Keresés

Részletes keresés

Mentol frász Creative Commons License 2021.09.15 0 0 12572

Hátha érdekel valakit:

Eladnám egy 2020-as (szerintem 2019-től jó) évjáratú Versys 1000 gyári ülését. Nagyon keveset használt, új állapotú. (cserélve lett a kissebbikre)

Irányár:149000 Ft.

KVX300 Creative Commons License 2021.06.13 0 1 12571

Látom, nagyon leült a fórum. Kedvcsinálónak itt túrabeszámoló:

https://youtu.be/gswYlUwEup0

 

Mitulatbati_hotta Creative Commons License 2021.04.15 0 0 12570

Sziasztok!

 

Ültetéssel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata? Az "áldozat" egy 2015-ös 1000-es Versys lenne. Bármiféle infónak, tapasztalatnak örülnék.

Nter73 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 12569

Szia! A tompított csak a motorindás után kezd világítani. Amúgy ha úgy szállt el az előző szabályzód, hogy jelentősen magasabb feszültséget adtt, akkor az simán tönkre tehette akár a relét, akár az izzókat.

Előzmény: Mé foglalt minden név? (12568)
Mé foglalt minden név? Creative Commons License 2021.03.07 0 0 12568

Sziasztok! Lenne pár kérdésem, hátha tudtok segíteni. Behalt a fesszabályzóm, így rendeltem után gyártott cuccot ami külsőre , kinézet, csatlakozó forma stb passzol. Beraktam tól tészta van 13,7-14, 2V volt kötött. De az öröm elszállt ,mert az első világitásom a helyzet jelzők  kivételével megszünt! Csatlakozókon mérve nics feszkó.Ezt leszámítva minden működik irányjelző,hátsó lámpa,stb.Úgy néz ki a relé adta meg magát. Szerintetek a szabályzó kinyithatta panelt? 

Nem emlékszem, ha gyújtásra kapcsolok a tompított rögtön világít vagy csak ha már a motor??

Előre is köszi a segítséget! 

 

KVX300 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 12567

Ezek szép környékek. Van pár célpontom arrafelé, amiket még fel akarok keresni, de az inkább 2 vagy 3 napos túra tartalma lenne nekem. 1-1 napra nagyon messze van: sok a meddő kilométer (ráadásul duplán) egy kis kalandozásért.

Előzmény: Tranek (12566)
Tranek Creative Commons License 2021.02.23 0 0 12566

Ha nincs sok időm,  akkor csak felugrok Dobogókőre, de most látszódott, hogy ott nem süt a nap, aztán ezért mentem erre. Egyébként itt a fórumon is sokat dicsérték az Acsa környéki utakat, oda szoktam még elmenni ebben az irányban. Egyébként eredetileg gyöngyösi vagyok, illetve van egri kötődésem, szóval inkább Salgótarjántól Ózd vonaláig mozgok többet a Bükkben és  a Mátrában. 

Előzmény: KVX300 (12565)
KVX300 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 12565

Látom ez a kedvenc átmozgató köröd. Ebből is a városi rész a vacak, utána már élvezetes az alsórendű utakon való kanyargás.

Előzmény: Tranek (12564)
Tranek Creative Commons License 2021.02.23 0 0 12564

Csak rövidet mentem..

Előzmény: KVX300 (12563)
KVX300 Creative Commons License 2021.02.23 0 0 12563

Akkor neked is sikerült kihasználni a tavaszias jó időt. Mekkora kört sikerült teljesíteni?

Előzmény: Tranek (12562)
Tranek Creative Commons License 2021.02.22 0 0 12562

Én is mentem egyet, de pont átellenben Pesthez képest...

Előzmény: KVX300 (12561)
KVX300 Creative Commons License 2021.02.21 0 0 12561

Ment ma valaki esetleg egy kört ebben a szuper időben?

Egy szezonnyitóra való gurulás azért csak összejött az alábbi térkép szerint:

Az összefoglaló sem maradt el:

https://youtu.be/nSdOOex-1bo

Jó túrázást mindenkinek 2021-ben is!

fred29 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 12560

Sziasztok!

