Keresés

Részletes keresés

Vgyuri Creative Commons License 2006.11.13 0 0 160

Már azt hittem, hogy a sajtó emelkedett szakszerűségi csúcsokra, de azután a cikk alján rájöttem, hogy ez a szerző is csak egy repülőbuzi :-)

 

Előzmény: Ízirájder (159)
Ízirájder Creative Commons License 2006.11.13 0 0 159
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.13 0 0 158

Olyan régen olvastam az első könyvét, hogy nem csak Kiskockásneak, de még nekem is bácsiznom kellene, pedig már engem is bácsiznak :-)

 

Előzmény: heted7 (157)
heted7 Creative Commons License 2006.11.13 0 0 157
OFF ez is, de ő mennyi idős, hogy így bácsizod? Én csak az írásait ismerem az Aeromagazinból, meg a könyvét, mindkettőt zseniális stílusban prezentálja.
Előzmény: kiskockas (154)
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.12 0 0 156

Én meg jelentkezem navigátornak :-)

 

Előzmény: kiskockas (154)
BJani Creative Commons License 2006.11.12 0 0 155

Itt egy érdekes cikk:

http://www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/repulok/alban_061109/

Ugyan a témához csak érintőlegesen kapcsolódik, azért érdekes lehet.

kiskockas Creative Commons License 2006.11.12 0 0 154
Háy Gyuri bácsi azt mondta, ha 2 motort beindítanak neki, Ő átrepüli Debrecenbe.:-)))
viricsi Creative Commons License 2006.11.12 0 0 153

Talán hétfőre jobban eloszlik a köd. Kezd az a kép kirajzolódni, hogy senki sem úgy gondolta, ahogy mi gondoltuk. Azt nem lehet tudni, hogy ez nem e ennek az akciónak a hatása, vagy eleve téves alapinformációkból indult ki.(bár ez nem valószínű) A lényeg az, hogy akik illetékesek a történetben, felemelték a fejüket, talán lesz majd valami igazán hivatalos infó is. Mindegy, hogy ki, mit, hogyan gondol, a végeredmény lesz a fontos.

Még mindíg nem látszik a HA-MOG jövője, csak óvatos hárításokat lehet tapasztalni.

Addig továbbra is írjon emailt, vagy írja alá az ívet az, aki úgy gondolja, hogy a korábban vázoltnál méltóbb sorsra érdemes a gép.

Előzmény: p049 (151)
Saab2000 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 152

> Íme az említett Tu-134:

> http://eu.airliners.net/photos/photos/2/0/0/0997002.jpg

 

Érdemes megnézni, mi történik, ha rákattansz a saját linkedre. Olyan szépen le van írva MINDEN a.net-es kép fölött, hogy hogyan kell rá linkelni...

 

http://www.airliners.net/open.file/0997002/L/

 

Tisztességesebb az a.net-tel, tisztességesebb a fotóssal szemben.

Előzmény: Tophatters (138)
p049 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 151

Halihó!

 

Gyűlnek az aláírások idebenn, és ma talán lesz alkalmam beszélni az 1ik nagyöreg pilcsivel, aki régebben még repült a típuson, és talán tud, és akar is segíteni... Meglátjuk...

 

Tennap meglátogattam a gépet, csináltam pár képet is... Annyira 1ben van az a vas, szinte hihetetlen... 15 évet simán letagadhatna... :)

 

Üdv: Atika

Vgyuri Creative Commons License 2006.11.12 0 0 150

Maradt az alaphelyzet: a BA nem akarja szétvágatni, csak ingyen parkolóhelyet nem ad. A MALÉV sem akarja szétvágatni, de fizetni nem akar a parkolásért. 

 

Senki sem akarja fegyujtani, kivéve a tűzoltókat, akiknek jól jönne, de nem ők fogják a dolgot eldönteni.

 

Előzmény: heted7 (148)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 149
Mostmár én is aláírtam a tiltakozó levelet.
heted7 Creative Commons License 2006.11.11 0 0 148
No de mizu mindeközben a MOG-gal? Illetve akkor mi lesz vele?
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.11 0 0 147

Miért, ha az utasok kibírják, a személyzetet váltják, 3 dobbantással meg lehetett volna csinálni. Nem nagy üzlet, de produkciónak jó :-)

 

Előzmény: METYA (143)
bado Creative Commons License 2006.11.11 0 0 146
Sőt egy negyediknek úgy meglökte a szárnyát Bukarestben egy kamion, hogy leselejtezték.
Előzmény: Ronnie Frown (144)
vmartina Creative Commons License 2006.11.11 0 0 145
Párizs, Budapest ( 1962,1975 )   lásd a Malév története, www.malev.hu
Előzmény: Ronnie Frown (144)
Ronnie Frown Creative Commons License 2006.11.11 0 0 144
Kisse meglepodve olvastam, hogy harom Malevos IL-18 zuhant le. A koppenhagai leszallas kozbeni tengerbe zuhanasrol olvastam mar de mi tortent a masik kettovel?
METYA Creative Commons License 2006.11.11 0 0 143

Hát, mivel néha volt némi közöm a különjárati gépek szervezéséhez, így nekem is az rémlik, hogy LCUbul és LCViktor repülte a kormányjáratokat, de volt egy olyan csavar a dologban, hogy a gépkijelölés függött a javítási periódustól. Azokat a gépeket váalsztották, amelyek néhány járatot már teljesítettek az elvégzett kötelező karbantartás óta.

