Keresés

Részletes keresés

Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.07.10 0 0 287

Akkor izgalmas lehetett. Én 1. helyről visszaestem a 12-ig, majd az esőnek köszönhetően 4-helyen autóztam, aztán motorhiba és végül 10. hely a 20-ból.

És ma meglett a 4. pole az 5. futamon:D:D

Előzmény: Törölt nick (286)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.08 0 0 286

Nem számítottam arra, hogy felszárad a pálya, de egészen jól jött, majdnem pontot is szereztem, holott még eszem ágában sincs. A rajtra 145 litert tankoltam, így a felszáradáskor még 6% üzemanyagom volt a kiírás szerint, tehát elég jókor jött a felszáradás, hirtelen a 6. helyen találtam magam, de ekkor elfüstölt az autóm, amire mondjuk előreláthatólag jócskán volt esély.

Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.07.07 0 0 285

Na én ilyen retúrt nem kérek:D

Előzmény: Törölt nick (284)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.03 0 0 284

Igen, ha ennyit buktál ilyen beállítással, akkor sokan magas riskekkel mennek, ami a te malmodra hajtja a vizet. Mostanában elég sok olyat látok, aki ilyen fegyelmezetlen módon versenyez (gazdálkodik), sőt a sok átrendeződés miatt sokan fel is jutnak amatőrbe, ami persze jellemzően csak retúr jegy ilyenkor.

Előzmény: Nagy Ákos. (283)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.07.02 0 0 283

Törj előre beállítással indultam 2. helyről, kemény gumival, 121l benzinnel, 0 riskkel. pár körön belül 14. helyig csúsztam:D:(

Egyébként azt látom, hogy legalább 4-5 ember brutális riskeket használhat. Sokat hibáznak, és akad meghibásodás is. Ebből feltételezem.

 

 

Előzmény: Törölt nick (282)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.01 0 0 282

És most is ennyit használtál, így estél vissza 10 helyet?

Előzmény: Nagy Ákos. (281)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.07.01 0 0 281

Köszönöm. Törj előre rajtstratégiát szoktam használni;)

Előzmény: Törölt nick (280)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.01 0 0 280

Olvastam, hogy nagyon visszaestél a rajtnál. Én is sokáig szenvedtem ezzel, és bosszantó a dolog, ezért elmondom a tapasztalataimat. A CT fügvényében lehető legnagyobb rajtrisket kell választani, ami nálam így néz ki:

 

CT<=35 - Törjön előre!

35<CT<=65 - Előzzön, ahol tud!

65<CT - Védd a helyed! Bár olyan pályákon, ahol könnyű előzni, sokszor inkább "Elkerülni a bajt!" rizikót választok 100-as CT mellett, mert előfordult már CT=100 és "Védd a helyed!" kombinációban rajtbalesetem.

 

Persze gondolom több dologtól is függ ez is, szóval szerintem jó ha mindenki pontosabban kitapasztalja ezt magának, de szerintem kiinduló alapnak ez jó neked is.

Előzmény: Nagy Ákos. (279)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.28 0 0 279

Legyen úgy ahogy mondod:D Sejtettem a magas risk-eket, mert gondolom a szezon 1. futamán ok nélkül nem füstölhetnek ketten is. Sajnos már csak két futamig tart a szerződése a pilótámnak. Továbbá a jó eredmény miatt 72-ről felment 80-ra az OA. Megint megvan a pole:D 121l üzemanyaggal, kemény gumival:D Nem hinném, hogy nyerni fogok, mert versenyen szörnyen lassú, azért 5. helyet reálisnak érzem. Viszont annak köszönhetően az OA átlépné a 85-öt. Most nem látok jó pilótát a piacon így hosszabbítanom kell vele még a futam előtt. 

Kitartást a nevelgetéshez....... Nagyon cool a gumigyártók körüli eszmefuttatás a gpro honlapján:)

 

Előzmény: Törölt nick (273)
xurom Creative Commons License 2015.06.28 0 0 278

Ráadásul csak CT70.

Előzmény: Törölt nick (277)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.28 0 0 277

Ezt hogy csináltad? Ilyet még nem láttam, főleg első futamon. :)

Előzmény: xurom (276)
xurom Creative Commons License 2015.06.27 0 0 276

Kör 11 A motorborítás megsérült és cserére szorul

Kör 34 Az első szárny eltörött és ki kell cserélni

Kör 69 A motor vesztett az erejéből (~77%-os kopottságnál)

xurom Creative Commons License 2015.06.27 0 0 275

3 random.

Előzmény: Törölt nick (274)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.27 0 0 274

Te az vagy, akinek 2 kiállás helyett 4 lett a vége?

