobb oldali felső kesztyűtartó fedél? A keményfedél kéne, a nap lemelegítette a puha borítást, próbálom jóféle kárpitragasztóval visszaragasztani, de a kárpitboltban is mondták, hogy nem valószínű, hogy megfogja, a baloldalit 2 éve már cseréltem keményre.

tsalis Creative Commons License 3 napja 0 0 15578

Megvolt a kamerázás és az összes himbát működni láttam és a görgők is a helyükön voltak így nagy eséllyel a tavalyi eksön maradványai lehetnek.

Előzmény: tsalis (15577)
tsalis Creative Commons License 4 napja 0 0 15577

 Ezt 4 tűgörgőt találtam a karterben, felhívtam akik tavaly csinálták a motort, hogy honnan lehetnek és arra jutottak, hogy ilyesmi a himbák görgőjének a tűgörgői ezért nézzem meg, hogy valamelyik nem törött-e mondván, hogybigazából ha 1 eltörik a másik szelep működése miatt ezt nem nagyon lehet észrevenni, a gond, hogy csak a kis olajbeöntős szelepfedelet lehet levenni viszont ott csak a kipuff himbáit látni a szívókét nem azt jó esetben kamerával talán, az elsőket megnéztem azok jónak tűnnek holnap majd kamerázok hátha látok valamit viszont tavaly eltört 4 himba és akkor a kartert nem vették le ezért szerencsés esetben ezek még akkorról maradhattak benne.

FeZ_ Creative Commons License 5 napja 0 0 15576

Sajnos utángyártottban csak az egyik színűt találtam. Én úgy oldottam meg, hogy áttettem az új érintkezőket a másik színű csatiba, de persze ha meg van olvadva, akkor ez az út már nem járható sajnos.

És igen, az egyik kábelt, ami a motort és a szabályzó elektronikát összeköti, azt újat veszek én is gyáriba, azért a "potom" összegért.

 

Azt azért nem árt tudni, hogy ezek a csatik azért szoktak melegedni, mert a ventilátormotor már több áramot vesz fel, mint újkorában, azaz ha az nem lesz orvosolva, az új csatik is megégnek valószínűleg előbb-utóbb.

Én még bele szoktam "tömni" akkusaru zsírt az új sarukhoz a csatikba, mert az vezeti az áramot és gátolja a korróziót és a kicsi kontakthibákat orvosolja valamennyire. 

 

Előzmény: gyben (15567)
tsalis Creative Commons License 5 napja 0 0 15575

Ilyenkor ha van elég vezeték amihez hozzáférni inkább levágom a megolvadt csatit és mát teszek rá bár mindenképp megpróbálnám helyettesíteni akát csati nélkül a vezetékek külön csatlakoztatásával.

Előzmény: gyben (15574)
gyben Creative Commons License 5 napja 0 0 15574

Szervusz,

most látom az általam ajánlott csatlakozó nem illesztető a képen látható helyére.

Előzmény: Sancho (15561)
tsalis Creative Commons License 5 napja 0 0 15573

Talán most.

Előzmény: tsalis (15572)
tsalis Creative Commons License 5 napja 0 0 15572

Remélhetőleg most látszanak a képek.

Előzmény: tsalis (15569)
gyben Creative Commons License 5 napja 0 0 15571

Na még egyszer itt

Ha most sem sikerült akkor megyek feltépem az ereimet.

Előzmény: gyben (15570)
gyben Creative Commons License 5 napja 0 0 15570

Alin látni hasonlókat

Előzmény: Sancho (15561)
tsalis Creative Commons License 5 napja 0 0 15569

Nívópálca reload, tényleg kicserélték ami látszik a képeken is mert csak egy beleszakadt véget találtam, jó hír viszont, hogy nem tud a motorba beleesni mert ami szintén látszik, hogy a pálca végig csőben fut aminek a végén van egy tüske viszont ezért az olajszivattyú szívórészét is le kellett venni mert abban van a végcső, kiderült, hogy pont 1 beleszakad vég még elfér a csőben ha beletoljuk egy bowdennel, de kettő már nem és akkor karterlevétel a megoldás szerencsére nem kellett semmit bontani csak pár csavar volt nehezebben hozzáférhető, a képeken ott az első beleszakadt és a mostani ami ránézésre is rosszabb álllapotban van mint az első és ott az új is, ezután bárhol otthagyom a kocsit csak egy pálca elsőrészt hagyok benne.:) Eh, túl nagyok a képek és nem tudom feltenni, majd később.

gyben Creative Commons License 5 napja 0 0 15568

Szervusztok!

