A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Azért megint van ennek a bérléses sztorinak valami diszkrét bája: 8 (+2?) év alatt kifizetett bérleti díjból úgy kb. két db új normál 12 m hosszúságú új autóbuszt lehetett volna vásárolni. Értem én, hogy rendelkezésre tartással, karbantartva, minden frinc-franc benne van a bérleti díjban, de azért...) S a tervezett bérleti szerződés lejártával a buszok még csak nem is kerülnek majd a BKV/főváros tulajdonába. Grat! :-( (Nem hibáztatom a BKV-t, mert fentről nyilván meg lett mondva, hogy vagy így vagy sehogy és akkor további kiszervezés...)
52-es villamos pótlás, menet kimaradásokkal, egy kis "túl futással", pár sarokkal arrébb fordultam, de meglett!
A mára "sorsolt" triumvirátus egyike, ez a épp a középső, az elődje és ez is betolta Kőbányára a vontatót.
Amin túl kell esni, azon túl kell esni!
Talán ez is olyan mint a mandula kivétel, hogy minél fiatalabban történik, annál könnyebben teszi túl magát rajta az ember fia, aki a "perec" mögött ül!
Kitartást, eseménymentest mindenkinek!
2024.10.05, 11:50 Pesterzsébet, Pacsirta telep, műszaki pihenő:
Lacus írta ezeket itt korábban, szóval őt hazugoztad le. De egyébként soha nem volt szó csuklós Volvo vázjavról, csak a Lantás kalandokról, amiben ilyen tétel nem szerepelt. A 415-ös meg nem is értem, hogyan jön ide, bár szerintem az a kijelentésed is hibás.
A jó öreg Volvók. Ja, őket is már 10 éve le kellett volna cserélni. Viszont vázilag rendben vannak még mindig, ez egy 8-10 éves csuklós Concira nem biztos, hogy elmondható. És a vázjav lenne egy marha nagy tétel a rendbetételből.
Hát kívülről elnézve a Volvók elég nagy része viszont gépészetileg lehet rottyon. (Füstöl, zajos, hallod, hogy szenved...) A beltér erősen változó, de tipikusan azok is le vannak lakva.
De valószínűleg bármilyen új adag flottába illő használt csuklós segítene, mert minden típusból lehet kukázni azokat, amik valamilyen szempontból a végüket járják...
Hát nem tudom. Az első generációs Conecto csuklósok nagyon gatya állapotban vannak utas szemmel. Legyen ITK-s, vagy VT-s. Kétlem, hogy megérné tovább üzemeltetni őket, még akár a csuklós Volvók ellenében is. Vagy egy olyan mértékű felújítási keret kell rájuk, amire nem fog rábólintani a városháza.
Jövőre lesz egy pár felszabaduló kék Conecto G itt a környéken, és még futár is van bennük, Ha szar ha nem szar azért a táki-máki volvoktol, C1 ektől meg Vh-ktol csak jobb
A reggel kérdezett 934 üzemkélepes, forgalomképessé tétele még némi madzagos cukormázat igényel, novemberben utasforgalomban lesz. Ami itt szögezzük le h nem optimális, de kilátás sincs csuklós kocsira.
Egy újabb kérdés a maximidikkel kapcsolatban. Lehet, hogy korábban esett már róla szó. Mely garázsok kapnának ezekből a maxikból? Annyi mindent hallok már erről is... Nemrég olyan pletyka is terjeng ezt, hogy Óbuda. Köszönöm!
Hála az égnek, felém nem járnak ezek a kotlák, de régen az Ikarusból bőven hallgattam a nyári éjszakákon át ezeket. Eg idő után már megszoktam, ma már hiányzik is.... a MAN nem tud sajnos ilyet :D
Sajnos a teljes kipufogó rendszer részecskeszürőstül cserére szorul, költséggel nem dobáloznék, de kocsinként olyan ősszeg ami mondjuk két fő teljes éves -szerény- megélhetési költségével ősszemérhetö. Túl azon hogy nem is szabadna ezekre ennyit költeni, “megkönnyíti” a helyzetet, hogy nincs is ennyink rà…
Csuklós VH-oknál ez valami hiba lehet mert több is ilyen és régebben is voltak . De aztán orvosolták. Most megint több is ilyen. Reggel 4-től éjfélig baromi élvezetes hallgatni. Meg van ahol még éjszaka is. Egy darabig van türelme az embernek de már fogytán van.
A BPI-742 efektus örökké élni fog :D Minden reggel F1 volt a 30- on egy ideig, és Mogyoródin 4:40- kor hallottam, hogy jön a temetőtől 5-6 percen át, aztán keltette az egész utcát. :D