Sziasztok! Ez a második topikom az indexen.
Kicsit dühös vagyok. Szakmailag nem állok távol a távközléstől.
Ez évben egy új lakásba költöztünk, ahol meglepettem vettem tudomásul, hogy egy új szolgáltatón kívül (aki fizikailag "betelepült" a Házunkba - minden pénzemért vettem) mással nem is állhatok szóba. Kellett a szolgáltatás, az árak megfeleltek, siettem, tisztában voltam azzal, hogy a házon belüli infrastruktúrán kívül csak 1-2 alkalmazottal és sok szerződéssel rendelkeznek, de bíztam abban, hogy akik az alapot adják, azok már rutinosak, egye fene. TV jó. Az 1M bérelt vonal is. Csak az analóg telefon nem. Havi max. 15-20 napot működik; pénteken 4-től ügyfélszolgálat nincs csak rögzítő, javítás 3 munkanap, és állítólag a telefonunkon olyan szolgáltatásokat vettünk igénybe, melyet ők nem kínálnak (mellesleg semmit), én nem kértem, és a nem létező solgáltatás DTMF deaktivizálását sem tudják. Pl. Saját magunk forgalomból való kizárását bemondás nélkül ("Ne zavarj"). Csodálkoztam. Ma is ilyesmi történhetett, amikor 20:45-kor egy beszélgetés (ilyenkor ingyen van, jellemzően hétvégén történik a dolog) közben megszakadt a vonal. Tárcsahang van, híváskísérlet után nagy csend a foglalt hangig, visszafele (mobilunkról) ugyanaz.
Csupán szóvá szeretném tenni, miután ismét bejelentettem rögzítőjükre. (Sajna, arról még nem hallottak, hogy ilyenkor az esedékes időszakot le kéne vonni a havi számlából.) Valaki más?
5 éve vagyok internet előfizető, az első két évben még talán drágábbak voltak mint a konkurencia de a hűségkedvezményeik miatt 2 év után már kb az eredeti ár feléért jutottam a szolgáltatáshoz. 3 éve nem emeltek árat, megbizható a net szolgáltatás... amig maradnak a kedvező árak addig nem váltok másikra... kábeltévére talán akkor nevezek be ha csinálnak valami szuper akciót.... mondjuk féláron adnák a hűséges előfizetőknek a szolgáltatást:-) talán vannak mások is ahol csak a net van bekötve:-)
Egyik lakópartban lettem friss lakástulajdonos, és ott vagyok, hogy kábeltévé és internet szolgáltatást szeretnék kötni. Egy cég építette ki a hálózatát, ez pedig a Comunique. Ráadásul rendelkeznek egy 3 éves kizárólagossági szerződéssel. Voltam bent náluk, és az áraik eléggé megleptek. Kábeltévéből három csomagjuk van: egy alap, egy médium és egy prémium. Ebből az első kettő analóg, a prémium digitális. Jelen pillanatban 2010-et írunk, így a digitális tv adás nem tűnik túl nagy kívánságnak. Amellett, hogy az ember fizeti a méregdrága havidíjat, még az erre alkalmas dekóder készüléket vagy megvásárolni vagy bérelni kell. Függetlenül attól, hogy beruháztam korábban egy nagyon szuper, mindent tudó digitális HD TV-re. Őket ez nem érdekli, a dekóder mindenképp kell hozzá szerintük. Megvásárolni nem érdemes, mert csak az ő álózatukban működőképes. A bérlésnek havi 400Ft-os díja van, és emellett egy 10.000Ft-os kauciót is kell fizetni. Persze, a méregdrága havidíj is úgy érvényes, hogy alá kell írni 2 éves szerződést, hogy ne legyen belépési díj. Különben 1 évre 12500Ft, határozatlan időre 25000Ft a belépési díj szolgáltatásonként. Az ÁSZF-üket tekintve egy elég egyoldalú, ügyfélnek nem abszolút nem kedvező szerződést írtak. Pl. nem felelnek a végberendezésen történő szolgáltatáskimaradásért, és ezügyben nem lehet a nem-fizetésre hivatkozni.
Internetnél hasonló a helyzet: 1Mbit/s, 10Mbit/s, 15Mbit/s és 20Mbit/s-os sebességű csomagjuk van. A mai korban az 1Mbit/s az semmi, így kénytelen lennék a 10-eset választani, de az meg elég drága.
A lényeg az, hogy a többi szolgáltatónál magasabb áron jutok az - igaz jobbnak ígérkező - szolgáltatáshoz, csupán azért mert nincs normálisan kialakítva a csomagjaik. Tehát nem veszik figyelembe az ügyféligényeket. Továbbá bosszontó, hogy 2 éves szerződést alá kell írni, ha jól akar az ember járni pénzügyileg. De az egészben a legbosszantóbb, hogy havonta fizetni kell a dekóderjükért, emellett kauciót is kérnek, ami a bizalmatlanság jele. Hangsúlyozom, hogy a Teleonor (Pannon Távközlési Zrt.) se kér ilyen olyan kauciót, hanem megelégszik 2 fényképes igazolvánnyal. A Comunique miért nem? Pedig csak egy kis Kft. Az ügy szerintem megérdemel egy Felügyeleti felülvizsgálást.
Javultak. Sokkal ritkábban van hiba (ügyfélszolgálat még mindíg csak munkaidőben), 10-szeres le-feltöltési sebesség - ugyanaz az ár, némi kedvezmény (...után is).
Aha. Nekem kell egy analóg. Nomeg leszerződtem. Mindettől függetlenül a TV-jük, meg amit per pillanat is használok, jó, kiszolgálják. Nem ők, nem hétköznap, de OK.
Sziasztok! Ez a második topikom az indexen. Kicsit dühös vagyok. Szakmailag nem állok távol a távközléstől. Ez évben egy új lakásba költöztünk, ahol meglepettem vettem tudomásul, hogy egy új szolgáltatón kívül (aki fizikailag "betelepült" a Házunkba - minden pénzemért vettem) mással nem is állhatok szóba. Kellett a szolgáltatás, az árak megfeleltek, siettem, tisztában voltam azzal, hogy a házon belüli infrastruktúrán kívül csak 1-2 alkalmazottal és sok szerződéssel rendelkeznek, de bíztam abban, hogy akik az alapot adják, azok már rutinosak, egye fene. TV jó. Az 1M bérelt vonal is. Csak az analóg telefon nem. Havi max. 15-20 napot működik; pénteken 4-től ügyfélszolgálat nincs csak rögzítő, javítás 3 munkanap, és állítólag a telefonunkon olyan szolgáltatásokat vettünk igénybe, melyet ők nem kínálnak (mellesleg semmit), én nem kértem, és a nem létező solgáltatás DTMF deaktivizálását sem tudják. Pl. Saját magunk forgalomból való kizárását bemondás nélkül ("Ne zavarj"). Csodálkoztam. Ma is ilyesmi történhetett, amikor 20:45-kor egy beszélgetés (ilyenkor ingyen van, jellemzően hétvégén történik a dolog) közben megszakadt a vonal. Tárcsahang van, híváskísérlet után nagy csend a foglalt hangig, visszafele (mobilunkról) ugyanaz. Csupán szóvá szeretném tenni, miután ismét bejelentettem rögzítőjükre. (Sajna, arról még nem hallottak, hogy ilyenkor az esedékes időszakot le kéne vonni a havi számlából.) Valaki más?