Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bmrenault Creative Commons License 2024.01.08 0 0 13767

Alvázszám alapján kéne keresned. Legtöbb már rég 2töstömegüvel jön ki de tehetsz bele 1 est. Nyilván kicsit rázkódik nem olyan a komfort de olcsóbb.

Előzmény: Herqles (13766)
Herqles Creative Commons License 2024.01.08 0 0 13766

Remegés amúgy nincs. Jeladó gyűrűket megnézzük. Olajszint rendben. Vákumrendszer zöme felújítva.

Az alábbi tippet kaptam a terepváltó kapcsán: osztómű jeladók ellenőrzése.

Nagy kérdésem van: létezhet, hogy gyárilag nem kettőstömegűvel van szerelve, mert a cikkre keresve mindkettőt hozza, és egy kollégám most cserélt kuplungot és az övé egytömegű?

Bocsi, ha butaságot kérdezek...

Előzmény: Bmrenault (13759)
kombájnos Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13765

Így van a jövő héten kiderül. Majd megírom a fejleményeket. Én is napi szintem melóban használom, nem csak hétvégén diszkóba járni.

Előzmény: Bmrenault (13764)
Bmrenault Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13764

Akkor jövő héten kiderül.

l200 asokat is tolják a terepen azt elég sok hengerfejes lesz 150Ekm környékén.

 

Lehetne hegeszteni csak senki nem fizeti ki a gépmunkát.

 

Előzmény: kombájnos (13763)
kombájnos Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13763

380e km van benne. A régi is kb ilyen tájban lett hengerfejes, az egyik szelepvezetőnél volt elrepedve, nem lehetett hegeszteni másik állta a helyét. A jövő héten lesz bontva és belenézünk. Szerintem csak hengerfej tömítés cserével nem úszom meg.

Előzmény: Bmrenault (13761)
Bmrenault Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13762

Előzmény: Bmrenault (13761)
Bmrenault Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13761

Jaja bedolgozik a motor. Mit csináltál?

Ha van egy jó hengerfejed, akkor takaritani kell másik tömités azt gyia. Acél vonalzóval ellenőrizheted a síkot.

Előzmény: kombájnos (13760)
kombájnos Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13760

Nyolc szelepes mind a kettő. A III-as valószínűleg hengerfejes, bugyborékol a hűtő beöntőjénél a fagyálló, állandóan kinyomja a kiegyenlítőtartályba, és nincs fűtés sem. A II-esből még maradt egy blokk amin rajta a hengerfej is, ha úgy van akkor elviszem mind a kettőt nyomáspróbáztatni.

Előzmény: Bmrenault (13758)
Bmrenault Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13759

Remegés minden fokozatba jelentkezne. Ha leállítod kiengedett kuplunggal üresben van egy jellegzetes rántása.

Inkább a kerékkel lesz meg a sebsebéggel összefüggésben.

 

A jeladó gyűrű nem sérült? Ha sérült egy kicsit is más jelet kap a cucc és kis féknél is megy az abs pl. Meg szarakszik a kipörgésgátló.

 

3 ellenőriztetek az olajszintet? Vákumrendszer okés?

Előzmény: Herqles (13755)
Bmrenault Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13758

4d56 ja :D

Előzmény: kombájnos (13756)
Bmrenault Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13757

Ha nyooc szelepes d4 54 vagy mifaszom akkor ja.

2006 tól csinálták a 16 szelepest.

99 között meg a 115 közt a geos turbó meg az elektromos vezérlésű adagoló a különbség aszem.

140 lovasba meg gyári chiptuning van.

Előzmény: kombájnos (13756)
kombájnos Creative Commons License 2023.12.09 0 0 13756

4D56 motorkód az MK II-ben lévő 99 Le-s és a III-as szériában lévő 115 Le-s hengerfeje megegyezik, vagy nem is kompatibilisek? Köszönöm.

Herqles Creative Commons License 2023.12.05 0 0 13755

Sziasztok!

