Ducatón (2004) bal első kerékcsapágyat kellett cserélnem.A "nagy" alkatrész beszállítók 35-42eFt közötti árat adtak egy csapágy+zégergyűrűre (ráadásul az utóbbit sikerült megmenteni) .Az SKF csapágyboltban 13.600Ft+ÁFA-ért sikerült megvenni és mint tudjuk az egyik legjobb minőség!Érdemes odafigyelni......
Nekem valami főokos azt mondta, hogy a magyar üzemanyag teszi tönkre. Ebben én annyira nem hiszek, mert akkor nem szaladgálna még ennyi belőle az utakon.
Ő szerinte az egyetlen megoldás, a kénmentes gázolaj, amit az OMV-nél lehet kapni.
Hát, nem tudom....
Egyébként sajnos nem értek hozzá, de sok sikert a szervízzel való dumálgatáshoz.
Remélem sikerül elintézni velük.
Üdv
Ákos
Bontónak majd utánanézek, mert valahol láttam hírdetni őket.
Nem tudja valaki,hogy a Ducatonál (2004-es) hol kell keresni a tolatólámpa kapcsolóját?Gondolom valahol a sebváltónál,de ha lehet egy kicsit konkrétabban..Előre is köszi!
A mai napon el akartuk hozni a baleset után megjavított 2004-es ducatonkat. A műhelyből kiállva motor megáll, sehova tovább..
Diagnózis: common rail tápszivattyú csere, 167000 Ft:(
Kérdés: hogyan szokott ez tönkre menni? Tartok tőle, hogy a 2 hetes ott tartózkodás alatt valamelyik jóindulatú szerelő kicserélte az alkatrészt benne..
Bontót tudtok javasolni erre? Már amennyiben nem sikerülne lerendeznem a szervízzel a dolgot..
Bevittem, jó volt. A kapuban meg beszarik. Ki a felelős ilyenkor?
Én is egy ducato tulajdonos vagyok csak az én buszo egy kicsit idösbb mint tietek méghozzá 95-ös de tökéletesen meg vagyok vele elégedve.Egy kicsit zörög-csörög de hát ez van.
az oldalára azt írták 120 multijet. gondolom 120 pacit szorítottak bele.még nem tudtam rendesen megkergetni nem jártam olyan úton,de ami késik nem mulik.5000 km van benne az nem tul sok:)