Több száz fős tömegverekedés tört ki Hevesen szombat délben, közölte a rendőrség. Autókat és házakat is felgyújtott a tömeg a főleg romák lakta városrészben.
A szembenálló roma családok között ingázva éjszakába nyúló békéltető tárgyalással próbálta megfékezni a gyújtogatásba torkollt erőszakhullámot Száva Vince. Az ismert fővárosi roma família politikai aktivistája helyi bölcsekből álló tanácsot szervezett, és hálát adott az Úrnak, hogy eddig nem folyt vér.
A kulcsszó: "pozitív diszkrimináció". Vagyis ha cigány, eleve előnyt élvez a másikkal szemben. Ez normális szted? A pozitív diszkrimináció nem ezt jelenti. Hanem egyfajta kompenzálása a hátránynak. Például a nők előnyt élveztek a férfiakkal szemben, mert őket nem vitték el sorkatonának. A mozgáskorlátozottaknak fenntartott parkolóik vannak, tehát előnyt élveznek a többi autóssal szemben. A terhes vagy kisgyermekes anyukáknak fenntartott helyük van a tömegközlekedési eszközökön. Ésatöbbi. Igen, szerintem ez normális.
"De például az olaszliszkai lincselés résztvevői között főleg a SZDSZ közeli Roma Polgárjogi Alapitvány tagjai voltak, tehát romák voltak"
Aha, és ha én belépek a helyi kínai pártba, akkor már kínai vagyok? Az olaszliszkai gyilkos cigányok meg a putriscigányok kategóriájába valók, abba is a legaljába.
Még kevésbé egyértelmü,hisz vannak akik romáknak nevezik önmagukat és vannak akik cigánynak.
Ha a főbb csoportokat nézzük, akkor a romungrók inkább cigánynak de romának is nevezik magukat, az oláh cigányok használják elsősorban a roma kifejezést önmagukra, a beás cigányok pedig szinte soha nem nevezik magukat romának.
Igy aztán az is egy kérdés hogy a hevesi romák most romák vagy cigányok e ?
Biztos hogy vannak különbségek, például köztudomású hogy a romungrók integrálódtak legjobban a társadalomba. Többségük rendesen dolgozik, és hires muzsikusok kerültek ki közülük.
De például az olaszliszkai lincselés résztvevői között főleg a SZDSZ közeli Roma Polgárjogi Alapitvány tagjai voltak, tehát romák voltak.
Azt mondom, amit eddig is, hogy kurvára nem jól van így. Ha te meg tudod védeni magad, védd. Ha szemétkedik és célravezetőnek tartod a pofáncsapást, csapd pofán. Ha késsel jön és módodban áll, akkor ránts pisztolyt, és védd meg magad, ez belefér az arányosság elvébe. De ismétlem,ezek egyedi megoldások, tüneti kezelésre jók, ellenben a problémát nem orvosolják. Arra csak egy igen hosszú távú és igen költséges programmal lenne csak esélyünk.
A vagyoni cenzusnak én csak társadalmi helyzettől függetlenül, a közteherviseléshez kötve látom értelmét, mivel a választások a közügyekbe való belepofázásról szólnak, tehát úgy igazságos, ha csak azok szólhatnak bele, akik hozzá is járulnak azokhoz a közügyekhez. De ennek semmi köze ahhoz, hogy ki, melyik társadalmi csoportba tartozik, ha például adózik, vagy tanít, vagy rendőr, akkor kiveszi a részét a közteherviselésből.
Aha, tehát a nyomoronc kis korcs magyar nyilas szeretné, ha az életerős bűnöző életmódot folytató őt megfélelmlítő cigányok megalázkodjanak előtte. Erről álmodik a kis náci, hogy végre legyen valaki, valaki aki előtt a cigányok hajlonganak.
Ezért necces nyilasnak lenni, mert a nyilas nagyon, de nagyon mélyen van, még a legutolsó cigány is fölöttetek áll és ezt a szövegetekkel ti magatok ismeritek be.
Pontosan az ilyen nettó náci alapvetések miatt vagy te nyilas. Ezt hívják nácizmusnak és ennek a sajátos magyar változata a nyilas eszmeiség. Amúgy miután leírtad ide feketén fehéren az alábbi zsidókról szóló náci szöveggel, hogy te egy nyilas vagy, ezt miért tagadod? Az vagy, ezt a vak is látja az alapján amit írsz? Ha meg egyszer az vagy akkor miért szégyelled?