"A hirdetési piac szereplői nem értik, miért a társadalmi trendet követő reklámoktól várják a véleményformálást, a másságtudat integrálását a magyar társadalomba, amikor mindeddig sem az esélyegyenlőség jegyében zajló kormányzati intézkedéseknek, sem a civil kezdeményezéseknek nem sikerült áttörést elérniük."
Hogy álljon a citera a gyomrotokba, a rák meg pengesse! Hát éppen azért, mert a hirdetési piac éppenséggel erre (no nem a trendek követésére - mert az egy hazugság - hanem a trendek kialakítására) van kihegyezve!
És pont azért százszor alkalmasabbak, mint bármilyen lilaködös állami fasság, amiről már az első kockából tudja még a mónikasó népe is, hogy az "cigányreklám".
Megosztják a potenciális fogyasztókat, elenyésző a vásárlóerejük, az átlag tévénéző nem képes azonosulni velük – csupán néhány a leggyakoribb kifogások közül, miért nem látunk roma reklámszereplőket a képernyőn
Ezek nagyon buták. Nagyon sok ilyen reklámot láttunk az idén. És mekkora sikere lett? 2/3-os vagymi?
"Ne is mondd bazmeg! :-)))) Gyerekkoromban télen falun vakációzva, disznótorokon a belül lesózott, pörzsölt disznobort besodorva (palacsintaszerüen) úgy ettük mint a rosseb!"
A világ legkirályabb reggelije a sült, hagymás vér. Nyámm!
"És hogy jönnek az ukránok az cigányokhoz? És az, hogy esznek a dögkutakból az meg tény."
Pedig ehetnének a Hilton szálló éttermében is, de ezek a fránya cigányok mégis inkább a dögkutat választják.
Választják?
És akkor még azt a részt nem is említettem, hogy a magyarok közül páran átcímkézik a húst, aztán eladják más magyaroknak, akik azt szépen megeszik. Azt a húst, amelyik már rég dögkútba való! Praktikusan csak a dögkút rész van elkerülve, de az eredmény ugyanaz, tehát a magyarok (néha!) dögkútból esznek.
"szerintem az index közönsége alapvetően tök rasszista, de szerintem ez kb hozza a magyar átlagot"
Az indexfórum csak egy szelete a világnak. Annak is eléggé válogatott szelete. Ha üdítően mellbevágó élményt akarsz, akkor - ilyen hittel amid van - sétálgass egyet a való világban. :)
"A reklámok idealizált képet mutatnak: A csalafinta kis lurkók kiöntik a málnaszörpöt a fehér ágyra, de sebaj, anyuci mosolyog, mert van jujdejó mosópor. Az ágyat át kell húzni, mosni, teregetni, vasalni. Arról nem szól a reklám."
No nem is veszi be senki azt a reklámot se. Bezzeg, ha anyuka kezdésből a lapátnyéllel kergetné ki a kis g*ciket... khmm... pajkos csemetéit, aztán oldaná meg pikk-pakk a mosást... Feltehetőleg az sem fedné a teljes valót - iszonyúan szarok a mai mosóporok, és egy vadiúj, vasalt/hajtogatott terítőt kihúzni a mosógépből(!) - azért közelebb járna a valósághoz.
"A reklámok ezzel az idealizált képpel ( manökenek, mosolygós család, rózsaszín felhőcskék) sugalják, hogy a termék használója is olyan lesz. Valahogy senki nem akar, egy fáradt, kövér háziasszonyra, rosz, kamaszggyerek anyukájára, pocakos, szemüveges pasira stb hasonlítani, és bizony cigányra sem."
Rátapintottál a reklámok legfőbb hazugságára: nem, nem lesz olyan. Ha lefújod magad az áx-hatással, attól még nem lesz se fotómodell feleséged, se kockahasad. Innentől kezdve viszont a másik vélelem (vö.: megcigányulsz) sem igaz.
"Pl én szeretnék olyan szexis lenni mint pl Oroszlán Szonja, de nem szeretnék olyan szexis lenni mint Bejja asszony. Tehát egyOroszlán Szonjával reklámozott hajfestéket inkább megvennék, mint egy Bejja asszonnyal reklámozottat."
Én például nem szeretnék se Oroszlán Szonjára, se Bejja asszonyra se hasonlítani. :o)
De...
A főzős műsorok alapján nekem bizony Bangó Margit bármikor reklámozhatna egy éttermet!
"A reklámfilm így is egy kockázatos valami, szvsz nulla vagy negatív hozadéka lenne egy ilyennek. Bár lehetnek olyan helyzetek, ahol eredményes lehetne: mondjuk hegedűjavító :)."
SzVSz a kockázata maximum a használatából adódik (f*szom a minden második reklámblokkban elsütött hüvelygombába), de ez most nem lényeges.
A jó esélyegyenlőségi reklám nem csinál semmi mást, mint töri a sztereotípiákat (az épp az, amitől te csak hegedűjavítóreklámban képzelsz alkalmasnak cigányt). Épp ezért tudtam okádni Győzikétől meg a sójától: Győzike semmi más miatt nem volt sikeres, mint a rájátszástól a cigány sztereotípiára.
