Keresés

Részletes keresés

**BPO-700** Creative Commons License 2008.08.14 0 0 57
Pénzhiány.
Előzmény: Törölt nick (56)
**BPO-700** Creative Commons License 2008.08.14 0 0 55
Az #50 miatt. Hogy értsd: a Mexikói úti villamospálya rossz állapota miatt.
Előzmény: Törölt nick (54)
**BPO-700** Creative Commons License 2008.08.14 0 0 53
**BPO-700** Creative Commons License 2008.08.14 0 0 52

Nyert!

5-ös lesz, mint ahogy az általad említett 58-as villamosból 155-ös busz lesz...

Előzmény: BTKmániás (40)
Ukrisz Creative Commons License 2008.01.10 0 0 50
Ibigoo Creative Commons License 2008.01.07 0 0 49
Szinte naponta utazom a vonalon, így tisztában vagyok ezzel - habár 435-öst elég rég láttam a 67vp-n.
Előzmény: cmexpress (48)
cmexpress Creative Commons License 2008.01.07 0 0 48
Hetente többször is van pótlás, a Kőbányás 280-asok nem épp a legszuperebbek(finoman szólva)...
Szinte naponta láthatsz a vonalon Volvot vagy 435-öst...
Előzmény: Ibigoo (47)
Ibigoo Creative Commons License 2008.01.07 0 0 47
Déltájt FJX-201 pótolt...új hét, újabb lerobbanó 280-as.
harpul Creative Commons License 2007.11.01 0 0 46
Igazad van!
Előzmény: BTKmániás (40)
BTKmániás Creative Commons License 2007.05.29 0 0 40

Szerintem "hivatalosan" villamoshoz, de már buszhoz tartozik! Már régóta busz jár. Ha mégis villamos lesz 67-es jelzéssel legutlsó útvonalán, akkor felvehetitek azt, hogy megeszem azt a rothadó villamossínt ami a Mexikói úton van!

 

Lásd 58-as villamos: ott is sokáig volt villamos-pótlás azt busz lett... :S

Előzmény: rubi80 (39)
rubi80 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 39
Egy kérdésem volna.A 67V-t azt hivatalosan villamoshoz,vagy buszhoz sorolják?
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.25 0 0 38
Erzsébet királyné útja és a Miskolci utca sarkán két autó ütközött, legalább egyikük a síneken van; villamosok nem járnak, buszok (67V és 25) centizve ugyan, de át tudnak ahaladni a helyszínen.
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.24 0 0 37
Mindent alul lehet múlni :)
A lezdeti időszak után, az utóbbi években nem került sor ritkításra.

Előzmény: vrobee (36)
vrobee Creative Commons License 2007.05.24 0 0 36
Ritkább évről évre? Ezzel pontosan mire célzol? A 67V menetrendje évek óta változatlan.
Igaz, már nem nagyon van hova ritkítani :)
A villamos lényegesen sűrűbben járt a bezárása előtt (asszem 6-7p), a pótló először átvette a követést, majd 10p, majd 15p.
Előzmény: Ibigoo (31)
1190 Creative Commons License 2007.05.24 0 1 35
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.22 0 0 34
Értesüléseim szerint ma reggel hat táján a Stefánián fel/szétrobbant a viszonylat egyik kocsijának (számot nem tudok) légrugója, a járművet reggeltől legalább délelőtt tízig egy 73-asról áthozott Volvo (FKU-933) pótolta.
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.20 0 0 33
Naja, színpompás társaság :)
Az elmúlt évek során némelyikükkel én is jó viszonyba kerültem.
Előzmény: Irisbus (32)
Irisbus Creative Commons License 2007.05.19 0 0 32
Szándékos, egy-két pongráczos sofőrt ismerek :)
Előzmény: Ibigoo (24)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.18 0 0 31
Lehet, hogy alkalomadtán előfordul utaslemaradás, de a 67V nem tartozik a 100% körül kihasznált járatok közé. (Nem kib@szásból ritkább évről évre...)
Ritkább évről évre? Ezzel pontosan mire célzol? A 67V menetrendje évek óta változatlan.
Előzmény: vrobee (30)
vrobee Creative Commons License 2007.05.18 0 0 30
Azt bizonygatom, hogy a környékbeliek a többi lehetőség mellett a 67V-t is használják.
Ezt kár bizonygatni. Csúcsórában, mértékadó keresztmetszeten mintegy 5-600 utas azt a járatot választja.

