Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.08 0 0 178
Meg az is, hogy a metrora hivatkozva felszedik a villamossíneket, és oda neki még egy egy sáv az autóknak.
Előzmény: nyiihihi (65)
flexi2 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 177
Az ilyeneknek , mint te hiába osztaná az ember "lepereg" róluk!!!DDD
Előzmény: golf alfa bravo (173)
méregkeverő Creative Commons License 2007.04.06 0 0 175
És lebontani az "útban lévő" házakat?
Előzmény: golf alfa bravo (174)
golf alfa bravo Creative Commons License 2007.04.06 0 0 174

Tényleg amúgy mi a p....nak kell olyan mélyen vezetni a metró vonalat?

Miért nem jó az utca szint alatt, mint a kisföldalatti?

Úgy túl olcsó lenne?

golf alfa bravo Creative Commons License 2007.04.06 0 0 173

Felxi!

Nem akarsz inkább csinálni mgadnak egy kistestvért, minthogy itt oszd az eszet?

Előzmény: flexi2 (172)
flexi2 Creative Commons License 2007.04.06 0 0 172
Hát pontosan erről van szó!
Érzik a vesztüket , mert ha a reformok bejönnek/ márpedig bejönnek vért izzadva is/ a Zorbánista populista ellenzéknek /főleg ezzel a stilussal/ esélyük se lessz!
Most ringatják magukat a többséggel de az csak a fideszdroidoknak szóló altatódal!
Na meg az , hogy Viktátor maradhasson a fidesz elnöke!
Előzmény: Újlaki (169)
dez1 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 171

http://index.hu/gazdasag/vilag/vas070405/

 

Nézzétek meg  a szlovákok pozsonyi vasátfejlesztési tervét..... No comment.

horex Creative Commons License 2007.04.05 0 0 170

Hogy jön ide Fülöp /?/herceg uj felesége?

Oszt ha ez husz centi, amit Kóka mutat, akkor az en farkam elefántormány :)

 

by horex

Előzmény: Törölt nick (148)
Újlaki Creative Commons License 2007.04.05 0 0 169
"...magyarországon egyelőre többpártrendszer van, és a Fidesz a legtámogatottabb magyar párt jelenleg. A valószínűségszámítás és a politikai racionalitás kontra hülyeségeketbeszélés pert jogerősen elvesztetted..."

A politikai racionalitásból nem hogy döntőbíró nem lehetsz, de pótvizsgára szorulsz.

Ha jók az emlékeim, a rendszerváltás óta az öszes kormányunk népszerűsége a ciklus közepén visszaesett, és ha félidőben tartottak volna választást, valószínűleg mindig az éppen akkori ellenzék nyert volna. Aztán a cilkus végére vagy sikerült visszakapaszkodni, vagy nem.

Ha ehhez hozzáveszed, hogy most ráadásul igen népszerűtlen, de szükséges és lekerülhetetlen intézkedések zúdulnak a válsztókra, akkor nem hogy csodálkozni nem lenne szabad, hanem az lenne a furcsa, ha nem történt volna ekkorea népszerűségvesztés. Az ellenzék demagóg fellépéséről most nem is szólok.

A 2010-es válsztások eredménye tehát továbbra is jócskán kétesélyes. Ha bejönnek a reformok, akkor igen jó eséllyel nyer a jelenlegi koalíció. Ha nem sikerül nekik, akkor buknak. Csak bátorkodnék jelenzi, a FIDESZ kétségbeesett kormánybuktató akciósorozata éppen azért van, mert tudják, ha bejönnek a reformok, bejön az EU-s pénz, akkor nagyon fel kell kötniük a gatyát. Ezt szerették volna megúszni. Nekik nem jött be, és egyre inkább úgy tűnik, hogy magukat lavírozták egy nehezen visszafordítható helyzetbe.
Előzmény: robertone2 (168)
robertone2 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 168
"A FIDESZ RÉMURALOM véget ért 2002.-ben és valószinű soha a b.dös életben nem jön vissza! "

Felhívom rá a figyelmedet, hogy magyarországon egyelőre többpártrendszer van, és a Fidesz a legtámogatottabb magyar párt jelenleg.
A valószínűségszámítás és a politikai racionalitás kontra hülyeségeketbeszélés pert jogerősen elvesztetted, fellebezésnek helye nincs.

