Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bzotya72 Creative Commons License 2020.01.09 0 0 21338

Köszönöm szépen a segítséget! 

 

😁

Előzmény: majkel (21337)
majkel Creative Commons License 2020.01.08 0 0 21337

Esetleg itt próbálkozz, biztos meg tudják oldani.

Előzmény: Bzotya72 (21336)
Bzotya72 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 21336

Sziasztok! 2004 es 2.3jtd ducatóba keresek kormánykardánt de az alsót. Sajnos a felső van sok helyen. Azt nem tudom, hogy a felső és az alsó ugyan olyan-e? Előre is Köszönöm szépen! 

Rumcice Creative Commons License 2020.01.05 0 0 21335
diogabi76 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 21334

Hibamentes BUÉK a fórumtársaknak!

Esetleg tudja valaki, hogy hátsó dupka ajtó központi zár vezetéke hol futhat? Az ajtó zsanérnál el volt szakadva a csuklóban, megcsináltam, de még mindíg nem jön a delej. Többi ajtó záródik, a jobb hátsó lámpánál bemegy a kábel /egy sárga és egy szürke talán) a kábelkötegbe, ami elmegy lefelé.

A központi zár doboza hol rejtőzik 244  maxi dobozosnál, aki találkozott már ilyennel?

Köszi a segítséget.

Előzmény: diogabi76 (21333)
diogabi76 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 21333

Szia!

 

Köszönöm szépen a segítséged, meglett, találtam közben külföldi vidót, így becsorgattam az új, 3L olajat.

A régi gazdi nem cserélte, ezért én megtettem, egy hangyafütyülőnyit könyebb lett a váltás érzet, de még mindíg nehéznek találom.

Beültem utána a kis opelembe és majdnem letörtem a váltókart :))

Tapasztalt már valaki olyat, hogy minden sebességben erősebben kell tolni a váltókart?

Nem reccsen a fokozat, szépen veszi, de nem lehet kapkodni vele.

Lehet, hogy a kuplung nem emel ki rendesen? Fene tudja.

Előzmény: farkasnadrág (21332)
farkasnadrág Creative Commons License 2020.01.02 0 0 21332

Helló!

 

Keresd meg a rükverc jeladóját / a vezetéket végigköveted / mellette látható egy fekete műanyag kupak, ez a szuszogó kupakja, ezt lepattintod és már töltheted is bele a 2.75 liter, 75-w90 olajat.

Előzmény: diogabi76 (21331)
diogabi76 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 21331

Sziasztok. Tudnátok segíteni, hogy 2.8as 2005ös ducatoban hol van a sebváltó olajbetöltési lehetőség? Köszi előre is. BUÉK

 

justsaw Creative Commons License 2019.12.24 0 0 21330

Akkor a 2.2-t hanyagolom, a Citroentől egyébként is ódzkodtam, nem is tudom megmondani miért, engem nem érdekel a származása, mikor anno megvettem a Ducatót a sok okos jött hogy az olasz autók szarok, ahhoz képest úgy szolgált hogy egy rossz szavam nem lehetett.

 

Köszönöm!

Rumcice Creative Commons License 2019.12.24 0 0 21329

A 2.3-as és a 3.0 literes motor az Iveco motor, de a 2.3-ast csak a Fiat Ducatoba szerelték. A Boxer és a Jumper csak a 2.2-es Ford motort kapta. A 3.0-s Iveco motor viszont mindegyikben volt.

Előzmény: justsaw (21328)
justsaw Creative Commons License 2019.12.24 0 0 21328

Üdv!

Jövőre érik hogy lecseréljem a mostani autómat. Nézegettem is hogy mi a felhozatal és a három adott típusból (mint a topic címe mutatja) a legtöbb 2.2-es motorral van meghirdetve, és ez emlékeim szerint nem a legjobb választás. 2006 után gyártottakat néztem ha az számít valamit. Visszaolvastam 3 oldalt, máris találkoztam egy témába illő hsz-el.

Kérdés hogy felejtsem el teljesen a 2.2 motorosakat vagy csak a 2.2 Ford motorosok a szarok? 

Én mint használó (nem hozzáértő) ki tudom szűrni egy hirdetés alapján hogy Ford motoros vagy sem? Vásárláskor lesz velem szerelő.

Előre is köszönöm és Boldog Karácsonyt!

Rumcice Creative Commons License 2019.12.08 0 0 21327
bergli Creative Commons License 2019.12.08 0 0 21326
Hello. Tudja valaki hogy mikori évjárat lehet a 8140 27 2100 as motor kód? A kérdés milyen számú porlasztó csúcs való bele. 2,5td
majkel Creative Commons License 2019.11.20 0 1 21325

Khmmm….. Pxxx?

Azóta volt ellenőrizve, hogy vissza írt bármit?

A téma bonyolultságáról meg annyi, hogy olvasd el ezt, csak mint egy szösszenetet.

