Keresés

Részletes keresés

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2 órája 0 5 164582

Próbálsz egy képet festeni amiben sok igazság van.

Ok h az üj a jó busz. Maradjunk annyiban ha jó használti kocsihoz jutsz értelmes mennyiségben (ez valóban nem könnyű) akkor avval el lehet rendben szolgáltatni. Persze a gerincet az új autó kell adja.

Előzmény: torqmatic (164581)
torqmatic Creative Commons License 4 órája 0 5 164581

Ja, hát ilyen bűvészkedésekkel akármiről ki lehet mutatni, hogy kurva jó üzlet volt, csak éppen nincs semmi értelme... :P

Ha egy új buszt a teljes élettartama alatt csak 2-3 használt tud "helyettesíteni", honosítással, rosszabb rendelkezésre állással, korszerűtlenebb motorral, minden hátránnyal együtt, akkor az semmiképpen nem jó megoldás, akárhogy pofozzuk azt a bizonyos matériát.

Igaz a mondás, hogy csórónak lenni a legdrágább...

Előzmény: riezaK (164579)
Tofa Creative Commons License 11 órája 0 2 164580

A  rengeteg selejtezett volvo- az Fe-Fe-ben van.

riezaK Creative Commons License 14 órája -1 8 164579

nem ezzel kell összehasonlítani, hanem azzal hogy mennyibe került volna helyette egy 435-öst életben tartani. 

Előzmény: négyszázas (164569)
08-73 Creative Commons License 14 órája 0 1 164578

RYH-836 csuki Volvo se húzta sokáig, szűk 3 évet volt csak forgalomban.

Előzmény: négyszázas (164569)
Angyal K. Creative Commons License 14 órája 0 0 164577

Pedig én pont arra gondoltam, hogy ha történik a három vonal közül valamelyiken valami gebasz, akkor könnyebb megoldani a problémát.

Azt mondjuk nem tudom hogyan jutottam erre a következtetésre! :-) 

A hétvégi 17 körös 191-es engem a Tom & Jerry rajzfilm kergetőzős jeleneteire emlékeztetett amikor ugyan azok a bútorok villannak fel a háttérben többször, nekem 34-szer villant fel a Margit híd :-)

Májusra kaptam 91/191/291-et Conecto-val, áprilisban még két napom lesz a Margit szigeten, holnap és pénteken.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (164575)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 18 órája 0 1 164576

Szerintem nincs épeszű gazdálkodó aki költene a megfoltozásukra. Szerintem.

Előzmény: VB0526 (164574)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 18 órája -1 3 164575

Több mint 1 héten át irányítva ezt a kiváló viszonylatcsaládot (is) én valahogy jobban örültem volna neki, ha a 191-esnek külön járműparkja van.

Előzmény: Angyal K. (164554)
VB0526 Creative Commons License 18 órája 0 1 164574

Ezekkel (C1G) van valami további terv (eladás, alkatrész)?

Előzmény: 08-73 (164566)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 19 órája 0 4 164573

Kijelzők egy jelen projektben KCsV-kbe kerülnek.

Gumit, mindent leszedünk a kocsikról ami használható. Részben automatikusan és részben szervezetten  kiszed mindent az üzem.

Előzmény: négyszázas (164569)
Portwest Creative Commons License 19 órája 0 3 164572

A leseljtezett 7700-asokból kiszerelik a kijelzőket, monitorokat, jegykezelőket.

 

Töltőoszlopból meg talán annyi épp működőképes amennyi e-modulo van.

Előzmény: négyszázas (164569)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 19 órája 0 4 164571

A vételára tört része volt egy újénak, meg ne kövezzetek 29 ezerre emlékszem?!

persze mai árral nem lehet összehasonlítani, de inkább 280

ezret mondanék màra mint màst.

amúgy a két típusazonos oktató kocsihoz fog alkatrészt adni, elsőre motort (amúgy üzemképessé lett volna tehető). De persze az új busz a jó busz, vita nincs.

Előzmény: torqmatic (164567)
négyszázas Creative Commons License 19 órája 0 1 164570

Csak eközben a 2000-1-2-3-4-es C1-ek és Volvok a mai napig futnak, úgy hogy még arculatosítva sem lett teljesen mindegyik.

Előzmény: Portwest (164568)
négyszázas Creative Commons License 19 órája 0 3 164569

A szűk 5 év az egy komoly életciklus pl. Az SMC-223-hoz képest, ami 2 évet nem volt állományban. 

De ha már üzemeltetés költsége, meg pénzhiányos főváros, akkor engem érdekelne, hogy egyrészt mi lesz a kijelzőkkel, monitorokkal, ülésekkel, kapaszkodószíjakkal, amikor leselejteznek egy buszt? Ezen alkatrészek élettartama jóval több, mint amennyire bekerültek egy 7700-asba, vagy egy e-Modulóba, az új, de még a használt beszerzéseknél is úgy látom, hogy vadiúj kerül be ezekből. Milliárdokat ezen nyilván nem lehet spórolni, de ha fél évvel a választások előtt komolyan gondoltak egy járatritkítást, akkor le lehetne ilyen pénzekért hajolni. Másrészt, meg nem értem, hogy az hogy jött ki, hogy a BKV vegyen dízel midit, az elekromosat meg majd az Arriva szolgáltatja, miközben Kelenföldön most van kb. duplaannyi töltő, mint e-busz, illetve komolyabb teljesítményű napelem. 

