Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.31 0 0 30818

Na ja, ahhoz nem kell soké sz, h széttárjuk a kezünket, hogy nincs pénz. Ezt bárki megtehetné.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (30816)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.10.30 0 0 30816

Magyarországon mident csak uniós pénzből lehet venni? A fenéket.

Nincs kocsi, motorvonat. Venni kell. Miből? Kerítünk pénzt rá! Én tudnék ezer helyet, hogy honnan lehetne azt az öt motorkocsi árát + a fenntartást előteremteni, csak az már a polidilibe való.

Előzmény: Tom91 (30814)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.30 0 0 30815

Viszont nyilván ha használt akkor nem kerül anyniba tűzoltásnak lehetne venni párat, akár 5 db-ot is. Annyira meg nincsenek azok szar állapotban a görög Dezsőkkel se volt semmi különösebb gond.

Előzmény: Tom91 (30814)
Tom91 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 30814

"Látszik, hogy értenek a vasúthoz, igazi dilettáns mindenhezértők."

 

Meg az is, hogy Te is. :-) Használt vasúti járműre nincs EU-s támogatás, arról nem is beszélve, hogy ezeknél a járműveknél nem állnának meg a költségek a vételárban, olyan állapotban vannak...

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (30807)
-d.p- Creative Commons License 2011.10.30 0 0 30813

Szia dulla

A mh. köszöni jól van,bár a peron a szegélyétől meglett fosztva,útban volt az építésnek.Visszaépítését a megrendelő nem igényli.

Mint megállóhely valószinűleg már nem fog funkcionálni,de a tábla nincs útban senkinek,ezért reméljük sokáig ottmarad.

A peront jelenleg e helyiek használják,összekötő útnak,bár lehet,hogy a tényleges forgalom beindulása után az autók elől lezárják,a balesetveszély miatt.Az utóbbi két hónapban rengetegszer végiggyalogoltam rajta,ezért engem érdekelne a története,hogyan működött a forgalom.Kalocsán vg.kezdeténél is volt peron,innen indultak volna a vonatok?

A mh.megszűnt,ez lett a sorsa.Ami dühítőbb,az Kalocsa állomás.Havonta egyszer Kiskőrösről átjön az állomásfőnök,a biztonságiakkal,kiriaszják,és körbenéznek.Egy ilyet kifogtam,és szét tudtam nézni belülről is.Hát mit mondjak,a homokmégyi asszonyok gyönyörű munkát végeztek,és még ott van az Éreseki váró is.És ez az egész így szép lassan az enyészeté lessz.

Karbantartás,állagmegóvás nincs,megkérdeztem a főnököt,a személyforgalom felvétele egyelőre nincs napirenden.

A túrista ha leakarja fotózni,nem tudja normálisan a kerítés miatt,ráadásul ha így is leakarja,a vágányok felől nem tudja,mert ha nincs szerencséje,az őr elkergeti:-(

Üdv.dp

Előzmény: dulla (30811)
DownJones Creative Commons License 2011.10.30 0 0 30812

A Kétegyházán lévő gabonáskocsikat is Mezőkovácsháza fogadja? Legalább 25-30 db van belőle! :)

dulla Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30811

Nagy boldogság látni, hogy Édes gyermekem Kalocsa Kiképzó Központ megállóhely jelzőtáblája még megvan. A megálló története hosszú, de majd egyszer közzéteszem. Köszönöm mindenkinek.

Előzmény: -d.p- (30802)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30810

Soká lesz az a kettes vonal villamosítva...

Előzmény: Lovrin (30809)
Lovrin Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30809

A 2-es vonalat villamosítják, a meglévő állomány elég lesz így a 142-es és 29-es vonalakra, más dízeles vonalról meg úgysem tudnak a pestiek...

_karika Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30808

Szép-szép, de pénz honnan lesz hozzá? Vagy tőlünk is elviszik, mert nem fogunk tudni fizetni...

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (30807)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30807

A bolgár desirok megszerzésétől zárkózott el MÁV-START vezetése. Látszik, hogy értenek a vasúthoz, igazi dilettáns mindenhezértők.