Előzmény: Egyed Zoltán (21324)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21324

Igen csak ennyit. Porlasztó kalibrációs hiba. 

És hidegen nem csinálja csak amikor eléri az üzemi hőfokot. 

Előzmény: majkel (21323)
majkel Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21323

Mi volt a hibakód?

Csak ez az egy hibakódot írta, semmi mást?

Előzmény: Egyed Zoltán (21322)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21322

Nem! Akkor motorvezérlő kommunikációs hibát írt. Most meg porlasztó kalibrációs hibát...

És csak melegen áll le azt nem írtam.... 

Előzmény: majkel (21321)
majkel Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21321

Ugyan az a hiba tért vissza tökéletesen?

Előzmény: Egyed Zoltán (21320)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21320

Igen egy éve kapott egy új motor vezérlőt. Eddig működött rendesen....

Előzmény: majkel (21319)
majkel Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21319

Nem foglalkozom ilyenekkel csak a saját életemet látom el.

Most viszont elolvastam a hozzászólásaidat és azt látom, h ezt a témát 1 éve kezdted.

Akkor egy összegányolt motorvezérlőről írtál.

Azt rendbe rakattad?

1 év alatt nem találtál senkit, aki bevállalná a gépedet és megkeresné a pontos okát a hibának?

Az, hogy a porlasztók be lettek vizsgálva, meg üzemanyagszűrőt cseréltél nem jelent semmit.

Volt egy hibakódod ami egy áramköri hibát jelez, nem egy konkrét alkatrészre utal.

Nem szűnt meg a hiba, tehát máshol van a probléma úgy tűnik.

Lehet, hogy kontaktos valami, üzemanyag nyomásokat kellene mérni és még ezer más dolgot megnézni.

Ez sajnos nem fog menni csak úgy, hogy megfelelő kezekbe kerül az autó.

Próbálj érdeklődni az autószerelős topikban, hát ha bevállalja valaki.

 

 

 

Előzmény: Egyed Zoltán (21318)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.19 0 0 21318

Most olvasgatom a hozzászólásaid.... Te ilyenekkel foglalkozol? Válasz is ilyent? Helyileg merre vagy? 

Előzmény: majkel (21313)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.19 0 0 21317

Köszi az észrevételt. Azon túl vagyunk.... Diagnosztika megtörtént porlasztó kalibrációs hibát írt. Üzemanyag szűrő cserélve és porlasztó bevizsgálva. Minden ok. És annak ellenére 3300-3500 közt bedadog és leáll, de van amikor más fordulatszámon is berángat akkor viszont nem áll le.

Előzmény: majkel (21313)
majkel Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21316
Motortéri biztosíték tábla.
Elméletileg R7 relé hely és F21 bizti.
Előzmény: Boxer66 (21309)
majkel Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21315
Ez már a legújabb Boxer az én progim csak a facelift elöttieket tudja, 2013-ig.
Amúgy sokszor függ a felszereltségtől, a motor verziótól és a bódé kivitelétől, hog éppen mit akasztanak egyes biztosítékokra.
Előzmény: ballanto66 (21314)
ballanto66 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21314

Na ez az hogy a motortéri biztosítéktábla de ez egy fakultatív biztosíték foglalat amit még az autodatában(jogtiszta frissített verzió!)sincs benne!

Az hogy a foglalaton F1-ként szerepel az nem mond semmit!

Annyit tudtam kideríteni hogy gyújtás utáni pozitív és egy piros 1,5 -es vezeték ami a fő kábelkötegbe megy! A homlokfalon bemegy a műszerfal felé! Na itt adtam fel! Három napja nem verte ki a biztit de komoly próbakörre még nem mentem vele!

Ja és köszi a reakciót!

 

 

 

 

 

Előzmény: majkel (21311)
majkel Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21313
Diag, diag, diag ez a 3 varázs szó.
Nem fog ez másképp menni.
Keress valakit aki meg tudja oldani.
Nagy valószínűséggel lesznek betárolt hibakódok, az majd segít elindulni a megfejtésben.
Előzmény: Egyed Zoltán (21312)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21312

Sziasztok!

Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2006-os 120 le-s 2.2-ccm Peugeot Boxer! 

Probléma a következő: 3000-es fordulatszámon felett néha berángat és megáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra indítani nem indul és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indul.

Találkoztatok hasonló jelenséggel? Valakinek valami ötlete mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!

majkel Creative Commons License 2019.11.12 0 0 21311

HA látszódna a képen a biztosíték hely száma, vagy ide beírtad volna, úgy könnyebb lenne.

Ez a motortéri biztosíték tábla mint látjuk.

Előzmény: ballanto66 (21308)
Boxer66 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 21310

2,2 HDI 120 Le puma motort messze kerüld el !

Előzmény: linxz (21205)
Boxer66 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 21309

Sziasztok !

2010-es 2,2 hdi puma motoros, dobozos boxerom van.
hol találhatom meg az alacsony nyomású üzemanyag szívattyú reléjét ?
Válaszokat előre is köszönöm !

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!