Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rígel Creative Commons License 2007.04.11 0 0 11
Némelyikbe még a kalaptartó is extra volt!!!
Előzmény: Degeczi (7)
hobe Creative Commons License 2007.04.11 0 0 10
Van hatul is.
Danchy bácsi Creative Commons License 2007.04.10 0 0 9

Szerintem mondjuk pont az lenne a logikus, hogy elöl lenne kurbli és hátul villanyablak, mert ha  az ember egyedül autózik, és meleg van, akkor mi a legjobb szellőztetés: le egy első ablak meg vele "szemben" levő hátsó. Az elsőt még én is csak eltekergetném kézzel, de ha a hátsót akarom lehúzni, üléssorokon átmászkálni... kellemes, ha menet közben süt ki a nap pl...

 

Szóval szerintem a hátsó villanyablak kéne h legyen az alap...aztán lehetne venni az elsőt külön, a végeredmény ugyanaz lenne :-P

procaliber Creative Commons License 2007.04.10 0 0 8
pl:skoda octávián még most is extra a hátsó ablaktörlö a csapot hátunál, so nem csak a suzuki spórol
Előzmény: Degeczi (7)
Degeczi Creative Commons License 2007.04.10 0 0 7
pláne, amikor céges kulcsosautónak vesznek ilyet - ahol pedig tényleg sűrűn kell állítani tükröt az eltérő méretű dolgozóknak

vagy a régi Suzukin extra volt még a hátsó ablaktörlő is: aki vezetett már csapotthátú autót sáros időben, az csak értetlenkedve néz
Előzmény: Sabc (5)
Adeptus Creative Commons License 2007.04.10 0 0 6
:) Igen ilyet már én is láttam. Hálistennek leszoktak róla a gyártók.
Előzmény: Sabc (5)
Sabc Creative Commons License 2007.04.10 0 0 5

Ennél már csak egy jobb van. Az egy oldali elektromos tükör - baloldanon.

Könyörgöm, az kézzel is elérem,  jobboshoz kell nyújtózni. :)

GalantFan Creative Commons License 2007.04.10 0 0 4
Tökegyszerű a válasz: pénzbe kerül. Ha simán el lehet adni az autót nélküle is, akkor miért ne spórolnának rajta? Akinek nem tetszik, rendeljen hozzá csillagászati feláron, vagy tegyen bele utólag. Sajna az autóiparban minden erről szól.
Előzmény: Adeptus (-)
sukhoi Creative Commons License 2007.04.10 0 0 3
A kézitekerős is letiltható: csak rá kell szólni a gyerekre, hogy hagyja békén:)

Egyébként meg - bár engem nem érint mert mindenhol kurbli van a kocsimban - az autóban töltött idő nagy százalékában nem ül hátul utas, így az autógyáraknak még ésszerű magyarázata is lehet, de az igazi ok tuti a vevő minnél jobb lehúzása.
Előzmény: Adeptus (-)
trikó Creative Commons License 2007.04.10 0 0 1
Nem új probléma ez...

Az 1,6-os katalizátoros Citroen BX-ből rendelt 15 éve pl. a NÉMET forgalmazó olyan szériát, amelyben alapból napfénytető, szervókormány, centrál, ÉS osztható hátsó támla meg két első villanyablak szerepelt.
Valószínűleg arra gondoltak, hogy ahol nincs gyerek, ott a hátsó kettő felesleges, de akkor ugye, ha nem ül hátul senki, minek az osztható támla?
Még jó hogy a centrálból nem hagyták ki a hátsó két ajtót :)))

Degeczi Creative Commons License 2007.04.10 0 0 0
nem kisautó kérdése: a 6 személyes Multiplában is drága extra lett volna a hátsó
akkor már inkább rászólok a kölkökre :)
vagy majd rakok bele később magam
Előzmény: Adeptus (-)
Adeptus Creative Commons License 2007.04.10 0 0 topiknyitó
 Kisautóban, ha kinyújtom a kezem akár le is tudom tekerni a jobb egy ablakát, de hátul nem. Ha meg már raknak előre, miért nem lehet hátra is? Hátul a kölkök ne tekergessék az ablakot összevissza (a villanyos ugye tiltható)!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!