Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gypeter20 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 13434

Hi, keresd fel Murczin Zsoltot, ő majd megmondja mi a teendő foglalkozik ilyesmivel. 
https://murczin.hu/

Előzmény: Sándor Németh 7 (13433)
Sándor Németh 7 Creative Commons License 2020.10.29 0 0 13433

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2004 es did pajerom.Úgynéz ki hogy adagoló gondja van. Az érdekelne hogy ha mechanikus adagolót teszek fel,azzal müködni fog? Mert hallottam arról hogy állítolag tönkreteszi az automata váltót. A segítséget előre is köszönöm

Fandorina Creative Commons License 2020.10.29 0 0 13432

Most szereztem egy jó kis tapasztalatot. Még mindig megvolt a hullámzó járás, de egyre katasztrófálisabban, már imádkoztam, ha valahová mennem kellett, hogy odaérjek vele, előre meg kellett terveznem az útvonalat úgy, hogy ne legyen benne emelkedő semmiképpen, de mondjuk mindegy is volt, mert már folyamatosan csinálta a hullámzást a motor. Ma voltam márkaszervízben, nem tudom, ki kapott még légzsákra kötelező visszahívást, de én igen. Amiatt mentem, de megkértem, menjenek vele egy kört, hogy mi lehet szerintük ez a járás. Nem fogjátok elhinni. Bár nagy sebességnél még mindig megvan kicsit a hullámzó járás, de nem olyan bődületesen, mint az elmált pár hétben. Az oka pedig a hibakód-olvasom volt. Nem tudtam, hogy nem lehet folyamatosan rajta. Nekem rajta volt, amióta megvettem, talán másfél-két éve. A szervízben jelzett valami kódot a gyári hibakód olvasó, de állítólag nem fontos. Viszont utána ők nem rakták vissza az enyémet és ment rendesen. Azt mondták, ez a rajta hagyott kütyü megbolondíthatta az elektronikát. Kipróbálták emelkedőn is, állítólag ment rendesen.

Most megint fülelni fogok, mi történik a továbbiakban. 

Előzmény: Bmrenault (13431)
Bmrenault Creative Commons License 2020.10.26 0 0 13431

De, ha nem fogja meg a szürő a retket hamarabb megdöglik a porlasztó. Szoktak mágnest berakni.

Előzmény: Fandorina (13430)
Fandorina Creative Commons License 2020.10.26 0 0 13430

Köszönöm szépen!

Azon gondolkoztam még, az üzemanyagtank nem lehet hibás ebben (mármint a hullámzó járásban)? Mint lentebb Ghio írja, típushiba a korrodáló tank. Nemrég volt szervíz, cseréltük az üzemanyag szűrőt is. 

Előzmény: Bmrenault (13429)
Bmrenault Creative Commons License 2020.10.24 0 0 13429

Hát az egyik az szíjprobléma vagy hogy a szíjtárcsa kopott. Nem fekszik fel eléggé.

Másik meg nem ad elég anyagot a motornak a porlasztó.

Tolj bele egy injektor tisztitót, a mostani gázolajnak 5%ka kb nővényi olaj.

Másik a részecskeszürőd szarakszik az a sok koromnak köszönhető amit valószinű a kicsit becsepegő porlasztó okoz.

Közös nyomócsőves gondolom, az korigálja a dolgokat de nem a végsőkig.

Legrosszabb esetben ki kell mérni a nagynyomásut meg az injektorokat.

Előzmény: Fandorina (13428)
Fandorina Creative Commons License 2020.10.24 0 0 13428

Sziasztok, újra gondom van, más típusú mint eddig, sajnos. (2006-os dízel, automata). Volt DPF gondom, volt kényszerregenerálás, koromlerakódás kitisztítva, volt nem kiszerelve részecskeszűrő tisztítás, mivel az előzőek ellenére menet közben letiltott az autó, és ki lett cserélve a légtömegmérő. Ezek után nem sokkal külföldre kellett mennem, utána kötelező karantén, megint nem sokat lett használva. Most új hibajelenségeim vannak, bár az egyik ritkán és nem ilyen mértékben, de volt már 1-2 éve. A kettő hol együtt jön ki most, hol egymástól függetlenül. Ami régebb óta tart és most még jobban hallatszik, az az, hogy vezetés közben gyorsításkor jobb oldalról valamilyen megcsúszó hangot hallok a motortérből, kb. olyat, mintha egy szíj csúszna többször is. Szíjfeszítő patron kétszer cserélve, állandóan után kell húzni, mert amikor megjön a hideg, kezdődik a reggeli visítás. A másik pedig, ez előfordul váltáskor, de gyorsításkor is, amikor nem vált, hogy a motor nem egyenletesen jár, hanem rángat, illetve nem is ez a jó szó, hanem hullámosan jár, gyorsul, de lassan, a legjobban emelkedőn felfelé (pl. parkolóház) lehet érezni, de egyenes úton is, mindezek ellenére az autó nem rángat. A csúszó hang, valamint a hullámzás közben is megfigyeltem a fordulatszámmérőt, nem ugrál, az megy felfelé rendesen és természetszerűleg csak akkor esik vissza, amikor vált vagy lassítok. Hibajelzés sehol, sem kijelzőn, sem hibakódilag.