2007-es Versys 650-hez való új ülésem van eladó. Ára 48.000 Ft.Érdeklődni:0620 9136537-es számon vagy itt a fórumon.

Tranek Creative Commons License 2020.12.24 0 1 12559

Én is mentem egy kört, Galgamácsa környékén már köd volt, de egyébként jo idő volt..

Előzmény: KVX300 (12558)
KVX300 Creative Commons License 2020.12.24 0 1 12558

Tegnap nagyon szuper idő volt a decemberhez képest. Van aki esetleg még nem rakta le a motorját és ment egy kört? Egy kis kiruccanás nekem belefért a jó időbe: https://youtu.be/rLNKp3wUtmA

 

KVX300 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12557

Frissiben a hahu-t elnézve most sincs '18 '19-es évjáratú 500X eladó. Mintha ezek az évjáratok hiányoznának. Pedig lassan '20 elei gépek is felbukkanhatnak használtként. De mégsem.

 

Kollégám vett idén új 500X-et. Billeget a mérlege az AfricaTwin és az 500X között, aztán győzött a józan ész.

 

Szerintem sokakban még a szocializmusban berögződött (minél nagyobb, minél erősebb gép a jó) értékítélet él, ezért nem értékelik a "gyengébb", de éppen megfelelő gépeket. A mai fiatalok nagyrészét meg nem érdekli a motorozás. Nincs, aki megvegye az egyszerűbb, olcsóbb, kisebb gépeket. Arról nem is beszélve, hogy pénzük sem nagyon van új motorra. Használtból meg inkább megvesz egy öregebbet, de nagyobbat.

 

Az az érdekes, hogy Kanadában, USA-ban, Dél-Amerikában, Ausztráliában, távol-keleten és még ki tudja a világon hol nagy célközönsége van a kisebb (<500 cm3) géposztálynak is. Márka-klubbok, közös túrák, találkozók, stb... mind mind megtalálhatóak (youtube-on gazdag a választék beszámolóból, összefoglalókból). Itt Európában még nem jött el ennek az ideje, de talán az ébredező vásárlói igények ráveszik a gyártókat, hogy kisebb gépeket is forgalmazzanak.

Előzmény: franky71 (12556)
franky71 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12556

Az biztos , hogy nagyon jó érzékkel nyúltak hozzá ott 2019-ben ,  és a Versys is pont utána füstölte el a generátort , tehát adva volt a lehetőség , viszont ha motor nélkül lettem volna korábban , simán bevállaltam volna a 17" kerekűt is , számomra az is teljesen jó kiállású , még ha picit más fazon is ,mint az újabb.

És gyakran lehet találni meglepően kevés km-t futott példányokat , gondolom sokan választják első motornak , és pillanatok alatt rájönnek ( némi külső "segítséggel" )  hogy tulajdonképpen  kutyaszar az  500cm3  48 LE-vel , és ideje tovább lépni ,és nem égőzni itt tovább ország-világ előtt :-) 

 

 

Előzmény: KVX300 (12555)
KVX300 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12555

CB500X-szel én is szemezgettem, de nem adta ki a költségvetés. Használtan meg nem tudtam 2019-es évjáratút venni (19" első kerékkel).

Előzmény: franky71 (12554)
franky71 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12554

Na valami ilyesmi eszmefuttatás után cseréltem a Versyst 12 év után a CB 500x-re .

A kinézete és kényelme rendben van , nem túl bonyolult , nincs agyon elektronikázva ,  de azért már full ledes minden lámpája , kapott egy nagyon szuper műszerfalat , és a 48 Le elegendő az én igényeimnek , és a 2,2 alapár is elfogadható a többihez képest. 

Mivel már leginkább külföldre , nagyobb távokat  motorozom , ez alá nem mennék szívesen teljesítményben - köbcentiben ,mert  7-800 körül forog többet azonos sebességnél , mint a 650 Versys , és a kisebbek valószínűleg méginkább igénylik a pörgetést...

