Keresés

Részletes keresés

VT22 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10622
Géplevél ment.
Előzmény: Törölt nick (10621)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10621
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VASÚTBARÁTOK FIGYELEM!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Áprilisban valamelyik (egyelőre konkrétan meg nem határozott) szombaton TÁRSADALMI MUNKÁBAN PERONÉPÍTÉST szervezek Gádoros állomáson a II-III vágányok közötti részen. Korábban az I-II közé már megépítettük a peront, de a III. vágány mellé májustól nagyon kellene majd a peron.

Akinek van kedve tenni is a 147-es vonalért, és egy napot jó társaságban, kellemes hangulatban el kíván tölteni, jelentkezzen. Olyan is jöhet, aki esetleg csak néhány óra munkát tud bevállalni, már az is nagy segítség.

Anyagot és szerszámokat a vasút biztosítja, nekünk "csak" a munkaerőt kell.

Jelentkezés: bedeandras@citromail.hu

Kedvcsinálónak teszek fel képeket a régmúlt idők hasonló megmozdulásaiból:
1.: Szentetornya 1999
2.: Gádoros I-II vág 2000 tavasz
3.: Fábiánsebestyén 2000 ősz






Törölt nick Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10620
"...kötelező a mérővonatot a szóbajöhető pályarészeken végigzavarni"

Miért, egyébként nem kötelező végigzavarni a mérővonatot? A hatályos jogszabályok szerint évente kétszer minden üzemelő vasútvonalon végig kell zavarni a mérővonatot.
Előzmény: koller andor (10609)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10619
Szép!
És az áruraktár (116 éves!) a mai napig megvan.
Előzmény: gyoparOHs (10614)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10618
A munkahelyed a legutóbbi Főtér című műsorban szerepelt.
A topic közönsége köszöni jól van, az aktuális téma éppenséggel a ROLA és a csővonat.
Előzmény: brummanto (10617)
brummanto Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10617
Sziasztok!
Ismét el vagyok veszve némileg, de nem végleg!
Jövök amikor tudok.
Hogy vagytok, miz újs erre felé?
Bocs, szaladnom kell melóba.
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10616
Ellenkezőleg, amikor Battonyára ment a csipet csapat, akkor az 523-as bobó Orosházán volt, mint tartalék.
Előzmény: ga_91 (10615)
ga_91 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10615
Több helyen is olvastam, hogy most nem hordják, max a tartalék visz le pár kocsit. Az pedig tudomásom szerint szombaton nincs.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10613)
gyoparOHs Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10614
 Mehettünk volna ezzel a battonyai top. talira. Tótkomlós anno.
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10613
Egyenlőre úgy néz ki, hogy szombaton megyek. Várható, hogy holnap lesz megint fuvar, ha SRT Kurz által írt két napos forduló igaz.
Előzmény: gyoparOHs (10612)
gyoparOHs Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10612
 Simán elférnek.Akár még egymáson is anyával,legfeljébb még szaporodnának is még ide érnek..(ma még nem volt mozgás cső vonalon)  A pontos adatok
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10591)
A-dani Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10610
Ha pedig van egy 5 km hosszú vmax=5 km/h-s szakasz a kamionsofőrök fognak fellázadni, h menjen a legközelebb az Rola-n akinek két anyja van, 5 km egy óra alatt inkább levezetem közúton
Előzmény: koller andor (10609)
koller andor Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10609
Ausztria és Svájc- meg egy kicsit Szlovénia- Euro százmilliókat költ a kísért kombinált fuvarozás támogatására. Az Ökombi és a Hupac , addig nem is indít be egy új viszonylatot, illetve nem állít be újabb szerelvényeket- amíg az állammal nincs megegyezés az adott reláció támogatásáról.

Viszont, amit eddig írtam, azok elvi dolgok. Nézzük a gyakorlati oldalát:

Ugye, ha kiskerekű soktengelyes tehervonatot akarsz közlekedtetni, kötelező a mérővonatot a szóbajöhető pályarészeken végigzavarni.

(Elképzeltem, amint kiértékelik az eredményeket, és engedélyezik a vonatok közlekedtetését a rbatka által beírt útirányon át. v.max 5km + gyalogos kíséret, minden forgóváznál.)
Előzmény: Törölt nick (10597)
koller andor Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10608
Valószínűleg azt láthattad, amikor csefere 10 tengelyeseket vittek erősítésnek, Kiskundorozsmára.
Előzmény: Törölt nick (10586)
illesf Creative Commons License 2009.03.18 0 0 10602
Köszönöm mindkettőtöknek!
Előzmény: Törölt nick (10601)
A-dani Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10599
Sarkadkeresztúr állomáson már nem állnak meg a vonatok. Sőt kiszedték a váltókat is, kéepk a vasutallomasok.hu-n.