Vannak olyanok, aki azért járnak 69-essel, mert nem férnek fel a buszra. Miért akarnak busszal menni? Mert a 67V a közös szakaszon gyorsabb, mint a 69-es (62-es, 3-as).
Lehet, hogy alkalomadtán előfordul utaslemaradás, de a 67V nem tartozik a 100% körül kihasznált járatok közé. (Nem kib@szásból ritkább évről évre...)
Előzmény: Ibigoo (29)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.18 0 0 29
hogy van igény a jelenlegi mostoha körülmények ellenére is van igény közvetlen járattal való utazásra az Erzsébet Királyné útjáról a Keleti felé.
Azt bizonygatom, hogy a környékbeliek a többi lehetőség mellett a 67V-t is használják.

Annyi, ami negyed óránként egy buszt megtölt.
Vannak olyanok, aki azért járnak 69-essel, mert nem férnek fel a buszra. Miért akarnak busszal menni? Mert a 67V a közös szakaszon gyorsabb, mint a 69-es (62-es, 3-as).

Az ésszerű következtetés szerintem ebből nem az, hogy úgy jó a 67V -dugóban rohadva- ahogy van.
Tényleg nem az. De az sem, h kihasználatlan.
Előzmény: vrobee (28)
vrobee Creative Commons License 2007.05.18 0 0 28
Ezzel az egész hozzászólásoddal egyetlen dolgot mondasz el: hogy van igény a jelenlegi mostoha körülmények ellenére is van igény közvetlen járattal való utazásra az Erzsébet Királyné útjáról a Keleti felé. Annyi, ami negyed óránként egy buszt megtölt.
Ez nem nagy újdonság. És ennél lényegesen nagyobb a látens igény. (tehát akik ma tudnak más - gyorsabb / kényelmesebb - útvonalat választani, de arra utaznának, ha az lenne gyorsabb vagy kényelmesebb).
Az ésszerű következtetés szerintem ebből nem az, hogy úgy jó a 67V -dugóban rohadva- ahogy van.
Előzmény: Ibigoo (27)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.18 0 0 27
piros hetes
villamos/busz + 1-es villamos + piros hetes

A piros hetes csak addig játszik, amíg XIV. kerületben laksz, a 173gy meg elsősorban az újpalotaiaknak jó, egészen addig amíg reggelente be nem ragad a Thökölyn a dugóba.
Személyes tapasztalat alapján a MÁV telep és a Keleti között reggel a villamos/busz + 1-es villamos + piros hetes kombinció nem gyorsabb, mint a 67V.

Akkor most mit is állítunk? Hogy aki csak a közös szakaszon utazik, az arra száll fel, ami hamarabb jön? Spanyolviasz...
Nem állítottam azt, h a hamarabb jövőre szállnának fel. Ha azonban a villamos sűrűbben jár, miért telik meg a 67V a MÁV-telep és az Erzsébet királyné között?

Az alaptételhez visszakanyarodva (szerintem az indította el a disputát) ha a környékbeliek más útvonalon járnának a belvárosba és a Thököly útra, nem lenne utas a 67-esen. De vannak rajta.

Minden csak nézőpont kérdése.
Csak vannak olyanok, akik olyan nézőpontba helyezkednek, ami védhetetlen.
Pl. akik azt bizonygatják, hogy a 67V mekkora király járat, és milyen népszerű...

Az eddigiek alapján nem védhetetlen :)
Előzmény: vrobee (26)
vrobee Creative Commons License 2007.05.18 0 0 26
Vagy némi aszfaltozás után a Keleti fele maga a busz is.
Az is egy megoldás, persze. (A "némi aszfaltozás" a villamospálya fölszedését és új út építését jelenti).
A villamos visszaállítása meg egy másik megoldás.
Jelenleg viszont egyik sincs, és a busz a dugóban áll.

Ennyi erővel megbízhatatlan a hetes buszcsalád is (többek között).
Sajnos reggel 7:30 - 8:00 között az is az.
Jelentős különbség viszont, hogy 7-esből mindig szinte azonnal érkezik egy, míg a 67V-nél a menetrend szétesése azt is jelenti, hogy durván sokat kell várni.

Ennek ellenére jelentősebb tömeg száll le a 69-essel is elérhető Erzsébet királyné útja, aluljárónál is.
A villamosról és a buszról is. Az ott leszállók többnyire a vasút túloldalán átszállnak valamire. Akkor most mit is állítunk? Hogy aki csak a közös szakaszon utazik, az arra száll fel, ami hamarabb jön? Spanyolviasz...
A jelenlegi állapot viszont velük is kicseszés, mert a busz és a villamos nem iugyanott áll meg.

Hanem?
piros hetes
villamos/busz + 1-es villamos + piros hetes

Minden csak nézőpont kérdése.
Csak vannak olyanok, akik olyan nézőpontba helyezkednek, ami védhetetlen.
Pl. akik azt bizonygatják, hogy a 67V mekkora király járat, és milyen népszerű...
Előzmény: Ibigoo (23)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.18 0 0 25
Úgy gondolom minden fntosat leírtál.