Előzmény: torqmatic (164567)
Portwest Creative Commons License 19 órája 0 0 164568

2006-óta szerintem hosszú életű volt, ne a bkv-s pályafutást nézd. 18 év alatt bőven lefutotta a tervezett élettartamát. Meg se kellett volna venni, de mint tudjuk kényszerhelyzet.

Előzmény: torqmatic (164567)
torqmatic Creative Commons License 19 órája 0 5 164567

Hát ez a Volvo nem volt túl hosszú életű...

(Az érdekesség kedvéért azért egyszer érdemes lenne kiszámolni, hogy az ilyen szűk 5 éves pályafutás tokkal-vonóval mibe fájt, de lehet az jönne ki, hogy arányaiban drágább volt, mintha egy zsír új buszt vettek volna...)

Előzmény: 08-73 (164566)
08-73 Creative Commons License 20 órája -1 3 164566

Ma üzemzárással off: PCC-921, PCC-925, RKM-237

 

On: SKN-826, 828, 829, 831

 

http://hbweb.hu/hirek2/cikk240424-01.htm

neodd Creative Commons License 23 órája 0 0 164565

Igen, beugró. 

Előzmény: Angyal K. (164561)
Tschernkopa Creative Commons License 23 órája 0 0 164564

Sziasztok!

 

Tudnátok abban segíteni, hogy milyen dokumentum szabályozza a kettős megállóhelyek kijelölésének feltételeit?

 

Például egy olyan vonal szakaszon, ahol szóló buszok járnak, kaphat-e "MM" minősítést egy megállóhely, ahova mondjuk két szóló busz elfér, viszont egy csuklós és egy szóló már nem.

 

(Az OFF villamosok esetén méginkább érdekes a felvetés a különböző típusok és csatlási lehetőségek lehetséges kombinációi tekintetében.)

Villámhetes Creative Commons License 24 órája 0 5 164563

De,amikor megláttam...kb. egy centi maradt.

Előzmény: nemeza (164560)
trizs77 Creative Commons License 26 órája 0 4 164562

De úúútáltam az ilyen számokat.

Sajnos párszor belehúztam, csúsztam.

 

16A Moszkva tér - Dísz tér.

Ik-260

 

Mint a mérgezett egér pörgött az ember.

Fúúúj........................:-(((

Előzmény: Angyal K. (164561)
Angyal K. Creative Commons License 26 órája 0 1 164561

Egy műszakra ott is jut 20-22 db 8 perces forduló! :-)

Olyan mint a körhinta, csak nem kell fizetni érte (a sofőrnek) :-)

A 22-es forgalmi az beugró?

Előzmény: torqmatic (164559)
nemeza Creative Commons License 27 órája 0 0 164560

Templom mögötti fkf konténer nem volt útban? (Vagy már elvitték?)

Előzmény: Villámhetes (164557)
torqmatic Creative Commons License 27 órája 0 2 164559

...vagy a 165-öshöz, ami ráadásul nem is csak egy ideglenes viszonylat :P

Előzmény: Angyal K. (164554)
08-73 Creative Commons License 1 napja 0 3 164558

FJX-190 szelleme kísért :P

Előzmény: Villámhetes (164557)
Villámhetes Creative Commons License 1 napja 0 14 164557

:))

Angyal K. Creative Commons License 1 napja 0 0 164556

Még nem láttam és tapasztaltam ilyet! ;-)

És? ...nem haragszom!

Előzmény: 18-09 (164552)
08-73 Creative Commons License 1 napja 0 0 164555

Valami miatt Athénra emlékeztem. Na mindegy, görög-görög. :)

Előzmény: 18-09 (164553)
Angyal K. Creative Commons License 1 napja 0 1 164554

Sokkal jobban szét lehet osztani a három vonalon (91/191/291) a buszokat, illetve nem kell teljesen máshonnan (nem emlékszem pontosan, talán a 39-ről) a műszaki pihenőkre átszerelni 191-re. A hétköznapi két kocsi mellett is kellett. Adott vonalcsoporton belül megoldható a műszaki pihenő, elegendő két garázs, Kőbánya, Óbuda a vonalcsoportra nem kell még egy harmadik (Cinkotai kocsi szerelt át tavaly).

Bár ebből a szempontból nem mérvadó, de jó pár kollégát frusztrált önmagában a191-es rövid és gyakori körei, bár az M3-as felújítás utolsó szakaszában közlekedő "állomás pótló" (Nyugati tér - Lehel tér) 40 feletti köreihez képest sehol nincs. :-)

Előzmény: négyszázas (164550)
18-09 Creative Commons License 1 napja 0 1 164553

Athén

 

Thesszaloniki. 

 

A többi meg bérlődik egyik helyről a másikra, azaz jól le lesznek lakva. Ilyenek voltak az ex WL-es kocsik is. Egy téli szezon alatt megjártak 3 országot, 8 üzemeltetőt, szerinted milyen állapotba kerültek? :) 

Előzmény: 08-73 (164545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!