Keresés

Részletes keresés

toloba Creative Commons License 2006.12.02 0 0 38
"gépkármű"

ej, ej...ennyit ütközöl?
Előzmény: pernahajder (-)
b.viridis Creative Commons License 2006.12.02 0 0 37
Kedves emzéperiksz!
Olvasd el az előzményeket, majd gondolkodj el rajta, hogy mégis mi a plundrás rossebet jelenthet az, ha valaki kurzivál, osztán ha közben bármelyik tételnél elakadnál, csak szólj, szívesen segítek.
Előzmény: Törölt nick (34)
b.viridis Creative Commons License 2006.12.02 0 0 36
Nekem két éve elkúrták, nem kicsit, nagyon.
Mondtam, hogy izé.
Korrektül elnézést kértek, elmondták, hogy nem teljesen az ő hibájukból (rossz irányítószám adatbázist kaptak) és a világ legtermészetesebb dolga, hogy a káromat megtérítik. Meg is tették, le az összes kalappal előttük.
Előzmény: jobbhorog (31)
Kettes számú törzsvendég Creative Commons License 2006.12.02 0 0 35
Nyugat-Európában az emberek valaghogy jobban átlátják a dolgok ár-érték arányait. Mi addig jutottunk el, hogy puffogjunk. Akár hiszed, akár nem, egy 100%-osan rendelkezésre álló call center drágább, mint egy 96%-os rendelkezésre állású. De nem 4%-kal drágább, hanem 15-20%-kal. Nem megyek bele, hogy miért (egyébként a fix kihasználatlan kapacitások miatt). A magyar vevő olyan, hogy inkább bevállalja, hogy öt perc múlva újra tárcsáz, mint hogy 15-20%-kal többet fizessen. Szerintem ez racionális. Az nem racionális, hogy a neten puffog, de nem hajlandó megfizetni az extra szolgáltatás árát.
Előzmény: jobbhorog (30)
pernahajder Creative Commons License 2006.12.02 0 0 32
Végre valaki észreveszi a lényeget! Kösz!
Előzmény: jobbhorog (30)
jobbhorog Creative Commons License 2006.11.28 0 0 31
Egyébként teghnap este közöttem új kötelezőt a Netrisknél, és kifogástalanul működött. Az egyetlen probléma az volt, hogy ma el kellett faxolnom az aláírt dokumentumot és az ő faxuk is leterhelt volt. Szerencsére beszkennelve e-mailben is elfogadták. Ritka profi szolgáltatásnak tűnik az átlagos balkáni magyar színvonalhoz képest, bár még a végeredmény nincs a kezemben.
Előzmény: b.viridis (27)
jobbhorog Creative Commons License 2006.11.28 0 0 30
Ne haragudj, de PernahajdernaK inkább igaza van, bár szerintem is adhatott volna még egy esélyt annak, hogy csak a szerver volt túlterhelt. Pontosan az a baj nálunk, hogy mindenki lenyeli a hivatali packázásokat, sőt beteges félelemmel viseltetik a hivatlos személyekkel vagy ügyintézésekkel szemben. Nyugat-Európában Németországban azért (is) mennek jobban a dolgok, mert az emberek nem konzumidiótaként viselkednek, hanem öntudatos fogyasztóként, akik kiállnak jogaikért. Ezért aztán az üzletek, szolgáltatók, hivatalok jobbnak látják azt, hogy eleve megbízhatóan működjenek, megfelelő szolgáltatást nyújtsanak és a boltokban ne szemetet áruljanak horribilis áron.
Előzmény: Kettes számú törzsvendég (28)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.28 0 0 29
wazze, azér az én telefonomat felvehették volna, merhogy nem akárki vagyok: Bayes Tamás.
Előzmény: Kettes számú törzsvendég (24)
Kettes számú törzsvendég Creative Commons License 2006.11.28 0 0 28
Megadom magam, tényleg piacgazdaság van. Az ajánlatom a következő: azonnali kiszolgálást kapsz bármikor 35.000 Ft-os negyedéves díjfizetés ellenében. Kéred?
Előzmény: pernahajder (25)
b.viridis Creative Commons License 2006.11.28 0 0 27
Tényleg, a Netrisknél miért megy normálisan?

Miért, miért? Hát nem egyértelmű?
Nézd meg, hogy náluk milyen színek dominálnak.
Narancssárga!!!! Ééérted...
:-)

Egyébként igen, piacgazdaság van. A Gordon blue- t is ott eszed, ahol a számodra legcsábítóbban kínálják.
Előzmény: pernahajder (25)
p1078 Creative Commons License 2006.11.28 0 0 26
Nekem működött a biztositas.hu-n keresztül a dolog, két alkalommal is.
Előzmény: pernahajder (25)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.28 0 0 25

Piszkosul nem érdekel, hogy a szerverüknek és a telefonkezelőiknek mit kell csinálni, ha egyszer a honlapjukon azt látom, hogy 11 perc alatt elintézhető és azt látom, hogy bármi problémám van, hívjam fel a telefonszámot. Az meg kifejezetten irritál (mindenhol!) hogy az én hívásdíjamra reklámozzák magukat hosszú percekig, akármennyi Ft+ÁFA percdíjért.

 

Nekem az ő operátoruk pontosan ugyanannyi, mint a villanyszerelő, aki ha a megbeszélt idő helyett csak másnap jön kicserélni a a falban a kiégett vezetéket, akkor úgy elzavarom haza, mint annak a rendje.

