Keresés

Részletes keresés

Mbazsika Creative Commons License 2006.11.26 0 0 61

Sokkal nagyobb reszt is vallal(t) a Suzuki a garancialis ktg-bol. Raadasul elegge egysiku volt regen a tipuspalettajuk, foleg az alacsonyabb arresu kategoria kepviselte magat (gondolom regen az ertekesitesek 98%-a stift volt)

Előzmény: elemes (59)
4400 Creative Commons License 2006.11.26 0 0 60

A Landrover az terepre keszult.

Hulye ujgazdagok hasznaljak csak az aszfalton , mert maskepp nem tudjak kiakasztani magukra hogy mennyi penzuk van.

Amugy szuper , ha terepre kellett volna a hataroroknek, akkor ez az az auto , ami odavalo!!

Előzmény: enginer (30)
elemes Creative Commons License 2006.11.26 0 0 59
a suzuki nagyon szorosan fogja a márkakereskedőit, nem tudom, miért csinálják, mert az áraik eléggé el vannak szállva (egy összkerekes dízel sx4-ért elkérnek 5.5 milliót, ezt érdemes összevetni mondjuk a volvo V50-nel ami 5 milkába kerül).
Előzmény: Mbazsika (58)
Mbazsika Creative Commons License 2006.11.26 0 0 58

En csak a Suzukirol tudok, amelyik nagyon kilogott az altalam emlitett arres also hatarabol, VW, Opel, Ford, PSA nagyjabol ezen belul muxik.

Valoszinuleg egy megfelelo merteku (talan >1000 db) megrendeles remenyeben lehet a gyaron is facsarni.

Előzmény: elemes (55)
elemes Creative Commons License 2006.11.26 0 0 57
de modhatok konkrétumot is: a Renault kereskedők nem akartak 9%-nál nagyobb kedvezményt adni, a Ford meg adott a Focusra és a Mondeora 15-18%-at. Lehet, hogy pont ez a két a kereskedői árrések szésőértékei...?
Előzmény: Mbazsika (52)
elemes Creative Commons License 2006.11.26 0 0 56
ez csak egy szelete a bulinak -- még az is kérdéses, hogy az EU lenyeli-e a Schengen alap ilyen felhasználását.
Előzmény: p1078 (54)
elemes Creative Commons License 2006.11.26 0 0 55
valamennyire márkafüggő kell legyen a kereskedő árrése, mert az említett flottabővítés kapcsán volt olyan márka, amelynél a kereskedő nem tudott a listaárból 9%-nál nagyobb kedvezményt adni, inkább lemondott az üzletről.

ilyen nagyságú beszerzésnél pedig már nem csak a kereskedő vagy a képviselet tehet engedményt.

Előzmény: Mbazsika (52)
p1078 Creative Commons License 2006.11.26 0 0 54
A fináncnak meg nagyon kell a Nissan Pathfinder. Felénk eddig Suzuki Vitarával jártak, azt is sokaltam tőlük. Van a Nissan Navara ua. motorral, hasonló méretben mint a Pathfinder, csak fele annyiba kerül. De az nem jó.

Gyakran járkál felénk egy bv. intézet vezetője, egy Audi S8 a szolgálati autója. Mégis minek? Hogy hétvégén a sok Tesco szatyrot gyorsabban tudja hazavinni?!
p1078 Creative Commons License 2006.11.26 0 0 53


"Honnan remlik ez a szo luxusterepjárók (Chrysler Grand Voyager) meg "mi a bánatos francnak neki" (Toyota Rav4 melle). Plane allami kozpenzbol nem az EU tamogatasbol."



Ezek közül egyik sem luxusterepjáró. Még a Ford Explorer sem. Annak a Lincoln Aviator a luxusított változata.