Új hiba ütötte fel a fejét a bódéban. Időnként nem szól a rádió, s így nincs akusztikus visszajelzés sem a radarok felől. Gyárilag Philips erősítővel szerelt rendszer. A 16polusú fekete csatlakozón a feszültségek rendben vannak, tán csak nem a BSI CAN hálózata rendetlenkedik? Esetleg számomra ismeretlen, de hozzáértők közt ismert hibáról lehet szó?

Üdv,

Bencsik

gyben Creative Commons License 5 napja 0 0 15567

Netán 6436Q1 kábel? Szerény 16E forintért.

Talán FeZ_ ismeri csak a csatlakozó beszerzési forrását.

Előzmény: Sancho (15561)
FeZ_ Creative Commons License 6 napja 0 0 15566

"Mintha az olvadás hatására szemmel nem látható módon vagy mértékben megvetemedett volna a csatlakozó,"

 

A fő probléma a melegedéssel az ilyen csatlakozóknál, hogy a hő hatására a kábelsaruk anyaga kilágyul és hiába nyomod össze az érintkezőket, nem lesz tartásuk és szinte azonnal újból jelentkezik a kontakt hiba, ami megint csak melegedéshez vezet.

A kábelsaruk amúgy kiszedhetőek a műanyag csatlakozóházból. 

Ilyen új kábelcsatlakozót új sarukkal és némi kábellel lehet kapni a cseréhez. Az egyik fajta csati csak gyáriban kapható, de a másikból van utángyártott is. Már nem emlékszem melyik milyen színű. 

 

Előzmény: Sancho (15565)
Sancho Creative Commons License 6 napja 0 0 15565

A képen látható módon kicsit mintha megolvadt volna a csatlakozó háza. Koksz nyomát nem látni a sarukon, inkább. Ha mozgatom kézzel a csatlakozót, hol megy a venti, hol leáll. Menet közben, rázkódás hatására ugyanez a helyzet, hol megy, hol nem. Mintha az olvadás hatására szemmel nem látható módon vagy mértékben megvetemedett volna a csatlakozó, és emiatt nem pontosan, nem patent módon csatlakozik az aljzatába. Az aljzat rendben van a ventin, a saruk is tiszták, melyre a csatlakozó rácuppan.

 

A csatlakozót nézve tényleg spec szerszám kellhet a cseréjéhez.

 

Milyen jellegű javításra gondoltál, ha nem bontható a csatlakozó roncsolás mentesen?

Előzmény: gyben (15562)
tsalis Creative Commons License 6 napja 0 0 15564

Az a bajom, hogy zavar, már ez előzőnek is ott ficánkol valahol a feje és azt nem tudom, hogy ennek mikor kicserélték még volt-e feje ami szintén beleszakadt vagy csak a szára maradt a csőben? Az szintln nem jó mert az eredetinek is így volt és le kellett bontanom csomó vackot mire le tudtam venni a vezetőcsövet és kitolni belőle a beleszorult szárdarabokat és most is ez a kérdés, vagy a kartert vagy a vezetőcsövet veszem le különben nem tudom az új nívópálcát beletenni vagy csak úgy, hogy a szárdarabokat is beletolom a blokkba és reménykedek, hogy nem kenődik fel és szorul be sehova. Sehogy sem jó ahogy a haver sem.

Előzmény: gyben (15560)
tsalis Creative Commons License 6 napja 0 0 15563

De, sajnos típushiba a fórumokon is sűrűn van erről szó, beleszakad a feje ahol a vezetőcső a blokkba csatlakozik és nem lehet kibányászni. Vettem másikat, de úgy néz ki a haver kicserélte egy másik használt már szintén leszakadt fejűre ami már a két hajlításbál is meg volt törve, reggelbmikor megnéztem vettem ezt észre, de visszatoltam mert melózni kellett és mikor hazaértem megint kihúzva már csak a feje jött ki mert a szál is benne maradt.

Előzmény: beiscompo (15559)
gyben Creative Commons License 6 napja 0 0 15562

Akár elérhető is lehetne a csatlakozó fém érintkezője, de - bár még a kontakthiba oka nem egyértelmű - inkább a javításon, mint a beszerzésen agyalnék.

Az új csatlakozó szerelése speciális szerszámot kívánhat. Több információ és kép lehet, hogy segítene az itt hozzáértők válaszaival.

Előzmény: Sancho (15561)
Sancho Creative Commons License 6 napja 0 0 15561

Citroen C4 Grand Picasso belső utastér anyósülés előtti egyik ventilátor csatlakozója kontaktos. Csak ez a csatlakozó beszerezhető, vagy az egész szörnyű kábelköteg cserélendő?

 

Mi ennek a beszerzési neve? 

 

Segítségeteket köszönöm!

 

gyben Creative Commons License 6 napja 0 0 15560

Szervusz!

Megfontolnám, hogy az eset miatt bontásokat végezzek.