2022 januárja óta van egy 2010-es Pajerom (WG DI-D 3,2 INFORM10)(~258000km van most benne) Nagyon szeretem, és sok mindent kicseréltem vagy megcsináltattam már rajta, de egy-két dologgal nem boldogulunk a szerelő barátommal:

 

1. Harmadik fokozattól felfelé 1500 alatt rezonál az egész autó, pontosan 1500-nál elhallgat (kettős tömegűre gondolunk, főleg mert a kuplung is fent fog, de mivel nagyon drága, biztosak szeretnénk lenni benne)

 

2. Minden motorindítás utáni első elinduláskor, jellemzően 2. fokozatban, 2500-as fordulat körül villog a kipörgésgátló és fékez az autó néhány másodpercig, aztán ez megszűnik és hibátlanul megy tovább. (Futómű felújításkor sérült az egyik ABS jeladó, amit cseréltünk és utána jött ez a hiba, sőt akkor folyamat tiltott a kipörgésgátló, csak kikapcsolva lehetett közlekedni vele, ezért aztán mind a 4 jeladót cseréltük, így már "csak" első induláskor fékez)

 

3. 2H-ban kb. 30 km után, 4H-ban néha még hamarabb villogni kezd a narancssárga lámpa, ami elvileg az első-hátsó difizár lámpája és onnantól nem lehet átkapcsolni 2H-4H között. Megfigyeltem, hogy 4H-ban néha villogni kezdenek az első kerekek zöld ledjei és utána gyullad ki a középső narancs led. A motor újraindítása után újra működik a terepváltó max 30 km-ig.

 

4. 4HLc-ben néha bevillan a felező 4L ledje és olyankor rendre letilt a terepváltó és narancssárgán villog az előzően említett led. 4LLc-ben hibátlanul működik minden, csak abban meg nem szoktam közlekedni.

 

Minden segítség jól jönne! Előre is köszi!

 

nferro Creative Commons License 2023.10.20 0 0 13754

Szia!

 

Nekem is az van, 2003-as. Szerintem bontón kívül nem nagyon fogsz találni. Pár évvel ezelőtt Nyíregyháza mellett, a Simai úton lévő bontóból vettem pár dolgot, igaz, csak karosszéria elemeket, az akkor korrekt volt. Az hiszem, kamionparts vagy ilyesmi néven futnak. Az ökomobil marha drága. Ha borsodi vagy, akkor még lehet egy tippen, Bodrogkeresztúron van egy korrekt ember, aki pajero guru, de ő inkább szervizel. Mondjuk lehet, hogy egy kérdést megérne.

Előzmény: Jocó820 (13752)
Bmrenault Creative Commons License 2023.10.18 0 0 13753

ne csodálkoz sok mindent felvásároltak az ukránok meg az alkatrészt is.

Előzmény: Jocó820 (13752)
Jocó820 Creative Commons License 2023.10.18 0 0 13752

Szép napot!

Esetleg valaki nem tudna ajánlani vagy bármi segítséget adni,pajero sportom van 2.5 TD 2000 évj.Komplett henger fej kellene vagy igazábol vezérműtengely,vezérmű kerék,hozzá a csészék ,komplett himba sor.Honnét tudnék beszerezni? Bontóban voltam de hüjének akartak nézni és majdnem ujj árába adni.Motor kod 4D56.Élőre is köszönöm

sün88 Creative Commons License 2023.09.08 0 0 13751

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogyha  az l200 asomon alvázat szeretnék cserélni annak mi a módja.Vagy mijen mértékben engedéjezett a kiheggesztése? Előre is köszönöm.

kombájnos Creative Commons License 2023.05.18 0 0 13750

Így igaz. Beszéltem közben szerelővel, oda  van bekötve az automata váltó olajhűtése, de teljesen független a vízhűtőtől. Kivettük a két csonkot FBS-el kilesz nyomva, hogy azért kosz ne menjen bele aztán szombaton megy fel a helyére. Köszönöm a segítséget.

Előzmény: Bmrenault (13749)
Bmrenault Creative Commons License 2023.05.18 0 0 13749

Na a csöcsös az automata váltóhoz van.

 

https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/MITSUBISHI/PAJERO/2001/2_5/D/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/hutoradiator?sid=170910316

 

 

beirod a számot amit látsz lemész ott vannak a képek jobbra a leírás a legalsó a csöcsös.

Előzmény: kombájnos (13748)
kombájnos Creative Commons License 2023.05.18 0 0 13748

Biztos 2,5 4D56-os motorkóddal. Pont ilyen mint amit belinkeltél. Akkor ez a 3,2-eshez való? Úgy látom jobb ha cseréltetem.

