A MotorShow1 - motoros magazin főszerkesztő, műsorvezetője, Fodor Donát (SportTV) nagyszabású balesetmegelőző akciót szervez, amelyhez rengeteg aktívan motorozó színész, sportoló, zenész és más médiaszereplő adja a nevét.
Az akció lényege: A közlekedési kultúra javítása az autósok és motorosok között.
Budapest legforgalmasabb kereszteződéseiben 1 héten át 10.000 db szórólapon adunk tanácsokat a súrlódás mentesebb autós-motoros közlekedés érdekében. Ugyanezen a szórólapon mutatjuk be az Erste Leasing által létrehozott Motoros Akadémiát, amely kezdő és haladó motorosnak egyaránt segít motorkerékpárjának, robogójának minél jobb kezelésében.
Az akciót ismert és népszerű , a hétköznapokban motorral közlekedő sportolókkal, színészekkel és más médiában szereplő személyekkel közösen valósítjuk meg.
Az "1 méter" akcióban részt vesz:
- Tornóczky Anita - Kovács "Kokó" István
- Uszkó "Mirigy" László - Schobert Norbert
- Szabó Győző - Kamarás Iván
- Horváth Gábor - kajak olimpikon - Stefano
- Tóth Roland - Gerse Gábor
- Harsányi Levente - Csordás Tibor
- Gianni - Klausmann Viktor
- Csányi Sándor - Varga Győző
- Szabó Róbert - Novák Ferenc
- Schmitt Pál
- Németh Péter (Erste Leasing) - Fodor Donát(MotorShow1)
Az akcióról egy sajtótájékoztató keretén belül számolunk be a média képviselőinek. Interjú és fotó készítés a sajtótájékoztatót követően. A sajtótájékoztató után az "1 méter" akciót támogató sztárok saját motorkerékpárjukkal kipróbálhatják a Hungaroringet.
A sajtótájékoztató - helye: HUNGARORING alsó parkoló
- időpontja: 2007. 06.20. 11:00
Üdvözlettel:
Fodor Donát főszerkesztő
MotorShow1 - motoros magazin (SportTV)
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/egymeter/
,,Nem általánositottam-kiemeltem azokat,akikkel probléma van. Robogosok+gyorsasági motorosokkal." A kibaszott bicikliseket,mega lovasszekereket se hagyd már ki. Ki velük a mezőre a francba.
úgy látom a meleg miatt a pof fórumon minden ostobaság megjelenhet tegnap azért, m egy élelmiszerláncnál romlott a kaját árulnak sztem ez a totalcarra való
Es ennek nyilvan kurva sok koze van a topik temajahoz, ha mar megemlitetted. Egyebkent meg nem sokat tudunk azon kivul, hogy gyorsabban ment a kelletenel. Vagy ezert kotott ki az arokban(valoszinu), vagy nem.
Nem vagy te olyan hulye, amilyennek tettetni akarod magad, Bentam. Nagyon sok helyen szerepel a KRESZ-ben is, hogy amennyiben lehetseges.
Ha azt mondod a motorosnak, hogy szepen araszoljon o is veled egyutt a dugoban, akkor elvetted az elonyt, amiert erdemes varosban motorral kozlekedni, es meg magaddal is jol kicseszel, mert meg nagyobb lesz a dugo. Ha elengeded, mikor arra lehetoseged van, akkor meg mindkettotokon segitettel.
Legyél kicsit lazább. Két, használatában erősen különböző technikáról van szó. Miért kéne ugyan úgy használni? Olyan ez mint a tartályhajó és a slalom kajak közötti különbség! Egy a közös mindkettő vizi jármű. Miért eszement a motoros ab ovo?
'Igy van. Vegyuk el mindenkitol az elonyoket! Nehogy ma' valakinek jobb legyen, mint nekem.'
Majd ha megmutattod, hogy egy átlagos pécsi utcából hogy adsz az eszement motorosoknak 1 métert, akkor beszélhetünk. Olyan szabályozást pedig nem tudok elképzelni, hogy 1 m kivéve Pécs, Eger, ...
Miért is nem tudnak a motorosok úgy közlekedni, mintha normális járművek lennének? Kevesebb baleset, kevesebb idegeskedés lenne.
Nem szoktam, egy kivétellel. Ez viszont tipikus tipus. A TANÍTÓ! Látja, hogy én jövök, ő meg áll. És beteszi a kocsi elejét.... Na ilyenkor, az önzelenül gec..nek még be is szólok. Tudom, nem szép. Azt is, hogy nem mehetnék el. De miért fáj?
Mellesleg jegyzem meg, hogy a szabályosan közlekedő motorosokat a legtöbben észre sem veszik. Csak a rövid csövű nagy vasakat!
Akkor a motorosra szerinted ne vonatkozzon semmi szabály? Neki ne kelljen betartani a KRESZ-t, mert az úgyis marhaság, viszont állhasson jogában szidni az autóst, ha valami történik vele a saját szabálytalankodása miatt?
ja, ezért szerintem a "régi motorosok"-nak el kellene határolódni az újgazdag faszfejektől, jó dolog motorozni nyáron, de normálisan. Ez az egész ügy azért probléma, mert nincs egy normális polgárbarát rendőrségünk, ami lebüntetné a faszfejek fejét, akár motoros, akér autós kiadásban.
Tehát általánosságban a "motorosok"-at szidni a pizzafutár kiskreténektől a normális turamotorosokon keresztül a méregdrága motorokon ön és közveszélyeskedőkig, baromság.
nincs ezzel semmi baj. de mivel a cselekményed jogsértő (és balesetveszélyes, de ez a motorosokat nem zavarja, pedig ők aztán nem highlander-típusok), baj esetén ne verd magad, hogy a g*ci autós ígymegúgy.
Gondoltam...nem is az ilyen motorosokkal van a baj,hanem az eszeveszetten száguldozokkal.. De megnézném én azt a statisztikát,-ha lenne,-hogy milyen motoron ülnek azok,akik balesetet szenvednek-sejtésem szerint nem jawak,meg MZ-k..de nem is Chopperek vannak a listán!!és mi is az oka a balesetnek! ..multkorjába egy robogos csákó gondolta átér még,mikor az autó megállt a piros lámpnál..elcsapta ,a keresztirányú forgalom mint a rohadt nádat!!-no ez se az autósok hibája volt..
A motorom hagyjuk (KGST, elismerő mosolyt azé' szoktam kapni)! :-)
A túl nagy sebesség különbség valóban veszélyes. 80 a kocsisor beesni közéjük 130+ hazardírozás....
A városi szlalomozás viszont ok. Had menjünk ha elférünk. De itt is ugyan az a szabály (legalábbis és így csinálom) hogy max 20-al megyek többet mint a sor. Egyszerűen azért, hogy lássák, jövök. Nem mondanám ritkának, hogy a dugóban hajlanak egy kis félre húzódásra ha bepöfögök melléjük. Vagy csak a tükröt féltik??? :-)