Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lászló6508 Creative Commons License 2024.07.14 0 0 597

Multi kormány javító szakembert keresek!

Tudna valaki Budapesten? Előre is köszi!

 

petard76 Creative Commons License 2023.06.12 0 0 596

Végülis csak feltettem a gyári tetőcsomagtartó léceket, szerintem nem lett rossz. 4 keresztlécet használtam - azok is a gyári javasolt, persze utángyártottként vettem, mert sokkal olcsóbb. Sikerült az árnyékolót is több probálkozás után egész jól rögziteni. Ha valakit érdekelnek a részletek akkor tehetek fel több fotót.

petard76 Creative Commons License 2021.09.15 0 0 595

Tud valaki olyan céget aki Pathfinderre 4x4 típusú tetőcsomagtartót kínál és esetleg szerel is. Ha lehet valami olyasmi mint az alábbi linken lévő:

 

https://offroadshop.eu/hu/2302-teto-csomagtartok

 

Pathfinderre egyszerűen nem találok ilyen megoldást. Az én kocsimon nincsenek fent a gyári tetősínek - szereztem bontottat, de direk nem tenném fel csak végső esetben. Jobban tetszene egy laposabb 4x4 típusú tetőcsomagtartó.

tatatatata Creative Commons License 2021.08.28 0 0 594

hello.valiki tudna ilyen dologban segiteni. van egy pathfinderem 2011 es evjarta es ilyen 120km es sebessegnel visszaengedem a gazpedal olyan fura rezonaciot erezni. es nem tudok rajonni hogy mi lehet.valaki talalkozott ilyennel. koszi

petard76 Creative Commons License 2021.08.27 0 1 593

petard76 Creative Commons License 2021.08.27 0 0 592

petard76 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 591

Ha jól emlékszem a fórum korábbi írásaiban voltak javaslatok a megfelelő olajra. Elég fontos az olaj összes paraméterét figyelembe venni, nem csak a viszkozitását. Az alábbi Total olajat a guru - Kelemen Zsolt tette a kocsimba.

petard76 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 590

Az én 2007-es Nissan Pathfinder-embe a következő olaj került. A pontos mennyiség benne van a kezelési könyvben - a diffi meg váltóolajok is, most nincs kéznél. Amikor lesz időm beírom. 


leskop Creative Commons License 2021.08.11 0 0 589

milyen?

Előzmény: leskop (588)
leskop Creative Commons License 2021.08.11 0 0 588

Üdv!

Van egy Nissan Pathfinder 2009-es 2.5d gépkocsim. 

Meg tudja valaki mondani ilyen motorolaj és mennyi kell bele?

ill. a difibe is.

 

Köszönöm.

Mafia05 Creative Commons License 2021.07.09 0 0 587

Hali! 2.5dci vezérműlánc cserénél az új vezérlés szettekben nem látom a vákum pumpa lánckerekét az egy sorosat kiváltani egyik gyártó sem adja hozzá, ezt hogy szokták megoldani?

petard76 Creative Commons License 2021.06.24 0 0 586

Adaba, ha nem tudod az előéletét akkor költséges lesz. Javaslom olvasd el a totalcar népítéletben amit írtam: https://nepitelet.hu/autok/nissan/pathfinder_2005/nyugdijazott_vam_es_penzugyor/

 

A manuális váltó jó, mert akkor nem kell foglalkozni a hütővíz / váltóolaj összefolyás problémával. Viszont a vezérműlánc csere  - illetve a duplasorosra upgrade nagyon, nagyon ajánlott. Ezt jó esetben 450K forint - innen indul és nagyon kevesen értenek hozzá. Aztán olajfolyások, csapágyak, stb - nagy autó, kb. minden elég drága lesz. Ha az ember rendbe teszi akkor lesz egy jó terepjárója. Nekem nagyon bejön a formája, de nem volt a legjobb vétel, 2 év után nagyábból összeállt, viszont nemrég megint elkezdődőtt valami kis olajfolyás a központi difi részen...

Előzmény: Adaba (585)
Adaba Creative Commons License 2021.05.05 0 0 585

Üdv, 

Érdeklődnék hogy így 2021-ben mennyire megbízható, illetve mennyire éri meg vásárolni egy 2005-ös 340 eKm futott Pathfindert?

Kinéztem egyet, bár még nem volt szerencsém megnézni, 2.5 D, manuális 6-os váltóval, tudom ez eddig elég felszínes dolog, illetve hogy ki volt a gazdája illetve mennyire figyelt oda rá, de ezeken a dolgokon kicsit túl lépve mire érdemes oda figyelni?

Előre is köszönöm a választ!

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.21 -1 0 584

Sziasztok!

 

 

Elnézést az OFF-ért. A nagyobb DCI motorokat is kiváló eredménnyel hangoljuk, így lehet a cikk érdekes számotokra is.
 

Új cikkünk:  Nissan / Renault 1.5 DCI chiptuning, esettanulmányok, mérések, sztorik, videók – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"A Nissan / Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.  

Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  


 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip #nissan #dacia #renault #1.5 #dci

petard76 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 583

       Mint korábban említettem, műszaki vizsga előtt állok - sajnos még mindig. Tettem egy kisérletet a vizsgára, de el lettem zavarva, mert fóliázva van az autó a B oszloptól hátrafele - és semmi műbizonylatom nem volt hozzá. Tanulság az olyanoknak mint én, hogy vásárláskor, ha fóliázott autót veszünk, kérjünk hozzá műbizonylatot is.

