Sziasztok. Arról milyen információval rendelkeztek, hogy Vác állomás átépítése alatt a 75-ös vonal vonatai csak Kisvácig közlekednek, és onnan fordulnak vissza? Vágányzári menetrendben egyenlőre erre utalást nem találtam.
A jövő évre érvényes hivatalos menetrend a 75-ös mezőben feltüntet egy Égerláp nevű megállóhelyet - igaz nem áll meg egyetlen vonat sem - Balassagyarmat és Ipolyszög közt kb. félúton. Mit lehet tudni erről a megállóról? Van esetleg valakinek fényképe róla?
A segítségét szeretném kérni. Szeretném a gyári piko br 120 as mozdonyomat áttfestetni a máv színeire. Azt mondták hogy ön ebben tud nekem segíteni. Kezdő modellező.
Véleményekre lennék kiváncsi. Milyen lenne egy olyan vonatpár, amely eurégiós rendszerben közlekedne úgy, hogy elindul Bgyarmatról és Salgótarjánig közlekedik Losoncon és Füleken át. Valamint visszafelé. Különösebb gond nincs, mert a délelőtt vagy a reggel Somoskőújfaluról induló vonatot kellene így meghosszabbítani. Valamint az odaérkezőket Balassagyarmatról indítani és Starjánig közlekedtetni.
Tegnap találkoztam a Péterrel (Kovács Frici leközlekedtető tiszt volt vele, az Aranyszőlőben ittak épp, én csak véletlenül jártam arra), mondtam neki, hogy találtam egy remek fórumot, ahol épp a minap meséltem el ezt az aranyos kis sztorit. el is mondtuk még aznap vagy négyszer annyira vicces.
Még eszembe jutott egy aranyos sztori, mikor a Kalaházi Péterrel vonalbejáráson voltunk és nem hallottuk meg, hogy egy Szili jön mögöttünk. Volt nagy ijedelem, azóta is gyakran meséljük egymásnak ezt a remek kis sztorit. :-)
Én ott voltam, megkérdezheted a Kalmári Pistát a karbantartóktól, ő is ott volt, igaz ő nem sokáig. De a végére odaért Keszthelyi Pista bácsi, a leközlekedtetett állomásfőnök is.
Nem azé mondom, de elég szar formában vagyok. Tegnap nagyon berúgtam, oszt most nem találom a topikomat. Valami vonatos volt az tudom, a rendes nickem jelszavára sem emlékszem, csak azt tudom, hogy sokat ittunk. pffff.......
Azért tettem be mert a Nógrád Volánnál - ellentétben a vasúttal - nem gondolják úgy, hogy az utasszámlálási adatoknak titkosaknak kell lenniük mert ha nyilvánosságra kerülnek, súlyosan veszélyeztetik a társaság működésének biztonságát.
Ezt most azért tetted be,hogy lássák itt sincs szükség a vasútra a személyszállításban..???))).
A megyében három jelentősebb vonal van(Aszód-Bgy-Ipolytarnóc,Hatvan-S.tarján,Vác-Bgy),tehát nagyon nincs behálózva,ezen nem is lehet nagy személy forgalmat bonyolítani.
Nógrád megye tele van olyan kis településekkel ahol nem megy vonat,így csalóka ez a statisztika(illene ezt odabiggyeszteni az öntömjénező jelentésekbe).....
Nógrád Volán:Salgótarjánban az iskolai előadások napján (a „szokásos hétköznapokon”) 288 induló és 287 érkező járatot regisztrálnak 20 130 utassal. Ezek az adatok Balassagyarmaton: 186-181=13 680. fő.Bagyarmat busszal, egy nap, két irány = 13.680 fő.
Bagyarmat vonattal iskolai napokon 30 indulo és 30 érkező vonat, kb. 1500-1700 fő.
Bagyarmat helyközi, közforgalmú közlekedésében a buszok rászesdése kb. 88-89%, a vonaté kb. 11-12%.