"Ha egy csepp eszed lenne , akkor nem jönnél a széchényitervesvisszanemtéritendőtámogatásos haveri osztogatással -fosztogatással!"

Hány rágalmazási pert kell még elveszteni az elvtársaidnak, hogy ezekben a kérdésekben elkezdj óvatosabban fogalmazni, vagy (ezt már csak félve írom le) szembenézni a valósággal?
Előzmény: flexi2 (127)
m52 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 167
"Az első nap összesen 15 centimétert jutott előre a 4-es metró fúrópajzsa. Nem is megy tovább jövő keddig, amikor a munkások vissza nem térnek a húsvéti ünnepekről. Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes szerint azért halad lassan a fúrás, mert a pajzsnak és a talajnak szoknia kell egymást."

Behúzták a féket a fúrópajzson

Aztán összeszoknak, az aranylakodalomra Egerben kerül sor. ;-)
Előzmény: torvill (-)
XH luyo Creative Commons License 2007.04.04 0 0 166

"És a Kisföldalatti állomásközei ?"

Az kéregvasút. Nagyságrenddel kisebb költségekkel épül.

Előzmény: artisan (164)
artisan Creative Commons License 2007.04.03 0 0 165

Ezen én is sokat gondolkodtam.

Előzmény: Törölt nick (162)
artisan Creative Commons License 2007.04.03 0 0 164

irreálisan rövid állomásközökkel

 

Mi az, hogy irreálisan rövid ?

És a Kisföldalatti állomásközei ? Ott is fel lehetne tenni a kérdést, hogy ki akarna eljutni a Bajza utcától a Köröndig a  földalattival ?

(De, ugye nem ez a jó kérdés)

Ha valaki a Keletitől jön és a Gellért térre akar jutni az szálljon le a Fővám téren és gyalogoljon át a Szabadság hídon ? Ha bármelyik másik állomást vennéd ki, akkor hasonló is hasonló kérdéseket lehetne feltenni. 

Szerintem jó helyen vannak az állomások.

 

 

 

Előzmény: XH luyo (159)
32nick Creative Commons License 2007.04.03 0 0 163
pssszttt!
Előzmény: Törölt nick (162)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.03 0 0 162
A metró régen megépült volna a szovjet államadósságból, de biztosan keményebb valutát dugtak valaki zsebébe!
nyiihihi Creative Commons License 2007.04.03 0 0 161

Ellenzékből, ...

... nem gyenge!

 

 

:))

Előzmény: s.k (140)
nyiihihi Creative Commons License 2007.04.03 0 0 160

[i]7 km[/i]

 

Megypeti marha gyorsan épített 70km ótópőályát Emőd és Nyékládháza között júniustól októberig! Odavaarázsolódott! :))

 

[i]semmit[/i]

Egyébként tudod mi az a szeszárdi dunahíd, kicsipajtás?

 

EGyébként a szocik elkezdték már építeni a tiszai-gátakat?

 

Előzmény: s.k (135)
XH luyo Creative Commons License 2007.04.03 0 0 159

Én a 7-es buszcsalád másik oldalán vagyok erősen érintett, de szoktam volt utazni ezekkel a buszokkal a város egyik feléből a másikba. Ma átszállás nélkül, ha ez a rémálom megvalósul, akkor kétszer fogok átszállni a Blaháig. A Rákóczi úton van metró, és lám mégse megy ugye? Tudod van egy mondásom: ahol buszsáv van, oda villamos kell. Az ugyanis keskenyebb, és nagyob kapacitású :-)

De ne értsd félre,  nem a metró, nem a 4-es metró ellen vagyok, hanem szerintem ezen a pénzen rengeteg mindent lehetne tenni akár éppen a jelenlegi 7-es buszcsalád vonalán utazók érdekében. Ez a nyomvonal egy legalább 30 évvel ezelőtti elképzelés változatlan felmelegítése, irreálisan rövid állomásközökkel, irreális (értsd hamis) megtérülési mutatókkal, irreális áron. Ezen a nyomvonalon viszont például el tudnám képzelni a föld alatt a gödöllői/csömöri hévet meghosszabbítani, egészen kelenföldig, vagy akár messzebb is, természetesen ritkább állomássűrűséggel, ráhordó felszíni járatokkal.