 

Van valami sejtésetek, hogy ezek most mik lehetnek? Imádom az autómat, nem szeretnék tőle megválni, de a helyzet egyre rosszabb. Kivetetni nem akarom a részecskeszűrőt, mert akkor gond lesz műszakin, úgyis egyre szigorítanak. Köszi előre is!

Előzmény: Fandorina (13410)
Gio. Creative Commons License 2020.10.12 0 0 13427

Típushiba az adagoló de valójában a "korrodáló" üzemanyagtank a ludas ami apránként kinyírja.

Meg a 2tömegű de az nem típushiba csak ebbe is szétmegy idővel és ebbe is drága.

Egyébként strapabíró semmi extra ami ne lenne bármivel ami már koros.

Előzmény: Verdy81 (13426)
Verdy81 Creative Commons License 2020.10.03 0 0 13426

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Autó vásárlás előtt állok és a kiszemelt darab egy 2004-es 3,2-es Diesel Pajero. A kérdésem pedig az hogy mik a tünetei annak hogy az adagoló hibás, illetve már közel áll a cseréhez? Akinek van tapasztalata kérem írja meg! Esetleg típus hibákat is le tudjátok írni, az nagy segítség lenne. Köszönöm!

zsolti44 Creative Commons License 2020.09.23 0 0 13425

Sziasztok ! Tudna valaki segiteni.....van egy 2004-es 3.2 DID Pajeróm nem rég volt műszakin (nem én vittem el ezért nem tudom melyik az)és azt mondták hogy a közeljövőben majd cserélni kell a "hátsó futómű hosszkitámasztó hátsó szilentjét" viszont erről fogalmam sincs melyik az és hogy néz ki..nincs valakinek egy fotója esetleg erről?

Bmrenault Creative Commons License 2020.09.19 0 0 13424

Viszkós. De van a super select is akkor van kar.

Motor alkatrész meg drága.

Előzmény: rubigo80 (13423)
rubigo80 Creative Commons License 2020.09.19 0 0 13423

Sziasztok!

Pinineket nézegetek, de a fotók alapján úgy látom nem mindegyikben van második váltókar (összkerék, difizár, felező kapcsoláshoz...).

Amelyikben nincs, akkor állandó összkerekes? (középső differenciálmű gondolom akkor is van, ilyen esetben zárható is?) Meglepett, hogy nem látok mindegyikben. Ez akkor már kb egy Daihatsu Terios szint...

 

gypeter20 Creative Commons License 2020.09.18 0 0 13422

A hosszúé 92 a rövidé 75 liter kapacitású. Vagy mire gondolsz? 

Előzmény: luigi100001 (13421)
luigi100001 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 13421

Szia mindenkinek!

Valaki esetleg tudja mi a különbség a rövid és a hosszú II. Pajero tankja között? Diesel a darab...

patikus81 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 13420

Köszönöm!!! Már el is aludt :)

Előzmény: Lac1977 (13419)
Lac1977 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 13419

Szia!

 

A bekarikázott visszajelző alacsony fényszórómosó folyadék szintet jelez. Töltsd fel a fényszórómosó tartályt, emlékeim szerint a motortérben a menetirány szerinti jobb oldali az.

 

Laci

Előzmény: patikus81 (13415)
patikus81 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 13418

Illetve a tartály nincs csurig, csak max. jel fölött egy ujjnyival

patikus81 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 13417

Köszönöm. Én is erre gondoltam, de a hűtő is csurig van és a kiegyenlítő tartály is. Akkor lehet, hogy az érzékelő rossz? Az hol található?

Előzmény: Bmrenault (13416)
Bmrenault Creative Commons License 2020.08.27 0 0 13416

Baloldali a üzemanyagszűrőé.