Előzmény: KVX300 (12553)
KVX300 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12553

Igazából az injektoron és az ABS-en kívül a kis Versys-em sem tud többet a DR-nél. Az is igaz, hogy ha lehet választani az elektronikával teletömött high-tech (pl. KTM-ek) és a fapados gépek között, akkor én az utóbbit választanám. Egy DR-t simán el tudnék képzelni az előbb említett 2 modern kori követelménnyel, de sajnos ilyen gépek nem nagyon vannak az utóbbi 20 (30) évben. Talán egy Yamaha T7 (de ez túl nagy nekem) vagy egy Honda CRF 250 Rally (ez meg túl kicsi). Igazából a Versys-X 300 kinőhetné magát egy X 400-assá (a Ninja 250, 300, 400 nyomdokain) és akkor már majdnem olyan lenne, mint egy új kori KLE400.

Előzmény: franky71 (12551)
KVX300 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12552

Úgy látom elég egykaptafára jár az agyunk. A DR-t én is leharcolt állapotban vettem, olcsón, hogy majd felújítom. Ez így is történt, már szinte mindenben tudta produkálni a gyári értékeket, de egy halom tömítés még eredeti volt. A blokkot meg nem bontottam ki emiatt. Az én tapasztalatom (is) az, hogy öreg motorból soha sem lesz fiatal motor. Azzal mindig kell foglalkozni: hol ezt, hol azt kell cserélni, javítani, megpucolni, beállítani, stb. Az én szememben itt válik el a műélvezet a motorozástól.

A sorkettő nekem is bejön, bár az 1 hengerrel sem volt különösebb bajom. Kevesebb henger, kevesebb probléma. A 2 henger valóban egy jó kompromisszum.

Előzmény: franky71 (12551)
franky71 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12551

Igen , technikailag is idejétmúltak , illetve ha sikerülne is beszerezni valami kevés km-est , a gumi és műanyag alkatrészeket már a kor is gyilkolja ( megkeményedik , repedezik , elpattan , stb. )

 

De ami sokkal fontosabb , a sorkettő ( nekem ) sokkal jobban használható ,  egy szuper középút az egy- és a négyhenger között.

Előzmény: KVX300 (12550)
KVX300 Creative Commons License 2020.12.01 0 0 12550

Szívemből szóltál! Szerintem sikerült is összefoglalnod a lényeget 3 mondatban. De sajnos semmi nem tart örökké, ezek a vasak fölött is elszállt az idő.

Előzmény: franky71 (12549)
franky71 Creative Commons License 2020.11.30 0 0 12549

De szerettem ezeket a régi endurokat , DR , NX , XT , KLE , stb.   :-)

Egy henger , 40-50 Le , de akkoriban senki nem panaszkodott erőhiányra ,  futóműbeállításokra , meg szélvédelemre... Egyszerűen csak boldog volt vele , akinek jutott belőle...

Előzmény: KVX300 (12548)
KVX300 Creative Commons License 2020.11.30 0 0 12548

A DR-em így nézett ki:

Egy pár hasznos információval egészítettem ki a korabeli technikát.

Előzmény: franky71 (12546)
Tranek Creative Commons License 2020.11.30 0 0 12547

Hát ha fent van a navi plusz a teló is, akkor igen! :-)

Előzmény: franky71 (12546)
franky71 Creative Commons License 2020.11.30 0 0 12546

Szuper , némi kis biztonságot ad. 

( kezd egy atomerőmű vezérlőpultjára hasonlítani...  :-)

Előzmény: Tranek (12544)
KVX300 Creative Commons License 2020.11.24 0 0 12545

Jó lett! Egészen jól is néz ki!

Előzmény: Tranek (12544)
Tranek Creative Commons License 2020.11.23 0 0 12544

Jelentem, megcsináltam! :-)

Előzmény: franky71 (12541)
wisdom Creative Commons License 2020.11.05 0 0 12543

Sziasztok! Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel a középállvánnyal?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!