Ami pedig a te elképzelésedet illeti (a vonatot lekéső kelenföldiek), arra szintén jóval olcsóbb megoldás lenne egy nagyvasúti alagút, amely összekötné Kelenföldet a Keletivel illetve a Nyugatival egy vagy két köztes megállóval, és akkor akár le sem kellene szállnod mondjuk Győr és Miskolc között, vagyis ezek az utasok sem terhelnék a város felszíni forgalmát.

És ezek nem politikai kérdések, ellentétben azzal, amit most erőltetnek, a pénz hiányában is erőszakkal, mindenáron történő megvalósítást.

 

Üdv: luyo

 

Előzmény: méregkeverő (156)
nyiihihi Creative Commons License 2007.04.03 0 0 158

Kíváncsi vagyok! Kormányod és pártod Ferenctestvérreddel az élen mikor fog odáig eljutni gazdálkodásilag, hogy visszanemtérítendő támogatásokat osztogat!

 

Az életbe se, kaparnak az eu-s nyolcezermilliárdért! De minek, nem neked!!!, a haveroknak menne!

Előzmény: flexi2 (127)
méregkeverő Creative Commons License 2007.04.03 0 0 156

Nyilvánvaló, a példám kissé extrém volt, de  nem csak ők élvezhetik az új vonalat.

 

Gyakran utazol csúcsforgalomban a Bartók Béla úton?

Próbáltál csúcsforgalomban átjutni az Erzsébet hídon, Rákóczi úton?

Előzmény: XH luyo (154)
lakattt Creative Commons License 2007.04.03 0 0 155
Okos vagy!
Vagy inkább Okoska.
Előzmény: Henco (152)
XH luyo Creative Commons License 2007.04.03 0 0 154

Igen. Bizonyára megtöltik ezek az utasok majd a szerelvényeket :-)

Előzmény: méregkeverő (151)
XH luyo Creative Commons License 2007.04.03 0 0 153

"Zsuzsa és Éva a két fúrópajzs neve (Vajon kik ők, Demszky volt barátnői?) "

Ha jól olvastam a Zindexben,  Jánosi Zsuzsa vívó, és Román Éva tanítónéni a két keresztanya.

Amúgy elég frivolnak tartok egy lyukat egy nőről elnevezni.. :-)

Előzmény: torvill (136)
Henco Creative Commons License 2007.04.03 0 0 152

Ezt baromi egyszerü teljesiteni, mert Ov alatt szinte semmi se épült, hacsak az elfuserát Nemzetit, meg a 7 km autópályát nem számoljuk

 

Amúgy további hitelekből még lehetett volna Fletóéknak még több száz km-tert építeni.Hitelből te is vehetsz helikoptert. Pénzbőség van. De azt egyszer vissza kell fizetni.

Előzmény: s.k (135)
méregkeverő Creative Commons License 2007.04.03 0 0 151

Azért a Kelenföldi Pu- Baross tér már érdekes lehet!

 

Képzeld: lekésed a vonatodat a Keletiben, metróra pattansz és Kelenföldön felszállsz rá...

:-)))

Előzmény: XH luyo (150)
XH luyo Creative Commons License 2007.04.03 0 0 150

Kell nekünk 15 Duna-híd árán díszmetró? Jobb lesz attól a közlekedés, hogy metrón lehet eljutni két oly forgalmas "csomópont" között pld. mint a Köztársaság tér és a Rákóczi tér?

Persze nem muszáj gondolkodni, elég egyszerre menetelni, arra elég a nyúltagy is :-)

Előzmény: Qqberci (11)
torvill Creative Commons License 2007.04.03 0 0 149
Nana, lehet, hogy azt mutatja, hogy az ő farkánál már hosszabb a 4-es metró...
Előzmény: Lúdas Matyi (147)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.03 0 0 148
A kép szövege: látod Kamilla, ez húsz centi.
Előzmény: Lúdas Matyi (147)
Lúdas Matyi Creative Commons License 2007.04.03 0 0 147

A címben jelzett hírt Kóka elvtárs is megerősítette:

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!