Ez egy vicces topic, elsősorban calibrásoknak, de más "ócsóosztjó" műszaki megoldásokat kivitelezőket várunk ide.
Pl. kék ledes spricnik, lefeketített első lámpák, direktszűrő, reggeliző asztal, stb...
Sziasztok, nem tudom, jó helyen járok-e, DIY tuning építés kérdésekkel. Gépjármű technikus vagyok, de érdekelne megfizethető forrás pl. 2003-as 800-as Matizhoz mechanikai, fizikai változtatások, chiptuning az majd minden után. Szeretem a reménytelen helyzeteket, autókat. Najó, azért egy Muliplát, vagy egy Tacumát nem tuningolnék, de ennek a kis szarnak a formája nagyon megtetszett már amikor Giugiaro megrajzolta. https://www.favcars.com/fiat-lucciola-concept-170-1993-pictures-284418
Úgy tudom, a lengyeleknél nagy mizéria van, volt körülötte, de nem találtam olyan .pl oldalt, ahol vannak megvásárolható megoldások.
Sziasztok,Ottó vagyok.Van egy PEUGEOT 308SW TIP. autóm és a rádió egyre többször recseg mintha gyenge lenne a jelerősség.A minap Pesten jártam, Hatvantól tökéletes volt a vétel.Mit tanácsoltok,vagy mi lehet a probléma.
Új tag vagyok a csapatban és van egy rettenetes problémám. OPEL ZAFIRA A 1.6 tipusú járgányon hol lehet megtalálni az AC kapcsoló reléjét és a biztosítékát. Nem zümmög az AC és csak tank kiszedéssel lehet hozzáférni. Segítsetek!
Tud Nekem valaki segíteni? A4-esemben elromlott a turbó. Ilyen még soha nem történt velem. Így azért nem az igazi. :-( Ti tudjátok ,hogy mennyi egy új turbó ára?
sziasztok segíttséget szeretnék kérni ezt irja ki a vw polom ha tudtok valamitt irjátok meg elöre is köszönöm
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 30-00 - Open or Short to Plus 01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 55-00 - Adaptation Not Successful
Fehér indexben szeretném elkerülni a tükörtojás-effektet. A LED ide elvileg nem jó, mert ellenállás nélkül olyan gyorsan fog villogni az irányjelző, mintha kiégett volna az izzó. Marad az olcsóbb krómozott burájú és a drágább Osram Diadem index izzó.
A krómozott üvegbúra nem vesz el túl sokat a fényerőből? Szerintetek megéri inkább az utóbbi venni?
Üdvözlet a fórumozóknak. Lenne egy kérdésem. Lehet, hogy nem fontos, de engem izgat,és még nem kaptam rá választ. Ritkán lehet látni olyan autókat, amelyeknek kisméretű, négyzet alakú rendszám táblája van. Elöl,hátul. Rendre nagy batárokon, ma
például egy Hummeron láttam, de zömében nagy amerikai autókon. Szinte mindig "Ú"-val kezdődik a betű jelölés. Valaki azt mondta, hogy ez motor(?) rendszám, és adó elkerülésileg van így kiadva. Szerintem marhaság, de akkor ez mi? Valaki megmondja?
Gyújtókábel árnyékolása majd az árnyékolás testelése a nagyfeszültségű gyújtókábelnél amúgy elszökő energiát a gyújtógyertya szikraköz ívbe erősíti ( mini plazmagyújtás ) :
Üdv mindenkinek. Szóval én a gázolajat a hűtőviz segitségével fűtöm ,egyszer,a gázolajba én nem benzint hanem faszén gyujtására használt grill gyujtót használom, {tisztitott petróleum}10liter gázolajhoz 1dl a 2 ütemű keverék olajból pedig a full szintetikus füstnélküli változatból a mobil 1 2t igaz ez most már drága 70 liter gázolajhoz 3- 4 dl ez aztán tudja kenni az adagolót sokkal finomabb és csendesebb lesz tőle a gép.mert amostani gázolajok kén és kenés mentesek és ez elég hamar betesz az adagolóknak meg a csucsoknak a benzin azért nem tökéletes mert be kopoghat tőle a diesel ha még is teszel bele minél kissebbok tán számut tegyél most lenne jó a mosó benzin.benzint én nem teszek bele csak petróleumot az tudja emelni a cetán számot .a grill gyujtó a teskóba a legolcsóbb 1l 500ft legalábbis mostanság. a kimondott petróleum meg ugy 700 körül van 1liter.
