Itt a ködösítés. Ha a szolgáltató kft. a BKV Zrt. tulajdona, akkor mit vett tőle vissza? Volt-e neki egyáltalán hajója, amit értékesíthetett? A BKV Zrt, is meg a média is ködösít. Egy pár cikk, amiből semmi nem derül ki.
"Akkor nem értem, hogy a BKV tulajdonú Hungária, Várhegy...stb, mit keresnek a Sailor honlapon, ha mégcsak nem is a Sailor, hanem a "BKV Hajózási Szolgáltató" üzemelteti őket?" - Az elég nyilvánvaló hogy közvetlenül a Sailor végzi az üzemeltetésüket. A Sailor alkalmazásában lévő személyzet dolgozik rajtuk, a Sailor Kft. szervez utakat rájuk. És pontosan emiatt van a honlapon fenn az összes hajó. Ott egyébként egy szóval sem írják, hogy az övék lenne a hajó, kicsit talán a "Hajónk szintén jó minőségű hangosítással rendelkezik" mondat lehet megtévesztő. - A Hajózási Szolgáltatót meggugliztam, elég érdekes eredményeket kaptam: valóban nekik van hajózási engedélyük és nem a BKV Zrt-nek. Viszont egy 2004-es cikk szerint: "Végelszámolják a BKV Hajózási Szolgáltató Kft.-t, amely szeptember elsejére teljesen kiürült, vagyonelemeit az anyavállalat, a BKV Rt. visszavette. A kft. hajóinak egy részét már tavaly értékesítették." - Az is biztos, hogy a Hungária-Várhegy stb. nem Sailor tulajdon. Akkor most vagy szolgáltató vagy Zrt. tulajdon...
Akkor nem értem, hogy a BKV tulajdonú Hungária, Várhegy...stb, mit keresnek a Sailor honlapon, ha mégcsak nem is a Sailor, hanem a "BKV Hajózási Szolgáltató" üzemelteti őket?
Őszintén szólva a Pandeck honlapon én csak olyanokat olvasok, hogy több mint egy évtizede, meg már nyolc hajónk farán lengeti, meg dekoratőreink és mesterszakácsaink (tényleg finom a kaja), "Magyarország legszebb ékszerdoboza", ...stb. Vagyis kissé marketinges szövegek, ami nem baj, mert egy honlapnak ez a feladata, de sok konkrétum ott nincs.
Én nem értem ezt a tapogatózást. Mindegyiknek van weblapja, ott megtalálhatók az adatok, még a kompetens személyek elérhetősége is. PANORÁMA DECK is minden adatot leír magáról, ami hiányzik a R-ből.
A BKV Zrt. hajóit meg tulképp a BKV Hajózási Szolgáltató Kft. üzemelteti. A BKV Zrt. hajózási engedéllyel sem rendelkezik, bár ettől még tulajdonos lehet, csak így nem hajózási cég. (szerintem)
A SAILORt javítottam, köszi. A többinél úgy érted, hogy a Sailor Kft. listában szereplő hajói közül csak az a három saját, a többi pedig BKV tulajdon Sailor üzemeltetésben?
Tudom én! De mint látható nem kötöt ki. Hiányzik a sorozatból az a rész, amikor kikötést hajtana végre, ugyanis akkor indultunk visszafelé, a kapitány épp kérdezte, hogy felszállunk-e, intettem, hogy nem, így nem is kötött ki, gyorsan visszamentem, így lett driftelő hajó a képsorozatból! :)
Sziasztok! Egy korábbira reagálva: sajnos az EUrama-s kirándulás nehezen megoldható (se én se apukám nincs már ott), de ha lementek és beszéltek a személyzettel, szerintem az állásidő alatt nyugodtan meg lehet nézegetni. A Tihany II- EURAMA összefüggés továbbra is áll, a képek alapján Morgó valóban nem lehet... Tihany II-s prosik, meg tárgyak, matricák vannak az Euramán, tehát az többé-kevésbé biztos. SŐT, a Juliskás múlt is bizonyítást nyert! Apukám még anno megtalálta a régi papírjait a hajón!! Tehát az egyenlet: Juliska-Tihany II- Eurama.
A Sailor-Ister-Aquincum az Sailor Kft-s hajó, a többi még a regiszterben is helytelenül van feltűntetve, mert mind BKV tulajdon! A Hófehérke is! Ja és a Sailor m/s-ben az eredeti orosz gép van, nem Rába.
Nem roncsot mondtam, én egy hajóra akkor mondanám, hogy roncs, ha a helyreállítása lehetetlen, azaz, már nem látszik rajta, hogy hajó, v helikopter volt. A m/s Szamos-ra gondoltam, bízva abban, hogy talán elkezdődött a felújítása. A többi státusza, meg gazdasági kérdés.
Soroksáron pedig nem hajó, hanem köteles komp jár, reggel 7-től este 8-ig, szintén mindig órakor. Megközelítése: Soroksárról a Hősök teréig 66-os busszal vagy a ráckevei HÉV-vel, onnan le gyalog az SZTK mellett a lépcsőn, Csepelen pedig a 148-as busz végállomása van pont ott. A GoogleMap-on épp járatban van a komp... De kérdezhetsz is a kompról, én vagyok a kompos:)