Előzmény: xurom (270)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.27 0 0 273

Nem kell csalódnod. Ha megvan a tempód, akkor a győzelmek is jönni fognak, amikor másoknak elfogy a forrásuk, miután most vélhetően nálad nagyobb CT-vel mentek. Egyébként amatőrben sem nagy dolog a dobogó, csak mivel most ezt a pilótát még nevelnem kell (95-ös átlaggal vettem a lehetséges 110 helyett), az majd később jön.A pilótavásárlással kapcsolatban pedig már legalább tudod, hogy hasonlót kell keresni, de szerintem várd meg, amíg lejár a szerződése, hogy ne kelljen végkielégítést fizetni neki, meg akkor talán könnyebb is szerződtetni. Persze ha akkor nem sikerül, akkor kapsz egy sz@r véletlen pilótát.

Előzmény: Nagy Ákos. (272)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.27 0 0 272

Szia!

Igen 0 volt a CT! Azért pole-ból indulva kicsit csalódás. Rookie-ban a 3. hely gondolom könyebb, mint a te szinteden a 19.. Mindenesetre még midig nézem a pilótákat hátha találok olcsóbbat.

Előzmény: Törölt nick (271)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.27 0 0 271

Ez a 3. hely ideális kezdés, főleg ha 0, vagy ahhoz közeli CT-vel mentél, csak maradj türelmes.

Én egy kiállással mentem keményen, mert 0 CT-vel kibírta. Csak a szezon utolsó harmadában tervezek pontot szerezni, addig alacsony CT-kel próbálok javítani az anyagi helyzetemen, a teszteléssel párhuzamosan. Ehhez képest az 19. hellyel elégedett vagyok, mert bár szeretnék rendre az első 20-ban végezni más a szezon első felében is, de nem hittem, hogy ezt 0 CT-vel meg tudom most tenni.

Előzmény: Nagy Ákos. (269)
xurom Creative Commons License 2015.06.26 0 0 270

Nem lesz eső.

Kemény és 2 kiállás nekem.

Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.26 0 0 269

Ja és közepessel megyek, két kiállással. Nem merem a lágyat kockáztatni. Nagyon meleg lesz. És úgy számolom, hogy az eső csak az utolsó 3-6 körre ered el ha egyáltalán elered, és még el is állhat, ezért inkább kint maradok száraz gumival arra a pár körre.

Előzmény: Nagy Ákos. (268)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.26 0 0 268

Na sikerült pilótát találnom:) Q1-en 1. Q2-n 1. hely és PÓÓÓÓLE:D. A 2. helyezett 1,7sec-re mögöttem:D Na végre:D Köszönöm a tippeket:D 

Úgy lesz ahogy mondod......csak remélem nem lépnek le;) Szorítok neked a gumifajták kísérletezéséhez...

Előzmény: Törölt nick (267)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 267

Simán lehet olyat találni, akivel egyből feljutsz, csak jól válaszd meg! Aztán használj alacsony CT-t, ne zavarjon, hogy néhányan az első futamokon lelépnek, őket meg fogod előzni az összetettben a szezon második felében. Én is így jutottam fel rookieból, de amatőrből is.

Előzmény: Nagy Ákos. (266)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.24 0 0 266

Köszönöm! Hasznos volt. Első körben megpróbálok olyat szerződtetni akivel egyből feljutok, ha nem megy akkor szerzek tehetséget akit nevelgetek. Max 500000$ fizuval.

Előzmény: Törölt nick (265)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.24 0 0 265

Nem muszáj megfogadni a pilótaszerződtetési tanácsaimat, de tudom hogy ez nehéz dolog kezdőként, ezért megpróbálok ebben segíteni. Szerintem rookieban amire leginkább figyelni kell az a tehetség, mert az nem fog változni a továbbiakban, a többit meg lehet alakítani, illetve nagyon fontos még a fizetés, főleg ha hosszú távra tervezel az adott pilótával.

Ha hosszú távra tervezel, akkor a tehetség szerintem 130-170 között ideális. A 120-130 kell a megfelelő teljesítményhez, 170 fölött meg azért nem érdemes, mert nagy előnyt az már inkább csak esős futamokon jelent, viszont az OA-t nagyon emeli, és korlátokat okoz. Emellett azért persze figyelni kell a többi tulajdonságra is. Kell egy jó kiinduló koncentráció, mert szerintem azt kell először feledzeni, illetve szerintem annál jobb, minél nagyobb a tapasztalat a technikai betekintéshez képest.

Ha csak egy feljutós pilótát akarsz, akkor a tehetség szerintem elég 110-140 körül, legyen magasabb koncentrációja, meg kell neki edzeni majd egy minimális erőnlétet (5-10).

Előzmény: Nagy Ákos. (264)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.23 0 0 264

Lajos! Tanácsod meghallgattatásra talált. Ugyanis utolsó futam után akartam -15millióra jutni, hogy rendezzem a pilótám overálját ( no nem amit anyukája adott neki;), de ekkor már nem engedett költeni a rendszer semmire:(. Így elvesztettem a nevelni szánt pilótámat, Michelisz Gábort a szezon reset során. Most valóban újat fogok szerződtetni. Nagy lecke volt. Legközelebb utolsó verseny előtt rendezek mindent......

Előzmény: Törölt nick (261)
xurom Creative Commons License 2015.06.14 0 0 263

Nem hiszem, hogy érdemes lenne kísérletezni.