 

Állítólag itt kilencven táján valamiféle piacgazdaságról, vagy mifenéről volt szó, még ha szociálisról is.

 

Tényleg, a Netrisknél miért megy normálisan? Ők miért tudják felvenni a telefont és miért tudnak egy-két perc alatt akár egy hibát is kijavítani? 

Előzmény: Kettes számú törzsvendég (24)
Kettes számú törzsvendég Creative Commons License 2006.11.28 0 0 24
Az élet bonyolult. :)

A netes biztosítási brókerek szervereinek többszázezer díjszámítási igényt kell kiszolgálniuk, a call centereknek meg naponta ezres nagyságrendű hívásra kell válaszolniuk egyetlen hónap alatt. A kötelező piac érzéketlen a minőségi paraméterekre, csak az ár érdekli, ezért az összes résztvevőt csak a költségek érdeklik.

A kötelező piac mögött lévő összes rendszert úgy skálázzák be, hogy egy hónapig vörösen izzanak, hogy a cégek megtalálják a helyes arányt a lecsorgó hívások miatti veszteség és a túlkapacitás miatt veszteség között. Ha akkora kapacitásokat állítanának be, amik garantáltan képesek minden igényt kiszolgálni, az olyan sokba kerüne, hogy radikálisan lecsökkentené az igények számát - vagyis veszteséget eredményezne.

Az, hogy elvész a válaszod vagy nem kapsz operátort, egy kalkulált statisztikai esemény. Nem durrogni, levelet írni, hajat tépni - újra próbálkozni.
Előzmény: pernahajder (23)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 23
Amúgy mégis, mire következtethettem volna a liftes megjegyzésből?
Előzmény: Kettes számú törzsvendég (21)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 22

Fel. Ha lenne. Annyira hülye azért nem vagyok. :-)))

 

Előzmény: Kettes számú törzsvendég (21)
Kettes számú törzsvendég Creative Commons License 2006.11.27 0 0 21
Na végre egy önként jelentkező, aki nem csak blöffö!. Feltennéd a családi kocsit rá, hogy Gordon Blue-t rendelek az étteremben? :)
Előzmény: pernahajder (20)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 20

Izé, bocsánat, kedves kettes, Gordon Blue-t rendelsz.

 

(A Cordon bleu-ről fingod nincs.)

Előzmény: pernahajder (18)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 19

Ezt megteszi a másik is, a Netrisk.

 

És ők tíz másodpercen belül felveszik a telefont, ellentétben a másik 3X10 percével, amelyik vidékről cirka egy-másfél rugóba kerül.

Előzmény: Bimbum (16)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 18

Családi házam van. Szép és elég nagy telekkel.

 

Te viszont az a fajta lehetsz, aki otthon szív szó nélkül, amikor a Tesco-ban (behelyettesíthető bármelyik másikkal) megvette a gagyit és rádöbben, hogy használhatatlan.

 

Nyilván Gordin Blue-t rendelsz a vendéglőben is.

Előzmény: Kettes számú törzsvendég (15)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 17
Nerm, nem lehet.
Előzmény: b.viridis (12)
Bimbum Creative Commons License 2006.11.27 0 0 16
Arról nem is beszélve, hogy a biztositas.hu minden szükséges papírt megküld e-mailben, ezeket kell aláírni, majd elvinni a régi biztosítóhoz, illetve két papírt elfaxolni a biztositas.hu-nak.
Előzmény: Kettes számú törzsvendég (15)
Kettes számú törzsvendég Creative Commons License 2006.11.27 0 0 15
Ekkora hisztériát rendezni egy szervertúlterhelés miatt... te biztos az a fajta agresszív lakó vagy, aki ököllel veri a liftet, ha nem jön meg 30 mp-en belül.
Előzmény: pernahajder (-)
AZS Creative Commons License 2006.11.27 0 0 14
nagyon ügyes vagy, és még reklámozod is. csak ma közel kétezer júzernek sikerült az, ami neked nem.
igaz, azok júzerek voltak, nem lúzerek.

Előzmény: pernahajder (-)
b.viridis Creative Commons License 2006.11.27 0 0 12
Nem lehet, hogy a böngésződ beállításaival van a baj?
Előzmény: pernahajder (11)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 11
Hívd fel őket, gratulálj nekik.
Előzmény: Mbazsika (9)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 10

Van benne elütés bőven....

 

:-)

Előzmény: Pávek úr (7)
Mbazsika Creative Commons License 2006.11.27 0 0 9
muxik a biztositas.hu-is... lama vagy oszt meg reklamozod is...
Előzmény: pernahajder (6)
moneymaker Creative Commons License 2006.11.27 0 0 8
Előzmény: pernahajder (-)
Pávek úr Creative Commons License 2006.11.27 0 0 7
>az általam üzemben tartott gépkármű

Freud :DDDDDDD
Előzmény: pernahajder (-)
pernahajder Creative Commons License 2006.11.27 0 0 6

Az utolsó pillanat csak december végén lesz.

 

Péntekig kell felmondani a régit, úgyhogy még itt sem jött el az utolsó pillanat.

 

De nem ez a lényeg, hanem a szélhámos üzleti magatartás.

 

(Amúgy a netrisk működik, a biztositas.hu meg nem. Ez a különbség.)

 

 

Előzmény: nyman (5)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!