A jobboldali meg hogy alacsony a viz a hűtőben.

Előzmény: patikus81 (13415)
patikus81 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 13415

patikus81 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 13414

Sziasztok! Új vagyok a fórumon és a Pajero tulajdonosok között is. Egy 1998as 2.8tdi vásároltam. Sokmindent olvastam már a fórumon, de egy valamit nem találtam meg sehol. Mi lehet a képen bekarikázott jelzés? Kezdetben csak fel-felvillant, főleg sebességváltáskor, most már folyamatosan világít.

Előre is köszönöm a választ.

micigabor Creative Commons License 2020.08.26 0 0 13413

Stiasztok azt szeretném kérdezni hogy hol találom a mitsubishi pajero v80 ban  Központi elektronika, Központi zár TRW modulját meghibásodott de nem találom sehol

nferro Creative Commons License 2020.08.23 0 0 13412

Hello Mindenkinek!

 

Vácon vagy a közelében keresek 2003-as 2.5 TD /4D56/ Pajero Sporthoz /l200-hoz/ értő szerelőt. Hátha van javaslat.

 

Előre is köszönöm.

 

Nagy Ferenc

Erika Turi Creative Commons License 2020.08.04 0 0 13411

Sziasztok, 

Segítséget szeretnék kérni egy alkatrész beszerzésében. 2007 Pajero 3.2 DID V80  autómata olajszűrő házát keresem. Nagyon sok tipust mutattak már, de egyáltalán nem hasonlítanak a miénkre. a cikszáma:1230A058 Ha valaki tud ilyet kérem jelezze. sajnos addig használhatatlan az autónk. 06708866555 

Fandorina Creative Commons License 2020.07.24 0 0 13410

Köszi a tippet, megnézetem ezt is. Nekem a héten ki lett tisztítva a koromlerakódás, vagy fél kilót kiszedett. 3 napig minden oké volt, most ma este a DPF jel kigyulladt. Úgyhogy újra szerelő hétfőn, de a MAP-ot is mondani fogom neki, nézzen rá.

 

Előzmény: Lac1977 (13409)
Lac1977 Creative Commons License 2020.07.22 0 0 13409

Szia!

 

Úgy néz ki megvan a bűnös. A MAP szenzor koszolódott el. Kitakarították, eddig nincs probléma. remélhetőleg így is marad.

Előzmény: Fandorina (13406)
__-robi-__ Creative Commons License 2020.06.26 0 0 13408

Helló. 2.5 99LE coleres motor és a nem coleres között mi a különbség tudna ebbe valaki segíteni. Mert hajtókaros lett és sajna motor csere előtt állok és h a coler nélküli motor megmerjem bele venni. 

Lac1977 Creative Commons License 2020.06.24 0 0 13407

Köszi, ha tudok valamit az enyémről, írok.

Előzmény: Fandorina (13406)
Fandorina Creative Commons License 2020.06.24 0 0 13406

Én voltam szerelőnél a héten, ő is kiolvasta a hibakódokat, ugyan azt mutatta az övé is, mint az enyém. Szerinte nagyon elkormolódott az autó (EGR, szívócsonk), én is erre tippeltem egyéblént. Keveset járok vele hosszú távon, tudom, ez gond a dízeleknél. Ráadásul a kijárási korlátozás alatt hetente egyszer lett csak beindítva, szerintem ez tette be neki a kaput. 15-én szétszedi és megtisztítja, a kényszerregenerálás már nem segít semmit. Majd írd meg légyszi, Neked mit mondtak.

Előzmény: Lac1977 (13405)
Lac1977 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 13405

Szia!

 

Nekem 2007-es van, de hasonló gondom van mostanában, némi eltéréssel:

- Csak az ASC off lámpa világít, de a motor elgyengül.

- Ha megállok, leállítom, kis idő után elindítom, semmi gond, megy rendesen, kijelző nem világít.

- Random távokon teszi, valamikor elmegy 5-600 km-t hibajelzés nélkül, valamikor, kb. 100-at

- Most hétfőn volt először, hogy a chek engine is világított, előtte, és azóta mindig csak az ASC off lámpa, azóta már a chek engine sem világít.

 

Kb. 2 hét múlva jutok szerelőhöz, addig nem tudok mondani semmit, csak annyit, hogy az előző tulaja szerint a MAF szenzor volt rossz, azt cseréltette ki.

Nem tudom, majd 2 hét múlva okosabb leszek.

 

Laci

Előzmény: Fandorina (13401)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!