Üdv,

Bencsik

Előzmény: tsalis (15558)
beiscompo Creative Commons License 6 napja 0 0 15559

Csak én értem nehezen amit írsz? Ha jól értem, beleszakadt a nívópálca egyszer (bár el se tudom ezt képzelni, nem szorul ennyire sehol). Vettél másikat, és most az is beleszakadt tőből? Hogy a fenébe?

(Végül is, én jobban örültem volna egy ilyen turpisságnak, mint amit nekem csináltak, hogy a porlasztócsúcsokat "cserélték ki" néhány éve.)

Előzmény: tsalis (15558)
tsalis Creative Commons License 6 napja 0 0 15558

Bosszantó dolog ért meglepetésként, még az év elején beleszakadt az olajnívópálca vége és pálcarészek, nagy kínlódással levettem a csövet amibe a pálca belemegy és a leszakadt vég kivételével sikerült kitolni a szárdarabokat, újat vettem és azóta jó a vég meg valahol ott kevereg az olajban áélítólag nem okozhat gondot, tegnap mivel elérte a 10000-et az olaj a csere előtt megnézendő kihúztam a pálcát aminek hiányzott a vége és több helyen törött volt a szára na meg látszott, hogy ezeréves, de újrakihúzásnál beleszakadt tőből a szár is, úgy tűnik valaki kicserélte és erre csak a vizsgáztatónál kerülhetett sor mert máshol nem volt az autó, de most már leveszem az olajteknőt és kiszedem a beleszakadt műanyagokat, aki csinálhatta sajnos haver, de azért elég kisstílű dolog mert egy ilyen pálca 3-4000ft én 2300-ért kaptam viszont most bújkálhatok megint a kocsi alatt pár óra felesleges bontogatással.:(

FeZ_ Creative Commons License 2024.07.15 0 0 15557

Nem akarlak rábeszélni, de ha a tetőkárpit kifér a csomagtérajtón, akkor nincsen akkora baj, ha van némi affinitásod rá, megcsinálhatod magadnak. Persze egy segítség a ki-be rakáshoz nem árt. Én eddig 3 autómon kárpitoztam át a tetőt. Az első nem lett 100%-os a tanulás miatt (nem megfelelő ragasztót használtam sajnos), de a másik kettő patent lett. 

Előzmény: gyben (15555)
tsalis Creative Commons License 2024.07.15 0 0 15556

Sajnos nekünk is szabad ég alatt áll árnyék nélkül mindkét autó, de egyre inkább érik egy kocsibeálló építése, hely van bőven, nemrég a hátsó nyitható ablak alsó díszléce vált le még szerencse, hogy otthon így legalább megvan és hűvösebb időben visszaragasztom valamivel, sikaflexre gondoltam.

Előzmény: gyben (15555)
gyben Creative Commons License 2024.07.14 0 0 15555

Nálunk a melegtől a tetőkárpit engedett el. Lóg mint egy gatya. Nem is mertem kárpitost keresni, mert most a melegtől így is a gutaütés kerülget.

Előzmény: tsalis (15554)
tsalis Creative Commons License 2024.07.08 0 0 15554

Érdekes ezt olvasni és jó, hogy írtad mert mostanában 1-2 dolog már elengedett a melegtől amiket ragasztgatok vissza, de erre nem gondoltam viszont így takarni fogom a műszerfalat, hogy legalább közvetlenül ne érje a nap.

Előzmény: C4...... (15553)
C4...... Creative Commons License 2024.07.08 0 0 15553

Sziasztok!

 

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat és a segítséget!

 

Nekem is az automata váltókar volt rossz. Találtam a neten egy videót, ahol arról beszélnek hogy ha állandóan napon van a kocsi, akkor annyira felmelegszik az a rész hogy a hőtágulás miatt meglazulhat a kapcsoló belsejében a szenzorok lábán lévő forrasztás.. Fogtam újra forrasztottam és jó lett! Tökéletesen működik!!! Még szerencse hogy hobbi műszerész vagyok. :-) 

Ha bárki igy járna szívesen segítek! Írjatok emailt.

 

Előzmény: Picur_2012 (15552)
Picur_2012 Creative Commons License 2024.07.07 0 0 15552

Kormány oszlopon lévő sebváltó választókapcsoló csere történt. Azóta jól működik.

Előzmény: C4...... (15549)
tsalis Creative Commons License 2024.07.07 0 0 15551

Ahogy írtam nekem az okozta illetve nem maga a jeladó volt rossz hanem rosszul tettem össze, nekem mindkét oldali beletört csapágycserénél így kifúrás, új menet/csavar, rézpasztával összerakva és azóta ha leveszem bármiért a kereket könnyen lazítható a csavar. Amúgy kérdés milyen szögben sikerült a helyére tenni a jeladót és a vezetékek sérültek-e vagy a csatlakozó jó-e még?

Előzmény: C4...... (15550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!