Keresés

Részletes keresés

BU 21-78 Creative Commons License 8 órája 0 2 147223

Optimista vagy, ha azt gondolod, hogy aki az egyik jelölést leszarja az majd a másikat nem fogja.

 

 

Előzmény: torqmatic (147217)
MCA-001 Creative Commons License 11 órája 0 0 147222

Sziasztok

 

Valahol fellelhető a hat db RIW, csuklós MAN pályázata/szerződése?

Semmit sem dob ki nekem a google:(

 

Köszi:)

torqmatic Creative Commons License 14 órája 0 0 147221

Hát annyira nem kell, tekintve, hogy a jegyértékesítést is beszüntették a buszokon már hónapokkal ezelőtt, igaz erről az utasokat elfelejtették értesíteni, csak most nemrég történt meg az is egy fülkére kiragasztott matrica formájában. Persze nem lett nagy dobra verve a dolog, így általában akkor éri az embereket a meglepetés, amikor a sofőrnél vennének jegyet, de az nem tud adni. Ennek így tényleg nem sok értelme van, mert ha betartjuk a szabályt, akkor az egyébként becsületes utas is sétálhatna adott esetben akár több kilométert a legközelebbi automatáig, vagy - ami gyakoribb - marad a félig-legális bliccelés...

Előzmény: bpi-211 (147220)
bpi-211 Creative Commons License 16 órája -1 4 147220

Nagyon kell a BKK-nak a bevétel és továbbra is nyomatni kell az eaf-ot. Bezzeg a hanyatló nyugaton. :D A WL alvis kocsiknál (meg gondolom a WL-nél is, csak mostanában nem jártam beljebb a városban, ahol ők is vannak, így biztosra nem tudom mondani) továbbra is le van zárva az első ajtó, meg az egész első rész leszalagozva, nem csak az ülések (és az itteni hozzállásról egy story, talán elfér itt; néninek nem esett le, hogy elől nem lehet felszállni, a sofőr vagy 20 másodpercig mutogat neki, türelmesen megvárja, míg hátra sétál, majd amikor felszáll, mindketten elnézést kérnek egymástól és nem az anyázás indul. sóhaj, ezt elképzeltem Bp-n, amikor éppen nem tudja az ember, hogy hol is kéne felszállni...). Nem kéne sz*rozni, nyilazás helyett inkább újra le kéne zárni az első ajtót.

Előzmény: torqmatic (147217)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 16 órája -1 3 147219

Aranyosak ezek a hátramenetelre buzdító nyilak a fülkén és a padlón, csak kár, hogy mindenki leszarja. Nem lehetne lekordonozni az első sorban lévő üléseket mint a Volánnál és néhány egyéb közlekedési cégnél?

Pontosan ugyanennyi munkaórába került volna lekordonozni az összes buszt, költségileg meg még olcsóbban is jöttek volna ki belőle.

Előzmény: torqmatic (147217)
Portwest Creative Commons License 17 órája 0 4 147218

Az emberi hülyeség ellen nem tudsz mit tenni, ami ennél is szomorúbb, hogy a járművezetők magasról le vannak sz@*va. Meddig tartana lekordonozni az eső ajtót? Debrecenbe meg lehetett csinálni, itt nem.

Előzmény: torqmatic (147217)
torqmatic Creative Commons License 17 órája -1 11 147217

Aranyosak ezek a hátramenetelre buzdító nyilak a fülkén és a padlón, csak kár, hogy mindenki leszarja. Nem lehetne lekordonozni az első sorban lévő üléseket mint a Volánnál és néhány egyéb közlekedési cégnél? Vagy legalább a feliratot kellene olyan helyre tenni, ahol garantáltan feltűnik az utasnak, például az első szélfogó üvegre.

 

Pár konkrét eset az elmúlt napokból:

 

- összajtós járat, de azért elöl szál fel és mutatja a bérletét

- végállomáson állva az első ajtó zárva, az utastér elejében a világítás direkt le van kapcsolva, üres az egész busz, de neki természetesen a legelső ülésre kell leülni

- félrészeg fazon valószínűsíthetően nem a kézfertőtlenítőtől bűzlik, neki is a jobb 1 a legszimpatikusabb

- fiatal pár természetesen szintén az anyósülésre ül le, és biztos ami biztos, még a maszkot is lehúzzák, hogy kényelmesebben tudjanak beszélgetni

- lakótelepi hölgyemény is a legkedveltebb helyre telepedik le, majd fennhangon végigtelefonálja az egész utat

 

Nem vagyok vírusszorongó (sőt), de tényleg nem értem, hogy miért kell egymás seggében lenni, ha bőven van szabad hely. Úgy tűnik, hogy a magyar ember a szép szóból, illetve az ajánlásokból nem ért...

TorzónBorzAlom Creative Commons License 1 napja -2 4 147216

Helyes, bőven elég kifizetni a barátokat és üzletfeleket, az meg már megtörtént. 

Előzmény: Dreyer (147215)
Dreyer Creative Commons License 1 napja 0 1 147215

Gyanús, hogy mégse lesz utcán, mintha hiányos is lenne.