Előzmény: Bmrenault (13747)
Bmrenault Creative Commons License 2023.05.18 0 0 13747
Előzmény: kombájnos (13746)
kombájnos Creative Commons License 2023.05.18 0 0 13746

Pajero MK III 2,5 TDI hűtőt kell cserélnem. Rendeltem hozzá egy újat minden méret passzol, viszont az alsó részén van két szembe fordított könyök ( a gyárin nincs ilyen) kb 25-30 cm gumicsővel lehetne összekötni vagy egészen más a funkciója? Jó ez így vagy cseréltessem ki?

nferro Creative Commons License 2023.02.18 0 0 13745

Hát, én anno ebay-ről vettem a két szenzort, pont a sokszoros ár miatt. Rizikós volt, de úgy tűnik, tényleg gyári volt, azóta is azok vannak benne. Persze nekem végül az a mechanikus probléma volt, amit korábban írtam. Hát, ha MR számmal beírod a solenoidot a google-be, biztos kidob valamit. Hátha. Sajnos kezdenek kiöregedni ezek a Pajero Sportok/l200-ak, egyre nehezebb lesz gyári cuccot beszerezni. Remélem sikerül szerezned és meg is oldódik a probléma.

Előzmény: Ricsipajero (13743)
Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.18 0 0 13744

Ja igen én is a yutubrol szerelek 😀😀

Mindent megnéztem amit találtam ott a kimereseket is de eddig minden jo.

Ezért gondolom hogy a barna solenoid a rossz

A szerelo is hasznaltal probalta

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.18 0 0 13743

Hallo nferro

Na ott tartok hogy sehol 😀 de beszéltem azzal akit írtál és azt mondta semmit ne csináljak csak vegyek gyári solenoidot és proba. Se utángyártott se használt mert soha nem lessz jó, ezt el kell fogadni. 

Azt mondta általában ez a baj de lehet kabelkoteg vagy az agya de ez mind csak egyszer volt eddig. 

Tegnap szetszedtem őket megtakaritottam de a barna belsejében feketedés látszik, szerintem a tekercs sérült az elmúlt idők kontakthibálya miatt..

Na a kérdés az hogy hol vegyek gyárit ami tuti gyári. 

Ja és nem bardi meg unix ahol minden 3szoros áron van.

A check lámpára azt mondta kiegett biztos😀

Ha lessz idő. Megnezem

nferro Creative Commons License 2023.02.16 0 0 13742

Szia!

 

Azt nem tudom. Valahol Budapest környékén van a Murczin Zsolt, de az ő számát nem tudom. A turbónyomás problémánál nekem is lekorlátozta az elektronika, elszállt a kraft (már amennyi ebben van :) ). Cseréltem szenzorokat, semmit sem ért. Végül ez a mechanikai probléma volt. Megnézted, nem kotyog a tengely a turbóháznál? Van egy csomó videó is fenn, főleg külföldi, amiket én is átböngésztem, de azok nem jöttek be.

Előzmény: Ricsipajero (13741)
Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.16 0 0 13741

Nferro

Az a zahuczky Zsolt az a versenyző srác? 

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.16 0 0 13740

Hello

Lehuztam a map ot áramtalanitás de semmi változás. 

Nekem nem villog ki  többször megprobáltam,

Gondolom amúgy égnie kellene indítás utánig de én még sosem láttam

Bmrenault Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13739

Uhh....

Akkor lehúzod a mapot, nem fogja mérni a töltést mert légkörit fog érzékelni. Akku le 10 percre és megnézed mit csinál.

Ezért szar hogy nem látni mit érzékel a gép.

Nekem ilyen van lehet látni mit méreget.

https://diag-g.hu/termek/launch-crp123-abs-legzsak-motor-valto-diagnosztika/

Ha túltöltést érzékel hibakódként akkor azonnal lekapcsolja a cuccot hogy védje a motort. Limp stb.

A beömlő sarkánál van a csőcsonk.

Nekem 1.2 barral tölt és nem jelzi be a túltöltést.

Előzmény: Ricsipajero (13737)
Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13738

Lehetne specialista Siófok hoz közelebb is😀

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!