"Aztan meg ezekben az eselyegyenlosegi reklamokban gyakran szerepelnek ciganyok, csak az a baj, hogy itt is mas a sugalt kep es a valosag, mint a legtobb reklamok eseteben."
Éppen azt próbáltam itten magyarázni, hogy nem esélyegyenlőségi reklámot köll csinálni, mert az az elutasítottsága miatt alapból fasság. Egyszerűen cigányokkal (velük, vagy velük is) kell reklámozni, oszt jónapot.
"A hirdetési piac szereplői nem értik, miért a társadalmi trendet követő reklámoktól várják a véleményformálást, a másságtudat integrálását a magyar társadalomba, amikor mindeddig sem az esélyegyenlőség jegyében zajló kormányzati intézkedéseknek, sem a civil kezdeményezéseknek nem sikerült áttörést elérniük."
Hogy álljon a citera a gyomrotokba, a rák meg pengesse! Hát éppen azért, mert a hirdetési piac éppenséggel erre (no nem a trendek követésére - mert az egy hazugság - hanem a trendek kialakítására) van kihegyezve!
És pont azért százszor alkalmasabbak, mint bármilyen lilaködös állami fasság, amiről már az első kockából tudja még a mónikasó népe is, hogy az "cigányreklám".
A szlovák rendőrség nem tartja fajgyűlölőnek az „aszociális cigány parazita“ szókapcsolatot. Ezt használta ugyanis Marián Mišun, a Mi Szlovákiánk (Naše Slovensko) párt tagja, aki ellen büntetőfeljelentést is tettek, ám a rendőrség elutasította az eljárás megindítátását.
Mišun Marián Kotleba pártelnök jobbkezének számít, egyúttal ő a Matica Slovenská puhói szervezetének vezetője. Mišunt pont a Matica jelentette fel, mivel egy általa szervezett rendezvény meghívójában „aszociális cigány parazitákról“ írt. Erről a Rádio Expres tájékoztatott.
A rendőrség azzal indokolta döntését, hogy a „cigány“ szónak a szlovák nyelvben szerintük két jelentése van. „Egy nomád etnikum tagja, illetve hazug“ - pontosította Jana Balogová rendőrségi szóvivő, aki szerint nem egyértelmű, hogy Mišun melyikre gondolt.
Miroslav Pollák romaügyi kormánybiztos felháborodva reagált a rendőrség elutasítására. „Mindez arról tanúskodik, hogy a rendőrségen belül mélyen gyökerezik a rasszizmus és a xenofóbia“ - mondta. Hozzátette, ez már nem az első hasonló eset, hiszen nemrégiben a Szlovák Nemzeti Párt (SNS) óriásplakátjait sem tartották fajgyűlölőnek.
Mint arról beszámoltunk, az SNS választási plakátján egy roma férfi képe szerepelt, alatta „Hogy ne etessük azokat, akik nem akarnak dolgozni“ felirat.
játékgép és szamurájkard reklám az mehetne, esetleg bmx5 vagy néccázgrammos aranyfux reklám, de ki csinál ilyeneket? senki (esetleg váááámháááz körút 9)
más dolgokat nehezen tudok elképzelni
egyszerűen olyan minimális a cigány középosztály, hogy a reklámozóknak nem éri meg ebbe fektetni, inkább hófehérke szerepeljen benne
Kevered a szezont a fazonnal. A reklámok mindíg célcsoportnak szólnak, vagy éppen célcsoportról, hogy felkeltség a termék itránti érdeklődést. egyszerűen nem éri meg cigányokkal reklámozni. Nem célcsoport, illetve a célcsoport által preferált mintának nem részesei.
Ruszliról jut eszembe.Múlt héten kimentem a teraszra.A ház előtt állt egy csaj az autója mellett.A kis vödörből előhúztam egyet,lógott róla a hagyma.Aztán mint a kardnyelő. Azt az arcot látnod kellett volna.Az először fehér lett,aztán ahogy egyre biztosabb lett abban,hogy mit lát,úgy vörösödött.:-)
"Gyerekkoromban télen falun vakációzva, disznótorokon a belül lesózott, pörzsölt disznõbõrt besodorva (palacsintaszerüen) úgy ettük mint a rosseb!"
Micsoda egy ízlés!! Fujjj!!!!
...........fülét, farkát - ugyanigy perzselve lesózva - nem ettétek?:)) Mert ezek sokkal finomabbak, mint a besodrott, arra csak az előbbiek híjján fanyalodtunk. De én ilyeneket csak jól időzítve árultam el magamról....:))))
pl. amikor új családba kerültem, disznóvágáson kértem, hogy juttasanak már nekem egy kis fület, hozták is tálcán csaknem hiánytalanul mind a kettőt!:))
Én meg lehervadva: - Dehát ez meg van főzve!!!!!
Ugye, te megérted a csalódottságomat?:)))))))))))))
Ahhoz képest, hogy a svájci hegyi falvakban meg egymást, birkákat és kutyákat töcskölnek, és csomó degenere huba gyerek születik, elég finnya volt a csajszi ;-DDD