BPI-387 meg félre lett lökve a selejt/donorkocsik közé. Esélyes hogy hónap végén búcsúzunk tőle?

Előzmény: TorzónBorzAlom (147213)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 1 napja 0 1 147214

Ezzel a matricázással nehezen maradhatott volna BKV-s.

Előzmény: trizs77 (147211)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2 napja 0 0 147213

Az NLE-859 némileg hiányosnak látszott kerítés mellől (ez ugye jelentheti azt, hogy nem lesz már utcán?), illetve a második linzi tele van górva mindennel. (az se kerül végül utcára?) Előkerült még egy fényezett PiMPike váz, ez azt jelenti, hogy 22 kocsis lesz az állomány?

Danixa Creative Commons License 2 napja -2 1 147212

Köszi. Némelyik 280 ast, pl BPO 468 at, BPI 783, 781,BPO 852 t vezetem is anno. 468 al sokat szenvedett a gazdája egy időben 

trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 147211

Ez most magántulajdon ?

 

Előzmény: HBweb hu (147210)
HBweb hu Creative Commons License 3 napja 0 7 147210
Előzmény: Danixa (147206)
Bedus58 Creative Commons License 3 napja 0 0 147209

Már selejt, 5 éve nem jelentkezett be a Futárba...amúgy Dél-Pesti volt

Előzmény: Danixa (147206)
BX 59-76 Creative Commons License 3 napja 0 0 147208

Égi pályafutása van. 😃

Előzmény: Danixa (147206)
nemeza Creative Commons License 3 napja 0 0 147207

Futár nincs benne.

Előzmény: MCA-001 (147205)
Danixa Creative Commons License 3 napja -4 0 147206

Eddig mi volt vele?

Más:BPI 783 melyik garázshoz tartozik? 

MCA-001 Creative Commons License 3 napja -1 6 147205

PMP 920 visszatért.

Rendszámmal áll Kelenföldön.

08-73 Creative Commons License 4 napja 0 0 147204

Rémlik valami...

Előzmény: Jobbramagyar (147203)
Jobbramagyar Creative Commons License 4 napja 0 7 147203

Emlékeztek, volt egy M4 pótló akkor amikor meg sem épült még az M4. Az Agora volt az egyetlen kocsija :D. Az is az Erzsébet hidon járt ha jól emlékszem. 

Előzmény: 08-73 (147199)
08-73 Creative Commons License 4 napja 0 0 147202

Ez igaz... Mindazonáltal azért a Móricz és Etele tér között, ha a Fehérvári-Etele út- Etele tér útvonalon vezetjük, nem épp a 7-essel párhuzamos.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (147201)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 4 napja 0 0 147201

Hmm, végülis, ez kb. a 7-es útvonala, ami Kelenföldről az 1-es villamossal gyorsan elérhető. Igazából max. 2 átszállással bármelyik M4-es megálló elérhető egy másik megállóból, csak a felszíni járatokon lesznek többen, de az is eloszlik.

Előzmény: 08-73 (147199)
gorcher Creative Commons License 4 napja -5 1 147200

Nem ezt kérdeztem...

Előzmény: szintetikusdizelolaj (147196)
08-73 Creative Commons License 4 napja -1 1 147199

Az eszébe se jutott a BKK-nak, hogy amíg az M3 pótlás lesz, addig akár egy operatív, akár egy előre tervezett M4 pótlást az Erzsébet hídon vigyen át, mint anno a 2015. március végi teljes vonalas pótlásos hétvégén?

Kálvin, Fővám 47, 49-cel, a Rákóczi tér 4, 6-tal, a Szent II. JP tér meg A 28/37/62/99-cel lenne elérhető, vagy a Rákócziról rövid gyaloglással (a Berzsenyi/Huszár utca megállóktól). 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (147198)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 4 napja 0 0 147198

Plusz a Kálvinon és a Corvin negyednél azonos megállóban állna meg az M3 és az M4 pótló, amiből biztosan lenne kavar. Bár ezt jó lenne, ha a beléptető őrökkel is közölnék, hogy ne küldjék az embereket a nemlétező pótlóhoz.

Előzmény: 05-52 (147197)
05-52 Creative Commons License 4 napja 0 0 147197

Így van, és ez így is lesz a pótlás ideje alatt.

Előzmény: toto92 (147191)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 4 napja -1 6 147196

Mert az új kocsiból jóval kevesebb kell tartalékba mint a 20 féle használtból, kevésbé hibásodik

meg, magasabb az üzemkészsége.

Előzmény: gorcher (147192)
MCA-001 Creative Commons License 4 napja 0 0 147195

Kíváncsi vagyok, hogy milyen extra dolgok vannak még a dokumentumok között.

 

"autóbuszbérlés teljes átláthatósága érdekében a közbeszerzés dokumentációját – a GDPR-rendeletnek való megfelelést célzó áttekintés után, néhány napon belül – a BKV honlapján nyilvánosságra hozza."

Előzmény: 133bp. (147194)
133bp. Creative Commons License 4 napja 0 5 147194

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!