Örülök, hogy tetszik. Az enduro gumikat szerintem itt el lehet engedni. Aszfaltra valót vásároljál ! Márkát, típust nem mondok, ez mindenkinek a saját döntése.
Meglett a Versys...räjött az ember hogy tul olcson adta....probälkozott de nem jött össze....2016.....12360km..feldobozolva ,navival,fokozatkijelzövel....most nekifutok a honositäsnak.....aztän jönnek a kepek a csodärol :) mäjusban pedig iräny a balkän.............
Szia ! Én is Varaderoról ültem át Versys 1000-re. Kicsit könnyebbnek érződik mint a Vara, ha rajta ülsz. Tologatni ugyanolyan. Könnyebb középtámaszra húzni. Teletalppal leérek, de a lábtartó ugyan úgy útban van, mint a Varán. Én 186 cm és 98 kiló vagyok. Tehát méret szempontjából gyakorlatilag nincs különbség.
Eddig egy 1000-es Varaderot kinoztam...de szerintem eleg bele a km....Vennek egy 1000 es Versyst. 187cm vagyok es 120kg....nem ültem meg a motoron. Nemetorszagba mennek erte,nem szeretnek ott szembesülni vele hogy "kicsi". ...... Velemenyek?
Köszi elöre is. Sürgös volna....Bocs a nemet billenytyüzetert
Sziasztok!Tud valaki segíteni abban, hogy mitől világít az "FI" visszajelzőlámpa a 650-es Versysen(2007)? Előzmény, hogy cseréltem gyertyát, levegőszűrőt tisztítottam, hűtővizet meg hőgombát cseréltem. Tévedésből lecsavartam a benzinszivattyút is. Összerakás után világít az "FI" lámpa, meg teljesen eltűnt az emelt alapjárat indításkor, csak normál alapjáraton ketyeg. Hőgombát meg azért cseréltem, mert megrottyant a vizem, nem kapcsolt be a ventillátor, de ettől még a szezon végén használtam, és akkor még nem világított a visszajelző. Minden gondolatnak örülnék, előre is köszi, Zénó.
Tegnap sajnos nem tudtam bejelentkezni, de most én is boldog új évet kívánok mindenkinek. Apropó: ment valaki esetleg egy átmozgató kört a szép időben?
Szia! A tompított csak a motorindás után kezd világítani. Amúgy ha úgy szállt el az előző szabályzód, hogy jelentősen magasabb feszültséget adtt, akkor az simán tönkre tehette akár a relét, akár az izzókat.
Sziasztok! Lenne pár kérdésem, hátha tudtok segíteni. Behalt a fesszabályzóm, így rendeltem után gyártott cuccot ami külsőre , kinézet, csatlakozó forma stb passzol. Beraktam tól tészta van 13,7-14, 2V volt kötött. De az öröm elszállt ,mert az első világitásom a helyzet jelzők kivételével megszünt! Csatlakozókon mérve nics feszkó.Ezt leszámítva minden működik irányjelző,hátsó lámpa,stb.Úgy néz ki a relé adta meg magát. Szerintetek a szabályzó kinyithatta panelt?
Nem emlékszem, ha gyújtásra kapcsolok a tompított rögtön világít vagy csak ha már a motor??
Ezek szép környékek. Van pár célpontom arrafelé, amiket még fel akarok keresni, de az inkább 2 vagy 3 napos túra tartalma lenne nekem. 1-1 napra nagyon messze van: sok a meddő kilométer (ráadásul duplán) egy kis kalandozásért.
Ha nincs sok időm, akkor csak felugrok Dobogókőre, de most látszódott, hogy ott nem süt a nap, aztán ezért mentem erre. Egyébként itt a fórumon is sokat dicsérték az Acsa környéki utakat, oda szoktam még elmenni ebben az irányban. Egyébként eredetileg gyöngyösi vagyok, illetve van egri kötődésem, szóval inkább Salgótarjántól Ózd vonaláig mozgok többet a Bükkben és a Mátrában.
Tegnap nagyon szuper idő volt a decemberhez képest. Van aki esetleg még nem rakta le a motorját és ment egy kört? Egy kis kiruccanás nekem belefért a jó időbe: https://youtu.be/rLNKp3wUtmA
Frissiben a hahu-t elnézve most sincs '18 '19-es évjáratú 500X eladó. Mintha ezek az évjáratok hiányoznának. Pedig lassan '20 elei gépek is felbukkanhatnak használtként. De mégsem.
Kollégám vett idén új 500X-et. Billeget a mérlege az AfricaTwin és az 500X között, aztán győzött a józan ész.
Szerintem sokakban még a szocializmusban berögződött (minél nagyobb, minél erősebb gép a jó) értékítélet él, ezért nem értékelik a "gyengébb", de éppen megfelelő gépeket. A mai fiatalok nagyrészét meg nem érdekli a motorozás. Nincs, aki megvegye az egyszerűbb, olcsóbb, kisebb gépeket. Arról nem is beszélve, hogy pénzük sem nagyon van új motorra. Használtból meg inkább megvesz egy öregebbet, de nagyobbat.
Az az érdekes, hogy Kanadában, USA-ban, Dél-Amerikában, Ausztráliában, távol-keleten és még ki tudja a világon hol nagy célközönsége van a kisebb (<500 cm3) géposztálynak is. Márka-klubbok, közös túrák, találkozók, stb... mind mind megtalálhatóak (youtube-on gazdag a választék beszámolóból, összefoglalókból). Itt Európában még nem jött el ennek az ideje, de talán az ébredező vásárlói igények ráveszik a gyártókat, hogy kisebb gépeket is forgalmazzanak.
Az biztos , hogy nagyon jó érzékkel nyúltak hozzá ott 2019-ben , és a Versys is pont utána füstölte el a generátort , tehát adva volt a lehetőség , viszont ha motor nélkül lettem volna korábban , simán bevállaltam volna a 17" kerekűt is , számomra az is teljesen jó kiállású , még ha picit más fazon is ,mint az újabb.
És gyakran lehet találni meglepően kevés km-t futott példányokat , gondolom sokan választják első motornak , és pillanatok alatt rájönnek ( némi külső "segítséggel" ) hogy tulajdonképpen kutyaszar az 500cm3 48 LE-vel , és ideje tovább lépni ,és nem égőzni itt tovább ország-világ előtt :-)
Na valami ilyesmi eszmefuttatás után cseréltem a Versyst 12 év után a CB 500x-re .
A kinézete és kényelme rendben van , nem túl bonyolult , nincs agyon elektronikázva , de azért már full ledes minden lámpája , kapott egy nagyon szuper műszerfalat , és a 48 Le elegendő az én igényeimnek , és a 2,2 alapár is elfogadható a többihez képest.
Mivel már leginkább külföldre , nagyobb távokat motorozom , ez alá nem mennék szívesen teljesítményben - köbcentiben ,mert 7-800 körül forog többet azonos sebességnél , mint a 650 Versys , és a kisebbek valószínűleg méginkább igénylik a pörgetést...