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, és lenne egy kérdésem, ami igen csak megosztotta autós ismerőseimet! Régi dieseles vagyok. Jó néhány ismerősöm a téli időszakban benzinnel tuningolja a gázolajat! A tapasztalatok azt mutatták, hogy ilyenkor jobban indul a motor, és még a fogyasztás is jobb lesz! Én tovább gondoltam a dolgot! Mi van akkor, ha mondjuk nemtiszta benzinnel, hanem a kétüteműeknélt használt keverék benzinnel tuningolom a gázplajat? Persze néhány kérdés felmerült bennem!
-Milyen arányban keverhetem a diesellel? -Használható-e a tuningolt üzemanyag folyamatosan? - Mi van, ha nyáron is tuningolom a dieselt?
Szóval ha valakinek leenne élő tapasztalata, vagy szakszerű magyarázata, azt megköszönném!!!
Egyfajta elgondolásból indíttatva tanácsot kérnék ahhoz,hogyan lehetne megoldani,hogy a gyertya testelése,ne a menetes részén érintkezve a behelyezése helyén történjen,hanem testkábeles megoldással.
Rövidebben a gyújtó kábel áram szála mellé hogyan lehetne egy testkábelt is csatlakoztatni.
..én nem hagynám ki a megfelelő gumikat sem az tuti... Mindig jól jöhet egy szép vékony abroncs...plána ha szereléssel együtt adják. Eddig többször is vásároltam már a www.popgom.hu weboldalon, nem hagyatkozom a használt gumikra, mindig újat veszek. Mindig gyorsak és eddig mindig volt nekik, amit kerestem....persze nagyonis versenyképes áron!!! Mindenképpen ajánlom őket.
Nem vagyok az a kifejezett Honda Jazz-es típus, mindig is egy kedves bevásárlókocsinak tartottam. Ellenben Mugenék ebből is ki tudtak egy olyat hozni, hogy attól egy pillanatra letettem a kormányt. Ráadásul személyre szabható:http://apps.facebook.com/honda_jazz/
Van egy új Nitrosystem nitro szettem, még a Calibrába vettem. csak kicsomagoltam, de nem szereltem be. Ez a computeres változat, azaz nagy biztonsággal használható, legtisztább, legegyszerűbb és a legolcsóbb motortuning. (+35, + 50 LE hozható ki belőle a jelenlegi fúvókaszettel. ) Én egy +50 LE-s változatot tartalmazó autóban ültem, hát amikor az egyébként elég meggyőző gyorsulásra egyszercsak 4.000-nél felépült a plusz teljesítmény, az elég vadállati volt. ( A 2 literes autókra biztonsággal a +50 lóerőst javasolják. Ha belegondolok, hogy egy vadabb chip 15-19 LE-t tesz hozzá és ez már erősen érezhető nyomatékban és teljesítményben .....) Nekem a padláson porosodik (a V6-ba már nem kell) így félár alatt eladnám, ha valakit érdekel (110.000 FT) Bővebb infó az ügyről: http://www.nitrosystem.hu/index0.html
Van egy új Nitrosystem nitro szettem, csak kicsomagoltam, de nem szereltem be. Ez a computeres változat, azaz nagy biztonsággal használható, legtisztább, legegyszerűbb és a legolcsóbb motortuning. (+35, + 50 LE hozható ki belőle a jelenlegi fúvókaszettel. ) Nekem a padláson porosodik így félár alatt eladnám, ha valakit érdekel (110.000 FT) Bővebb infó az ügyről: http://www.nitrosystem.hu/index0.html