Na végre sikerült hazajutnom husvétkor, és összehozni a szabadonfutó hacket. Mint kiderült denso lendkerekem van, mákom volt, egy srácnak rossz lehúzót küldtek az nsr-jéhez, jófogáson meglett occón. Egyébként égvilágon sehol 35x1,5ös. Most tekeri faszán, kiváncsi vagyok meddíg.
Viszont ha megint lekell venni, a rögzítő lemez cserés lesz annyiszor volt már ki-be hajtogatva. Van ezzel más mocinak egyezés, vagy muszály a bontott?
Következő az első telo lesz, az egyik picit ereszti fent az olajat, meg a porvédők is kiszakadtak a legutóbbi erdőzéskor. Paioli levegős telom van, aszthiszem csak dakotába rakták abból is csak az ER-be. Ha találkoztatok már vele szivesen veszem az infokat. Olaj a kérdés, a marzocchiba hanyast raktok?
Netán lenne még aki ilyen döggel játszik, pár info olaszoktó':
Két személyel nem a legkényelmesebb ,de egy enduro se kényelmes úgy.
Volt japánom is ,na azzal ment a szopás,de azt is szerettem A gilera teljesen más,szerintem korát meghazudtoló technike,erős pörgős gép.Japánból ezek az évjáratok le vannak maradva vagy 10 évet.
Akkor igazán megpróbálhatnál rábeszélni az RC600-ra. :-DDD
Lenne is egy kérdésem: kétszeméllyel az RC600, milyen? Ülésen lehet alakítani, ha az nem kényelmes, de amúgy váznyúlvány, lábtartók, stb. alkalmassá teszik kétszemélyes használatra? Én vagyok mondjuk 80kg asszonypajti meg olyan 50kg körül - úgy gondolom ez nem okozhat gondot, ugye?
Egy DR750-esem van...darabokban. :/ Azzal nem volt gond a kétszemélyes túrázás, csakhát terepen előjön a súlya. ;) És nagyon könnyíteni nem lehet rajta, a váz, a blokk mind nehezek. Aztán a síktolattyús gyorsítóspriccnis karbi egy kicsit betett a 100e km-t futott vasnak, a felújítás meg igencsak döcögősen halad (ez egy finom megfogalmazás volt.)
Ha jól tudom MuZ kollégának volt mind2 paripája, de ő is úgy eltűnt az internetes motoros oldalakról...
Akármilyen meglepő, azért írok mert kinéztem egy eladó RC600-ast. :) Mi a tanács, mit nézzek meg rajta? Önindítónak milyen előjele lehet, ha a szabadonfutójának nincs sok hátra? :) Vezérműszíjat gondolom ajánlatos rögtön cserélni.
Szia!Köszi, időközben rámértem nekem 35-ös menet van a lendkeréken, szemre 1,5 mentrikus. Megpróbálom majd egy csavaranya-csapágylehúzó kombóval leugrasztani, de sajna én győrben motor meg otthon 200kmre. (Egyébként az otthon Cegléd környéke)
Valaki említette a skoda főtengely szimering-rugót hogy jólehet a görgőskosárra. Melyik skoda?vagy valami méretet esetleg tudnátok mondani? Van egy csere fogaskoszorúm a görgők meg majd meglátjuk hogy néznek ki.. :)
Sziasztok! Szintén szabadonfutó problémám van, csak lehúzó nélkül a deknit se tudom levenni :/ Lehúzóhoz tudnátok menetemelkedést, mértetet mondani? Nekem szimplán elpörög az agyon a görgő, ez megérhet még egy rugócserét? köszi