Előzmény: Törölt nick (30806)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30806

Olyasmit írtak az IHO-n, hogy egy vasúttársaság (nem emlékszem melyik) meghirdetett pár eladó használt Dezsőt, a MÁV bviszont nem akar venni. Pedig jó ötlet lenne pár használt Dezső beszerzése, bár csak tűzoltásra volna jó, de sokat segítene. A görög Deziroszok is jól jöttek (8-at vettek ha jól emlékszem).

Előzmény: 5341 008-0 flirt (30805)
5341 008-0 flirt Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30805

Desiro beszerzés??? 

 

Amúgy a 109-sen nem jár uzsgyi.

A 108-110-en rendszeresek a csörgő döglések, a 106-son pedig kerkeiben nem lehet körbejárni, így muszáj a szinkron Bz (4 ill. 5 részes), amelyek szintén nem egy túl üzembiztos járművek. Szval az egész rendszer düllöngél mint a részes ember az utcán. A 2 uzsgyival próbálnak puhítani ezen a kínlódáson, és azon, hogy nincs semmilyen "korszerű" jármű a térségben.

Előzmény: ''Energy'' (30799)
V43 1279 Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30804

Szívből örülök neki, hogy lesz jövője a 153-as vonalnak és a hosszabbításának Foktő felé!

Bárcsak több ilyen példa lenne az országban!

Előzmény: -d.p- (30802)
Kisraki Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30803

Ez nagyon jó! :) Örülök, hogy legalább teherforgalom lesz és gondolom nem is kicsi!

Előzmény: -d.p- (30802)
-d.p- Creative Commons License 2011.10.29 0 0 30802

Hátha valakit érdekel Kalocsa környéke.

Az utóbbi két hétben gőzerővel folytak a munkálatok,a Kalocsa-Foktő szakasz határidőre biztosan kész lessz,a

Kiskőrös-Kalocsa szakaszt nem tudom hogy áll.

Néhány kép a Foktői oldalról,ahol a pálya lelett fektetve,zkő anyagolás után már kivan szabályozva.

Három földutas útátjáró épül át,a többi sajnos a régi marad.

A majdnem 700mh R250 ív vége,a végpont felől nézve,ahol az egyenes irány folytatásaként a megnem épült bajai vasút töltése látható.A kezdőpont felőli egyenes a Foktőre menő vasút iránya,az alépítmény itt is megvan,a két vonal találkozásában,állítólag egy szintbeni vg.keresztezés lett volna.(Ezt Sz.Pista bácsi mesélte,aki a műszaki ellenőrünk,volt halasi pft főnök)

 

Néhány kép a szabályozásról

 

 

Zúzottkő pótlása

 

A biz.ber. építése is gőzerővel folyik.A képen az elkerülő út sorompolyának ellenörző jelzője.

 

A felújítás vége,az út túlodalán már a Vasúttechnika fennhatósága kezdődik,az új nyomvonallal.

 

 

November 15.-e után az új nyomvonalra vasúton fog érkezni az anyag,ezért már tehervonatokra is lehet már vadászni a felújított vonalon:-)

 

 

 

fggeri Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30801

?

Előzmény: kunosvér (30798)
V43 1279 Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30800

+ Bátaszék-Sárbogárd

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (30796)
''Energy'' Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30799

Debrecen felé nem tudom minek rakták, még Hatvanba oké, de attól messzebbre minek?

 

Amúgy hogy áll a Desiro beszerzés? Mert inkább azokat kéne szétszórni arrafelé.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (30796)
kunosvér Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30798

A 135 vonalon már egy pár hete nem szolgál usgyi.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (30796)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30797

Somoskőújfalu-Hatvan-Budapest oda-vissza kimaradt, azaz pluszban a 80a-n is:)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (30796)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30796

Nézzük, jelenleg hol milyen viszonylatokon fordulhat elő usgyi:

 

Hatvan - Somoskőújfalu:

Hatvan - Füzesabony

Vámosgyörk - Újszász - Szolnok

Eger - Füzesabony - Debrecen - Mátészalka

Debrecen - Nagykereki

Debrecen - Tiszalök

Szolnok - Szentes - Hódmezővásárhely

Kunszentmárton - Lakitelek - Kecskemét

Szolnok - Lakitelek - Kiskunfélegyháza

Kecskemét - Kiskunfélegyháza - Kiskunhalas - Bátaszék

Kiskunfélegyháza - Szentes - Orosháza

Szeged - Békéscsaba

/Ami esetleg kimaradt.../

 

Ebből is láthatod, hogy nagyon szét van szórva az usgyi állományunk.