Egyelőre ott tartok, hogy újrafóliáztattam az autót ugyancsak a B oszloptól hátrafele aminek lett egy jó és egy rossz eredménye. A jó az az, hogy van műbizonylat és sokkal szebb az autó - a régi fólia szakadt és hólyagos is volt. A rossz dolog az meg az, hogy amikor leszedték a régi fóliát az lehúzta magával a fútőszálat is. A másik tanulság számomra ebből az, hogy sikerült nagyobb kárt csinálni a kocsiban mint hasznot, ezért soha, de soha nem fogok ezentúl fóliázott kocsit venni, illetve nem fogok fóliáztatni. Tanuljatok ti is az én hülyeségemből. Jövőhéten újra műszakivizsgázok, remélem most sikerrel.

petard76 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 582

üdv, remélem lesz egy kis élet a fórumon. A Kelgmen Kft. adatait, cím, telefonszám megtalálható itt: https://www.autoalkatresz.hu/kelgmen_kft-10102/cegadatok

Előzmény: Boby1978 (581)
Boby1978 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 581

Szia!2003-as YD motoros Nissan pick-up vezérlését szeretném én is cserélni duplasorosra.Nincs még semmi gondom vele,de az előzőbd már 140ezer km van.Tudnál telefonos elérhetőséget adni?

Előzmény: petard76 (579)
petard76 Creative Commons License 2021.01.26 0 0 580

Épp műszaki vizsga előtt állok. Egyelőre nincs komolyabb átalakítás a Pathfinder-emen (kivéve egy nem gyári fellépő), de kiváncsi lennék kinek milyen tapasztala volt különbőző átalakításokkal? Gondolok például futómű emelésre, csörlő stb.  

petard76 Creative Commons License 2021.01.22 0 1 579

Megtörtént a duplaláncosítás a 2007-es Pathfinder-emen. A korábban fórumon olvasott Kelgmen Kft-nél. Eddig minden rendben. Csatolok egy képet az előtte és utána állapotról.


szamika01 Creative Commons License 2020.07.03 0 0 578

Sziasztok. Nekem is 2005-os , 2,5 dieselem van. Hetfon kidobot 2 hibat a kocsi meg rangatott. Fotengely impulzus jelado. Uzemanyagpumpa hiba. Jeladod kicsereltem. Hibat toroltem. A kocsi 100 km utan leall. De ujra indul. Hiba uzenet nincs

Tamás141 Creative Commons License 2020.04.18 0 1 577

Sziasztok!

 

2005-s Pathfinderem van. A gondom, hogy alapjáraton is rázkódósabb lett, de menet közben beremeg az egész kaszni. 110 felett annyira rázkódik az egész, hogy a visszapillantóba nem lehet látni. A kerék centrírozás,  gumicsere, kardánkereszt csere, kerékcsapágycsere, komplett kuplung csere után vagyok ezekkel minddel volt "gond", de nem eget verő.

Most még a motortartó bakok cseréje ami következhet, vagy valakinek van tapasztalata, ötlete?

A bakokat összeköti valami vékony cső (vákuum cső) ennek mi a szerepe, ha komoly szerepe van akkor az nem lehet gond?

 

Már, rendeltem 2 db bakot, amit Navarrára és R51-re hirdettek, de nem voltam elég körültekintő (nekem másik fajta kell) és most megmaradt, ha esetleg valakinek kell bekerülési áron (34.000 Ft a kettő) átadom. Mellékelem a képet.

 

Előre is köszönöm! Üdv.

 

petard76 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 576
Előzmény: Hoyer (574)
petard76 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 575

A 2007-es pathfinderemhez nem találok szimeringeket - konkrétan a kihajtás, illetve differenciál szimeringek. A szerelőm megrendelte, de 3-4 hónap mire megérkezik. Van valakinek esetleg tudomása, honnan lehetne beszerezni gyorsabban?

Hoyer Creative Commons License 2019.12.21 0 0 574

Sziasztok 

2005 autóban a gyári navis rádió és cd sem müködik. Mivel lehet kiváltani? Illetve müködöképeset keresnék.

Swaci10 Creative Commons License 2019.12.13 0 0 573

Üdv!

 

2007 es 2,5 patfinderböl szép lassan elmegy a hűtővíz

Nincs szivárgásnak jele olaj és víz tiszta.

 

Őtletek?

Pathfi Creative Commons License 2019.12.07 0 0 572

Sziasztok! Segítsen valaki, ha tud! Egyik este leálltam a Nissan Pathfinderrel, már reggel nem indult. Kulcs jel villogott, cseréltem elemet a kulcsban, semmi. Most szervíz jel villog... Ötlet? Köszi.

astra 14nz Creative Commons License 2019.10.13 0 0 571

Sziasztok.

 

Belépő levegő hőmérséklet 16 c fok (Maf sensor)

beömlő levegő hőmérséklet 80 c fok  ????????

ezt mi méri.

köszönöm.

astra 14nz Creative Commons License 2019.10.13 0 0 570

A vezérmű láncot nem írtam de azzal kezdtem kb 5000 km van benne.

astra 14nz Creative Commons License 2019.10.13 0 0 569

Sziasztok.

Csak tanulság véget olvassátok el a szerviz eljárást.!!!!!!!!!!!!(tisztelet a kivételnek).

 ez egy mérnök .

https://autotechnika.hu/cikkek/diagnosztika/12266/hidegen-nem-indul-es-nincs-hibakod

 

sa-gx180 Creative Commons License 2019.10.13 0 0 568
Ha végig olvastad volna az összes hozzászólást, vezérműláncra gyanakodhatnál.
Előzmény: astra 14nz (567)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!