Most cserélném le ezt a drága sofőrt és vennék egy olyat, amelyik nevelhető és feljutsz vele CT0-ával. Erre minden lehetőség megvan. (Számtalan példa van rá, hogy rúkiban vásárolt pilótával Masterba is fel lehet jutni.)

A csoport (várható) erőssége is ezt indokolhatja.

Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.14 0 0 262

Köszönöm az infót! Lehet, hogy még a jövő szezonban is kísérletezek aztán megpróbálok felfelé indulni. Megpróbálnék 50millióval feljutni a kitűzött szezonban és már van is rá teóriám. Addig gyűjtöm a pálya adatokat, tanulom a szárnyeltolásokat időjárástól függően pályánként, valamint ahogy látom a szponzori tárgyalások kitanulásához is idő kell. Márpedig jó szponzorokkal a hátam mögött akarok felkerülni. Már ammondó vagyok, hogy a feljutásra szánt évadban nem is fogok autót és épületet fejleszteni. Addig viszont Michelisz Gábor pilótámmal közösen tanulunk;)

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 261

Én nem hiszem, hogy hosszú távon sikeres tudsz lenni ezzel a pilótával, ezért valóban jobb lenne egy újat szerződtetni a szezon végén, ha tudsz. Tehetségnek elég lesz 140-160 körül, de az se vészes, ha valamelyest ez alatt van. Figyelembe kell venni, hogy a koncentráció edzések során csökken az erőnlét, ami pedig egy nagyon fontos tulajdonság.

Ugyanakkor szerződtethetsz olyan pilótát is, akivel csak feljutsz, és később ott szerződtetsz másikat. Nálam így alakult, és mondhatom, hogy az amatőr bőven jó arra, hogy pilótanevelésbe kezdjen az ember, ha meg rookieban kezded, akkor amatőrben jó eséllyel megválsz tőle, mert nem fogsz tudni olyan gyorsan feljutni proba, hogy ne hagyjon el előtte. Vannak akiknek ez sikerült, de azok nagyon rutinos játékosok.

 

A piteknél lévő gumi- és benzinállapot meg kell, hogy legyen, a verseny végire én nem is emlékszem, hogy ki szokták-e ilyenkor írni, de mivel úgy van írva, hogy "leintéskor" elképzelhető, hogy nem. Pedig nyilván jó lenne, és semmi rendkívüli nem lenne abban, ha a kiesés helyzetében lévőt is megadnák.

Előzmény: Nagy Ákos. (260)
Nagy Ákos. Creative Commons License 2015.06.11 0 0 260

Sejtettem, hogy elrontottam. Ő már a negyedik pilótám. Ő volt a létező legjobb magyar sofőr és nem tudtam ellenállni. Nagy Michelisz szurkoló vagyok:) Úgy voltam vele, hogy ennek a szezonnak úgyis lőttek és jövő szezon felére már tudna csinálni valamit. Egyébként nem vártam tőle semmit és mégis majdnem pontot szereztem volna ha nincs futómű törés miatti defekt.

Azt mondjátok felejtsem el? Vegyek egy 5.-et a szezon vége előtt?:D Profi szerződéskötő leszek ha ez így folytatódik:D

 

Más:

Meg tudja mondani valaki, hogy mi történhetett? Ez az 1. versenyanalízis mikor nem látom mennyi üzemanyag és milyen kopottságú gumi maradt hátra. Műszaki hiba miatti versenyfeladás miatt? 

Előzmény: xurom (258)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.10 0 0 259

"Szóval kiválasztod a szimpatikus gumiszállítót és kezded elölről az adatgyűjtést?"

Valószínűleg nem, csak nem olyan egyszerű az összefüggés, mint gondoltam. Pipirellin is észrevettem, hogy minél lágyabb keveréken megyek, annál pontosabban tudok számolni, tehát lehet, hogy eddig is rosszul számoltam, csak most ez markánsabban jelentkezik. Összegeztem a szegényes Yokohamás adataimat, de még nem találom a hibát okozó összefüggést.

"Szereztem egy új pilótát."

Igen, a pilóta fizetése magas, és nem csak azért mert rookieban vagy, hanem azért, mert minden egyes hosszabbításnál nőni fog, és mire amatőrös domina lenne belőle, nagyon maga lesz a fizetése. Igaz láttam már magas fizetésű pilótával amatőrben jól teljesítő menedzsereket, de az adatiból (tehetség) ítélve te őt nagyon hosszú távon akarod őt alkalmazni.

A tehetség egyébként túlzottan nagy, mert mire versenyképes lesz a többi értéke, addigra ki fog lépni a maximálisan megengedett OA értékből.

 

Egyébként az elvárt fizetésnél egy kicsit lehet alá menni, főleg ha bónuszokat ajánlasz neki, de kellőképpen alacsonyra ezzel nem tudtál volna menni.

Előzmény: Nagy Ákos. (257)
xurom Creative Commons License 2015.06.09 0 0 258

Ilyen fizetéssel nem szabad pilótát venni rúkiban. :(

Előzmény: Nagy Ákos. (257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!