Előzmény: Kiss G. Eszter (35)
Mbazsika Creative Commons License 2006.11.26 0 0 52
Ha jol tudom, akkor az importor+markakereskedoi szinten 25-28% koruli arres rakodik ra egy autora, nagyjabol markafuggetlenul (kb 4-5 eve foglalkoztam a kerdessel, azota nem hiszem, hogy na valtozas lett volna ezen a teren). Viszont ebbol az arresbol kell fedezni a garancialis ktg-ek egy reszet is. 20% arengedmeny fole menni szvsz problemas, hacsak nem piac szerzesi dompingar.
Előzmény: elemes (50)
elemes Creative Commons License 2006.11.26 0 0 50
az is vicces, hogy 20 kedvezményt adnak a listaárból :-))) nemrég egy cégautó beszerzés kapcsán, amikor arról volt szó, hogy 5 (öt) új autót akar venni a cég, az egyik kereskedő saját hatáskörben adott 15% kedvezményt a listaárból, a másik meg 18%-at. és ezért a pénzért nem egyenszabású autókat szállítottak, hanem a terjedelmes típus- és extralistából válogathatták össze az alkalmazottak azt, ami belefért a beosztásuknak megfelelő keretbe (4.8 miller, 7.2 miller stb).

vicces, amikor egy ezer autós beszerzésnél 20% kedvezményt sikerül "kiharcolni" :-)))
Előzmény: Törölt nick (49)
elemes Creative Commons License 2006.11.26 0 0 48
Ezekben az autókban lesz egy csomó műszer (legalábbis elvben), azokat a Lada Niva hamar leamortizálná :-)
Előzmény: prérikutya (43)
elemes Creative Commons License 2006.11.26 0 0 47
ha jól látom, itt öt uszkve tíz autóról beszélsz :-)
Előzmény: toloba (44)
szórakozó Creative Commons License 2006.11.26 0 0 45

Ilyennel vettek ki a forgalomból tegnapelőtt :)

kékfény-sziréna, ahogy illik, jövedéki ellenőrzés az út szélén......

Minden rendben találtatott, így kedélyes beszélgetésbe fulladt az attak.

Pláne hogy ismerem az egyik fináncot :D

Előzmény: Törölt nick (14)
toloba Creative Commons License 2006.11.26 0 0 44
Akkor hát nézzük a tényeket.

A mindenkori kormányfőnek hivatalból jár szolgálati autó, amivel a Köztársasági Őrezred szállítja őt. A kormányfői konvojban van egy másik jármű is, amivel a közjogi méltóságot kísérik - ezt nevezik a szakzsargonban utánfutásnak. Ez a "kétautós" rendszer elegendőnek bizonyult Antall József, Boross Péter és Horn Gyula számára is.

Orbán Viktor miniszterelnöki hivatalba lépése azonban ebben is változást hozott. Az 1998 és 2002 között hivatalban volt kormányfőt a két járművön kívül egy magánhasználatra való limuzin, egy buszlimuzin és egy terepjáró is szolgálta. Mindhárom autó kincstári tulajdonban volt. A 2002-es kampányban egy további autót, egy páncélozott VW Passat Protectet használt, amit "kipróbálásra" kapott.

Az 1998 és 2002 közötti kormányfői flottához tartozott egy Toyota RAV 4-es terepjáró is, amelyet 1999 májusában elraboltak a miniszterelnök családját védő hadnagytól, aki több lövést adott le a rablóra és meg is sebesítette. A kocsiról a későbbi vizsgálatok során azt állapították meg, hogy nem felelt meg a biztonsági szempontoknak.

Mellékes megjegyzés: 2002-ben, a két választási forduló között az Orbán-kormány még szükségesnek látta, hogy öt új szolgálati Audit vásároljon.

Előzmény: Kiss G. Eszter (35)
prérikutya Creative Commons License 2006.11.26 0 0 43

Amúgy a határőrök valszeg Skodákat kapnak,ami nem igazán való terepre,ott hamar legajjazzák a határőrök

Eddig is Octaviával jártak. 1,9 (PD)TDI 4x4-el. Ami arra pont jó, hogy a földutakon lehessen vele menni.