A vágányokat nem bontották el, de a kitérőket kiszedték. Ez most így mire jó?
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10598
Úgy tudom, hogy a MakóElágazás-MakóÚjvásártér közötti összekötő ívet 1967-ben építették. Bélamajor topiktárs talán napra pontosan is tudja.
(ami viszont biztos, hogy a régi nyomvonalat olyan sikeresen eltüntették, hogy nyoma sincs. Szántóföld.)
Előzmény: illesf (10583)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10597
Elcsodálkoztam azon, hogy a kísért kombinált fuvarozást az állam dotálja. Liberális kis hazánkban meglepőnek találom...
Előzmény: koller andor (10584)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10596
Köszi! Megvolt.
Előzmény: gyoparOHs (10587)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10595
M40 120 nick ebbe a fórumba ritkán de be szokott nézni. Hátha újra felrakja, vagy áldását adja az ötletedre. Aztán már csak felületet kell szereznem, ahova betehető.
Előzmény: V43 1346 (10594)
V43 1346 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10594
És esetleg ha a készítő engedélyével te visszatöltenéd? :)
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10593)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10593
A videót három éve szedtem le, utána pár hónappal a link a videóval eltűnt.
Előzmény: V43 1346 (10592)
V43 1346 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10592
Ezt be tudnád linkelni?
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10590)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10591
A köszönés stílusos volt. Itt annyi változás van, hogy már kezd úgy állni a dolog, hogy a hét végén nem kell Pilis környékén keresni az M61 019-et. Tehát lehet, hogy szombaton megyek. Csak ha megint 9 óra fele megy a csővonat, akkor kénytelen leszek nem a 147-es vonalon megközelíteni Orosházát.
Mekkora a csövek átmérője, hogy beleférnek a menekültek?
Előzmény: gyoparOHs (10588)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10590
M40 120-nak volt a neten egy videója, amin egy terelt szergejes vonat haladt át Orosházán. Az az egyik kedvencem. Ahogy azok a kerekek csattognak a hevederen!
Előzmény: Törölt nick (10586)
gyoparOHs Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10589
 Ezek még a multkori szállításkor készültek. Most annyi a változás, hogy a  cső végeken lévő müanyag záródugókra fúrtak egy  átmérő kb 50-es lyukat hogy a határokon ne keljen öket leszedegetni az estleges menekültek utáni kutatásban.
gyoparOHs Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10588

 

CSő !

Ma reggel újra megjelentek a csővek. Az este jőttek valamikor szegedről a menetred sz. teherbe sorozva kb 6-7 kocsi, Mint jeleztem az érdeklődőknek reggel 8.h-kor. A csavar a dologba,hogy még hazajöttem 8h 35 és 9h 45 közőtt eltüntek.

Mint most megtudtam a 1/2 9-es pók után A BOBÓ kivitte őket Mhegyesre, mert ma kedd van.Ugyanis áll. lag kedden és csüt.-ön van a Mhegyesi teher és ilyenkor Ő fogja kivinni ha lessz...Ha sok lesz akkor más napokon estleg Csőrgő, ugy mint 2 hete. majd rajta leszek az ügyön...

gyoparOHs Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10587
Jó útat András !
looksharp Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10585
... és az első, illesztés-közeli fekszinthibánál leugrana a sínről...
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10581)
koller andor Creative Commons License 2009.03.17 0 0 10584
(Mostanában, kicsit sűrűn írok ide, elnézést kérek!)

Kedves Topikgazda!

1., Ro-La kocsi- alapjában véve-, 3 féle létezik: 8-10-12 tengelyes. A 12 tengelyes az un. "alpesi" változat- ez tulajdonképpen egy ikerkocsi, de nem hosszabb mint a többi- szinte kizárólag a Brenneren illetve a Villach Süd- Salzburg CCT viszonylatokon közlekedik. ( néha 1-2 példánya nálunk is előfordul) A kocsik terhelhetősége általában 46 tonna, önsúlyuk 16 tonna. (ezek erősen átlagolt értékek)

Innen kezdve, könnyedén kiszámítható, hogy akár 12tonna tengelyterhelésű vasúti pályán is közlekedhetnek(nének)

2., A kísért kombinált fuvarozás, államilag dotált tevékenység. Nem mindegy, hogy mekkora a ráfizetés. Bele kell férni a támogatási keretbe. Ma a dorozsmai 3 pár vonathoz, négy szerelvény szükséges a forduló idő miatt. Ha az általad említett útvonalat használtuk volna, szerinted mennyi + szerelvényre lett volna szükség? Ezt ki biztosította volna?- illetve ki állta volna a cehet?

3., Milyen vonóerőt tudtál volna biztosítani az átlagban 1200 tonnás vonatokhoz?

4., Mekkora a legkisebb pályaív illetve mekkora sugarú kitérőket érintett volna a vonat, ezen az útvonalon?

A történet: U.L.

Soha nem merült fel ez a kerülő útirány. Akkoriban én voltam a Ro-La részlegvezető, tudnék róla.
Előzmény: Rbatka (10557)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!