Sziasztok! 2004 es 2.3jtd ducatóba keresek kormánykardánt de az alsót. Sajnos a felső van sok helyen. Azt nem tudom, hogy a felső és az alsó ugyan olyan-e? Előre is Köszönöm szépen!
Esetleg tudja valaki, hogy hátsó dupka ajtó központi zár vezetéke hol futhat? Az ajtó zsanérnál el volt szakadva a csuklóban, megcsináltam, de még mindíg nem jön a delej. Többi ajtó záródik, a jobb hátsó lámpánál bemegy a kábel /egy sárga és egy szürke talán) a kábelkötegbe, ami elmegy lefelé.
A központi zár doboza hol rejtőzik 244 maxi dobozosnál, aki találkozott már ilyennel?
Keresd meg a rükverc jeladóját / a vezetéket végigköveted / mellette látható egy fekete műanyag kupak, ez a szuszogó kupakja, ezt lepattintod és már töltheted is bele a 2.75 liter, 75-w90 olajat.
Akkor a 2.2-t hanyagolom, a Citroentől egyébként is ódzkodtam, nem is tudom megmondani miért, engem nem érdekel a származása, mikor anno megvettem a Ducatót a sok okos jött hogy az olasz autók szarok, ahhoz képest úgy szolgált hogy egy rossz szavam nem lehetett.
A 2.3-as és a 3.0 literes motor az Iveco motor, de a 2.3-ast csak a Fiat Ducatoba szerelték. A Boxer és a Jumper csak a 2.2-es Ford motort kapta. A 3.0-s Iveco motor viszont mindegyikben volt.
Jövőre érik hogy lecseréljem a mostani autómat. Nézegettem is hogy mi a felhozatal és a három adott típusból (mint a topic címe mutatja) a legtöbb 2.2-es motorral van meghirdetve, és ez emlékeim szerint nem a legjobb választás. 2006 után gyártottakat néztem ha az számít valamit. Visszaolvastam 3 oldalt, máris találkoztam egy témába illő hsz-el.
Kérdés hogy felejtsem el teljesen a 2.2 motorosakat vagy csak a 2.2 Ford motorosok a szarok?
Én mint használó (nem hozzáértő) ki tudom szűrni egy hirdetés alapján hogy Ford motoros vagy sem? Vásárláskor lesz velem szerelő.
Köszi az észrevételt. Azon túl vagyunk.... Diagnosztika megtörtént porlasztó kalibrációs hibát írt. Üzemanyag szűrő cserélve és porlasztó bevizsgálva. Minden ok. És annak ellenére 3300-3500 közt bedadog és leáll, de van amikor más fordulatszámon is berángat akkor viszont nem áll le.
Ez már a legújabb Boxer az én progim csak a facelift elöttieket tudja, 2013-ig.
Amúgy sokszor függ a felszereltségtől, a motor verziótól és a bódé kivitelétől, hog éppen mit akasztanak egyes biztosítékokra.
Na ez az hogy a motortéri biztosítéktábla de ez egy fakultatív biztosíték foglalat amit még az autodatában(jogtiszta frissített verzió!)sincs benne!
Az hogy a foglalaton F1-ként szerepel az nem mond semmit!
Annyit tudtam kideríteni hogy gyújtás utáni pozitív és egy piros 1,5 -es vezeték ami a fő kábelkötegbe megy! A homlokfalon bemegy a műszerfal felé! Na itt adtam fel! Három napja nem verte ki a biztit de komoly próbakörre még nem mentem vele!
Diag, diag, diag ez a 3 varázs szó.
Nem fog ez másképp menni.
Keress valakit aki meg tudja oldani.
Nagy valószínűséggel lesznek betárolt hibakódok, az majd segít elindulni a megfejtésben.
Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2006-os 120 le-s 2.2-ccm Peugeot Boxer!
Probléma a következő: 3000-es fordulatszámon felett néha berángat és megáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra indítani nem indul és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indul.
Találkoztatok hasonló jelenséggel? Valakinek valami ötlete mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!