A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Azokon mondjuk pont nagy nyitható ablakok vannak (amit mindig hiányol a nagyérdemű). Ha nem akarsz szaunázni, akkor inkább a klímafelkészítés felől érdeklődj...
A BKV maximidi tenderéről lehet tudni valami biztosat? Az Ekr nevű oldalon, 2023-ban jóváhagyott közbeszerzési eljárásoknál szerepelt a 65 db-os maximidi tender. Az idén márciusban jóváhagyott eljárásokban már nem szerepel.
Mi lett a tenderrel? Törölték, nincs rá igény, halasztják?
A BPI-048 gazdájának sikerült teljes mértékben minden tiszteletem kivívnia!
Elkípzelésem nincs, hogyan tudja így karbantartani ezt a buszt, de egyetlenegy csörgés-zörgés nem hallható. Szélen és simán fut az úton. Jóeséllyel pályázhat a világoskék nosztalgiakocsi címre.
Olyan érzésem van, mintha most jött volna ki a gyárból. 😃
A kerítést talán most megcsinálják, de elfért már ott csuklós Volvo, 415,435,260,280,modulo, C68 modulo, localo mikor mivel pótoltak. De szerintem méretben az U10 a legalkalmasabb a vonalra.
Szerintem igen, ha máskor nem, legközelebb egy Budapartos átszervezésnél előveszik. De jó lenne minél előbb. Eredetileg amúgy az 1-es 2019-es meghosszabbításakor volt tervben, de elhalt.
Ez egyáltalán tervben van még:? "Ha átkerül majd a Bocskai-Nagyszőlősre". Mert idestova 10 éve tart már a T. utasok szívatása a délutáni csúcsban Kf-Gazdagrét között. :-(
"Nyári menetrendváltáskor meg mehetnének a 226-oson, vagy ácsoportosítva valamelyik pesti telephelyre, 117-185-re pl."
Oda simán, a 117/185 pl teljesen jó lenne erre. Bár hozzáteszem, ideje lenne Kőbányán variálni a helyi hálózattal, és kezdeni valamit a 117/185/217 trióval, mert pl. a 185 kihasználtsága csúcsban is gyász. Hetente 2-3x megyek a Szent László út környékére, eleddig a 185-ösön nem láttam arrafelé 2 utasnál többet...