Ez a járat, csoda hogy fennmaradt, ha busz formájában is de megvan még.

Tipikus pldája, hogy hogyan lehet egy viszonylatot lezűlleszteni.

Kimondom, hogy igen a közösségi közlekedés komplex globális és egységes rendszerében a villamosok állnak legközelebb a szívemhez, és emiatt sokan tekinthetnek rám, mint aki kiemeli a rendszerből ezt a járművet.
(Érdekes módon a nálunk sokkal gazdagabb ld. kőgazdag országok sem metrót, hanem villamost építenek!!)

Sajnos nálunk még mindig a buszra építjük a közösségi közlekedés gerincét elv megy, ami már anno 1970-es években megbukott.

Jó példa a Rákóczi úti villamosok megszüntetése.

Épült egy metróvonal, és jár felette 5 autóbuszjárat, és néha még az is kevés.

Ahogy már említetted a 67-es azért is lenne villamosként gyorsabb, mert egy részén zárt pályán haladt/haladhatna.

Sőt, továbbmegyek, meg is hosszabítanám a Belváros felé első körben, később pedig újra átjárhatna budára.

A 44-es villi, is visszakerülhetne a Pólustól, vagy az Asia Centertől be a belvároson át.

Az egyik felmenne a Moszkva térre, a másik meg le dél budára a Tétényi úton pl.
Plussz be lehet iktatni betétjáratot is.
Vagy a Bosnyákon újra lenne kanyarodóvágány az Örs felé, és akkor már újjáélszthető lenne a 68-as villamos is.

Jaj, de barna lett vmitől a kezem :)
Előzmény: vrobee (18)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.18 0 0 24
A véletlen műve vagy szándékos? :)
Előzmény: Irisbus (20)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.18 0 0 23
Lassú:
...mint a tetü. Nem mondta senki, hogy a _busz_ tehet róla, de mexikói úti szakaszon reggel 8 előtt gyalog gyorsabb. mellette ott a szeparált villamossín, ahol - ha közlekedne - zavartalanul száguldhatna el a dugó mellett a tuja.

Vagy némi aszfaltozás után a Keleti fele maga a busz is. Szerintem amúgy a tuja a sor megelőzésével nyert időt elveszítené a Mexikói út átvágása és a Thökölyre való felkanyarodás közben.

Megbízhatatlan:
... és nem azért, mert gyakran lerobban, hanem mert eltér a menetrendtől, és nehéz megbecsülni az eljutási időt. Tény.

Ennyi erővel megbízhatatlan a hetes buszcsalád is (többek között). Az eljutási időt könnyű megbecsülni, lévén hogy a nap bizonyos időszakaiban pár perc eltéréssel -- forgalmi okok -- ugyanannyi idő alatt teszi meg a távot. Ha nem így lenne, akkor vélhetően ugyanazon munkábajárok és az iskolások nem egy fix időpontban kelnének útra a 67V-vel.

az iskolába- és munkábajárók többsége a buszra száll;
Khmm.... nanemá, hogy a 15 percenként járó busz több utast szállít az összesítve 2-3 percenként járó villamosnál (a 69-es NEM a Mázsa tér előtt telik meg).

Nem mondtam, hogy több utast szállít a busz mint a villamos. A "többsége" kifejezés azonban elismerem, túlzás volt. Ennek ellenére jelentősebb tömeg száll le a 69-essel is elérhető Erzsébet királyné útja, aluljárónál is.
A 69-es meg NEM jár a Mázsa tér felé.

Rákospalota déli része és a Keleti között még mindig a 67-essel lehet a leggyorsabban közlekedni.
Abban az időszakban, amikor az emberek "munkába, iskolába mennek", ez nem igaz.

Hanem?

Összefoglalva a fentieket, szándékosan torzítod a VEKE nyilatkozat értelmét és a valóságot, hogy valamilyen célt szolgálj.
Vagy a VEKE torzítja szándékosan a valóságot, hogy valamilyen célt szolgáljon. Minden csak nézőpont kérdése.
Előzmény: vrobee (18)
Ibigoo Creative Commons License 2007.05.18 0 0 22
Azt gondoltam :)
Előzmény: 1190 (21)
1190 Creative Commons License 2007.05.18 0 0 21

nem mai egyik sem:-((

 

Előzmény: Ibigoo (17)
Irisbus Creative Commons License 2007.05.18 0 0 20
Én állandóan.
A Báthory István park melletti hááúúzban "töltöm" életem egyik felét :)))
Onnan ha útra kelek akkor Keleti felé mindig szinte 67V :)))
Előzmény: Ibigoo (9)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!