 

Amúgy meg január 1-től már csak a déli határra kell határőr ki a terepre.

 

Egyébként a Lada Niva tökéletesen elég lett volna arra, hogy üssék vágják a terepen.

Előzmény: Törölt nick (24)
fekete minden Creative Commons License 2006.11.26 0 0 41
Egyre joban nem hiszem el ezt.
Előzmény: Droopy (39)
Droopy Creative Commons License 2006.11.25 0 0 39
4.2 mrd/600 auto. Erre adott keretet a sch.alap.
Előzmény: enginer (23)
wizes Creative Commons License 2006.11.25 0 0 38

Te kéred mikor te sem hoztál linket arra hugy 1000 autót vesznek?

 

Igazi fideszes vagy aki más szemében a fogpiszkálót!!

Beszarok ptiszi rajtad!!

Előzmény: fekete minden (10)
griff_madár Creative Commons License 2006.11.25 0 0 37
minket jól megszorítanak hogy ne kell kis és kevés autóban szoronaganiuk
bezzeg 20 éve ezeknek még a volga volt a király
Kiss G. Eszter Creative Commons License 2006.11.25 0 0 36
Az alabbit gondolom nagyhangon elitelted... Mert az valoban a nep penzebol mert es valoban urizalasra nem pedig EU tamogatasbol es a dolgozoknak munkara.
Előzmény: fekete minden (-)
Kiss G. Eszter Creative Commons License 2006.11.25 0 0 35
"mi a bánatos francnak nekik luxusterepjáró"


Honnan remlik ez a szo luxusterepjárók (Chrysler Grand Voyager) meg "mi a bánatos francnak neki" (Toyota Rav4 melle). Plane allami kozpenzbol nem az EU tamogatasbol.


Előzmény: Törölt nick (31)
Túlélő1 Creative Commons License 2006.11.25 0 0 33
Nem mondod? Ez komoly? Tényleg 1000 új autót vesznek? Tudsz lökni valami linket ide róla?
Előzmény: fekete minden (-)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.25 0 0 31

Hát már  le is hagyták megbizhatóságban az angolokat.

Csak a 12 milliós Nissanokat a mélységi ellenörző vámosok kapják,és azzal járnak kocsmákba jövedéki ellenörzésre,meg nálunk a fuvarozókat cseszegetik, ellenörzik.Én meg azt nem értem,ehhez mi a bánatos francnak nekik luxusterepjáró.

Előzmény: enginer (30)
enginer Creative Commons License 2006.11.25 0 0 30
A landrover állitólag nem is annyira luxus, mint inkább terepjáró.
Állitólag.

Aztán lehet, hogy a Nissannak is van akkora terepjárós múltja, mint a Landrovernek. Nemtudom.



Előzmény: Törölt nick (29)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.24 0 0 29
Na,erről próbáltam meg itt dumálni,hogy 12 millióért luxus terepjárót lehet venni.A VW,BMW,Porsche gépeit ide sem raktam,pedig azok is jók.
Előzmény: enginer (26)
szani Creative Commons License 2006.11.24 0 0 28
milyen nyócerezmilliárd?
egyelőre a hülye fikatopicról van szó amit a haverod nyitott
Előzmény: kranführer (25)
enginer Creative Commons License 2006.11.24 0 0 27
Az afrikai futónépeket nem is fogja gyalog utolérni Kovács alhatárőr!
:))

Ez a Nissan a 12 milkával meg csak középkategóriásnak sem mondható, ha a Hummer-t is nézzük.
Kifogják mutatni az okosok, hogy a hummerhez képest, mennyit is spóroltak az államnak és ezért a döntésükért még prémiumot is fognak kapni.
Előzmény: Törölt nick (24)
enginer Creative Commons License 2006.11.24 0 0 26
Előzmény: Törölt nick (24)
kranführer Creative Commons License 2006.11.24 0 0 25
Tudom. Meg a nyócezermilliárd...
Előzmény: szani (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!