Keresés

Részletes keresés

venyigeszu2 Creative Commons License 2007.05.24 0 0 5
Szemét egy cég.
Előzmény: Carolus58 (-)
Carolus58 Creative Commons License 2007.05.24 0 0 3
Na, pont ez a szemlélet a bajom. :o) Miért kell elfogadni azt, hogy egy szolgáltató cég ennyire pofátlanul viselkedjen? Én szolgáltató szektorban dolgozom. Ha ilyen hozzáállással működnék, akkor egyszerűen nem lenne ügyfél.
Előzmény: :sn4ke: (2)
:sn4ke: Creative Commons License 2007.05.24 0 0 2
sehogy. téged szorítanak meg.
Előzmény: Carolus58 (-)
RealCorpus Creative Commons License 2007.05.24 0 0 1
0-0nline, 0 ötlet
Előzmény: Carolus58 (-)
Transylvanianmixedgrill Creative Commons License 2007.05.24 0 0 0
T-000nline
Előzmény: Carolus58 (-)
Carolus58 Creative Commons License 2007.05.24 0 0 topiknyitó

Sziasztok,

 

Hócipőm tele lett a T-Online nevű ősmaradvánnyal. Fut náluk egy nyugvó áthelyezésem, amit a cég 60 napra (!) akar teljesíteni. Ilyent én még nem pipáltam. Ha meg felmondom a szerződést mert úgy emlékszem, hogy 1989-ben rendszerváltás volt, a telefonvonalat nem előrejegyzésre osztogatják már, és azóta eltelt 18 év, ami során az IT szolgáltatás egy kevéskét fejlődőtt, akkor én vagyok a szerződésszegő...

 

Hogy lehetne ezt a céget egy picit megszorongatni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!