 

Mindenesetre voltak "csodajáratok", amelyek szerencsére nem valósultak meg.

Ilyen elképzelés volt Göncz elnök úr nagytuskóval tervezett ausztráliai látogatása.

 

Előzmény: trikó (141)
vmartina Creative Commons License 2006.11.11 0 0 142

 

Szerelmünk az IL-18.

Vmartina és lehet éppen MoGéza néhány évvel ezelőtt.

 

 

 

 

trikó Creative Commons License 2006.11.11 0 0 141
De bizony, két kisvas egy időben csak kormányjáratot repült.
A nagytuskók közül viszont egy sem volt kormánygép, de az volt a gyakorlat, hogy a két legfiatalab 54-es repülte a nagyobb kormányfuvarokat (egy darabig '89 után is egyébként)
Előzmény: Vgyuri (132)
trikó Creative Commons License 2006.11.11 0 0 140
Ez egy 747-400-as :)
Előzmény: Tophatters (138)
trikó Creative Commons License 2006.11.11 0 0 139
Megerősítve!
Ha emlékeim nem csalnak, még a gengszterváltás előtt jóval megkapták a Malév festést a Kistuskók, de még kormányjáratokat repültek, majd ezután, Grószék idejében kerültek át műszakostól-mindenestől a céghez.
Előzmény: b737 (135)
Tophatters Creative Commons License 2006.11.10 0 0 138
viricsi Creative Commons License 2006.11.10 0 0 137
Mail megy.
Előzmény: Foltos (136)
Foltos Creative Commons License 2006.11.10 0 0 136
Kiskockás, Viricsi,némi hírverés kedvéért fel kellene vennem vmelyikőtökkel a kapcsolatot, kérek e-mailt telefonnal!
b737 Creative Commons License 2006.11.10 0 0 135

Kettő Tu-134-es (HA-LBP, HA-LBR) eredetileg a Kormányőrség állományába tartozott a személyzeteikkel együtt. A Kormányőrség személyzete a gyakorlatban tartásuk érdekében, ha a helyzet úgy hozta időnként Malév repülőgépekkel is repült.

 

Egyébként a Magyar Népköztársaságos repülőgépekkel kormányzati szállításokat végeztek.

 

Később a kormánygépek kihasználtsága lecsökkent és áttették őket a Malév-hez (sőt át is festették). A pilóták és a műszaki személyzet nagy része szintén a Malévhoz került.

 

A "Kádár pilótái" szóvirág rendszerváltós korunk terméke, amúgy vaskos marhaság :-)

Előzmény: Vgyuri (132)
bado Creative Commons License 2006.11.10 0 0 134
Kádárnak sohasem volt saját gépe.
Előzmény: tjsz (130)
BJani Creative Commons License 2006.11.10 0 0 133
Én nekem kistuskó rémlik.
Előzmény: Vgyuri (132)
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.10 0 0 132

Kádárnak nem lehetett külön gépe, mert szívből utálta repülést, ahova tudott vonattal, kevésbé hivatalos utakra (pl. vadászni) autóval ment. Ahova meg rákényszerült (nagyritkán a tengerentúlra) oda az IL-18 nem tudott elrepülni. Arra emlékszem, hogy Kinába vagy Vietnamba egyszer úgy ment, hogy Moszkváig vonattal, onnan szovjet körmánygéppel.

 

Amúgy (tudomásom szerint)  nem is volt tisztán kormánygép nálunk, a MALÉV két nagytuskójára(?) volt Magyar Népköztársaság felfestve, de azok és a pilóták is jártak rendes fuvarba is. (Gondolom különjáratba, cargóba, mert hogy nézett volna ki egy menetrendszerű járat MALÉV felirat nélkül)

 

Előzmény: tjsz (130)
Ronnie Frown Creative Commons License 2006.11.10 0 0 131

OFF

 

Triko!

 

En sarkany-hajtomu szakon voltam a Mehesz I. osztalyaban. Rajta kivul nem nagyon emlekszem tanarokra talan azert mert csak egy evig voltam ott. Emlekszem egy studios sracra aki talalt valami reklamfotot amin az egyik stewardess tanulo, aki modellkedett is, volt lathato bikiniben. Nemi photoshopos meloval leszedte rola a ruhat es malev reklamot csinalt belole:)

 

ON

Előzmény: trikó (105)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!