 

Nem tudom mit szól a salgótarjáni polgármester, amikor nyáron meglátta a púposos vonatot hétköznap esténként...

Előzmény: ''Energy'' (30793)
Kisraki Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30795

Szerintem akkor se jó így. Mondjuk ez csak az én véleményem.

Előzmény: ''Energy'' (30793)
Kisraki Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30794

Akkor elnéztem! Bocsánat!

Előzmény: bzmotoros (30792)
''Energy'' Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30793

Muszály volt szétszórni gazdasági okok miatt.

 

Ugye Salgótarján felé ez a leggazdaságosabb, meg az ottani polgármester évek óta csapkodja az asztalt hogy se gyorsforgalmi út, se közvetlen vonatuk nincs pestről legalább egy modernebb legyen mint a csörgő/bz. (nameg kb negyedannyit fogyaszt egy kanyar alatt mintha csörgővel cipelnél 2 kocsit)

 

A többi meg főleg az alföldre került + Szekszárd térségébe, távolabb nem láttam.

Ezek meg Szentestől nem nagyon vannak messze, szóval nem Kőszegről vagy Nyírbogátról kell szentesre menni.

Előzmény: Kisraki (30791)
bzmotoros Creative Commons License 2011.10.28 0 0 30792

027 vonatot továbbít, 037 van Szolnokon. Amúgy érdekes eszmefuttatások vannak a klímával kapcsolatban, de én nem kommentálom.

Előzmény: Kisraki (30791)
Kisraki Creative Commons License 2011.10.27 0 0 30791

Sajnos vannak ilyenek! Az Uzsgyik helyzetét nagyon sajnálom, szerintem nincs sok baj az üzemkészséggel. Nagyon sajnálatos, hogy ilyen nehézkes az alkatrész ellátás. Bár ha belegondolunk, hogy a V43-as alkatrész utánpótlása is elég gyatra, akkor a ruszkin nem kell csodálkozni. Csak nagyon kellenének ezek a gépek. Ez a szétszórás is nagyon nagy butaság. Úgy kéne mint régebben, hogy csak a környéken járkálnának az Uzsgyik és kész. Most voltunk Sl JJÜ-ben ott elkeseredve láttam, hogy a 009-es és a 027-es is bent van. Mindkettő vendégforgóvázakon, a 9-es még szét is van kapcsolva és törött. A 27-est nem láttam közelebbről. 

Előzmény: 95 55 2241 177-1 (30790)
95 55 2241 177-1 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 30790

Hát van egy két érdekes egyed aki még kollégáival is szívózik keménykedik sajnos.

Előzmény: Kisraki (30784)
95 55 2241 177-1 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 30789

A rendszer működőképes volt akkor,amikor még a 2-esen jártak,mert akkor még nem szórták őket ennyire szét.Nincs elég belőlük,nincs lehetőség megállításukra hogy nagyobb szintű javítást kapjanak,mert nem tudják mivel pótólni a kiesett szerkezetet(ld Hatvan).Nincs alkatrész,ha van is lassú a logisztika.Meg egyébként is,elég mostohának tartják odafönn.

Futásteljesítményük alapján , pedig nem mostoha szerkezetek.( ld bzmotoros évvégi írásait a szaktopicban).

Előzmény: erdőszéli (30781)
95 55 2241 177-1 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 30788

Az a baj hogy klíma sem üzemel a legmegfelelőbben nagytöbbségükön,hiába van bekapcsolva csak fogja és melegíti a motort.A klíma kompresszorát 2-3 évente kellene cserélni.

A 030-ason lett a nyár tájékán cserélve,igencsak baro hüvöset tudott csinálni a legvadabb melegben is.

Előzmény: akóR (30780)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!