Személyautóknál is manapság már-némi túlzással-annyi lovat szednek ki egy ezer köbcentis autóból, amennyit akarnak....:)
VW Crafter 2000ccm, van 170 lóval, nagyjából repül a 3 tonnával. a Ford Transit is 2000ccm,az Opel Vivaró 1600 ccm, és megy, mint a szél,az én 130 lovas Ducatómat se érzem gyengének, pedig rendszeresen járok pl a Tátrában, vagy Erdélyben. Nyilván egy 9 fős busszal nem kell az autópálya ördögének lenni. Szerintem.
Jó, jó igazad van Pl ara gondoltam ful pakolva Görög és még hosszabb utakra. De szerintem egy 2 literes motornak túl nagy terhelés, legyen bármilyen gyártmány.
A " bírja-e az emelkedőt" kérdésre nem lehet objektív választ adni, mert mihez képest? Ki, mihez van szokva. Nekem a gödőllői emelkedő számít etalonnak. 110-zel futok neki--azonos gázpedál-állásnál-- ha felmegy 100-zal, akkor elegendő erő van benne. :)
Szia, a felsorolt két autó nagyjából azonos technikára épül. Testileg van nagy különbség. Ha nagyok az unokák, és vagytok vagy 8-an, 9-en, ( a hozzátartozó csomagokkal) akkor nem kérdés, a Ducato a jobb választás. Ha kevesebb a gyerek, netán a csomag is, akkor megfelelhet a kisebb is. A Ducato is személyautó kategória, azonos pályamatrica, adó, stb.
Üdv mindenkinek. Érdeklődnék 2,3 JTD motoros Fiat kis buszt szeretnék venni vagy Fiat Scudo 2000 est kizárólag utazgatni az unokákkal. Kérdésem melyik lenne a jobb választás én egyiket sem ismerem. Előre is köszönöm a segítséget.
Árverésen vásároltam nemrég egy Citroen Jumper 2.5 td 96-os. Két problémám van vele. Az egyik hogy beesett a kuplungja pedig állítólag nemrég cserélték ami a könnyűsége és a fogáspont miatt hihető. Az a kis kar amit a bowden kellene húznia az a motor felé áll sztem kiemelt állásban és ha kézzel visszahúzom is visszaugrik. Mi mehetett szét benne? A másik pedig a motor egy kicsit fehéresen füstöl, gyorsan melegszik pikk pakk meleget fúj, egy kis bugyogást is látok a hűtővízben, de olaj nincs benne és a motorolaj is habmentes klasszik fekete. Hengerfej probléma lehet vagy a motor blokk? A segítséget előre is köszönöm.
2008-as 2,3 120le Ducato gondom van. Alapjárat ingadozik, gázpedál időnként nem reagál, a fordulat felpörög vagy éppen nem pörög fel. Uj a fojtoszelep, uj a fordulatszám jeladó. Hibát nem ír. Tud valaki segiteni?
Üdv mindenkinek! Citroen jumper az alany.Egy reggeli hidegindítás után a közelmúltban elkezdett halványan világítani az izzitas és a töltés lámpa valamint néhány nap alatt lemeritette az akksit. Jöttek az ünnepek, levettem a sarut , 2 hét után is elindult, viszont most a légzsák és a kézifék lámpa parazslik. Motor test megvan, generátor felújítva, nem ez volt a gond. Esetleg valakinek ötlete merre lépjünk tovább? Köszönöm!
Sziasztok! 2004 es 2.3jtd ducatóba keresek kormánykardánt de az alsót. Sajnos a felső van sok helyen. Azt nem tudom, hogy a felső és az alsó ugyan olyan-e? Előre is Köszönöm szépen!
Esetleg tudja valaki, hogy hátsó dupka ajtó központi zár vezetéke hol futhat? Az ajtó zsanérnál el volt szakadva a csuklóban, megcsináltam, de még mindíg nem jön a delej. Többi ajtó záródik, a jobb hátsó lámpánál bemegy a kábel /egy sárga és egy szürke talán) a kábelkötegbe, ami elmegy lefelé.
A központi zár doboza hol rejtőzik 244 maxi dobozosnál, aki találkozott már ilyennel?
Keresd meg a rükverc jeladóját / a vezetéket végigköveted / mellette látható egy fekete műanyag kupak, ez a szuszogó kupakja, ezt lepattintod és már töltheted is bele a 2.75 liter, 75-w90 olajat.
Akkor a 2.2-t hanyagolom, a Citroentől egyébként is ódzkodtam, nem is tudom megmondani miért, engem nem érdekel a származása, mikor anno megvettem a Ducatót a sok okos jött hogy az olasz autók szarok, ahhoz képest úgy szolgált hogy egy rossz szavam nem lehetett.
A 2.3-as és a 3.0 literes motor az Iveco motor, de a 2.3-ast csak a Fiat Ducatoba szerelték. A Boxer és a Jumper csak a 2.2-es Ford motort kapta. A 3.0-s Iveco motor viszont mindegyikben volt.
Jövőre érik hogy lecseréljem a mostani autómat. Nézegettem is hogy mi a felhozatal és a három adott típusból (mint a topic címe mutatja) a legtöbb 2.2-es motorral van meghirdetve, és ez emlékeim szerint nem a legjobb választás. 2006 után gyártottakat néztem ha az számít valamit. Visszaolvastam 3 oldalt, máris találkoztam egy témába illő hsz-el.
Kérdés hogy felejtsem el teljesen a 2.2 motorosakat vagy csak a 2.2 Ford motorosok a szarok?
Én mint használó (nem hozzáértő) ki tudom szűrni egy hirdetés alapján hogy Ford motoros vagy sem? Vásárláskor lesz velem szerelő.